Tefal GC702D01

Kedudukan pertama dalam penilaian:

Gril elektrik terbaik dengan permukaan yang boleh ditanggalkan

Pergi ke penilaian

ciri-ciri Tefal GC702D01

Ciri umum

Jenis panggangan
Kuasa 2000 watt
Bahan badan digabungkan
Bahan permukaan kerja logam
Kawal elektronik
Penutupan automatik terdapat
Kawalan suhu terdapat
Lapisan tidak melekat terdapat
Dulang pengumpulan minyak terdapat

Ciri-ciri:

Dimensi dan berat 34.5×36.5×18 cm, 5.20 kg
Maklumat tambahan permukaan kerja 32×22 cm; 6 program memasak: stik cincang, ayam, daging merah, panini, ikan, daging babi / sosej / domba; 1 mod manual; petunjuk kesediaan; rejimen makanan sejuk beku segar; berfungsi untuk memastikan makanan tetap panas

Ulasan tentang Tefal GC702D01

Kelebihan: Secara automatik menunjukkan kesediaan pada kursus tertentu. Mudah dibersihkan. Tahap pembakar roti apa pun (walaupun sandwic). Cepat. Murni. Mudah.
Kekurangan: tidak

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: model sejuk. Goreng dengan cepat dan cekap !!!
Kekurangan: belum ditemui

Sadovaya bogdana


Kelebihan: Tidak ada yang terbakar, walaupun tanpa minyak. Daging masak dengan cepat.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Saya memesan barang dari Eropah pada Disember 2016, harganya jauh lebih mencukupi daripada yang anda tahu di mana. Oleh itu, inilah yang dapat saya katakan selama setengah tahun penggunaan: 1. Kualiti (10): Semuanya dipasang dengan baik, plastik tidak meleleh, pendawaiannya utuh, butang belum terpadam, panel penggorengan tidak merosot, seperti baru. 2. Memasak: – Memanggang walaupun sekeping daging yang sangat tebal (5-7cm) baik – Pembekuan berfungsi dengan baik – Automatik sepenuhnya (jika anda mahu, tetapi ada banyak TETAPI !!!) – Kelajuan memasak untuk program individu – Pemboleh ubah memasak tidak termasuk dalam program produk (dan jenisnya) dengan program standard (tetapi tidak dimaksudkan untuk ini) – Penyejukan cepat (+/- 15 minit) semasa makan hingga tahap pencucian manual – Variasi suhu: semasa proses memasak, automasi secara beransur-ansur mengubah suhu dan kecepatan mencapai yang diinginkan, tetapi bagaimana Saya faham daging memasak dengan cara yang sama pada mod “Currito” dan “Gavado-Pork” – pertama goreng bahagian atas, kemudian panaskan bahagian tengah, kemudian goreng lagi (ini tidak selalu baik) – Goreng seragam (Dengan syarat anda mempunyai kepingan dengan ketebalan yang sama)
Kekurangan: Baiklah, setelah berlaku euforia tertentu, kita turun dari langit ke bumi: 1. Kelajuan pemanasan yang diprogramkan: pada mulanya terasa pantas, tetapi ketika anda pulang ke rumah dengan bahagian belakang yang terbakar, sepertinya keabadian sedang memanas, terutama dalam mod “Gavado-pig”. Berbanding dengan gas, ini adalah 1/3. 2. Kekurangan arahan Rusia (Semasa membeli dari luar negara), tetapi di Internet anda boleh mencari dan mencetaknya dengan bebas. 3. Automasi adalah banyak trik, kerana tidak berfungsi seperti yang diharapkan. Apa yang diberitahu oleh iklan kepada kami – anda mengambil stik segar 5 cm, menghidupkan butang dan mesin melakukan segala-galanya untuk anda, sehingga fakta bahawa ia mematikannya sendiri. Jadi ini betul, jika anda benar-benar menggoreng stik 5 cm. Jika tidak, kombinasi sensor suhu / ketebalan berfungsi dengan pelik. Sebagai contoh: anda memilih program, warna ungu muncul, kemudian isyarat dibunyikan, anda membuka penutup, meletakkan sekeping, menutup penutup, program secara automatik mengukur ketebalan sekeping semasa, dan sebaik sahaja ia melakukannya, isyarat biru menyala dan prosesnya bermula. Masalahnya terletak pada kenyataan bahawa plat atas dengan badannya terlalu berat untuk kepingan yang lebih kecil. Keadaan diperburuk oleh fakta bahawa air yang menguap dari sekeping dan jus yang keluar mengurangkan ketebalannya, akibatnya daging menjadi lebih kurus dan program ini dirancang untuk ketebalan yang berbeza. Ringkasnya – jika anda membawa kepingan daging yang nipis (isyarat merah), maka anda akan mendapat daging kering. Sekarang mengenai masalah kepingan nipis. Sekiranya anda meletakkan kepingan nipis pada panel, tutupnya dan isyarat biru tidak berubah menjadi isyarat memasak, maka program tidak akan berfungsi sehingga anda menekan butang OK. Ringkasnya, hasil automasi adalah seperti berikut: Anda perlu bereksperimen dan mengingati apa dan bagaimana penyediaan panggangan, untuk program apa dan untuk ketebalan apa dan untuk apa jenaka lain – setelah menggoreng kumpulan pertama, anda perlu menghapus sisa-sisa penggorengan (di panel panas), jika tidak, bau busuk itu luar biasa dari sisa-sisa bagaimana anda perlu memilih mod pemanasan untuk kumpulan kedua lagi dan tunggu bunyi bip lagi 🙂
Kekurangan: Secara keseluruhan, perasaan itu positif, Nenek saya telah menguasai peralatan ini sejak 10, kerana goldfinches kurang dari dua jam. Sebenarnya, semuanya mudah, demi satu – menggoreng anda jatuh cinta. Nilai tambah yang sangat besar adalah automasi. Saya pulang, menghidupkannya, menggaru kepala, meletakkan makanan untuk menggoreng dan berenang, keluar – menanggalkan makanan dan makan. Sungguh sejuk saya menasihati semua orang

Pepatah Orlov


Kelebihan: Lapisan tidak melekat, kemudahan penggunaan
Kekurangan: Elektronik yang tidak boleh dipercayai
Kekurangan: Anda bahkan tidak perlu menulis apa-apa, semuanya sudah diperkatakan sebelum saya. Ia berfungsi dengan baik dari jangka masa pendek, hingga sedikit lebih lama, tetapi semuanya berakhir dalam senario apa pun dengan kegagalan. Tambang saya bertahan selama setahun dan mod automatik mati dengan selamat. Memandangkan kos unit – kira-kira 20k, setahun operasi dan memasukkannya ke dalam pantri sangat membazir. Produk Tefal jatuh di mata saya.

Mikheev Pavel


Plus: Kentang goreng, benar-benar goreng dan menunjukkan tahap kesediaan.
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Saya membelinya setahun yang lalu di Jerman, harganya 2 kali lebih murah daripada di mvideo, malah mengambil kira penghantaran. Sekarang saya terutama menggoreng stik dari miratorg dan sering daging lembu tenderloin (saya membelinya di pasar), lebih jarang ayam atau ayam belanda untuk shawarma. Langka sederhana dalam stik adalah perkara yang sesuai dengan selera saya. Walau apa pun, anda harus membiasakan diri dan menyesuaikan diri dengan panggangan. Saya nampaknya berjaya, semua orang menyukainya) Pencinta daging, jangan ragu ini adalah perkara yang patut di dapur!

Kuri Yari


Plus: Dia memasak dengan baik, tetapi …
Kekurangan: Tetapi ia pecah selepas enam bulan dan salam. Masuk ke mod manual. Semua fungsi automatik tidak berfungsi.

Krysin Roman


Plus: Mudah dibersihkan dan memerlukan sedikit perhatian.
Kekurangan: Sebenarnya, hanya senang menggoreng potong di atasnya. Panggang ini memasak stik, mereka membandingkan stik ribeye yang dimasak di atas panggangan gas – langit dan bumi. Sebenarnya, panggangan elektrik merosakkan daging yang baik, walaupun dalam kuali ternyata lebih baik. Pemasa tidak berfungsi dengan sempurna, contohnya, potongannya mesti dikeluarkan lebih awal, jika tidak, panggangan akan matang (jika anda menunggu bip tukang masak pintar). Tidak ada penentukuran masa, kecuali mod manual – anda dapat membiasakannya.
Kekurangan: Memanaskan burger secara total dan menggoreng potongannya sangat bagus. Untuk lebih banyak lagi, tidak sesuai. Saya mengambilnya tidak mahal di luar negara, pada dasarnya wang saya berharga 6000r – tidak lebih.

Brovin Alexander


Kelebihan: Mod automatik, penunjuk, kualiti memasak
Kekurangan: Minus – setiap kali untuk kumpulan seterusnya, mulakan dan tunggu pemanasan dalam mod siap sedia. Masih kuat asap dan bau dari sisa-sisa produk dari kumpulan sebelumnya.
Kekurangan: Sesuai dengan jangkaan. Semuanya sedap. Untuk sarapan pagi, sandwic dengan apa-apa pengisian – cantik 🙂 Harganya merugikan. Tetapi mereka mengambilnya dari kedai dalam talian Rusia dengan harga 10,600.

Karan linda


Kelebihan: Kualiti memasak, mod automatik yang sempurna, kemudahan penggunaan
Kekurangan: Tidak selesa untuk mencuci panel dengan tangan, tetapi ada mesin cuci pinggan untuk ini.
Kekurangan: Kami telah menggunakan panggangan sejak tahun baru – kami memasak sayur-sayuran, daging lembu, ayam, daging babi, sebilangan besar sosej, panini dan potongan daging yang berbeza. Pertama sekali, saya merayu kepada mereka yang bercakap mengenai mod automatik yang rosak dan kepada mereka yang membaca ulasan buruk dan takut: jangan pecah peranti, baca arahan! Sekiranya anda menggunakan program memasak, tunggu pemanasan penuh, percayai penunjuk, dan jangan membukanya untuk melihat setiap lima saat. Semasa menggoreng, gunakan potongan dengan ketebalan yang sama, tanpa potongan bengkok dan kualiti biasa – semoga anda gembira! Satu penjelasan: stik yang sama dari satu bahagian pada mod “daging merah” dan “manual” disediakan dengan cara yang berbeza, dalam kes pertama jauh lebih baik dan lebih lembut. Dalam mod manual, ada baiknya menggoreng roti bakar, sosej, sayur-sayuran – secara umum, produk yang sudah siap digunakan. Secara amnya, saya cadangkan menggunakan laman web rasmi peranti, ia penuh dengan resipi dan cadangan untuk memasak.

Korostinsky Andrey



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen