Pembersih vakum Dyson DC51 Multi Lantai

Pembersih vakum Dyson DC51 Multi Lantai

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

Pembersih vakum tegak premium terbaik

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Pembersih vakum Dyson DC51 Multi Lantai

Ciri umum

Jenis menegak
Pembersihan kering
Penggunaan kuasa 700 watt
Kuasa sedutan 141 watt
Pengumpul habuk tanpa beg (penapis siklon), kapasiti 0.80 l
Pengatur kuasa tidak
Penapis halus terdapat
Tahap kebisingan 83 dBA
Panjang kord kuasa 7.6 m

Peralatan

Paip sedutan teleskopik
Berus elektrik disertakan Ya
Muncung disertakan digabungkan; untuk pelapis

Dimensi dan berat

Dimensi pembersih vakum (WxDxH) 35x28x106 cm
Berat 5.4 kg

Fungsi

Peluang keupayaan untuk menyambungkan berus elektrik, ruang simpanan untuk alat tambahan
Maklumat tambahan jejari tindakan 8.7m

Ulasan mengenai Vacuum cleaner Dyson DC51 Multi Floors

Plus: Penampilan
Kekurangan: Sangat tidak selesa
Kekurangan: Saya tidak tahu bagaimana anda boleh memberi penilaian yang baik kepada pembersih vakum seperti itu. Nampaknya saya dicipta khas untuk mencemooh pembantu rumah. Anda tidak boleh menggunakannya sendiri. Selang yang boleh dilepaskan hanyalah sesuatu. Mengosongkan di bawah katil tidak realistik. Kawat dililit secara luaran. Sudah tentu dia boleh menyedut dengan baik, tetapi dia pasti bukan untuk kehidupan sebenar.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Nyaman. Dia hanya selesa.
Kekurangan: Anda tidak boleh mencuci siklon itu sendiri. Ini bukan keburukan, melainkan ciri. Akibat: akan berbau busuk. Ia dirawat dengan membongkar siklon (ternyata sangat sukar), membilasnya dan kemudian memasangnya.
Kekurangan: Sebelum itu, terdapat LG dengan turbocharger + filter hepa + filter supper satu kali di outlet. Amalan telah menunjukkan bahawa DC51 lebih baik. Dan pelbagai jenis penapis tambahan tidak diperlukan. Sekarang LG tinggal di garaj.

Aleinikov Oleg


Kelebihan: Keseimbangan kekompakan dan kekuatan yang optimum. Mudah membawa keliling rumah dengan satu tangan tanpa regangan, dan tidak menjejaskan kualiti pembersihan. Berus turbo berfungsi dengan sempurna. Kekurangan beg. Secara amnya, unit yang dibuat dengan baik dan senang.
Kekurangan: 1. Selang untuk tambah. Muncung pendek dan hanya berfungsi apabila pembersih vakum tegak. Mereka. di bawah katil 22 m, di mana berus utama tidak sesuai, selang ini juga tidak dapat dicapai. Untuk perabot dan sudut sahaja. 2. Kabel kuasa boleh lebih lama. Bilik seluas 30 kaki persegi. saya mesti dihidupkan secara bergilir di 2 soket yang berbeza di 2 hujung bilik. (Walaupun dalam hal ini sangat mustahak juga memiliki mekanisme untuk menggulung tali secara automatik – sekarang ketiadaannya tidak terlalu menjengkelkan, ia cepat dilepaskan dengan tangan).
Kekurangan: Saya memilih pembersih vakum untuk rumah dua tingkat yang agak besar. Pada peringkat pembinaan dan pembaikan, pembersih vakum pembinaan yang besar dibeli, tetapi untuk pembersihan rutin mereka cepat-cepat bosan membawanya, terutama menaiki tangga. Sebaliknya, model bateri sama sekali tidak sesuai untuk kawasan kami – dalam 20 minit kerja autonomi mereka tidak dapat anda keluarkan banyak. Dan kekuatan mereka adalah anak-anak. Di samping itu, ada kucing yang aktif mencair di rumah 🙂 Jadi DC51 nampaknya pilihan terbaik. Secara umum, saya rasa saya tidak salah. Yang lain adalah keupayaan untuk menyambungkan selang tambahan untuk membersihkan di bawah katil / almari pakaian (lihat kelemahan nombor 1) – ia akan menjadi pembersih vakum yang sangat sesuai.

alexander.borouhin


Kelebihan: Kekompakan, kemudahan penyimpanan, mungkin ketahanan (tetapi masa akan memberitahu)
Kekurangan: 1. Penghidap alergi bahkan tidak perlu menganggap model ini sebagai pembelian: mungkin pembersih vakum itu sendiri menangkap sejumlah debu, tetapi sebelum itu mengangkatnya ke udara, kerana saluran ekzos terletak di roda berhampiran lantai. Secara peribadi, saya tidak pernah mengalami alergi yang teruk semasa pembersihan selama 15 tahun. 2. Sampah terkumpul secara kualitatif dari lamina hanya apabila sikat turbo dihidupkan (walaupun ia hanya bertujuan untuk permaidani). 3. Selang pendek dan kaku untuk tambahan alat tambahan. Sangat sukar bagi mereka untuk membersihkan tempat yang sukar dijangkau, selang tidak meregang dengan baik, pembersih vakum tidak membetulkan dirinya sendiri, jatuh ke satu arah atau yang lain, memukul kaki. 4. Terhadap latar belakang semua perkara di atas, ketiadaan peranti yang secara automatik melepaskan wayar elektrik bukanlah kelemahan yang ketara. 5. Membersihkan pembersih vakum selepas pembersihan juga memerlukan banyak masa: terutamanya sikat di mana rambut dililit. Pembersihannya tidak akan memakan masa 2-3 minit. (anda perlu menggunakan pisau atau gunting kuku).
Kekurangan: Sebelum ini, Samsung menggunakan pembersih vakum dengan aquafilter, yang 5 kali lebih murah daripada Dyson, saya menganggapnya tidak selesa untuk menyimpan dan mengekalkan dengan kelebihan yang jelas dalam pembersihan dan kelebihan untuk penghidap alergi, tetapi semuanya jelas jika dibandingkan dan sudah tentu saya sekarang akan membeli pembersih vakum dengan Aquafilter.

Olga Koteleva


Kelebihan: Pembersih vakum yang kuat, baik, mudah dikendalikan, diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi, memikirkan setiap perincian, setiap perkara kecil. Sampah dibuang dengan mudah dari bekas (bekas itu mudah dilepaskan dari siklon dan, jika dikehendaki, termos mudah dibersihkan). Mudah dijaga, setiap penapis senang dibersihkan dan kemudian dikeringkan. Sesuai dengan bahagian dalaman moden apartmen yang telah diubahsuai dengan baik.
Kekurangan: Seseorang akan mengatakan bahawa harganya terlalu tinggi, ya !! Tetapi untuk perkara seperti itu, di mana para jurutera telah memikirkan setiap detail, setiap perkara kecil, untuk memudahkan dan membuat proses pembersihan berkualiti tinggi, anda harus membayar. Dari diri saya, saya akan menambah, sekiranya terdapat penggulungan kord automatik, maka harga pembersih vakum ini tidak akan berlaku.
Kekurangan: Bagaimana pilihan Dyson dan model tertentu ditentukan. Tugasnya adalah untuk membeli barang berkualiti untuk membersihkan pangsapuri besar dalam format yang tidak standard, sesuatu yang baru dan inovatif. Oleh itu, saya mula memerhatikan pembersih vakum robotik dengan teliti. Saya mesti mengatakan bahawa ia bukan mainan tetapi benar-benar berfungsi dan dibersihkan dengan kos bermula dari 32 ribu rubel. model dengan fungsi GPS dan pengisian berkualiti tinggi yang tidak akan pecah dalam setahun dan bukan hanya kerusi roda yang kacau. Setelah membaca tentang siksaan manusia membersihkan segala jenis penggulung figolik dan penapis, idea itu segera ditinggalkan. Atas sebab yang sama, pembersih vakum pencuci juga dihilangkan, yang setelah pembersihan masih perlu dicuci selama setengah jam. Pembersih vakum sederhana dengan kotak aqua dan omong kosong lain tidak begitu menarik, semua ini sudah lama seperti di dunia. Mereka memperhatikan dison kerana ditentukan bahawa penting dalam pembersih vakum tanpa beg dan kuat, baik, hanya pembersih vakum dengan siklon yang dapat melakukan ini, dengan demikian, teknologi ini digunakan pada pembersih vakum pertama, ini adalah Dyson. Ringkasnya, mengapa betul DC 51 – ia mengosongkan permukaan dan laminate dan parket dan permaidani dengan sempurna, pembersih vakum pada bateri untuk Seratus petak tidak masuk akal. Nah, dan yang paling penting, membersihkan dari serpihan, yang paling mudah dibandingkan dengan dison bukan menegak standard. Membersihkan penapis adalah mudah, saya membasuhnya, meletakkannya kembali kering. (Terdapat dua daripadanya) Bagi pembersihan, saya boleh mengatakan bahawa mereka senang membersihkannya. Pada mulanya, mereka kagum, di ruangan yang bersih di mana nampaknya tidak ada setitik debu, Dyson menjumpai begitu banyak yang tidak pernah saya impikan. Ia juga sangat mudah, yang tidak terdapat di pembersih vakum yang serupa, ini adalah fungsi dengan selang fleksibel, meletakkan pegangan dalam posisi menegak, mengeluarkan selang fleksibel dengan tiub, tetapi ingin melepaskan tiub sama sekali, memasang muncung dan vakum di tempat yang sukar dijangkau. Kami sangat berpuas hati dengan pembersih vakum, saya cadangkan model ini.

Serov Alexander


Kelebihan: Kekompakan, kemampuan pembuatan, kebolehubahan, kualiti bahan dan pemasangan, kebisingan rendah, ketiadaan beg, membuang sampah hanya dengan satu jari, penapis halus yang dapat digunakan kembali, dibilas dengan air biasa.
Kekurangan: Selang pendek sedikit untuk alat tambahan. Kabel kuasa, pada pendapat saya, boleh dibuat dengan penebat yang lebih lembut, kasar kerana keratan rentas yang berlebihan, yang, bagaimanapun, adalah kelebihan untuk ketahanan.
Kekurangan: Keturunan bayi ini dirasakan dengan segera dalam segala hal, sebaik sahaja anda mengeluarkannya dari kotak. Plastik yang sangat baik, semua sendi sesuai dengan klik ringan. Untuk pangsapuri bandar dengan permaidani dan permaidani di lantai, penyelesaian terbaik, jika hanya … harganya tidak mengelirukan. Tetapi dia membersihkan permaidani …! Saya tidak pernah menyangka bahawa selepas pembersih vakum yang sederhana dan kuat, masih banyak yang tersisa. Dan tidak kisah dengan bilangan kuasa sederhana. Dia tidak memerlukannya kerana berus elektrik berkelajuan tinggi di penyedut. Terdapat 4 baris bulu bergelombang pada rotor berus. 2 dalam komposit keras dan 2 dalam komposit lembut. Oleh itu, ia sesuai untuk permukaan dan lantai yang kosong. Dalam mod simpanan, ia tidak terlalu meremehkan, walaupun tidak tersembunyi di dalam almari, di suatu tempat di sudut bilik, ia tidak merosakkan pemandangan dengan reka bentuknya yang tidak biasa.

Neutron Tertunda


Kelebihan: Padat, membersihkan permaidani dan rambut haiwan, berus turbo elektrik.
Kekurangan: tidak ada pemutaran kord automatik (terpasang pada pemegang)
Kekurangan: Sesuai untuk pemilik kucing dan anjing, jika terdapat permaidani di rumah, dia akan membersihkannya di luar pengiktirafan dan menyisir semua rambut, membersihkan parket dengan baik. Kelalang mudah dan cepat dibersihkan.

Malichenko Yuri


Kelebihan: Ia memerlukan sedikit ruang, berus turbo yang sangat baik (terdapat 3 gadis di rumah, ketika dia mengetatkan rambutnya, dia memotongnya), daya yang baik dengan sikat turbo dihidupkan, menarik segalanya dari permaidani (rasanya kita akan segera ditinggalkan tanpa mereka) ada peluang untuk membeli satu set berus tambahan dan Mengosongkan tingkap TV (LCD) dengan selang dari pemegang. Mudah dikendalikan. Membina kualiti, bahan.
Kekurangan: Berus turbo berukuran besar (ia tidak pergi ke mana-mana), berus turbo memutar kepingan kertas, dan bunyi yang tidak menyenangkan dipancarkan, anda harus berhenti, mengeluarkan kertas, jika tidak, ia tidak akan masuk ke dalam labu itu sendiri. Tidak ada pengatur kuasa dan penggulungan kord (walaupun ini relatif), tetapi mengosongkan tirai tanpa pengawal selia dengan cara apa pun.
Kekurangan: Saya akan mengesyorkan pembersih vakum ini ke sebuah pangsapuri di mana terdapat banyak permaidani (pemiliknya dapat menikmatinya sepenuhnya), saya mempunyai beberapa daripadanya, tetapi stoneware parket dan porselin biasanya vakum. Saya meletakkan 4 kepingan kertas yang tidak menghisap, tetapi memutar, kadang-kadang serpihan kecil (sekam biji ) sehingga anda meletakkannya di bawah berus dan mengosongkannya.

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen