Sennheiser G4ME ZERO

Sennheiser G4ME ZERO

Kedudukan pertama dalam penilaian:

HEADPHON PERMAINAN TINGGI TERBAIK

Pergi ke penilaian

spesifikasi Sennheiser G4ME ZERO

parameter utama

Jenis fon kepala bersaiz penuh
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 10 – 26000 Hz
Impedansi 50 ohm
Kepekaan 108 dBA
Pekali harmonik 0.1%
Berat 312 g

Mikrofon

Mikrofon membatalkan kebisingan terdapat
Pasang mikrofon boleh bergerak
Kepekaan mikrofon -38 dB
Julat frekuensi mikrofon 50 – 16000 Hz

Reka bentuk

Jenis reka bentuk akustik ditutup
Jenis pelekap ikat kepala
Reka bentuk yang boleh dilipat Ya
Sambungan kabel sepihak

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung Bicu mini 2 x 3.5 mm
Panjang kabel 3m

Ciri-ciri:

Termasuk beg / beg kes terdapat
Maklumat tambahan Sesuai dengan peranti mudah alih, kabel pilihan 1.2m

Ulasan tentang Sennheiser G4ME ZERO

Kelebihan: Kulit lembut, tidak ada tekanan pada kepala dan telinga. Saya bukan audiophile, saya tidak dapat memberitahu anda tentang kelainan mental seperti “pemanasan” dan “bunyi tiub hangat”, tetapi selepas Logitech G633 saya kedengarannya sedikit berbeza, lebih dalam dan lebih enak, atau sesuatu. Secara keseluruhan, hanya bunyi yang hebat. Mikrofon yang baik, suara terdengar semula jadi, lebih baik daripada di G633. Analog sepenuhnya, yang memberikan kelebihannya dengan adanya kad suara biasa.
Kekurangan: Secara luaran, seperti mainan, plastik tidak terasa baik apabila disentuh, roda kawalan kelantangan analog sedikit longgar. Mikrofon tidak boleh ditanggalkan – anda tidak boleh menggunakan fon kepala di luar rumah.
Kekurangan: Secara keseluruhan, saya sangat gembira dengan fon kepala, bunyi dan mikrofon yang hebat. Mencuba secara terbina dalam – sangat rata-rata. Creative Sound Blaster Z adalah perkara yang berbeza. Nasib baik, tidak ada sambungan usb atau penambahbaikan perisian. Mungkin, jika ada 7.1 yang jujur, maka kedudukan dalam permainan akan lebih baik, tetapi semuanya baik-baik saja.

Zhitenew Andrew


Kelebihan: 1. Jangan menghancurkan aurikel. 2. Bunyi boleh laras. 3. Rupa. 4. Banyak lagi (dalam komen)
Kekurangan: Tidak ada harapan, tidak ada kekecewaan
Kekurangan: Derma sebagai pertukaran untuk Philips yang sangat tua. Oleh kerana saya duduk di komputer untuk waktu yang sangat lama dan hampir selalu mendengar muzik, kesan saya lebih muzikal dan sentuhan. Selama beberapa bulan saya lupa apa sakit di telinga saya (cengkerang tidak sakit sama sekali, walaupun saya memakai cermin mata). Tudung telinga segera duduk, seolah-olah saya dilahirkan di dalamnya, walaupun kepala saya bukan dari kepalan tangan, tidak menekan di mana sahaja dan tidak menyebabkan sakit kepala (sebelum muncul selepas beberapa jam). Adalah idea yang bagus untuk menyesuaikan suara tepat di telinga – sekurang-kurangnya mengikut pengalaman saya. Setelah membuat suara sepi, saya tidak akan kehilangan sepatah kata pun dari aria atau lagu. Mereka menyampaikannya dengan jelas. Saya jarang menonton filem sahaja, tetapi filem yang saya tonton tidak mengecewakan: anda dapat mendengar semuanya dengan sempurna. Sekarang permainan. MMORPG adalah hobi saya. Selain kecacatan dalam kerja RC, semua rundingan adalah keseronokan. Oleh kerana saya adalah pengadil legiun, malah intonasi berperanan, semuanya disampaikan dengan sempurna. Momen permainan menjadi lebih cerah: suara air terjun atau gemerisik daun sangat menghiasi permainan. Senang dibungkus – tidak boleh dibandingkan dengan kotak kadbod tempat telinga lama saya tinggal. Ringkasan: Saya mengesyorkannya bukan hanya kepada pemain muda, tetapi juga kepada generasi tua. Adalah senang menonton filem di dalamnya, dan senang mendengar muzik yang serius. Telinga yang baik.

Malevich Lilia


Plus: Semuanya hebat
Kekurangan: oh, masih ingat lagi apa yang mereka ada pada awalnya .. kulitnya telah lama pudar. Ia retak dan bulu kapas keluar .. penggantian di luar tapak berharga sehingga 30 sterling itu hanya beberapa jenis pst .. tetapi secara amnya semuanya sangat senang seperti gajah .. . dalam permainan, hanya bom, rakan-rakan tidak mendengar beberapa langkah di PugB, tetapi saya mendengar kedudukannya sangat bagus dan muziknya sangat mendengarkan, anggaplah dengan jelas

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: – Sennheiser (pengeluar telinga atas) – kualiti bahan – kualiti suara – kemudahan penggunaan, duduk di kepala anda seolah-olah – penebat bunyi yang sangat baik, tidak ada bunyi latar belakang yang didengar – ringan – reka bentuk mikrofon yang selesa, mati apabila dinaikkan – sama terdapat kawalan kelantangan pada telinga kanan
Kekurangan: – lihat komen
Kekurangan: Saya telah menggunakannya selama lebih kurang 5 bulan. bekerjasama dengan kad suara ASUS Xonar Phoebus. Dibeli sebagai telinga universal untuk filem, muzik, skype, dll. Dengan fizikal yang tidak kecil di kepala, telinga tidak terasa sama sekali. Hampir tidak ada tekanan di kepala, tetapi penebat suaranya sangat baik, ketika mendengar muzik, tidak ada bunyi asing yang dikesan. Anda boleh bercakap tentang bunyi itu untuk masa yang lama, tetapi saya hanya akan mengatakan satu perkara, bahawa itu bagus, kata Sennheiser bagi mereka yang memahami suara sudah banyak mengatakan, analog dari pengeluar lain seperti siri gaya, razer, logitek dan yang berdekatan tidak terletak pada semua aspek, baik dari segi kualiti suara dan kualiti persembahan. Saya juga ingin memperhatikan bahawa telinga sangat ringan .. Saya mengambilnya selama 8.5 kr. Secara umum, setelah mencuba hampir semua jenama, saya menyedari 1 bahawa lebih baik tidak tamak dari awal dan membeli Zenheiser. Pecinta bubur suara boom-boom yang kusam dapat lewat, ukuran yang sama cukup untuk mereka. shl. 2 tahun kemudian, 1 telinga mati dan sulaman di bahagian dalamnya mati, saya akan mencari pembaikan. untuk kemudahan, telinga ini sangat sesuai untuk saya

Fomenko Andrey


Kelebihan: keseimbangan frekuensi, reka bentuk, tahap pengasingan bunyi yang tinggi
Kekurangan: Saya membelinya untuk anak saya sebagai hadiah. Kadang-kadang saya menggunakannya sendiri. Selama tiga bulan beroperasi, saya menghargai kawalan fon kepala yang selesa, saya juga gembira dengan kejelasan penghantaran ucapan. Pembicara mudah dikenali oleh timbre. Di sebelah kanan alat dengar terdapat butang kawalan suara. Dengan mengambil mikrofon, anda mematikannya secara automatik. Bantal telinga leatherette sesuai dengan telinga. Reka bentuk tertutup boleh menghalang kebisingan luaran dan tidak mengganggu orang lain ketika mendengar muzik yang kuat. Kabel alat dengar dilampirkan dalam jalinan yang kuat dan boleh dipercayai, dijamin melindunginya dari keretakan dan kerosakan.

Kira Lavrova


Kelebihan: Jadi mengenai kebaikan – dalam kenyataannya, walaupun dengan pemakaian yang berpanjangan, mereka tidak akan menyebabkan ketidakselesaan. Saya mempunyai warna putih dan saya tidak tahu apa sebenarnya penyemakan semula, tetapi tali pusatnya belum dibuka sepenuhnya (dalam beberapa nampaknya tidak). Kotak – jika pengembara langsung lvl ke-100. Juga api mikrofon – ia tidak akan memindahkan sesuatu yang berlebihan dan lebih dari satu meter dari anda. Berkumpul dengan sangat baik dan saya fikir mereka akan melayani anda dengan cukup realistik selama sepuluh tahun.
Kekurangan: AFC dengan penekanan sekitar 15-20% terhadap kementerian luar (saya memanaskan selama 100 jam dengan bunyi bising untuk memanaskan badan dan tidak ada yang berubah secara mendadak, tetapi bass benar-benar muncul selepas 30-50 jam). Kali pertama saya menghidupkan sb kreatif di trek suara, saya fikir – “seperti lebih 10k boleh jadi slag? “Bahkan senhaizer vakum lain, yang harganya 5 kali lebih murah, jauh lebih menarik.
Kekurangan: Secara umum, saya meratakan tindak balas frekuensi, tetapi sejujurnya, ia tetap tidak 100% seperti yang saya mahukan. Sekiranya anda tidak mempunyai sistem bunyi biasa yang akan menambah dorongan bass dan membuat penyamaan apa sahaja yang anda inginkan, telinga ini pasti bukan mengenai anda. Sekiranya ada, secara umum, tidak ada apa-apa, tetapi adakah harganya bernilai 12k pada harga hari ini? Ini adalah soalan yang sangat menarik dan saya rasa 50/50. Lihatlah alat dengar pesaing – bukan sahaja ada masalah dengan suaranya, tetapi semua yang hanya timbul. Mungkin. Mendengarkan muzik pada pemain tanpa penyamaan tidak perlu dipertimbangkan – ia akan menjadi seperti yang terpasang dalam monitor harga pertengahan. Secara umum, saya ingin apabila anda mengambil telinga premium untuk tidak menyesuaikan tindak balas frekuensi di mana sahaja anda mendengar. Dan secara umum, jika ada suara dan tarian dengan rebana tidak melambung tinggi – ambil ini.

Ketua Komrad


Plus: Mereka duduk dengan baik, mikrofon lebih kurang normal
Kekurangan: Siapa yang memerlukan suara, kita menyebelahinya. Mereka tidak bernilai wang mereka dengan jelas. Di sini anda boleh mengatakan ini – mereka bermain, tetapi mereka sama sekali tidak terdengar, bahkan tidak sedikit pun.
Kekurangan: Sangat tidak digalakkan.

Levin Sergey


Plus: Bunyi, ergonomik, tidak lebih, selesa.
Kekurangan: Belum dinyatakan, baru dibeli.
Kekurangan: Sebelum ini, saya tidak mempunyai fon kepala lengkap, jadi saya tidak dapat membandingkannya. Tetapi otot-otot pektoral mulai mengalahkan rentak muzik, dan ini jelas merupakan petunjuk yang baik. Oleh itu, saya rasa ia hebat. Saya mendengar muzik dari telefon pintar tanpa kad suara dan penguat, saya takut membayangkan apa yang akan berlaku sekiranya saya memasangkannya ke peralatan yang betul. Walaupun begitu, saya sangat menyukai suaranya, setiap instrumen didengar, setiap suara, dari pandangan saya yang tidak berpengalaman, tidak ada lonjakan frekuensi yang ketara, semuanya lancar. Mereka duduk dengan selesa di kepala.

Dmitry Mityushin


Kelebihan: Lipat, super selesa, bunyi super, berat, panjang wayar, comel.
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Suara surround yang menakjubkan, mendengar muzik, bermain permainan. Saya membeli GSX 1200 ke telinga saya, saya mengesyorkannya. Peranti ini akan memberikan suara rendaman sepenuhnya, walaupun fon kepala terdengar hebat tanpa itu. Bahan ikat kepala dan embrio lembut, tidak menekan telinga. Telinga yang bagus, suara yang hebat,

Burmistrova Lelia


Plus: Suara yang sangat baik! Anda akan dibiasakan dengan semua corak terkecil sekalipun. Pad telinga yang dipasang dengan baik dan kulit menunjukkan diri mereka sangat baik pada musim panas.
Kekurangan: Kabel tidak dipintal dan penyambung untuk pemacu fon kepala dipendekkan, yang sukar diganti.
Kekurangan: Kabel memutar adalah masalah rasa, tetapi penyambungnya jarang berlaku dan sukar diganti sekiranya berlaku kerosakan. Sebenarnya, semuanya baik-baik saja dengan kad bersepadu, tetapi dipasangkan dengan Sound blaster, suaranya menjadi lebih kaya, jadi ada kemungkinan pelaburan wang yang lain. sudah masuk ke kad suara

elchenko anton



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen