REDMOND RTP-M801

REDMOND RTP-M801

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

Periuk termo terbaik dalam kategori harga tengah

Pergi ke penilaian

ciri REDMOND RTP-M801

Spesifikasi

Jenis termopot
Isipadu 3.5 l
Kuasa 750 watt
Bahan kelalang logam
Pam manual / automatik
Jenis elemen pemanasan lingkaran tertutup
Bahan badan logam (dinding berganda)

Ciri-ciri:

Dinding berkembar terdapat
Tapis terdapat
Termostat ya, secara berperingkat, rejim suhu – 3, 65 – 100 darjah.
Paparan terdapat
Pemasa terdapat
Penunjuk paras air terdapat
Pada petunjuk terdapat
Pencahayaan air semasa operasi terdapat
Panjang kord kuasa 1.2 m

Ulasan REDMOND RTP-M801

Plus: Perkara yang hebat, sesuai untuk kegunaan keluarga. Nampak bagus, cara menggunakannya jelas dan tanpa arahan. Selepas mencuci pertama tidak berbau apa-apa “kimia”.
Kekurangan: Seseorang menulis bahawa tekanannya kuat dan semuanya disembur keluar dari cawan. Agar ini tidak dapat dilakukan, anda boleh menaikkan cawan lebih tinggi ke cerat. Jadi ini bukan keburukan.
Kekurangan: Kami tidak segera menemui benda seperti “lidah” ​​di bawah cerat pengisian, iaitu, anda boleh menggunakannya, atau anda boleh menggunakan butang. Sekiranya anda menuangkan air dari minimum ke maksimum, maka anda perlu menunggu 20 minit, tetapi kemudian suhu tetap stabil, cepat beralih antara mod suhu. Ia tidak menunjukkan suhu semasa, tetapi saya tidak menganggapnya perlu.

Dunaeva Anna


Kelebihan: Air memanas, dia sendiri tidak terlalu panas, air tidak masuk ke panel kawalan (penyakit termopot yang kerap, dari mana mereka mati). Terdapat perlindungan kanak-kanak – jangan tuangkan tanpa membuka kunci, juga ada piston untuk menuangkan air tanpa elektrik. Terdapat butang untuk mendidih semula dan kemampuan untuk memilih 85 darjah agar tidak melecur dengan air yang sangat mendidih. Plastik berhenti berbau setelah mendidih ke-2. Cantik luar dan walaupun selepas 2 tahun, cat atau sejenis filem tidak terkelupas di mana sahaja.
Kekurangan: Apabila terdapat sedikit air yang tersisa, dan perlindungan terlalu panas menyala, skrin mula berkelip dengan simbol EE, yang menjadikan cerek mati. Namun, ini tidak berlaku, cukup untuk mematikan, menuangkan air, dan menyala dan semuanya akan berfungsi. Alangkah baiknya ada penggera yang lebih bermakna untuk kekurangan air. Juga, pada mulanya, adalah tidak selesa untuk menuangkan air, pertama sekali anda perlu membuka cerek dengan butang, tetapi kemudian anda terbiasa. Ia masih dilindungi daripada kanak-kanak.
Kekurangan: Saya secara khusus mencari cerek dengan tangki logam dan badan (walaupun di sini badannya hanya dipangkas dengan logam), dan supaya air atau wap tidak masuk ke bawah panel dengan butang, kerana saya mendengar bahawa ini adalah penyakit biasa termopot. Hasilnya: Saya sudah membeli teko ketiga model ini, yang pertama telah berada di rumah selama 2 tahun, yang kedua dan ketiga dibeli sebagai hadiah kepada saudara-mara. Ketiganya berfungsi dengan baik, panaskan air, rebus, tidak ada keluhan. Saya belum mencuba fungsi mendidih pemasa, saya tidak tahu mengapa ia berlaku, dan adakah ia berfungsi.

Entalpo mihan


Kelebihan: Pemilihan suhu tetap yang tetap, pendidihan paksa, asas berputar, hidupkan badan. Cantik, sederhana tebal.
Kekurangan: Ini hanya menimbulkan kemarahan anda bahawa anda perlu menekan “buka kunci” SETIAP kali sebelum mengisi butang. Arahan mengandungi maklumat lain mengenai perkara ini. Dan ini menyesatkan pembeli. Sangat mungkin untuk mengembalikan item. Mungkin fungsi ini berguna untuk seseorang, itu sangat mengganggu saya.
Kekurangan: belum ada komen

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Rumah ini mempunyai banyak teknologi dari syarikat ini dan tidak ada aduan. Oleh itu, kami mengambil kira bahawa semuanya akan baik-baik saja.
Kekurangan: Pada hari KETIGA, kecacatan kilang muncul (dikenali secara rasmi oleh pemeriksaan), semua air berwarna jingga dan dengan rasa dan bau yang mengerikan.
Kekurangan: Sekiranya anda bernasib baik, maka perlu diambil, kerana ada model yang lebih dipercayai dan pada masa yang sama murah.

Seregin Jerman


Kelebihan: – Reka bentuk moden ergonomik (casing krom-matte tepat di bawah peralatan besar yang serupa) – lampu latar yang bagus dan bijaksana (apabila anda menekan buka kunci, maka lampu latar menyala, selebihnya waktu tidak menyala) – sangat senyap, lebih tenang daripada air 🙂 – kelantangan besar – selama 1 hari minum teh aktif + memasak sudah cukup – apabila anda menuangkan air sejuk, termopot secara automatik menyala – ia tidak terlalu panas dengan sendirinya
Kekurangan: – menekan kekunci rapat – sekarang anda perlu menekan jari anda ke butang – penutupnya tidak selesa, dengan seberat itu akan berguna untuk mempunyai jenis yang lebih dekat sehingga tidak jatuh – set air yang tidak selesa – terlalu memakan masa untuk menarik wayar dari termopot, membawa termopot ke air, kemudian berat untuk dipasang, sambungkan wayar padanya … anda harus menaip dengan periuk. Penyelesaiannya boleh menjadi penyambung yang memudahkan melepas wayar.
Kekurangan: Saya bekerja di rumah, dan saya bosan dengan sentiasa meletakkan / mendail cerek elektrik. Saya membaca ulasan dan menyedari bahawa saya perlu mengambil termopot. Saya membelinya di kedai, memastikan pada mulanya secara visual bahawa ia tidak terlalu besar. Saya mula menggunakannya, itu tidak biasa, kerana ia lebih besar daripada teko. Namun, setelah potensi termopot sepenuhnya terungkap, ini adalah alat lengkap, jauh lebih dihormati daripada cerek. Ia sangat mudah, selain fungsi standard: – ketika anda mandi, rebus air dan bawa termopot dengan anda (ada pemegang khas untuk dibawa) – setengah jam atau satu jam air panas pasti akan disediakan. – untuk memasak pasta, ladu, dan lain-lain, anda boleh memasukkan air panas ke dalam kuali dengan segera dan menjimatkan masa menunggu mendidih. – Saya selalu mempunyai suhu 85 darjah. Dengan mengambil kira bahawa ini juga termos, saya menjangkakan dapat menjimatkan elektrik yang habis. – sangat senyap! – mendidih perlahan (setengah jam) dan oleh itu secara senyap-senyap, dan semasa pemanasan air secara berkala ke suhu yang ditetapkan, klik yang tenang didengar dan tidak ada yang terdengar. Tidak terlalu menyusahkan: – sekali dibakar sedikit dan diingati: keluarkan sudu dari cawan supaya air tidak keluar. – pemegang yang memanjang sedikit sehingga senang mengangkat penutup yang agak berat, pertama, ia tidak terlalu selesa dengan sendirinya (anda harus meraup kuku anda), dan kedua, ia mempunyai warna perak (dan tidak hitam, seperti yang ditunjukkan di sini dalam gambar) ) dan diperbuat daripada plastik murah. Kemungkinan besar, ia sudah ditutup dengan calar mikro: Saya memeriksa semula semua periuk termal di kedai, tidak ada calar. Dalam kehidupan seharian, perkara-perkara kecil ini tidak muncul dengan kerap dan tidak terang, jadi saya akan menuliskannya bukan dalam kekurangan, tetapi sebagai komen bagi mereka yang sangat pemilih.

interfax-aki


Kelebihan: Tubuh terbuat dari logam, menjaga suhu dengan baik, sementara tidak memanaskan permukaan
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Termopot kapasiti standard yang baik. Jaminan lanjutan, tetapi jika dilihat dari operasi unit, saya tidak memerlukannya. Tiada keadaan suhu yang diingini, tali panjang.

Andrey Novikov


Kelebihan: 1) Reka bentuk yang baik 2) Mengatasi tugasnya dengan sempurna. 3) Kekunci hidup / mati 4) Pam tangan adalah perkara yang sangat mudah dan diperlukan.
Kekurangan: 1) Layar mempunyai sudut pandangan yang sangat kecil, dan biasanya hanya terlihat ketika duduk (atau menjauh), sambil berdiri di dekat panci termo, layar redup dan tidak ada yang terlihat. 2) Paparan TIDAK MENUNJUKKAN suhu semasa, tetapi hanya suhu dan pemasa yang ditetapkan. Ini sangat tidak selesa, kerana anda tidak tahu apa jenis air sekarang. 3) Butang ditekan dengan kuat, tetapi ini tidak kritikal.
Kekurangan: Pada akhirnya, kami memutuskan untuk menyerahkannya, kerana kelemahan yang disenaraikan (paparan buruk, tidak ada suhu semasa) membatalkan semua kelebihannya bagi kami. Dan suhu minimum terlalu besar. Untuk bayi, yang diperlukan 40C.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Tampan, mungkin itu sahaja.
Kekurangan: 1. Selepas 2 bulan, mangkuk keluli tahan karat mula berkarat (!!!). di dua tempat. 2. Minggu pertama berbau plastik 3. Tekanan air yang kuat, sering air mendidih tumpah keluar dari cawan 4. Langkah pemasa – 3 6 12 24 48 99 jam. Sangat pelik. Anda tidak boleh meletakkannya pada waktu pagi jika anda tidur lebih dari 6 jam. 5. Didihkan selama 20 minit.
Kekurangan: Kami memberikannya dalam jaminan dan kami tidak lagi berurusan dengan orang Cina yang murah. Masih mencari cerek / periuk keluli tahan karat sempurna saya.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Tidak ada.
Kekurangan: Bau plastik murah yang kuat semasa membuka kotak. Prestasi kualiti yang sangat buruk. Hancur selepas dua bulan, skrin berhenti berfungsi. Perkhidmatan mengatakan bahawa tangan saya tumbuh dari tempat yang salah. Terima kasih kepada Redmond untuk pengalaman yang indah!

a6718289


Kekurangan: Dinding luar menjadi sangat panas.
Kekurangan: Dinding luar dipanaskan sehingga tangan sukar dipegang. Pada masa yang sama, pusat perkhidmatan mengatakan bahawa tidak ada masalah yang dikenal pasti. Tetapi sebenarnya ternyata ia bukan termos tetapi cerek kerana tidak berfungsi sebagai termos. Jadi sesiapa yang bernasib baik mungkin beruntung.

Ternovsky Yuri



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen