Stroller Trip Inglesina

Stroller Trip Inglesina

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

STROLLER CANE TERBAIK DALAM KEDUA HARGA TENGAH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Stroller Inglesina Trip

Ciri umum

Jenis berjalan
Umur yang disyorkan dari 6 bulan hingga 3 tahun
Berat kereta sorong 7.5 kg

Reka bentuk casis

Mekanisme lipatan tebu
Bilangan roda 8, kembar depan dan belakang
Lebar casis 49 sm
Putar roda / roda depan ya, dengan kemungkinan menyekat
Diameter roda 17 sm
Bakul membeli-belah ya, mesh
Mengendalikan penyesuaian ketinggian tidak

Blok berjalan

Termasuk terdapat
Belakang laras
Kedudukan penyesuaian sandaran 4
Dimensi tempat duduk (WxD) 31×17 sm
Tali pinggang keledar ya, lima mata dengan pembalut lembut
Palang di hadapan kanak-kanak terdapat

Yang lain

Membawa tidak
Aksesori pemegang cawan, pelindung matahari
Bahan tudung kain itu
Kedudukan pemasangan yang stabil tidak
Dimensi berkumpul (LxWxH) 27x25x105 cm
Dimensi (LxWxH) 77x49x110 cm
Anugerah Pilihan Ibu Bapa 2015/2016

Ulasan mengenai Stroller Inglesina Trip

Kelebihan: selesa, dengan anak pertama ada tongkat yang lebih murah, selepas itu langit dan bumi: – pengendalian yang baik – roda yang boleh dilalui – bumper yang boleh ditanggalkan – poket di tudung – apabila anda “berjalan” kereta sorong di tepi jalan, anak itu tidak akan jatuh (pada kereta dorong terakhir dia cuba jatuh )
Kekurangan: 1. tudung terus-menerus terkunci pada titik pelekat ke pangkal 2. penahan tempat duduk bergerak ke kanan, tetapi sangat mungkin untuk menggunakannya (dan digunakan) 3. bakul kecil, seperti semua tongkat 4. tudung kecil, tidak menutupi anak yang sedang tidur 5. ” bundle paket sifar: tidak juga jas hujan, atau penutup kaki, saya, pada dasarnya, tidak memerlukan
Kekurangan: Penggunaan selama 3 tahun, kebanyakannya di luar jalan raya, luar bandar, primer, batu, aspal tidak rata. Semua roda tetap utuh (tebu terakhir terbunuh dalam setahun dalam penggunaannya), bahkan pemegangnya yang diperbuat daripada plastik berbuih lembut tetap utuh, tudung dan tempat duduknya pudar, kerana sering disimpan di luar dan di bawah sinar matahari (Crimea) Secara umum, kereta dorong tidak mengecewakan.

Olga Markova


Tambahan: Ringan. Cantik. Kain yang sangat baik dan secara amnya bahannya berkualiti tinggi. Menggunakan kerikil, pasir dan secara umum SUV
Kekurangan: Tudung tidak menutupi bayi ketika berada dalam keadaan terlentang Sukar menukar punggung dari satu kedudukan ke kedudukan yang lain, kadangkala tergelincir. Dalam keadaan dipasang, tidak berbaloi dan roda dilipat ke arah yang berbeza – ini tidak begitu selesa
Kekurangan: Selepas kereta dorong Cina murah, apabila anda mengambilnya di tangan anda, anda akan berasa berkualiti dan boleh dipercayai. Kami mempunyai warna hijau terang, ia kelihatan hebat dan kain tidak kotor, air dan kotoran ditolak dengan bang. Beg tidak berfungsi, tetapi tidak kritikal. Saya ingin berdiri berkumpul, jika tidak dalam pengangkutan, misalnya, sangat sukar dengannya. Topi itu dipikirkan dengan baik untuk posisi duduk – ia sepenuhnya menutupi anak dari sinar matahari, tetapi pada masa yang sama tingkap terbentuk di sisi dan anak dapat melihat apa yang berlaku di sisi, tidak membosankan. Tetapi dalam keadaan terlentang, anak tidak menutup dan harus ditutup dengan selimut, jika angin sama sekali tidak selesa. Punggung belakang dilipat ke kedudukan hampir mendatar (kanak-kanak berusia 1,3 tahun masih senang tidur di dalamnya). Saya menggunakan Avito dengan wang yang tidak masuk akal, setelah 2 anak, tetapi kereta dorong itu berfungsi dengan baik. Saya rasa ada lebih dari satu anak yang bermain luncur, satu perkara yang hebat!

Bayramalova Rimma


Kelebihan: Kelihatan sangat berkualiti tinggi bahan penghalau air. Air terkumpul dalam tetes dan mengalir. Hidrofobik. Tudung mempunyai visor kecil, yang meningkatkan penutupan, mungkin tidak semua orang menemukannya atau tidak dalam versi lama Roda ini agak besar untuk tebu, getah busa, tidak berderak dan bermain, tidak kelihatan seperti tin timah dengan kacang, Plico mini yang sama banyak lebih banyak guruh dan serangan balas dengan mengorbankan roda yang lebih kecil dan lebih keras Jas hujan disertakan, seperti sarung tangan, sejauh ini tidak ada pretensi. Pemegang cawan – baiklah, biarlah, bukan intinya. Lipatnya cukup padat, tidak ada masalah untuk naik pesawat, apatah lagi kereta api, bersandar di dinding, jika roda kotor perlu dibungkus dalam beg, sedikit bodoh, tetapi normal. Berat – 7 kg, dengan sebilangan besar unsur logam dan empat bukan roda terkecil, ini adalah petunjuk yang sangat baik. Saya mengambil dan membawa dengan satu tangan tanpa regangan. Apa-apa gemuruh dengan roda kecil atau tiruan plastik tidak dikira. Secara umum, di salah satu laman web saya membaca bahawa berat kereta dorong kurang dari 7 kg berbahaya bagi seorang kanak-kanak, kerana apa pun reka bentuknya, dengan anak besar, masalah mungkin berlaku, apa sahaja yang mereka tulis dalam arahan. Penyesuaian adalah perkara biasa. Brek adalah normal, selamat tinggal. Mengunci roda depan – sangat baik, jelas dan yakin. Sudut kecenderungan – baik, tidak seperti biasa, bilah seperti itu dengan slot, tetapi saya tidak melihat masalah. Tapak kaki boleh laras, pelindung boleh dilepaskan di tudung, tudung itu sendiri boleh dilepaskan hingga nol dalam beberapa saat atau dikeluarkan sama sekali, Semuanya sangat tipis dan ringan, tetapi tidak memberikan kesan semacam murah dan celaka, jahitan juga sangat baik, tanpa benang, dll.
Kekurangan: Namun, tongkat – jadi sukar untuk berjalan di permukaan yang buruk, ia boleh tersekat di lubang atau bergemuruh sedikit. Tetapi saya yakin jauh lebih kecil daripada tongkat lain. Pada aspal biasa, secara umum berjalan dengan sempurna, senyap, merata, dikendalikan dengan sempurna, termasuk dengan satu tangan. Dalam model baru-baru ini, tidak ada poket untuk barang kecil dan lokasi tetingkap tontonan yang berbeza. Lihat tarikh video. Bakul di bawah kereta dorong sangat kecil, akses di dalam yang dilipat hampir mustahil, bahannya tipis, jadi sangat bodoh untuk menumpuk sesuatu di sana dan mengadu ia telah pecah. Masukkan jas hujan, beberapa beg roda, dan beberapa mainan. Itulah untuk apa. Tidak untuk kilogram kentang. Tidak ada jubah di kaki, dan dalam cuaca sejuk atau berangin, anak tidak terlindungi dengan cukup. Cape secara berasingan – lebih daripada 2000. Tetapi lebih mudah meletakkan lampin atau penutup, atau menggayakan anak dengan lebih panas. Baiklah, kami terfikir untuk menutupi baju hujan dengan angin. Dan hebat. Anda tidak perlu mencipta apa-apa. Walaupun kanak-kanak itu tidak banyak melihatnya, masih tidur. Maksudnya, pilihan lebih cenderung untuk cuaca hangat dan tenang, atau untuk kanak-kanak yang tidak dibesarkan dalam keadaan rumah hijau. Ia tidak boleh dipasang, dan jika dilipat dengan tidak betul, ia akan mengotorkan kain itu sendiri. Sekiranya saya tidak tersilap, jika anda menyekat roda dan tidak mendorong sepanjang jalan, roda tidak akan mengotorkan apa-apa. Agak panjang, tetapi sempit dan terkumpul. Selain itu, roda depan dapat ditanggalkan dengan mudah dengan pemutar skru (lihat arahan) dan diletakkan di dalam beg yang berasingan
Kekurangan: Mengembara ke Rusia selama sebulan, ketika anak itu berusia 4 bulan, tanpa kereta dan kereta. Pada mulanya mereka bertolak ansur dan menggendong anak itu, kemudian mereka mula menyewa kereta bayi dengan harga 100-150 rubel. Kemudian kami menyedari bahawa ini juga bukan pilihan. Sebaik sahaja tiba, saya membeli kereta dorong ini, semata-mata untuk perjalanan, terutamanya kerana nama kereta dorong itu mengisyaratkannya. Setakat ini saya berpuas hati dengan kesemuanya 100, terutamanya kerana tidak ada kereta sorong yang ideal, walaupun dengan wang dua kali lebih banyak. Dari segi nisbah harga-kualiti dan dalam kerangka penggunaan yang sesuai untuk perjalanan dalam cuaca cerah dan dengan kualiti jalan yang normal, ini adalah salah satu pilihan terbaik. Jelas bahawa di luar jalan raya dan di salji dan angin – tidak begitu baik. Tiada lagi perjalanan tanpa kereta dorong. Terdapat keanehan dalam ulasan di pasaran. Kemungkinan besar, beberapa ulasan positif adalah salah. Walaupun semestinya sangat layak, penarafannya, sekurang-kurangnya dari segi jumlah ulasan, akan meningkat. Contohnya, dalam puluhan ulasan, baris pertama selalu merangkumi perkataan Bermanuver dan beberapa giliran yang serupa. Ya, tangkas. Tetapi saya tidak percaya bahawa begitu banyak pengguna akan menulis mengenainya dengan gigih. Dan beberapa ulasan biasanya seperti dari planet lain, seperti berat, murah, tidak terkawal. Apa yang awak cakap? Pada pendapat saya, pengawasan moderator.

air mani yang hanyut


Kelebihan: Sangat mudah dikendalikan, selesa untuk ibu dan ayah lebih tinggi daripada 170 cm (kaki tidak berehat seperti di Aprica), mudah dilipat, terbentang hampir sepenuhnya berbaring. Sangat dipercayai, kuat, tahan lama!
Kekurangan: Tidak ringan (Aprica relatif ringan), tudung akan lebih besar, sehingga dalam keadaan terlentang ia akan menutupi anak lebih banyak dari cahaya dan mata (tetapi pada prinsipnya, ini tidak menjadi masalah, kerana ia dapat ditutup dengan lampin / selimut), bukan mekanisme lipatan yang sangat mudah dalam kedudukan terlentang (anda perlu menyesuaikan diri dengan kuat agar dapat melakukan ini dengan lancar dan senyap)
Kekurangan: Kereta dorong kegemaran! Saya mahu mengemas kini yang lama dengan membeli model yang sama tetapi lebih baru

Piskunova Natalia


Plus: Kereta dorong kegemaran! Boleh dipercayai, selesa, di mana sahaja dia tidak didorong – dia pergi ke mana-mana!


Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen