Telefon pintar LG kuasa X 2 M320

Telefon pintar LG kuasa X 2 M320

Kedudukan pertama dalam penilaian:

SMARTPHON MURAH TERBAIK DENGAN LAYAR 5.5 INCH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Telefon Pintar LG X power 2 M320

Ciri umum

Jenis telefon pintar
Versi OS Android 7.0
Jenis cengkerang klasik
Jenis kad SIM SIM nano
Bilangan kad SIM 2
Kaedah operasi kad SIM berganda berselang seli
Berat 164 g
Dimensi (WxHxT) 78.1×154.7×8.4 mm

Skrin

Jenis skrin warna IPS, sentuh
Jenis skrin sentuh multitouch, kapasitif
Diagonal 5.5 in.
Saiz gambar 1280×720
Piksel Per Inci (PPI) 267
Nisbah aspek 16: 9
Putaran skrin automatik terdapat

Keupayaan multimedia

Kamera belakang 13 megapiksel
Kilat foto depan dan belakang, LED
Fungsi kamera belakang autofokus
Aperture Kamera Belakang F / 2.2
Rakaman video terdapat
Kamera depan ya, 5 juta piksel.
Audio Radio MP3, AAC, WAV, WMA, FM
Soket fon kepala 3.5 mm

Komunikasi

Piawai GSM 900/1800/1900, 3G, 4G LTE
Sokongan untuk kumpulan LTE band 3, 7, 20
Antara muka Wi-Fi 802.11n, Wi-Fi Direct, Bluetooth 4.2, USB
Navigasi satelit GPS
Sistem A-GPS terdapat

Memori dan pemproses

CPU MediaTek MT6750, 1500 MHz
Bilangan teras pemproses 8
Pemproses video Mali-T860 MP2
Memori terbina dalam 16 GB
Saiz RAM 2 GB
Slot kad memori ya, sehingga 2048 GB

Pemakanan

Kapasiti bateri 4500 mAh
Masa bercakap 15 h
Masa siap sedia 700 h
Jenis penyambung pengecasan mikro-USB
Fungsi pengecasan pantas ya, Qualcomm Quick Charge 2.0

Fungsi lain

Telefon pembesar suara (pembesar suara terbina dalam) terdapat
Kawal dailan suara, kawalan suara
Mod penerbangan terdapat
Sensor pencahayaan, penghampiran, giroskop
Tanglung terdapat
Hos USB terdapat

Maklumat tambahan

Peralatan telefon pintar, kabel sambungan PC, pengecas
Tarikh pengumuman 2017-05-15

Ulasan mengenai Telefon Pintar LG X power 2 M320

Tambahan: Bateri yang baik, prestasi.
Kekurangan: Bateri mungkin merupakan bintang utama dan satu-satunya telefon pintar ini. Bunyi alat dengar agak kusam. Suara juga tidak begitu baik di fon kepala, resolusi skrin tidak cukup untuk pepenjuru seperti itu. Saya menyesal kerana saya tidak membayar lebih banyak dan tidak mengambil samsung j7

t.stas11


Kelebihan: bateri sangat baik, Android 7.0, layar 5.5, cepat menangkap dan tidak kehilangan satelit GPS, ada fungsi yang baik: tontonan yang selesa, sangat mudah untuk e-buku., 2sim + slot SD, Sarungnya tidak berderak. Pengecasan pantas adalah nilai tambah yang kontroversial. manual mengatakan: prestasi bateri dengan fungsi pengecasan pantas dirancang selama beberapa ratus kitaran.
Kekurangan: Reka bentuk ketinggalan zaman, gambar buruk untuk 13MP, bar menu dipaparkan di skrin, sehingga memakan 5mm skrin. Dalam permainan 'berat', setelah 10 minit bermain, kelewatan diperhatikan dan telefon itu sendiri menjadi panas. Penyesuai pengecasan pantas adalah nilai tambah kontroversial. manual mengatakan: prestasi bateri dengan fungsi pengecasan pantas dirancang selama beberapa ratus kitaran. Mereka. dalam satu setengah tahun, bateri perlu diganti, tetapi tidak boleh ditanggalkan. Saya mendapat tahu bahawa kos penggantian turnkey adalah sekitar 3000tr. Kualiti foto tidak jauh berbeza dengan 8MP, dan kamera memerlukan masa yang lama untuk fokus. Berat foto kira-kira 4 mb. Kualiti foto dibandingkan dengan Samsung dengan kamera 13MP. Ia memalukan, tetapi gambar LG jauh lebih buruk. Foto dibandingkan dengan monitor PC. Benar, kos telefon Samsung ini dua kali ganda.
Kekurangan: Ulasan saya tidak disesuaikan, saya adalah pemilik Telefon Pintar LG X power 2 M320, yang saya beli pada bulan Disember 2017 dengan harga 11550 rubel. Saya membeli LG L90 D410, yang secara jujur ​​berfungsi selama 3 tahun dan sepenuhnya boleh dilaksanakan, saya menjualnya di laman web iklan baris percuma dengan harga 3500tr. Sudah lama berfikir untuk membeli huyaemi atau LG siri x-power. Saya memilih LG, berpendapat bahawa ia harus berkualiti dan lebih baik daripada China ini, walaupun redminote 4x rakan saya telah berfungsi dengan sempurna selama lebih dari enam bulan. Perbandingan di pasaran menunjukkan bahawa LG dengan MT6750 MediaTek sendiri, frekuensi pemproses dan RAM jelas hilang kepada QualcommSnapdragon 625 MSM8953. Kapasiti bateri mereka sama. Di samping itu, dengan ciri-ciri yang jauh lebih buruk, harga 'telefon berjenama' LG ialah 2500 rubel. mahal. Selepas pembelian, kekecewaan pertama dan, mungkin, adalah ketika bar menu tidak dipaparkan di casing (seperti di L90), tetapi di layar, sehingga memakan jarak 5 mm dari bahagian bawah tepi bawah. Telefon ini bukan untuk permainan 'berat', untuk Sebagai contoh, ujian pada tangki blitz menunjukkan bahawa pada tetapan maksimum, permainan dimulakan, tetapi setelah 10 minit bermain, jeda bermula dan casing telefon dipanaskan sehingga ia mulai membakar jari. Dalam tetapan paling minimum, tangki boleh dimainkan tanpa ketinggalan, tetapi casingnya memanas. Saya belum mencuba burung, peta, ladang, saya rasa mereka akan pergi tanpa masalah. Dengan fungsi utama: 'panggil' telefon mengatasi dengan baik. Kamera depan yang bagus untuk pencinta selfie. Kelantangan nada dering bagus, getaran lemah. Main balik MP3 / radio bagus, semuanya bergantung pada kualiti fon kepala. . Saya segera mematikan kemas kini perisian, kerana telefon sebelumnya, setelah kemas kini, mula menghadapi masalah mencari satelit dan mula kehilangan isyarat. Saya memesan bumper pelindung dan gelas untuk Ali. Intinya: telefon biasa dengan bateri yang kuat.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: 1. Masa bekerja 2. Bunyi di fon kepala. 3. Senang penampilan. 4. Harga. 5.Operatif. 6. Pengecasan pantas. Skrin 5.5 sesuai untuk saya.
Kekurangan: 1. Kamera 2. Kecerahan skrin adalah nilai tambah dan tolak.
Kekurangan: Analogi akan dibuat dengan telefon bimbit saya sebelumnya samsung j1 16, yang berharga sekitar 7tr. Secara umum, Ski jauh lebih menarik daripada yang sebelumnya. Tetapi ada TETAPI, mengenai mereka di akhir. Kesan umum positif. Bayaran itu benar-benar berlaku untuk setiap peratusan! Dengan penggunaan yang cukup intensif, ia berlangsung selama 2 hari. Untuk membuangnya dalam sehari, anda perlu bermain permainan selama sehari, jika tidak, tiada pilihan) Kebenaran itu sesuai dengan saya. Bunyi di fon kepala berkualiti tinggi adalah baik (saya mempunyai palam untuk 3tr dari Sony). Sistem operasi membuat aplikasi tetap terbuka di latar belakang dengan baik: Anda akan berjalan dalam beberapa jam, dan prosesnya dalam keadaan yang sama, jika anda tidak menutupnya di latar belakang dan tidak terlalu banyak memuatnya selari dengan permainan. Dengan cara dia menarik permainan berat, saya tidak dapat mengatakan apa-apa, saya tidak banyak bermain. Pengecasan pantas adalah nilai tambah dan tolak (tertulis dalam manual bahawa bateri hanya dapat menahan beberapa ratus cas seperti itu, oleh itu saya mengecas lebih kerap – dengan pengecasan biasa. Ya, lebih lama, tetapi bateri tidak terlalu menekan bateri) Kamera … Dijangka lebih baik, jujur. Pada prinsipnya, ia menembak dengan baik, tetapi nampaknya tidak ada penstabilan optik di dalamnya, oleh itu kadangkala menjadi lebam. Untuk kamera selfie sudut lebar, lupakan saja. Saya bahkan tidak ingat gambar yang mengerikan, Samsung saya, dengan cara, mengambil gambar diri lebih baik, sebenarnya, saya periksa. Saya sangat berharap bahawa model 3 – yang dibangunkan akan menempatkan KAMERA BAIK. Kecerahan skrin tidak dihiasi, ia juga lebih rendah daripada pintar saya sebelumnya, tetapi ternyata, amoled sangat merosakkan penglihatan.

Volodin Anton


Plus: Autonomi dan prestasi 5+. Kecerahan automatik yang bagus, untuk setiap selera, sesuaikan dengan slider dan nikmati. Kamera sepadan dengan tingkat harga, gambarnya cukup lumayan. Video kelihatan baik walaupun di TV besar. Penggambaran malam dengan pencahayaan yang baik hampir tidak mengeluarkan suara. Buka kunci tab berganda yang sangat sesuai. Pembesar suara dalaman yang kuat.
Kekurangan: Suara hebat pembesar suara luaran berderit tanpa hujung rendah. Semasa memilih fon kepala tanpa wayar, saya melalui lebih daripada 10 model pada tahap harga dari 6.000 hingga 20.000 K. Saya tidak tahu apa masalahnya, tetapi semuanya berfungsi dengan tenang dan tanpa frekuensi. Masalahnya diselesaikan secara tidak sengaja. Saya memberikan anak saya rakan Bluetooth headset untuk 2000K. Bunyi yang mengejutkan dengan rendah dan kelantangan yang bagus.
Kekurangan: Selama setengah tahun beroperasi, telefon hanya membeku sekali. Oleh kerana bateri tidak dapat ditanggalkan, ketika ditanya bagaimana menyelesaikan masalahnya, sokongan LG menyarankan untuk menunggu sehingga bateri habis! : (((Dengan kapasitas 4500 mAh !!! Saya mungkin perlu menunggu setahun;) Sekali lagi, anak saya mengajar bagaimana melakukan reboot paksa dengan kombinasi kunci dan masalahnya diselesaikan)

Miroshnichenko Alexey


Kelebihan: Perisian yang dioptimumkan untuk penjimatan bateri. Skrinnya hebat. Mata tidak sakit, tidak seperti amoled. Kualiti binaannya sangat baik. Skrin tidak tergores. Pengecasan pantas. 2 jam dan dikenakan 100%.
Kekurangan: 100% caj pada waktu pagi. Saya menghidupkan Wi-Fi, pemindahan data, bluetooth, geolokasi. 30-40 panggilan pada siang hari. Jam 2 memandu dengan gps. Waktu tamat 1 minit lampu latar. Secara amnya, pintar dilengkapi dengan kerja pada waktu bekerja dengan cukup baik. Pada 19-30, cajnya adalah 65-60 peratus. Adalah tidak realistik untuk membuangnya dalam sehari. Skrinnya bagus. Bunyinya normal. Hanya kawalan kecerahan automatik yang dioptimumkan sepanjang masa pintar. By the way, semua program dipasang tanpa masalah. Saya tidak tahu bagaimana dengan jenama lain, tetapi di sini algoritma sambungannya adalah seperti berikut: hidupkan semua yang mungkin – wi-fi, gps, data rangkaian, bluetooth dan kami pergi. gps dihidupkan dan dimatikan serta-merta. Sebaik sahaja kami menghidupkan program navigasi, gps menyala dengan sendirinya, dan apabila kami meninggalkan program, aplikasi akan dimatikan. Iaitu, dalam mod kesediaan, tetapi tidak menghabiskan bateri. Selanjutnya, sebaik sahaja pintar menemui rangkaian wifi yang didaftarkan, ia mematikan Internet mudah alih dan hanya wifi yang tersisa. kehilangan wifi, segera menyambung ke data mudah alih. Bluetooth sentiasa dihidupkan. Dan telefon melakukan semua ini dengan cepat, tidak dapat dilihat, breknya adalah 0. Oleh kerana saya tidak mengejeknya, tetapi pada waktu petang cajnya sekurang-kurangnya 40%.

pusat


Kelebihan: Kamera 13 megapiksel dengan ZCD, dengan penangkapan berterusan, penapis filem, paparan resolusi HD 5,5 inci, lampu kilat LED pada kamera kedua, juga kemampuan untuk beralih ke sudut 120 darjah dari bateri 80. 4500 mAh standard, tiga slot, 8- pemproses nuklear mi, 2/16 (boleh dikembangkan), terdapat 4G dan semuanya berfungsi pada android ke-7
Kekurangan: Baiklah, bateri sangat hebat di sini. Apa yang saya suka mengenai telefon pintar LG, mereka menggunakan banyak model mereka kemampuan untuk mengambil gambar dengan lensa sudut lebar. Saya sendiri sering mengambil gambar seperti itu, ternyata hebat. Terutama ketika anda berdiri dengan seseorang di pinggir jurang dan mengambil gambar diri sendiri pada suhu 120 darjah. Hebat!)

Zayets Natalya


Kelebihan: bateri, kamera 13 megapiksel, kamera depan, omong-omong, ia dapat menembak pada 120 darjah, penerimaan isyarat, dua slot untuk kad sim dan satu lagi untuk kad memori, sokongan untuk pengecasan pantas, paparan definisi tinggi, suara.
Kekurangan: telefon pintar berjalan pada android ke-7, yang lebih intuitif dan berfungsi. Sistem ini berfungsi seperti mekanisme minyak yang baik, tidak ada kegagalan. Kapasiti bateri cukup untuk beberapa hari, ia juga dapat dicas dengan cepat walaupun dengan kapasiti bateri sebesar 4500 mAh, lensa 120 darjah dipasang di kamera depan dengan resolusi 5 megapiksel, ini bagus, kerana dengan sudut pandang seperti itu, gambarnya sangat hebat. Skrin dibuka dengan ketukan dua kali. Dia menyentuhnya dua kali, paparan padam, dua kali ia menjadi aktif. Dari segi rendering warna, salah satu model telefon kegemaran saya. Anda melihat skrin, semuanya terang, berbeza Keupayaan kamera utama juga menggembirakan, anda boleh merakam dengan satu sentuhan atau tanpa ketinggian rana.

Dia Goga Zhora


Plus: Kualiti foto, bateri, pintar …. ya banyak!
Kekurangan: Bukan untuk saya.
Kekurangan: Foto jelas (mungkin ada yang menulis tentang gambar yang tidak terlalu bagus! Mereka tidak mengeluarkan filem dari kamera). Foto berkualiti walaupun pada waktu malam! Bateri tahan lama untuk penggunaan (tanpa penggunaan aktif selama 2,5 hari. Secara amnya, telefon kegemaran saya! Saya telah menggunakannya selama 4 bulan dan tidak pernah menyesal membelinya walaupun sekali! Saya tidak pernah bodoh (ugh ugh). Saya pernah menggunakan Samsung galaxy s 3. Saya tumpul dan baterinya lemah. Sekiranya mereka bertanya: Adakah saya mengesyorkan LG x power2? 100% jawapan YA! AMBIL ANDA TIDAK AKAN MENDAFTAR!

Gubchenko Olesya


Kelebihan: Autonomi, operasi jps, kamera utama, slot berasingan untuk pemacu denyar USB.
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Segala-galanya sesuai dengan wang ini. Lebih baik menggunakan kamera pihak ketiga untuk mendapatkan gambar yang lebih berkualiti. Saya menggunakan kamera yang lebih baik. Telefon cepat dicas dengan pengecas asli. Saya suka bunyi dan terutamanya karya jps. Tidak ada pengimbas cap jari dan ini adalah kelebihan, bagi saya, fungsi yang sangat tidak diperlukan ( ada di telefon saya sebelumnya, saya tidak menggunakannya). Saya suka mod membaca. Sayang sekali tidak ada kemungkinan untuk menghidupkan / mematikan kuasa mengikut jadual (pada telefon pintar sebelumnya) – perkara yang sangat berguna.

Valery Ednatsevich


Kelebihan: Skrin besar, bateri kuat, kamera, mod, internet
Kekurangan: Telefon ini disampaikan 3 bulan yang lalu kepada DR saya. Pada prinsipnya, saya tidak akan menukar tambang, yang saya gunakan selama bertahun-tahun, tetapi rakan-rakan saya mendorong :). Saya suka skrin telefon pintar 5.5 inci yang besar dengan warna yang sangat kaya, gambar apa pun kelihatan hebat di atasnya. Bateri yang sangat kuat di sini, 4500 mAh, kadang-kadang saya lupa untuk mengecas semula, tetapi rata-rata selama 2 hari. Saya mengambil gambar yang sangat baik, kamera utama adalah 13 megapiksel, sudut lebar depan (kejutan!) 5 megapiksel. Pengambilan gambar secara automatik, penangkapan dengan isyarat tangan, pemotretan selang – semua mod ini adalah untuk mengambil foto atau beberapa foto sekaligus. Dan mod Sudut Lebar sesuai untuk foto yang dikongsi dengan rakan Memori dalaman 16 GB, sudah tentu saya mahukan lebih banyak, tetapi ada kemungkinan memasukkan kad memori , terutamanya kerana terdapat slot kawanan dan 2 kad SIM dan kad memori “makan” Tetapi sokongan untuk memori dalaman hingga 2 TB. Internet berkelajuan tinggi.

Ushakov Vasya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen