Plantronics Audi o 310

Plantronics Audi o 310

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

MIKROFON INEXPENSIF TERBAIK UNTUK KOMPUTER

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Plantronics. Audi o 310

parameter utama

Jenis fon kepala jalan masuk

Mikrofon

Mikrofon membatalkan kebisingan terdapat
Pasang mikrofon boleh bergerak

Reka bentuk

Alat dengar sehala Ya
Jenis pelekap ikat kepala
Sambungan kabel sepihak

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung Bicu mini 2 x 3.5 mm
Bentuk penyambung lurus
Penyambung bersalut emas terdapat

Ulasan mengenai Plantronics. Audi o 310

Plus: Kawat panjang tebal yang ringan dan selesa
Kekurangan: Terlalu tenang Hanya boleh digunakan di bilik yang tenang
Kekurangan: Saya mempunyai pendapat yang lebih baik mengenai syarikat yang pakar dalam peranti sedemikian, saya tidak akan membeli produk mereka lagi. Bagi mereka yang telah membeli beberapa petua. Dalam tetapan suara, hidupkan “Loudness” dan “Equalizer” sementara equalizer mengatur profil anda dengan mengangkat semuanya. Ini akan menjadikan suaranya kurang kuat. Saya menggunakan alat dengar untuk mendengar kursus, tanpa tindakan ini tidak mungkin untuk didengar, anda hanya boleh mendengar. Saya tidak dapat mengatakan apa-apa mengenai mikrofon, saya membelinya kerana saya memerlukan alat dengar simetri di satu telinga (saya menggunakannya di tempat kerja)

Kalini Dmitry


Kekurangan: Pembesar suara lebih senyap, lebih senyap daripada telefon! Hanya sesuai untuk bilik yang tenang. Mustahil untuk digunakan di jalan raya dan dalam pengangkutan!

Perfiliev Yuri


Kelebihan: Suara yang hebat, baik mikrofon atau pembesar suara. Tidak kelihatan di kepala.
Kekurangan: Tidak.
Kekurangan: Selama 4 tahun penggunaan harian, saya tidak pernah kecewa dengannya, hanya bantal telinga yang sedikit usang. Peranti berada di kepala selama 5-6 jam sehari, tidak ada rasa tidak selesa. Mesin berfungsi hebat!

nuuser nuuser


Plus: Kuat dan boleh dipercayai, mikrofon, bunyi yang cukup normal, harga.
Kekurangan: Tiada
Kekurangan: Penyelesaian yang sangat menarik dan bergaya, mereka kelihatan hebat dalam hidup, saya mungkin mengatakan agak futuristik, dan ini dengan harga minimum. Alat dengar dipasang dengan kuat dan tidak berantakan, terletak di telinga dengan selesa dan tidak menimbulkan rasa tidak selesa. Kedengarannya agak normal, tidak ada masalah dengan suara yang diperhatikan pada frekuensi apa pun, mikrofon juga memuaskan sepenuhnya, tanpa mengira apa yang berlaku di sisi wayar saya (Dan kemudian apa yang tidak ada semasa perbualan di atasnya, percayalah = D) suara itu dihantar dengan jelas dan boleh dipercayai, dalam ingatan saya tidak ada aduan mengenai kes ini.

Sukhov Igor


Kekurangan: bunyi fon kepala yang sangat tenang, tanpa penyesuaian, mematikan mikrofon, pada pendapat saya harga yang sangat tidak mencukupi, silingnya adalah 200 rubel
Kekurangan: selepas pembelian, dia kecewa, tetapi tidak membuangnya, sejak seminggu kemudian kucing itu mengunyahnya.

tn230883


Kekurangan: Kawat nipis dan tenang
Kekurangan: pembatalan bunyi yang buruk, jika seseorang berada pada jarak 2 meter, maka ia dapat didengar dengan baik, mungkin sepi kerana talinya panjang. dibeli sebagai ujian untuk pengurus untuk telefon nokia 109, tanpa penguat yang tidak dapat kita dengar, kita akan memilih sesuatu yang lebih baik, kita salah faham apa itu pengurangan bunyi, mereka mengatakan bahawa mustahil atau sangat sukar untuk membuat jiran tidak dapat didengar, ada konsep kepekaan mikrofon, tetapi ini juga tidak seperti semuanya mahu

dmitryvakarev


Kelebihan: dalam satu telinga, anda dapat mendengar yang lain
Kekurangan: ada yang tidak menyedari pengoperasian sistem pengurangan kebisingan, dalam penipuan saya
Kekurangan: alat dengar biasa dengan mikrofon yang baik, tetapi bintang tidak cukup dari langit

Dmitry Tsakunov


Kelebihan: Saya menggunakan tahun kedua, untuk rumah di Skype, saya benar-benar berpuas hati. Hebatnya dengan satu fon telinga = telinga yang lain anda mendengar apa yang berlaku di pangsapuri anda. Mikrofonnya bagus, semua orang mengatakan bahawa anda dapat mendengar saya dengan sempurna, malah saya menaikkannya supaya mereka tidak mendengar nafas ..: o))
Kekurangan: Tidak dijumpai

Dmitry Schegolev


Plus: Murah dan ceria. Pilihan belanjawan untuk alat dengar multimedia. Kabel panjang. Tempoh jaminan – 1 tahun
Kekurangan: Bunyi rata-rata.
Kekurangan: Alat dengar Plantronics A310 tidak direka untuk pengendali atau operasi pusat panggilan. Sebelum membeli, ikuti ujian http://svyaz.pulscen.ru/goods/9481008-plantronics_audio_310

marina fedotova


Kelebihan: Hayat perkhidmatan yang panjang, ringan, tidak menimbulkan kesulitan pada kepala
Kekurangan: Suara yang sangat sunyi. Di pejabat kami, 8 orang menggunakan alat dengar seperti itu, dan tanpa mengira konfigurasi rangkaian, komputer, aliran, semua alat dengar ini mempunyai bunyi yang sangat sunyi. Pelanggan tidak mendengar dengan baik pengendali dan sebaliknya. Kami akan mengubah segalanya dan membeli yang baru.

kelam kabut



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen