Rolsen RLT-4038

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

Periuk termo bajet terbaik

Pergi ke penilaian

ciri-ciri Rolsen RLT-4038

Spesifikasi

Jenis termopot
Isipadu 4.2 l
Kuasa 680 Wt
Kuasa dalam mod panas tetap 100 watt
Bahan kelalang logam
Pam manual / automatik
Jenis elemen pemanasan lingkaran tertutup
Bahan badan – (dinding berganda)

Ciri-ciri:

Dinding berkembar terdapat
Termostat ya, secara berperingkat, mod suhu – 5, 40 – 100 darjah.
Paparan terdapat
Penunjuk paras air terdapat
Pada petunjuk terdapat
Maklumat tambahan sistem pembersihan diri

Ulasan tentang Rolsen RLT-4038

Kelebihan: Air panas selalu, sekumpulan mod, lampu latar dalam gelap)
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Termopot yang sangat baik sudah hampir setahun berfungsi dan saya tidak tahu ada masalah dengannya

Kruchinin Ilya


Kelebihan: Saya telah menggunakannya selama 4 tahun, selama ini saya hanya mematikannya selama beberapa minggu semasa keluarga sedang bercuti, dan jadi ia dihidupkan pada 98 sepanjang masa. Saya mengambilnya apabila perlu untuk menyediakan makanan bayi (jarang sekali terdapat model 40 dalam model mana pun). Kemudian mereka mengeluarkan cerek elektrik di balkoni dan mula menggunakan termopot untuk diri mereka sendiri. Dan hanya selepas 4 tahun, pada awal 5 tahun beroperasi, terdapat tanda-tanda “keletihan” bahan penutup (dari dalam). Sekarang saya naik ke Pasar untuk mencari termopot lain. Sekiranya kita mengambil kategori harga ini, maka saya tidak akan bereksperimen, saya akan membeli Rollsen. Kecuali mereka akan berminat dengan Panasonic, belum memutuskan.
Kekurangan: suara yang agak kuat yang memberitahu bahawa air telah mendidih, dan suara ketika anda menekan butang pam elektrik juga kuat, pada waktu pagi saya bangun sebelum orang lain, ia dapat didengar oleh mereka yang sedang tidur.

Barg Herman


Plus: Tidak terlalu mahal, tahan besar, jumlah besar. Lampu latar yang indah
Kekurangan: Termostat, menipu dengan kelantangan, penunjuk pengisian air tidak berfungsi. Bukan kancing yang sangat menyenangkan. Lalai adalah tahap penyelenggaraan temp. 85
Kekurangan: Cukup alat yang boleh diterima untuk kegunaan isi rumah, cukup untuk keluarga kecil yang terdiri daripada 3 orang tanpa tekanan dengan air tambahan, Kita semua mempunyai cawan besar. tahan lebih sedikit daripada yang dinyatakan, dan jika anda menuangkannya di atas tanda, maka air mendidih mengalir keluar dari lubang ketika mendidih. lebih senang jika ada banyak tetamu dan anda tidak perlu menunggu cerek biasa mendidih. Setelah 3 tahun digunakan, ia mula menjadi panas setelah suhu turun menjadi 83, walaupun kita selalu ada 98 dan sekarang panas sangat bising. Dan jika anda mematikan lampu, maka setelah menyalakannya, lampu akan menjimatkan pada 85. Seterusnya, lampu latar dalam termos pengisian air terbakar habis. Kami masih menggunakannya, sehingga saya fikir ia mungkin akan hancur sepenuhnya

Scuba Elizabeth


Kelebihan: Bagi saya mereka tidak
Kekurangan: Termostat
Kekurangan: Saya membelinya agar sentiasa mempunyai air untuk makanan bayi 40C. Tetapi ia ternyata perkara yang tidak berguna. Termometer tidak betul. Ini menunjukkan 40 darjah, saya menuangkan air pertama ke dalam bekas yang berasingan, yang ada di dalam tiub penunjuk air dan, dengan itu, disejukkan, dan tuangkan air yang ada di dalam tangki, 33 darjah (+ -1 darjah), buka penutup dan ukur di dalam tangki dan juga 33C. Bagi kanak-kanak, air ini sudah sejuk. Saya mencubanya pada suhu yang lebih tinggi. Sebagai contoh, ia menunjukkan 68C, sebenarnya 56. Makna peluh terma ini hilang. Sekurang-kurangnya tidak mahal. Tidak mengesyorkan! P.S. Bacaan termometer boleh dipercayai. Saya mengukurnya dengan termometer inframerah dan merkuri.

Prokhorenko Natalia


Kelebihan: Berfungsi dengan baik, kelihatan bagus, air panas selalu ada, murah.
Kekurangan: Semasa mendidih, pam tidak menyala, hanya pam secara manual. Isipadu sebenar ialah 3.5 liter. Tidak ada butang hidup / mati.
Kekurangan: Yang baru mempunyai sedikit bau plastik. Saya rebus dengan 2 sudu besar soda penaik, toskan dengan pam dan baunya hilang. Sehingga mendidih, pam elektrik tidak akan menyala. Rebus selama 20-30 minit. Ia menyejuk dalam satu jam hingga 92-93 ° C, yang sangat baik – jarang menyala untuk mengekalkan suhu. Badan terasa panas, tetapi tidak panas. 4.2 liter tidak akan muat di dalamnya, hanya 3.5. Terdapat tetingkap dengan penunjuk pengisian, tetapi sukar untuk memahami berapa banyak yang tersisa dalam liter. Perinciannya tidak sempurna, tetapi untuk harganya cukup bagus, tidak mengecewakan. Untuk menipu dengan volume saya bertaruh 4. Sekarang saya akan membeli yang sama, tetapi dalam jumlah 5-6 liter, yang cukup untuk sehari.

Salmon Zarusko


Tambahan: Ringan, mengekalkan suhu, agak murah.
Kekurangan: Krom murah, penutup tipis, tanpa butang hidup / aktif, berfungsi sebaik sahaja dihidupkan, walaupun tidak ada air di dalamnya. Kesulitan yang sama muncul dalam keadaan berikut – kita memerlukan suhu 40, kerana kita memberi makan bayi setiap 3 jam, tetapi setelah anda mengisi air, pendidihan bermula, dan kerana ini adalah “termos”, ia dapat menyejuk hingga 40 hari, yang secara praktikal tidak termasuk penggunaan untuk campuran setiap hari, jadi saya menambah air rebus dari cerek dan termopot hanya mengekalkan suhu 40 darjah. Setelah menambahkan air, mendidih sering dihidupkan, anda harus mematikannya. Mengapa mereka membuat skala volumetrik sedemikian dengan petunjuk paras air? Masalahnya ialah air di dalamnya menyejuk dalam 10 minit dan ketika anda menuangkan air ke dalam botol untuk campuran itu, air sejuk datang, sehingga mereka menyedari anak itu diberi campuran sejuk beberapa kali. Oleh itu, anda boleh mencurahkan setengah gelas dengan segera, yang tidak terlalu mempengaruhi jumlah peranti yang berguna. Petunjuk pengisian air tidak menyala, jadi anda perlu mengawasinya secara berterusan. Secara amnya, peranti ini keruh dan anda memerlukan mata dan mata.
Kekurangan: Mereka menggunakannya untuk pemanasan campuran, kerana peranti ini tahan 40 darjah. Saya mengeluarkannya dari kotak dan, dari kebiasaan, menyambungkan peranti ke soket, mengambil air dan mula mengisinya, ternyata ia sudah berfungsi dengan kapasiti penuh, saya mula mencari butang tutup tetapi tidak menjumpainya, saya terpaksa mematikannya dari outlet. Menurut arahan, saya mendidih air 2 kali dan mengalirkannya, pada mulanya ada bau, sekarang nampaknya tidak. Kami menambah air rebusan dari cerek – alasannya dinyatakan di atas. Saya harap kajian ini dapat membantu dalam memilih, sekiranya saya mengetahui nuansa ini sebelumnya, saya akan memikirkannya.

Rekovsky Vladimir


Kelebihan: Kebaikan sudah dijelaskan di atas
Kekurangan: Daripada 4.2 liter yang dinyatakan, termopot menahan 3.7 liter, yang tidak lagi bagus.
Kekurangan: Siapa yang peduli dengan jumlah air dalam periuk termo, perhatikan model lain, mungkin mereka menunjukkan kapasiti air di sana dengan lebih jujur.

Sekachev Andrey


Plus: Harga. Mod 40 darjah. Kekunci paparan dan kawalan dua warna yang mudah dibaca.
Kekurangan: Kualiti – 3 minggu selepas pembelian, karat muncul di dalam labu. Selama ini dia bekerja dalam mod 40C. Isyarat tidak terkawal yang kuat.
Kekurangan: Dibeli hanya untuk satu tujuan – untuk membuat campuran untuk anak. Saya tidak tahan dengan mod operasi hemat. Kini terdapat sekurang-kurangnya dua perjalanan ke perkhidmatan ini.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: semuanya berfungsi sebagaimana mestinya, berpuas hati sepenuhnya.
Kekurangan: jika anda dapat menyebutnya tidak cukup, kadang-kadang suhu secara automatik bertukar dari 98 hingga 85 gram. pada masa mengekalkan suhu. Tetapi ini tidak mengganggu kita.
Kekurangan: Saya cadangkan! ia telah berfungsi lebih dari satu tahun, kami mematikannya hanya ketika kami berangkat pada hujung minggu, selebihnya waktu dihidupkan siang dan malam.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Produk yang murah, tetapi berkualiti tinggi. Nyaman, kuat, cukup pantas. Kita sudah terbiasa dengan lampu latar, tanpanya ada termopot yang tidak lengkap.
Kekurangan: Sekiranya anda meneliti, maka termos itu sebenarnya tidak 4 liter, kurang 200 gram.
Kekurangan: Alangkah baiknya jika terdapat juga permulaan yang tertunda. Matikan pada waktu malam, misalnya, dan menjelang pagi, ia akan menjadi panas. Plastik tidak berbau seperti sebilangan orang menulis mengenainya. Pam berfungsi. Ia mendidih selama 10 minit. Semasa menuangkan oleh pam dan membuka blokir, isyarat akan dipicu. Di satu pihak ia bagus, di sisi lain. Saya memberitahu seluruh tingkat bahawa saya mahu minum teh. ))

Baranchugov Yaroslav



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen