Rekam M-50

Rekam M-50

Kedudukan pertama dalam penilaian:

Tripod terbaik dengan reka bentuk asal

Pergi ke penilaian

ciri-ciri Rekam M-50

Ciri-ciri utama

Jenis tripod desktop asal
Pelantikan untuk kamera
Tinggi menembak dari 10 hingga 16 cm
Beban maksimum 1 kg
Ketua tidak termasuk
Berat 0.14 kg

Fungsi

Pilihan warna yang hitam
Ciri-ciri: reka bentuk yang stabil dengan kaki lipat, tekan butang bulat ungu di sisi tripod untuk menyesuaikan sudut kamera

Ulasan Rekam M-50

Tambahan: Kekompakan. Saya mengambilnya untuk perjalanan.

Alexandrovich Sergey


Kelebihan: ini berguna dalam pelbagai keadaan. Contohnya, jika anda perlu mengambil gambar dengan seisi keluarga semasa bercuti atau dalam perjalanan. Saya mengambilnya untuk kes seperti itu, saya sama sekali tidak menyesal. Kerana saya bosan mencipta pelbagai cara bagaimana meletakkan kamera di atas meja dengan pasti agar tidak jatuh dan memasukkan semua orang ke dalam bingkai dan tidak memotong kepala dan kaki mereka.

Marinov Kirill


Kelebihan: ringan, padat, selesa
Kekurangan: tumit kecil, gelang getah di tapak kaki segera jatuh dari bungkusan, pembinaan tipis, sangat tipis!
Kekurangan: Saya mengambilnya dengan harga 460 rubel, harganya jelas terlalu tinggi

Dmitry Kuzmin


Kelebihan: perkara itu sangat padat dan sederhana. Ia sangat selesa ketika melakukan perjalanan kerana anda dapat memasukkannya ke dalam poket dengan selamat, dan dalam beg pakaian ia memerlukan ruang sebanyak dua sikat gigi.
Kekurangan: kerana kekompakannya, penyesuaian ketinggian adalah mustahil, dan oleh itu anda perlu mencari ketinggian yang diinginkan untuk objek untuk memasang tripod dan menembak diri anda dari sudut yang boleh diterima
Kekurangan: Saya rasa ini sama sekali bukan tripod, tetapi pendirian untuk kamera, Perkara semacam ini diperlukan bagi mereka yang memiliki kamera dengan lensa yang baik dengan sendirinya tanpa sokongan, ia runtuh. Ia boleh digunakan di studio rumah untuk menembak, misalnya, model pesawat, tangki dan lain-lain seperti mereka, menembak Sabantuy dan perjumpaan, ulang tahun, dll. Sebenarnya, penggunaan tripod ini terhad. Dengan saiz tripod yang paling padat, perkara itu tidak universal.

Sharaevsky Jerman


Plus: Tripod yang baik. Nyaman. Berkekalan. Stabil.
Kekurangan: Jalur getah di kaki jatuh sebaik sahaja dibongkar. Saya terpaku seketika.Saya rasa berat kamera yang ditunjukkan 1 kg tidak akan menarik. Berat dinilai untuk kestabilan hingga 500g. Canon PowerShot SX200 saya mempunyai berat 220g.
Kekurangan: Sekiranya anda memerlukan tripod yang stabil dan mudah alih maka beli, anda tidak akan menyesal. Semua sesuai dengan saya. Tonton ulasan video saya. https://www.youtube.com/watch?v=y_iaKmBRk9U Terima kasih atas perhatian anda. Selamat membeli-belah semua orang.

NEXUS925


Kelebihan: Cengkaman yang padat dan selesa apabila dilipat (seperti videografer), memegangnya dengan cukup selamat.
Kekurangan: Jalur getah dari telapak salah satu kaki jatuh, merobek semuanya dan memasangkannya ke superglue. Sayang sekali, tetapi tripod itu sendiri tidak boleh dipusingkan, hanya condong, dan anda perlu memutar semuanya bersama-sama dengan kaki.
Kekurangan: Saya suka reka bentuknya. Saya mendapat tawaran seperti itu hanya dari orang Cina. Ia berbeza dengan yang ditunjukkan di sini hanya jika tidak terdapat huruf putih. Saya mengambilnya dengan harga $ 8.5 dengan penghantaran. Meninggalkan kesan pembinaan yang kukuh, walaupun terbuat dari plastik. Tetapi plastik itu mempunyai banyak tulang rusuk yang mengeras dan sangat tebal. Saya mengambilnya untuk nasib baik, kerana penjual mempunyai muatan maksimum setengah kilo tertulis, dan berat Fuji hs20 saya hampir satu kilogram + pusat graviti yang dipindahkan dengan kuat pada kedudukan lensa telefoto. Saya mencubanya – saya fikir dua kilogram tidak akan menjadi masalah untuk reka bentuk ini. Dalam keadaan terungkap, beban utama menuju ke kaki belakang paling tebal, kerana platform dialihkan ke belakang. Oleh itu, lensa tidak melebihi dan bahagian depan, kaki yang agak nipis lega. Pada tapak kaki dan bahagian atas pelekap ditutup dengan getah, skru pemasangan itu sendiri adalah logam, mempunyai benang dalaman untuk melekatkan pada benda lain. Kunci kecondongan ketat, tanpa menekan butang ungu pemasangan di sisi, tidak terkunci di bawah berat kamera. Saya boleh memasukkan sarung sarung di atas kamera dengan mudah (casing dari kamera sedikit lebih besar).

Letov Nikita



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen