Philips HR7778

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

Pemproses makanan terbaik dengan fungsi juicer

Pergi ke penilaian

ciri Philips HR7778

Ciri umum

Jenis penuai
Kuasa 1000 watt
Kapasiti mangkuk 3.4 l
Pengisar ya, isi padu 1.5 l
Kawal bilangan kelajuan: 12, maks. kelajuan putaran: 19000 rpm, mod nadi

Termasuk

Juicer sitrus / sejagat
Pengisar daging tidak
Melnichka tidak
Muncung pisau utiliti, lampiran doh, lampiran pemukul, alat pemotong slicer: 1 termasuk jumlah lampiran: 11
Skapula terdapat

Ciri-ciri:

Pelaksanaan badan: plastik
Kabel kuasa dengan ruang simpanan, panjang 1.20 m
Kaki getah terdapat
Maklumat tambahan cakera pemotong laras 1 – 7 mm; 3 mod operasi yang diprogramkan

Ulasan Philips HR7778

Kelebihan: Cepat cincang dan gosok Juicer memerah segelas jus dari epal dalam beberapa saat Dengan pisau utiliti mengisar bawang dan kilogram daging menjadi daging cincang dalam satu minit Memukul telur dengan sempurna sehingga busa tebal, tidak mengalir Sekering terhadap elektrik berlebihan, bukan mekanikal (yang pecah dan memerlukan penggantian) Hook betul-betul menguli doh untuk doh Mangkuk utama yang besar, sesuai dengan banyak makanan
Kekurangan: Pengisar untuk gred C Beberapa minggu selepas pembelian, sekeping plastik terlepas dari mangkuk utama di tempat pemasangan pemegang. Ini praktikal tidak dapat dilihat dari sisi, tetapi pegangannya mulai berjalan sedikit dan meninggalkan pertanyaan mengenai kualiti pembuatan atau reka bentuk gabungan. Cakera untuk parutan / pemotongan / pengirisan meninggalkan bahagian yang tidak digunakan yang agak besar, kerana jarak yang besar antara bahagian bawah penolak dan permukaan cakera, mereka juga tetap berada di dalam juicer bukan kepingan epal parut, tetapi kecil. Tidak ada lampiran dicing, bahkan sebagai aksesori pilihan, walaupun ada di rangkaian Philips. Tetapi ia tidak sesuai untuk gabungan ini. Sangat mengecewakan!
Kekurangan: Puas dengan gabungan. Kami menggunakan semua fungsi tanpa pengecualian, kami menggunakan juicer setiap hari, kami menekan jus epal. Cakera jerami halus sangat sesuai untuk memotong salad sayur. Dari timun, tomato, kotak nipis yang sama dalam keratan rentas diperoleh, jauh lebih kemas daripada pada cakera parut. Pada cakera pemotong, ketinggian dapat disesuaikan dengan pegangan yang mudah, dari 1 hingga 7 mm. Kami membeli lampiran penggiling HR7989 / 90 tambahan, anda boleh mengisar strawberi dengan gula di dalamnya untuk membersihkan tanpa sekeping dalam beberapa saat. Hanya pengisar yang kecewa. Unit utama penuai sentiasa ada di atas meja, jadi kami menggunakan penuai setiap hari dan ini sangat memudahkan kerja di dapur. Di Rusia, tidak seperti di Ukraine, penuai ini tidak dijual, jadi ia dipesan di Jerman. Untuk harga dengan penghantaran ke Rusia, ternyata harga yang sama di mana ia dijual di Ukraine. Sayang sekali bahawa Phillips, kerana alasan pemasaran yang tidak jelas, tidak membawa model ini ke Rusia dan tidak menghasilkan lampiran mencubanya, peninggalan yang luar biasa.

Alexander Yurievich


Kelebihan: banyak lampiran yang berbeza; kotak yang mudah digunakan untuk menyimpan pisau; Gabungkan sikat pembersih termasuk; cawan sedutan, berkat ia tidak bergerak sama sekali semasa ia berfungsi; juicers (biasa dan sitrus); cantik (keluli tahan karat)
Kekurangan: bising, walaupun tidak lebih ribut daripada gabungan lain; memakan banyak ruang – semua mangkuk mesti disumbat di suatu tempat di dapur; pengisar untuk mengisar kopi, beras, dll. tidak termasuk, ia ditawarkan secara berasingan di laman web (HR7989 / 90), tetapi di mana membelinya dan berapa harganya tidak jelas; tidak ada arahan – terlalu tipis, tidak ada perincian
Kekurangan: pengalaman penggunaan masih kecil, tetapi mereka berpuas hati dengan gabungannya. sangat bergaya, kelihatan cantik di dapur. ia menjalankan fungsinya dengan sempurna – cincang, cambuk, luka, dll. semua pisau / cakera disimpan di dalam kotak yang disertakan dengan penutup. tetapi kotak di mana gabungan itu dijual – baik, sangat besar, mereka menjangkakan ia akan menjadi tiga kali lebih sedikit 🙂 P.S. cakera adalah seperti berikut: – untuk mengiris; – untuk mencincang (pencincang dua sisi, pencincang kecil dan besar); – untuk memotong jalur besar; – untuk memasak kentang goreng; – untuk mengisar. P.P.S. pada mulanya, sekian lama mereka tidak dapat menemui kepingan di mana cakera diletakkan – ia tersembunyi di dalam blok pisau :))

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen