Teras Awan HyperX

Teras Awan HyperX

Kedudukan pertama dalam penilaian:

HEADPHON GAMING TERBAIK DI SEGMEN HARGA TENGAH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi HyperX Cloud Core

parameter utama

Jenis fon kepala bersaiz penuh
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 15 – 25000 Hz
Impedansi 60 ohm
Kepekaan 98 dBA
Kuasa maksimum 150 mW
Pekali harmonik 2%
Berat 320 g

Mikrofon

Jenis mikrofon pemeluwap / electret
Pasang mikrofon boleh bergerak
Impedans mikrofon 2200 Ohm
Kepekaan mikrofon -39 dB
Julat frekuensi mikrofon 50 – 18000 Hz
Redamkan mikrofon terdapat
Keketaraan mikrofon diarahkan

Reka bentuk

Jenis reka bentuk akustik ditutup
Jenis pelekap ikat kepala
Diameter diafragma 53 mm
Sambungan kabel sepihak
Mikrofon yang boleh dilepas terdapat

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung Bicu mini 2 x 3.5 mm
Bentuk penyambung lurus
Penyambung bersalut emas terdapat
Panjang kabel 1m
Sambungan kabel disertakan terdapat
Panjang kabel sambungan 2 m

Ciri-ciri:

Magnet Neodymium terdapat
Maklumat tambahan Sesuai dengan PS4, Xbox One, Wii U dan peranti mudah alih

Ulasan HyperX Cloud Core

Kelebihan: Saya suka suara yang baik
Kekurangan: tidak dijumpai
Kekurangan: semuanya baik

Chuprakova Elena


Kelebihan: Suara, harga, kualiti, bahan yang baik
Kekurangan: Mereka tidak
Kekurangan: Fon kepala sangat hebat

Dmitry Perlov


Plus: Pemasangan berkualiti tinggi.
Kekurangan: 1. Pembinaan bunyi yang tidak betul !!! 60 Ohm – suaranya ketat, kusam, tidak seimbang 2. Satu bicu mini 3.5 digunakan untuk mikrofon dan suara. Ini adalah keputusan yang buruk dan merendahkan suara. Kabel 3-meter yang disambungkan ke sesuatu mengeluarkan suara yang lebih kurang diterima, tetapi kabel sambungan (alias penyesuai untuk 2 mini Jack 3.5), sebaliknya, mengurangkan kualiti suara. 4 Fon kepala tidak dapat mencapai potensinya apabila dipasangkan dengan kad suara yang mahal. Mereka menemui jack mini 4-wayar 4 meter 3.5 dan itu sahaja. 5 Adakah fon kepala ini sesuai untuk konsol? untuk Dual Shock 4 ?. Kerana rintangan 60 ohm yang terlalu tinggi, ia tidak selesa untuk bermain. 5 Saya dapat memastikan bahawa ini adalah sampah !!! Beli alat dengar biasa dari Creative dan Senheiser.
Kekurangan: Saya telah banyak mendengar mengenai fon kepala ini. Ia menjadi menarik, saya membelinya untuk konsol PS4. Pembungkus yang bagus, suara ceroboh, frekuensi tidak sesuai dengan kenyataan !!! Mikrofon biasa. Saya mempunyai Asus Orion Pro juga untuk konsol dan untuk PC. Dan ini adalah suara yang lebih tinggi, walaupun tidak begitu mengagumkan. Jangan tertipu oleh YouTube, Goblin, dan Pengulas Blogger Sejati. Saya tidak bercakap tentang perkara kecil dan mengganggu fon kepala ini. Kedengarannya sangat tidak menyenangkan.

Shumov Rodion


Kelebihan: Dari reka bentuk, kemudahan penggunaan dan pemasangan hingga kualiti suara dan rakaman, semuanya ada di atas !!!)))
Kekurangan: Tidak ada kekurangan)))
Kekurangan: Alat dengar permainan yang lebih baik !!! Ambil, tidak ada wang, sangat berbaloi! 🙂

Alexey Khvaroshcha


Plus: Sangat selesa, telinga tidak sakit setelah lama memakai. Suara yang sangat bagus, bass dirasakan dengan baik. + harga bagus.
Kekurangan: Langkah kaki sukar didengar dalam permainan video (tetapi ini dapat diperbaiki).
Kekurangan: Logo merah sejuk)

Stepanov Philip


Kelebihan: Modelnya tidak buruk, tetapi tidak untuk semua orang: Saya menasihati anda untuk mencuba memakainya sebelum membeli
Kekurangan: Kadang-kadang suara di fon telinga kanan hilang
Kekurangan: Modelnya tidak buruk, untuk permainan seperti CS: GO; CALL OF DUTY dan The witcher 3 sangat bagus

Ryapolov Denis


Plus: Membina kualiti dan bahan itu sendiri Bunyi (tentangnya secara berasingan di bawah)
Kekurangan: Khusus untuk saya, mereka tidak. Mematuhi ciri-ciri yang dinyatakan dan bahkan lebih. Saya rasa hanya akan ada satu tolak, dan kemudian bagi orang yang mempunyai kepala yang sangat besar, ukuran ikat kepala tepat di sebelahnya. Sekiranya boleh, anda mesti mencubanya di kedai.
Kekurangan: Sebelum hipers ini, ada naga lama cusyber dan setelah membeli PC baru saya memutuskan untuk mengemas kini telinga saya. Kerana Baru-baru ini saya tertarik dengan penembak dalam talian, di mana salah satu parameter penting bagi telinga saya adalah parameter kedudukan yang baik dalam permainan. Saya juga ingin menikmati muzik sepenuhnya. Pada mulanya, saya mengira anggaran 15-20 tr. Saya melihat semua pilihan permainan teratas, yang dipromosikan oleh pengulas, streamer, e-sportsman. Pada dasarnya saya melihat pilihan dengan ZK terbina dalam, iaitu dengan sambungan melalui port USB. Setelah mencari maklumat di pelbagai forum (terutamanya audiophile), saya menyedari bahawa semua 7.1 dan 5.1 Dolby Digital dan Dolby Surround dan roti permainan yang lain semuanya, pada dasarnya, emulasi perkakasan dan pilihan terbaik dan terbaik adalah sekumpulan ZK (kad suara) dengan telinga yang disambungkan melalui minijack 3.5 (tanpa ZK sendiri). Memilih kad suara permainan (6 ribu rubel) dan fon kepala ini (5 ribu rubel), saya mendapat suara dan kedudukan yang sangat sempurna sehingga tidak ada batasan kegembiraan. Saya mencubanya juga pada ZK bersepadu (ibu permainan msi z170 m3), tetapi dengan ZK diskrit lebih baik. Saya berakhir dengan suara yang mengungguli sebarang permainan sekitar 20k. Garisan bawah. Rakan-rakan! Jangan tertipu oleh pengiklan dan PR lain yang didorong oleh pilihan mahal dengan kad suara terbina dalam. Ambil telinga yang diuji masa (suara boleh 2.0) dan kad suara, semoga anda gembira! Khusus untuk telinga ini, lima yang kukuh.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Alat dengar sangat bagus. Mereka tidak menulis dengan baik dalam muzik. Saya tidak tahu, sebelum itu saya mempunyai beberapa AKG yang tidak terlalu mahal, ketika saya menghidupkannya, saya terpana, saya tidak menyangka telinga saya boleh bermain seperti itu. Perincian frekuensi tinggi yang sangat baik, bass yang sangat baik. Dalam permainan, kedudukan sangat baik: anda dengan jelas mengetahui di mana musuh berada dalam penembak. Kawat terpisah yang sangat mudah – terputus – dimasukkan ke dalam iPad – anda mendengar muzik. Ngomong-ngomong, pada iPad mereka bermain dengan baik, walaupun pada hakikatnya mereka mempunyai impedans tinggi. Saya juga menambah: setelah beberapa tahun digunakan, alat dengar ini tidak mudah dibunuh dan kelihatan seperti baru (sering dimainkan dengannya). Tidak ada yang tergoyahkan, tidak koyak, tidak pecah.
Kekurangan: Mungkin terdapat terlalu banyak frekuensi tinggi dalam muzik, tetapi ini terutamanya alat dengar permainan, bukan fon kepala audiophile.
Kekurangan: Menggunakan dan dengan kad suara asus.

Kemuliaan Dubra


Kelebihan: Kemudahan – Saya menukar banyak fon kepala dan sering kali terdapat masalah dengan perasaan fon kepala di kepala saya. Ini adalah satu-satunya fon kepala di mana saya tidak merasakan ketidakselesaan sama sekali tanpa melepasnya selama 8-10 jam berturut-turut. Kualiti – Saya telah menggunakannya setiap hari selama lebih dari satu tahun, tidak ada masalah sama sekali, bahkan lapisan pada penutup telinga tidak tergelincir dari Mikrofon – Suara berkualiti tinggi – Bunyi , Saya bukan audiophile, jadi saya tidak dapat membuat penerangan yang mendalam, tetapi saya tidak mempunyai keluhan mengenai kualiti suara. Dengan fon kepala ini malah saya dapat mendengar perbezaan antara 192 kbps dan 320 kbps
Kekurangan: Tidak menemui

Melnikov Artyom


Kelebihan: Mikrofon Suara Gaya visual Kualiti bahan Harga, terutama di China
Kekurangan: Kabel dipasang melalui penyesuai, kita boleh membuat dua kabel yang terpisah, ia akan menjadi lebih mudah, tetapi ini lebih menarik daripada tolak yang sebenarnya. Kadang-kadang panas di musim panas.
Kekurangan: Fon kepala yang sangat berguna, baik sebagai alat dengar permainan dan untuk mendengar muzik, sangat sesuai, yang tidak dapat saya katakan mengenai fon kepala permainan lain. Saya cadangkan membeli!

Mikhailov Grigory



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen