Somic G909

Somic G909

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

HEADPHON GAMING INEXPENSIVE TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Somic G909

parameter utama

Jenis fon kepala bersaiz penuh
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 20 – 20,000 Hz
Pekali harmonik 1%
Berat 400 g

Mikrofon

Pasang mikrofon boleh bergerak
Kepekaan mikrofon -39 dB
Redamkan mikrofon terdapat

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Diameter diafragma 40 mm
Sambungan kabel sepihak

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung USB
Panjang kabel 2 m

Ciri-ciri:

Getaran terdapat
Kawalan kelantangan terdapat
Maklumat tambahan kawalan kelantangan pada fon telinga

Ulasan Somic G909

Plus: Bunyinya bagus, walaupun sangat berair dan menyenangkan. Untuk filem dan muzik, baiklah.
Kekurangan: – USB – Dalam beberapa permainan seperti ARMA 3 dan GTA5, X-Go, dll. suaranya berubah di tempat di fon kepala. Perawatan ini hanya dimatikan dalam tetapan suara Windows . Membuang atau memasang semula pemacu tidak membantu, dan juga tidak memasang semula Windows 10. Penyakit yang sama ada pada saudara kembar syarikat lain, tetapi di sana, membuang pemandu membantu menyelesaikan masalah itu, bukan di sini.
Kekurangan: Ambil model lain dengan input audio biasa. Miser membayar dua kali.

Bondarev Dima


Kekurangan: Seorang rakan mempunyai. Hai San. Lama kelamaan, masalah bermula dengan mikrofon. Mikrofon mula berkelakuan aneh ketika suara dimainkan melalui fon kepala. Anda dapat mendengar seorang teman, seperti helikopter, dengan muncul dan berderak, dengan ketukan dan latar belakang “paling liar” sehingga kata-kata tidak dapat dibuat, hanya huruf individu. Mikrofon nampaknya mula “mengunci”. Tetapi jika anda membisukan atau mematikan suara di komputer, mikrofon mula berfungsi dengan baik. Pada masa yang sama, suara yang didengar oleh rakan (muzik, video atau dari permainan) tidak didengar oleh siapa pun kecuali dia, walaupun rakan itu diam. Kami mencuba kedua-duanya tanpa pemandu dan dengan pemandu asal. Nampaknya ini adalah masalah dengan kad suara yang terpasang di fon kepala … By the way, ada kekeliruan dengan pemandu untuk fon kepala ini. Terdapat dua laman web luar: dalam bahasa Inggeris, dan asli, dalam bahasa Cina. Di sini, dari laman web Cina, pemacu boleh dipasang pada mereka tanpa kesilapan dan masalah. Dan di laman Inggeris, pemacu yang sama tidak dipasang untuk mereka …

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Bunyi, kualiti binaan. Sangat selesa!!!!!
Kekurangan: – tidak
Kekurangan: Saya membelinya pada 05/11/2013. Sebelum “Somik” ada Gembird AP-880-5.1, tetapi mereka berehat !!!!!!! (anda bahkan tidak dapat membandingkan) Sepanjang masa penggunaan, Cord telah lulus banyak ujian rehat – dan Tidak Ada !!! Kucing itu cuba menggerogoti – dan tidak ada apa-apa !!! Dan berapa banyak fon kepala yang dialami oleh kanak-kanak itu – Tidak ada !!! Tiada calar! Semua gelang getah, parolonochki, regulator, trim – semuanya lengkap! Plastik belum pudar !!! Tidak ada jeritan atau suara – secara amnya mereka SUKA DARI KOTAK !!!!! Saya sangat gembira dengan pembelian, Pengilang itu MUDA !!!! Saya memberikannya 10 daripada 5) 12/02/2016 Saya telah menggunakannya selama 3.5 tahun, syaratnya adalah SEBAGAI KOTAK, seperti yang saya tulis di atas !!!!! Tiada aduan mengenai apa-apa! Hanya penguji yang ditambahkan, kini 9 orang mengambil bahagian. Saya akan menambah 5 mata lagi kepada pengeluar, sekarang 15 daripada 5! )

Guzovsky Alexey


Kelebihan: Suara volumetrik dan baik, mod getaran, kawalan kelantangan mudah di telinga kiri, reka bentuk yang bagus, sambungan USB.
Kekurangan: Di dasar fon kepala terdapat wayar padat, mikrofon buruk, kain lap di bahagian dalam yang debu melekat, perisian yang tidak selesa.
Kekurangan: Saya telah menggunakan fon kepala selama lebih kurang dua tahun. Pada mulanya saya sangat senang dengan pembelian itu, tetapi semakin teruk. Saya telah menyenaraikan kelebihannya, dan sekarang saya akan memberitahu lebih banyak mengenai keburukannya. Saya akan perhatikan bahawa saya menggunakannya dengan sangat aktif, tetapi dengan berhati-hati. 1. Pertama, suara di fon kepala mula hilang ketika kepala dipusingkan / dimiringkan, ternyata wayar di dasar fon kepala membengkok dan retak ke dalam. Anehnya bahawa wayar itu sendiri elastik, tetapi padat di pangkalnya. Keputusan jurutera yang meragukan. Hasilnya, saya menyoldernya dan semuanya berfungsi sebagaimana mestinya sekali lagi. 2. Kemudian, setelah beberapa lama, para pembicara (rakan sepasukan dalam permainan) mula terus mengadu bahawa “Saya palsu.” Saya tidak memahami apa yang mereka bicarakan, kerana sebelum ini saya tidak menyedari masalah. Saya memutuskan untuk mengujinya pada rakaman suara – latar belakang yang aneh benar-benar muncul ketika anda diam, seolah-olah fon kepala berusaha meningkatkan kepekaan terhadap bunyi ambien. Saya mencuba banyak perkara (pemacu, perisian, tetapan pengadun) – tidak ada yang membantu. Saya memalu dan hanya menutup mikrofon (dalam posisi ini ia dimatikan) setiap kali mereka mempunyai sedikit komunikasi. 3. Tahap terakhir yang menghabiskan mikrofon: sekarang ia berfungsi dalam kedudukan tertentu ketika terbuka. Mereka. anda harus mencari tempat hubungan kenalan mikrofon untuk menjadikannya berfungsi. Ditambah lagi, berdengkur yang mengerikan muncul, walaupun anda tidak menyentuh mikrofon, ia akan mula mengi secara berkala dengan sendirinya, dan kemudian mengembalikan tangkapan suara yang normal. Saya cuba membongkar dan memperbaikinya – saya memecahkannya (terdapat wayar yang sangat nipis). 4. Bahagian bawah fon kepala ditutupi dengan habuk halus dan rambut kecil. Saya cuba membersihkannya dengan pembersih vakum – tidak ada yang dapat dilakukan mengenai bahan seperti itu. Akibatnya, saya dapat mengatakan bahawa fon kepala dieksekusi dengan baik, tetapi beberapa perkara tidak diingat. Mikrofon paling tidak disukai, ia cepat habis dan memerlukan perhatian tambahan dari jurutera. Beli fon kepala seperti itu atau tidak, tentukan sendiri. Saya akan mengatakan ini: jika dalam 1-1,5 tahun anda sudah bersedia untuk membeli yang baru, maka ambil …

Vinogradov Nikolay


Kelebihan: Reka bentuk, getaran, mikrofon dikeluarkan dengan mudah, harga, dipesan untuk 1600.
Kekurangan: Pelindung telinga yang rapuh, pengaturnya terlalu mudah dipusingkan, anda boleh menyentuh bahu anda secara tidak sengaja semasa meregangkan. atau ketika anda berpakaian secara tidak sengaja untuk berpusing. Dari semasa ke semasa terdapat bunyi di mikrofon, para pembicara mengeluh.
Kekurangan: Semasa membelinya, saya bermain kereta kebal, dan vibrobass hanya memukul telinga ketika menembak, seolah-olah tangki benar-benar menembak di dekatnya, tetapi lama-kelamaan saya terbiasa dengan vibrobass dan tidak lagi begitu mengagumkan.

Alexey Tengah Malam


Kelebihan: Pemasangan dan bahan berkualiti tinggi yang mengejutkan, dua pembesar suara di dalam cawan, subwoofer utama 40mm dan 30mm, ia juga bertanggungjawab untuk getaran, bass yang baik dengan getaran, ikat kepala yang selesa, penebat bunyi yang baik, harga yang berpatutan untuk telinga dengan kad bunyi terbina dalam, perisian untuk Bahasa Rusia, kawalan kelantangan yang mudah, berputar dengan lancar dan sangat lancar mengubah kelantangan, margin kelantangan yang layak, mikrofon yang cukup sensitif
Kekurangan: Mids tidak terlalu baik dan tinggi buruk, jika frekuensi tengah masih dapat ditarik keluar dengan equalizer, maka ketinggiannya kabur, mengambang, suara dari mikrofon membosankan, kadang kala sukar untuk mengeluarkan ucapan, ia tidak merasakan frekuensi tinggi
Kekurangan: Telinga yang baik untuk wang yang berpatutan, sangat sesuai untuk bermain permainan dan menonton filem, saya fikir anda boleh memilih sesuatu yang lain untuk muzik. Kualiti dan bahan binaannya sangat terkejut, saya tidak percaya bahawa mereka berasal dari segmen harga yang lebih rendah (saya mengambilnya di ebay selama 1780r), saya gembira dengan pembeliannya. Nampaknya cip yang dihasilkan oleh C-Media digunakan, saya mempunyai dua zvukovukhs, satu di papan induk – realtek, yang kedua melalui slot pengembangan – C-Media 8738, Pemacu fon kepala dan 8738 sangat serupa dalam grafik dan sistem tidak membezakannya jika anda memilih untuk sentiasa memaparkan dalam tetapan dulang pemacu fon kepala, kedua-duanya dipaparkan

Kashin Sergey


Kelebihan: Sangat berbaloi, pembesar suara berasingan untuk vibro-bass, dibuat dengan baik, mikrofon yang bagus.
Kekurangan: MB. sambungan usb, kerana anda tidak dapat menyambung ke kad bunyi yang baik.

Golovkin Nikolay


Kelebihan: Mikrofon, suara, kualiti, rupa, kemudahan, getaran.
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Fon kepala bernilai wangnya! Sangat selesa, mikrofon sangat baik, apabila dibengkokkan sepenuhnya, ia mematikan (dengan mudah), pengatur. Dan tentu saja suaranya – Sangat baik, getaran fon kepala menjadikan suaranya lebih menyeronokkan, sangat kuat! Ambil, anda tidak akan menyesal!

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Suara, wayar kuat, mikrofon sensitif.
Kekurangan: Tidak dijumpai.
Kekurangan: Genius CAVIMANUS HS-G700V, Qcyber Dragon dan Somic G909 adalah saudara kembar yang disajikan dengan beberapa julat harga. Somic G909 – wayar padat tanpa pengatur, mikrofon sensitif, bunyi yang baik. Fungsi “vibro” berfungsi dengan baik, anda boleh mendengar hampir semua perkara dalam permainan. Kawalan kelantangan pada lubang telinga kiri tidak menyusahkan, LED berkedip merah tanpa mengganggu. Pada minit pertama, alat dengar mungkin terasa berat, tetapi cepat berlalu, tidak ada sensasi meremas, aurikel terletak dengan selesa di bantal telinga kulit tiruan yang lembut. Alat dengar yang baik untuk titik harganya.

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen