Siemens HB633GNS1

Siemens HB633GNS1

Kedudukan pertama dalam penilaian:

OLEH ELEKTRIK PREMIUM TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Siemens HB633GNS1

Ciri umum

Ketuhar bebas elektrik
Isipadu 71 l
Penggunaan tenaga kelas A, kuasa sambungan 3.65 kW
Dimensi (HxWxD) 59.5 x 59.5 x 54.8 cm
Suhu maksimum 300 ° C

Mod

Panggang ya, elektrik
Perolakan terdapat
Pencairan Semprot terdapat

Kawal

Suis berpusing
Pemasa ya, dengan pemutusan
Paparan terdapat

Selain itu

Lidi tidak
Pintu ketuhar melipat
Fungsi dan ciri lain lampu kamera, kipas penyejuk, sistem perlindungan kanak-kanak, pemadaman keselamatan
Jam ya, elektronik
Warna badan perak

Ulasan Siemens HB633GNS1

Plus: Nampak mahal, masak dengan baik, senang dibersihkan
Kekurangan: Disebabkan rasa cemburu pada pasangan au
Kekurangan: Memang. “Suri rumah” kami tiba-tiba meragui keperluannya. Ketuhar kelihatan sangat mahir baginya. Tentang ketuhar itu sendiri: ia sangat mandiri sehingga walaupun dengan kesibukan abadi, saya dapat mengatasinya. Iaitu bahagian dalam yang besar – anda boleh memasak dengan sedikit. Moden – pilih yang sesuai dan jalankan perniagaan anda, ketuhar akan mati dalam masa. Pembersihan diri pemangkin sangat mengagumkan. Dan kelihatan sangat layak, dari sudut pandang ini, Siemens dalam repertoarnya – semuanya baik dari segi teknologi hingga yang paling kecil.

Egor Legostaev


Kelebihan: Peralatan berkualiti tinggi dan boleh dipercayai. 10 mod, pemasa mati dengan kemampuan mematikan isyarat, enamel pemangkin, pencahayaan halogen, anda dapat melihat dengan baik apa yang berlaku di dalam ketuhar.
Kekurangan: Ketuhar yang sangat baik, saya telah memasak di dalamnya selama beberapa bulan dengan hasil yang sangat saya sukai, terutamanya setelah ketuhar gas lama, anda memahami langit dan bumi. Kabinet dipasang dengan baik, bahannya mahal, enamelnya bersifat pemangkin, senang dibersihkan. Dikendalikan oleh skrin sentuh dan paparan yang sangat bermaklumat. Terdapat banyak mod operasi – 10, ada tempat untuk berkeliaran, sekarang saya hanya mencari resipi baru di internet. Pemasa shutdown biasanya adalah perkara yang sejuk, saya menghidupkan oven, dan ia sendiri akan dimatikan apabila perlu. Ini adalah ketuhar yang sangat baik dan hidangannya cantik dan enak di dalamnya.

Gromova Ulyana


Plus: Fungsi, penampilan
Kekurangan: Tidak dikenalpasti
Kekurangan: Saya memilih untuk masa yang lama, pada akhirnya saya sangat gembira kerana saya tidak kalah. Saya suka pemanasan cepat, menu yang mudah, tidak ada masalah, anda boleh mengeluarkan gelas dan membasuhnya, saya gembira dengannya. Penampilan yang menyeronokkan.

Alekseenko Irina


Kelebihan: EcoClean Plus di dekat ketuhar, terutamanya untuk penyelenggaraan perkakas yang lebih mudah, kelas tenaga A +, ekonomi selalu menyenangkan, terutama dari segi penggunaan elektrik.
Kekurangan: Selama beberapa bulan bekerja, tidak ada kekurangan.
Kekurangan: Ketuhar yang bagus, tidak ada perkataan! Elektrik, dan sebelum itu saya mempunyai gas, jadi ada yang boleh dibandingkan. Pemasa yang dibina di dalam ketuhar membolehkan anda mengatur masa memasak dan ini adalah fungsi yang sangat mudah. Paparan yang jelas, panggangan, konvensyen, pencairan. Ketuhar mempunyai jam elektronik, yang selalu berguna di dapur. Saya membakar pai di dalam ketuhar saya, sayur-sayuran panggang dengan ayam baru-baru ini, suami saya kagum. Fikir saya memesan makanan dari restoran. Dengan ketuhar seperti itu, menjadi lebih enak untuk dimasak dan tidak lama. Dan juga dari segi ekonomi. Saya gembira dengan pilihan kabinet, kerana ia sering membantu saya sekiranya saya perlu menyiapkan sesuatu dengan cepat untuk kedatangan tetamu yang tidak dijangka. Saya mencadangkan ketuhar ini kepada sesiapa sahaja yang mencarinya.

Natalya Korolyok


Plus: Reka bentuk yang bergaya, kawalan sentuhan yang mudah. Suis yang dipasang pada siram. Pemanasan pantas automatik. 10 mod pemanasan. Udara panas 4D. Pembukaan dan penutupan pintu oven dengan lancar.
Kekurangan: Segala-galanya mengenai dirinya hebat
Kekurangan: Teknik yang baik dan pintar. Saya memasak di dalamnya tidak lama dahulu, tetapi saya telah belajar bagaimana membuat pelbagai hidangan lazat yang saya dapat pertama kali, yang bermaksud ketuhar yang sangat baik. Suis tertutup, saya sangat menyukainya, senang mengelap ketuhar, dan semestinya menggunakannya. Ketuhar memanaskan secara automatik dengan cepat. Dan hakikat bahawa anda boleh memasak dalam beberapa tahap sekaligus, berkat mod 4D, umumnya sangat hebat, masa memasak dikurangkan dengan ketara dan penjimatan elektrik jelas.

Kazimirova Antonina


Kelebihan: Reka bentuk klasik, paparan TFT, 10 mod pemanasan, panggangan, perolakan, pembersihan pemangkin. Penggunaan tenaga ekonomi.
Kekurangan: Semua orang gembira
Kekurangan: Ketuhar yang hebat, kami telah menggunakannya selama beberapa bulan. Ini memanggang dengan baik, ada perolakan, sehingga pengedaran udara panas yang merata dapat dipastikan. Nyaman dan senang dikendalikan, paparan TFT cukup intuitif. Pembersihannya bersifat pemangkin, yang bermaksud ada minimum pembersihan manual, hanya bersihkan abu yang tersisa. Kelas tenaga A +, jadi kos elektrik adalah minimum. Saya juga menyukai kenyataan bahawa terdapat banyak cara memasak – 10, anda boleh memasak dengan pelbagai dan enak pada masa yang sama.

Orlova Polina


Plus: Keupayaan memasak pada tiga tahap pada masa yang sama. Pemanasan pantas automatik. Penutupan pelindung. Suis yang dipasang pada siram. Reka bentuk yang bergaya.
Kekurangan: Saya tidak menemui apa-apa yang perlu disebutkan dalam ulasan saya.
Kekurangan: Ketuhar sangat moden dan mudah digunakan. Saya bakar di dalamnya 3-4 kali seminggu, selama 8 bulan. Bersedia untuk bekerja dengan cepat, pengedaran haba merata di semua peringkat, dan jika anda menghidupkan mod udara 4D, anda boleh memasak 3 hidangan yang berbeza dengan mudah pada masa yang sama, yang sangat mengurangkan masa yang dihabiskan di dapur, sementara tidak ada pencampuran bau. Ia dibuat dengan sangat andal, yang selamat mempunyai penutupan kecemasan dan perlindungan dari anak-anak, jika mereka memutuskan untuk memutar dan menyentuh sesuatu, pintu ketuhar terbuka dan ditutup dengan lancar tanpa muncul, yang dapat meninggalkan gagap.

Kharitonova Tatiana


Plus: Panggangan elektrik. Konvensyen, fungsi pencairan. Paparan yang selesa.
Kekurangan: Belum dijumpai.
Kekurangan: Kami berhenti pada model ini, menyukainya secara luaran dan mengatur fungsinya. Kipas penyejuk berfungsi dengan teliti. Ketuhar itu sendiri memanaskan dengan cepat, menyebarkan panas secara merata di semua peringkat. Memasak senang dilakukan, dulang pembakar mudah keluar, pencahayaannya bagus, anda tidak perlu membuka pintu. Terdapat kunci kanak-kanak (mereka mesti menempelkan hidung di mana sahaja), ia dihidupkan dan dimatikan dengan menekan butang yang sangat lama. Dengan kata lain, anda boleh membeli, ia memenuhi permintaan apa pun.

Obodovskaya Daria


Kelebihan: Paparan TFT, mod permulaan sejuk, kunci keselamatan anak dan keselamatan, pembersihan pemangkin.
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Saya telah menggunakan ketuhar untuk bulan kedua, saya mempelajari asas memasak atas nasihat Siemens. Saya memasak pada tahap dua – 4 pada satu masa. Ia membakar dengan baik, sama ada daging atau pai. Setakat ini, kesan dan pergaulan hanya menyenangkan.

Savenko Inga


Kelebihan: 1. Penggunaan tenaga kelas A 2. Arahan terperinci, yang menerangkan segala-galanya dari pemasangan – hingga penerangan hidangan dan petua untuk memasak pelbagai hidangan menggunakan mod yang ada. 3. Sistem keselamatan – kunci kanak-kanak, penyejukan kabinet pada akhir kerja. 4. Warna, paparan teks dan kawalan sentuh 5. Jam multifungsi, pemasa 6. Penyelenggaraan tidak terhad pada pembersihan pemangkin, pintu boleh dikeluarkan dan dibongkar untuk penyelenggaraan lengkap. 7. Rel lampu, kipas, dan teleskopik di tingkat 1.
Kekurangan: tidak pernah ditemui
Kekurangan: Semua memasak memakan masa beberapa jam, sebelum saya tidak keluar dari dapur untuk membuat daging dan membakar pai untuk percutian. Keupayaan memasak hidangan yang berbeza pada beberapa tahap dan 10 mod pemanasan sangat menjimatkan dan menjimatkan banyak masa dan tenaga saya. Memanggang adalah salah satu hidangan kegemaran keluarga, daging, ikan dan sayur-sayuran berwarna renyah dan tidak kering. Pastri sangat sedap, saya membakar pai dan roti pada hujung minggu. Selama setahun menggunakan ketuhar ini, kerana tidak disedari, terdapat beberapa masalah atau kekurangan yang serius. Ketuhar yang cerdas dan mudah digunakan dalam semua aspek, saya cadangkan.

Sasha Ivanko



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen