Stroller Baby Care GT4

Stroller Baby Care GT4

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

STROLLER TEKAN MURAH TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Stroller Baby Care GT4

Ciri umum

Jenis berjalan
Umur yang disyorkan dari 6 bulan

Reka bentuk casis

Mekanisme lipatan tebu
Bilangan roda 4, single depan dan belakang
Putar roda / roda depan ya, dengan kemungkinan menyekat
Sistem pelunasan mata air
Bakul membeli-belah ya, mesh
Mengendalikan penyesuaian ketinggian terdapat

Blok berjalan

Termasuk terdapat
Belakang laras
Kedudukan penyesuaian sandaran 3
Tali pinggang keledar ya, lima mata dengan pembalut lembut
Menyelaraskan ketinggian tapak kaki terdapat
Palang di hadapan kanak-kanak terdapat

Yang lain

Membawa tidak
Aksesori pelindung matahari, penutup kaki
Bahan tudung kain itu
Penutup yang boleh dibasuh terdapat

Ulasan mengenai Stroller Baby Care GT4

Kekurangan: Kereta dorong hanya hebat. Saya membelinya pada bulan Mei. Saya menggunakannya setiap hari dan tanpa ampun. Pasir, kerikil, off-road, primer. Menahan segalanya. Kainnya sangat senang dibersihkan. Tolak satu dan sangat ketara. Sepakannya sukar dilipat. Dengan dua tangan dan masih perlu mencuba. Tetapi kerana perlu untuk menambahkan jarang, maka tidak mengapa. Tetapi bagi mereka yang tidak tinggal di tingkat bawah, saya akan mengesyorkan melihat perkara lain.

Miro El


Plus: harga, kawasan berjalan yang luas
Kekurangan: Mekanisme tipis untuk memasang roda belakang ke bingkai, bumper berkualiti buruk, jamb dengan pad lembut pada tali keselamatan, sangat sukar untuk memasang keranjang ke bingkai, berat
Kekurangan: Saya membeli kereta dorong ini untuk bayi untuk musim panas, sebelum itu mereka harus memilih dari kategori harga 20 ribu rubel untuk waktu yang lama, tetapi ibu bayi bersetuju bahawa ia boleh diambil dengan lebih murah, dan hanya membeli kereta luncur yang bagus untuk musim sejuk. Kami membelinya setelah melihat sekilas di dewan kedai, melihat ulasan di sini – di pasaran, nampaknya positif, dan sekarang saya benar-benar menyesal kerana saya membeli China ini sama sekali. Semasa memasang kediaman, saya mendapati bahawa ia mempunyai mekanisme yang sangat tipis untuk memasang roda belakang ke bingkai (foto), yang, dengan cara, retak setelah lipatan kereta dorong pertama dan kedua, tidak kritikal, roda tahan, tetapi ia akan retak di sisi lain, jadi semuanya di bawah alat ganti, tetapi di mana hendak mencari benda seperti itu dan saya tidak tahu, dengan cara yang baik, ia mesti dibuat dari beberapa jenis logam. Pada mulanya saya berfikir bahawa ada sesuatu yang tidak kena dan mungkin roda tidak boleh dibuka sebelum melipat, tetapi tidak, tidak ada perkataan mengenai ini dalam arahan, bahagian itu harus dipegang, tapi sayangnya, ia tidak dapat menahan beban. Lebih-lebih lagi, bermasalah untuk menghubungkan jarak roda ke bingkai tanpa penyertaan seorang lelaki, mekanisme yang sangat tidak difahami. Mengenai bumper: hanya mengerikan, tepinya plastik, alasnya dibuat dari sesuatu yang tidak dapat difahami, berlubang, tidak padat, hanya ada wayar, atau semacam omong kosong plastik. Mengenai tali pinggang: semuanya kelihatan baik-baik saja dengan mereka, tetapi dengan memasukkan anak ke dalam dan mengikatnya, anda mula memahami bahawa anda berhadapan dengan masalah tali bawah yang terletak di antara kaki – ia pendek dan mempunyai pad yang buruk dan besar untuk kelembutan, yang hanya akan menyusahkan anak kerana saiz, saya terpaksa memotongnya sedikit dan mengeluarkannya, jika tidak, tidak ada. Mengenai bakul: sangat bermasalah untuk memasangkannya ke bingkai, terdapat cangkuk plastik yang cukup keras pada bingkai. Mengenai bahan: pada kenalan yang lebih dekat, anda dapati terdapat banyak utas, bukan jahitan dan bahawa di beberapa tempat di sekitar tepi kereta dorong semuanya sangat sedikit. Pada perhimpunan pertama, saya hanya boleh memberikan ulasan seperti ini, kami menunggu sehingga semua daun menjadi semakin panas untuk mengujinya di jalan, tetapi ada yang memberitahu saya bahawa ia tidak akan bertahan lama. Saya menasihati anda untuk berfikir dengan teliti sebelum mengambil model ini.

sbrksoft


Plus: Bergaya, selesa, praktikal.
Kekurangan: Bakul dengan bahagian bawah lembut. Saya terpaksa memasukkan sekeping papan lapis – anda boleh memuatkan apa sahaja.
Kekurangan: Kereta dorong itu dibeli pada musim panas 2014, kanak-kanak itu berusia 8 bulan. Namun, pada musim sejuk, ketika ada salji, mereka menggunakan kereta luncur. Kami masih menunggang, kami akan berumur 3 tahun tidak lama lagi. Ini adalah kereta sorong kegemaran kami. Selama 2.2 tahun beroperasi (terdapat jalan-jalan hampir setiap hari!), Kereta dorong tidak pernah mengecewakan kami. Terutama saya perhatikan kain stroller: ia tidak pudar, ia mudah dicuci. Kereta sorong pertama kami jatuh teruk enam bulan kemudian, dan penjagaan bayi seperti baru. Saya tidak tahu bagaimana orang lain menggunakan kereta dorong ini, bahawa ada sesuatu yang rosak dalam seminggu, tetapi secara peribadi kami sangat gembira kerana kami membelinya. Satu-satunya kerosakan dalam operasi lebih dari dua tahun adalah tayar pada satu roda belakang diregangkan dan tergelincir, tetapi kami tidak menaikinya di atas aspal halus. Ada batu, kerikil, dan lubang. Jadi saya cadangkan !!!

Polyakova Olga


Plus: tempat tidur panjang dan lebar, burl besar dan murah
Kekurangan: mereka menggunakan kereta sorong hanya selama tiga bulan, satu lengkungan di pelindung mulut pecah dan bumpernya pecah di tengah, secara umum, omong kosong murah hanya dilemparkan ke angin dan membeli persimpangan

Malysheva Dasha


Kelebihan: Tempat tidur besar Tudung besar Semua cuaca, dilapisi pada musim sejuk Penutup yang selesa untuk kaki Kain yang baik, tidak luntur Pelapik dan bakul yang boleh ditanggalkan, boleh dicuci Penyesuaian pemegang dalam 3 kedudukan Roda getah, jangan berderak Terdapat, walaupun, tidak banyak, pelunasan. SANGAT BERGAYA!
Kekurangan: Jas hujan agak aneh, dibuat dalam bentuk dengan tudung terbuka ketika dipakai di kereta dorong. Sangat tidak selesa untuk mempertahankan bumper. Bakul itu kendur dan melabuhkan tirai. Jangan melipat dengan satu tangan. Pusat graviti tidak terletak dengan betul, dan oleh itu sangat sukar untuk memandu ke tepi jalan, anda harus menekan kaki anda dari bawah pada bingkai. (((
Kekurangan: Secara keseluruhan, saya sangat gembira dengan kereta dorong! Saya fikir tidak satu atau dua kanak-kanak akan meluncur, berkualiti tinggi. Kekurangannya tidak kritikal, sangat mungkin untuk diterima. Beratnya 10 kg, tetapi saya tidak pernah mengangkatnya bersama anak, ia bergerak ke mana-mana, pada 99? Andus ia memandu dengan semua 4 roda. Kami menunggang sepanjang tahun walaupun di salji. Secara amnya, saya mencadangkannya dengan harga sebegitu. Saya rasa dia lebih baik daripada asalnya yang terkenal)) skor 5-

Safronova Anna


Plus: Untuk kanak-kanak besar. harganya cukup berperikemanusiaan
Kekurangan: Kelemahan yang lemah, roda yang buruk, penstabilan yang buruk. Berat.
Kekurangan: Kereta dorong terus menuju ke kanan. Pengendalian yang sangat buruk. Anda tidak boleh memasukkan apa-apa ke dalam beg, jika tidak, ia akan menyeret ke tanah. Bahan tayar yang lemah. Selepas 4 bulan, tayar salah satu roda meregang dan mula meluncur keluar. Ia menjadi mustahil untuk digunakan. Saya melihat di Internet, ternyata saya bukan satu-satunya. Walau bagaimanapun, tidak ada yang tahu di mana untuk membeli roda baru. Saya membetulkan tayar ini dengan sealant silikon semasa pah-pah memegang. Baiklah, sekurang-kurangnya anda boleh menggunakan kereta sorong. Anak pertama adalah Graco, jadi dia melayani dengan setia selama hampir 3 tahun. Ringan, mudah bergerak dan selesa. Dan ini tidak mempunyai 6 bulan, tetapi sudah menjadi masalah. Tidak berpuas hati.

Takapopa Aporiherty


Plus: Kereta dorong keajaiban ini telah menahan 2 penerbangan ke laut dan melancarkan dua anak saya yang hebat. Dia mengembara ke mana-mana, mudah, selesa, capryon besar yang merangkumi anak itu dan jujur ​​dia telah bersama kami selama 4 tahun, saya masih menunggu ia runtuh, tetapi tidak, itu tidak akan berlaku :))) Perega C retak pada penerbangan pertama, tetapi ini sekurang-kurangnya apa yang akan. Kereta sorong super.
Kekurangan: TIDAK dijumpai, saya suka semua perkara mengenai dirinya.

Yakovlev Igor


Kelebihan: Ringan dan selesa
Kekurangan: Bakul belanja cepat usang, bumpernya rapuh
Kekurangan: Saya membeli model ini, setelah transformasi, saya mencuba banyak kereta dorong, tetapi ini adalah yang paling ringan, paling padat, boleh dikendalikan. Sudah tentu anda tidak boleh masuk ke salji salji, dengan ketat di atas aspal, seperti bagi saya. Topi akan ditutup sepenuhnya, ada jubah di kaki, saya menaiki bayi besar dari 6 bulan .Sangat Berpuas Hati.

Christina Bagryanova


Kelebihan: Keupayaan merentas desa dan manuver! Ringan, selesa, padat! Kereta dorong yang indah! Kami memilikinya selama setahun, semua yang dapat dialami! Disarankan! Terutama menyenangkan visor, yang menutup sepenuhnya ke kaki, sangat selesa baik ketika panas dari matahari dan pada musim sejuk dari salji!
Kekurangan: Tidak dijumpai!
Kekurangan: Dengan penggunaan aktif (kereta dorong melewati pergunungan, pasir, jalan raya luar bandar, dan jalan bersalji salji) ia dapat mengatasi dengan baik! Senang ia berdiri apabila dilipat! Anak tidak tergelincir! Mengambil sedikit ruang! Kami sangat gembira!

Pustovalova Nadya


Kelebihan: tudung besar, bumper yang boleh ditanggalkan, bakul yang luas, boleh dikendalikan dengan satu tangan (pada model gt4 plus)
Kekurangan: poket tidak dipikirkan (tidak ditutup)
Kekurangan: kereta sorong bergaya. Saya menasihati semua orang. Tidak ada kelemahan!

Ansiforova Dashulya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen