Telefon Pintar Huawei Y6 II

Telefon Pintar Huawei Y6 II

Kedudukan ke-4 dalam penilaian:

SMARTPHON MURAH TERBAIK DENGAN LAYAR 5.5 INCH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Telefon Pintar Huawei Y6 II

Ciri umum

Jenis telefon pintar
Versi OS Android 6.0
Jenis cengkerang klasik
Bilangan kad SIM 2
Kaedah operasi kad SIM berganda berselang seli
Berat 168 g
Dimensi (WxHxT) 77.1×154.3×8.45 mm

Skrin

Jenis skrin warna IPS, sentuh
Jenis skrin sentuh multitouch, kapasitif
Diagonal 5.5 in.
Saiz gambar 1280×720
Nisbah aspek 16: 9
Putaran skrin automatik terdapat

Keupayaan multimedia

Kamera belakang 13 megapiksel
Kilat foto belakang, LED
Fungsi kamera belakang autofokus
Aperture Kamera Belakang F / 2
Rakaman video terdapat
Penandaan Geo terdapat
Kamera depan ya, 8 juta piksel.
Audio MP3, radio FM

Komunikasi

Piawai GSM 900/1800/1900, 3G, 4G LTE, LTE-A
Antara muka Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 4.1, USB
Navigasi satelit GPS / GLONASS
Sistem A-GPS terdapat

Memori dan pemproses

CPU HiSilicon Kirin 620, 1200 MHz
Bilangan teras pemproses 8
Pemproses video Mali-450
Memori terbina dalam 16 GB
Saiz RAM 2 GB
Slot kad memori ya, sehingga 128 GB

Pemakanan

Kapasiti bateri 3000 mAh
Bateri tidak boleh ditanggalkan

Fungsi lain

Kawal dailan suara, kawalan suara
Mod penerbangan terdapat
Sensor pencahayaan, penghampiran, kompas
Tanglung terdapat

Maklumat tambahan

Peralatan telefon pintar, bateri, pengecas, kabel USB
Tarikh pengumuman 2016-06-26

Ulasan mengenai Telefon Pintar Huawei Y6 II

Kelebihan: menarik menarik
Kekurangan: bateri yang lemah hanya bertahan selama sehari dengan penggunaan Internet yang sederhana selama 3 jam. Saya tidak bermain mainan
Kekurangan: nampaknya kedai dalam talian hanya menipu saya

Shlishevskaya Irina


Plus: Cukup segar
Kekurangan: Pada mulanya tidak biasa selepas Samsung
Kekurangan: Bukan telefon pintar yang buruk untuk wang anda. Selama 3 bulan penggunaan aktif setakat ini tanpa sebarang aduan

medpereklady profesional


Plus: Saiz. Harga.
Kekurangan: Bateri lemah dan tidak boleh ditanggalkan. 3000 A / jam cukup untuk sehari dengan penggunaan yang lemah – menerima panggilan dan tidak banyak lalu lintas Internet.
Kekurangan: Untuk wang sebanyak itu, anda boleh keliru.

Yurievna Victoria


Kelebihan: Telefon ini dibeli untuk bekerja berdasarkan kriteria seperti: ukuran skrin, kapasiti bateri, kamera dengan kualiti pengambilan gambar yang kurang lebih memuaskan. Telefon memenuhi semua permintaan kecil ini sepenuhnya. Telefonnya pintar, senang, bagi sesetengah orang ukuran 5.5 “akan besar. Telefon ini mempunyai dua slot untuk kad SIM dan + satu slot untuk kad memori. Dalam mod bual dan bersedia, bateri tahan 3-4 hari.
Kekurangan: Memori dalaman 16 GB tidak mencukupi, memandangkan lebih daripada separuh digunakan oleh perisian sistem. Mereka yang gemar permainan dan aplikasi hebat lain harus mempertimbangkan telefon dengan banyak memori. Kad memori berasingan diperlukan untuk foto, video, muzik. Tidak semua fon kepala sesuai untuk telefon (kualiti suaranya buruk atau lebih buruk lagi apabila fon kepala “menggeliat”). Saya memilih fon kepala untuk masa yang lama, di salah satu salon komunikasi penjual menawarkan saya fon kepala Probass MX102 (bukan iklan). Mengenai keajaiban! Muziknya terdengar sebagaimana mestinya. Selain itu, pasang aplikasi pemain di telefon dengan tetapan penyamaan. Untuk mengatur melodi panggilan masuk untuk kad SIM dari kad memori, sistem tidak menyusun muzik ke dalam folder, tetapi mengumpulkannya ke dalam satu senarai. Kamera tidak hebat. Tetapi ini terutamanya telefon pintar, di mana ia dipasang sebagai tambahan. Jangan menuntut gambar hebat dari dia. Walaupun jika anda “memainkan” tetapannya, anda dapat memperoleh foto yang bagus.
Kekurangan: Untuk telefon pintar kelasnya dan harganya, dari segi ciri dan kemampuan teknikalnya, ia akan memuaskan pemiliknya sepenuhnya. Tetapi sekali lagi, sebelum membeli, anda perlu memutuskan sendiri bagaimana anda akan menggunakannya dan kemampuannya.

Rozhnov Mikhail


Kelebihan: Menu pantas, intuitif, 2 kad SIM, mudah, anda boleh menyambungkan kad SD. Kameranya bagus, gambarnya bagus.
Kekurangan: Terlalu ringan, memberikan kesan tipis. Skrin dan panel muncul dengan cepat. 16 GB tidak mencukupi, kerana yang mana lebih daripada 7 GB dihuni oleh sistem.
Kekurangan: Saya tidak tahu apa yang harus dipuji dan apa yang hendak dimarahi di telefon pintar berdasarkan android, tk. Saya menggunakan iphone untuk tujuan peribadi, yang saya anggap ideal untuk kecantikan dan kemudahan di dunia telefon pintar. Sudah tentu, saya memegang android di tangan saya (beberapa telefon dan 3 tablet), dan kesan saya tidak jelas: android adalah kekacauan dalam menu dan tetapan, kekacauan di skrin, banyak kesulitan. Pendek kata. Huawei Y6 II dibeli sebagai telefon kerja … dan ia memenangkan saya! Saya benar-benar tidak mengharapkan antara muka yang teratur dan intuitif dan sekumpulan tetapan menarik dari telefon pintar bajet. Sebagai contoh, anda boleh menjadikan skrin aktif lebih kecil untuk mengembara di sekitar skrin dengan jari satu tangan, cemerlang! Kehadiran 2 kad SIM dalam telefon bimbit seperti ini pada akhirnya membuat saya habis dengan selipar))) Apabila iphone saya mula mati, kemungkinan besar saya akan beralih ke jenama huawei, serius))).

Panchenko Sofia


Tambahan: Segala-galanya kecuali suara muzik melalui fon kepala
Kekurangan: Bunyi yang sangat buruk melalui fon kepala
Kekurangan: Siapa yang boleh memberitahu anda bagaimana meningkatkan suara melalui fon kepala ?????

arturdadov25


Plus: Bergaya, selesa. Harganya berpatutan.
Kekurangan: TIDAK BOLEH menyambungkan telefon anda ke komputer anda. yang tidak hanya mengecas.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Semuanya hebat! Kedua-dua kamera itu bagus, berfikir dengan pantas, reka bentuk yang sangat bergaya
Kekurangan: Saya tidak menemui cara memindahkan aplikasi dari memori dalaman ke pemacu denyar USB, sayangnya fungsi ini tidak tersedia dalam model ini.

Evgeny Vladimirov


Kelebihan: Bateri yang cukup besar, skrin besar, cukup pintar untuk saya (saya tidak bermain permainan “berat”), dua kad sim boleh digunakan serentak dengan kad memori, gps-glonass yang bagus.
Kekurangan: Sukar untuk mencari kes yang baik, walaupun di Moscow. Terpaksa memesan pada Ali. Tidak ada fon kepala yang disertakan. Dari sini ada masalah lain. Dari Explay mereka bermain dengan sangat senyap, sedikit lebih kuat, dengan butang ditahan (pada alat dengar). Fon kepala dari Ark ternyata lebih baik. Walaupun di Youtube, suaranya sepi. Saya akan mencari orang lain. Dan tentu saja, ia menjadi sangat panas (tentu saja tanpa luka bakar).
Kekurangan: Secara amnya, saya berpuas hati dengan telefon pintar. Saya jarang mendengar muzik melalui fon kepala, dan memandangkan musim panas yang sejuk, terlalu panas boleh dianggap sebagai kelebihan. Nah, penutupnya sudah dalam perjalanan.

Karbashov Mikhail


Kelebihan: Paparan besar, tidak buruk, nipis, sambungan rangkaian yang baik, kamera yang mencukupi, memori 2-16 GB
Kekurangan: Tidak disangka lambat, pada tahap HONOR5a, atau lebih tepatnya tidak lebih cepat daripada itu, kadang-kadang (jarang) kad SIM kedua keluar, sambungan dibuat lama, sensor yang bermasalah, terutama jika setetes air masuk, pembicara perbualan yang tenang, aplikasi tidak dapat dipindahkan ke SD, masalahnya akan memanggil nombor bandar langsung
Kekurangan: Secara umum, ternyata yang pertama Huawei dengan ketinggalan telefon khas China, sebelum itu, tidak ada Huawei yang mempunyai ini

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen