Panasonic MK-GH1

Panasonic MK-GH1

Kedudukan ke-4 dalam penilaian:

MIXERS TANGAN TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Panasonic MK-GH1

Ciri umum

Jenis manual
Kuasa 200 watt
Bilangan kelajuan 5
Mod tambahan dorongan
Bilangan lampiran 2
Muncung pukul, cangkuk doh
Bahan badan plastik

Ciri-ciri:

Butang untuk melepaskan lampiran terdapat
Penutup pelindung mangkuk tidak
Panjang kord kuasa 1.7 m

Pendapat dari Panasonic MK-GH1

Kelebihan: pengadun sebagai pengadun
Kekurangan: peralihan gear yang tidak selesa (mendatar)
Kekurangan: Digunakan seminggu sekali untuk membuat mufin. Ia bekerja selama hampir setahun, sejak jaminan berakhir … ia tidak merokok, tidak jatuh, ia berhenti berfungsi dan hanya itu. Saya berada di dua bengkel, mereka tidak membaikinya, mereka mengatakan akan lebih murah untuk membeli yang baru. Saya akan pergi membeli Bosch atau Polaris, tetapi bukan Panasonic.

Lorina lora


Kekurangan: Saya suka memasak, saya sering memanggang, jadi untuk masa yang lama saya tidak dapat memutuskan pilihan pengadun. Saya membeli Panasonic dan jangan menyesal. Berfungsi dengan betul. Tidak membuat bising, mempunyai beberapa kelajuan. Pengadun terakhir saya habis dalam masa dua minggu. Dan ini telah berfungsi lebih dari enam bulan dan semuanya baik-baik saja. Kini keluarga kami lebih gembira dengan pastri. Dan terima kasih kepada pengadun baru.)

Grishaeva Tamara


Kelebihan: Kuat – dan anda tidak boleh mengatakan bahawa hanya 200 W, wiski semua logam, pemasangan berkualiti tinggi.
Kekurangan: Tidak sama sekali !!!
Kekurangan: Setelah Scarlet, yang merokok, merokok dan akhirnya tersedak kentang tumbuk, dia tidak mengeluarkan wang untuk pengadun – dan benar-benar berpuas hati.

Shaban Andrey


Plus: baru-baru ini membeli pengadun ini, sebenarnya kuat pada 200W. Bunyi semasa operasi lancar, tidak ada percikan api, tidak ada ketukan. Lebih-lebih lagi, kelajuan pertama cukup untuk pemukul normal sesuatu yang tebal sederhana, misalnya bubur. Sekiranya anda memaksimumkannya, bubur akan keluar dari tingkap :). Masing belum dibuat, tetapi mereka harus mengalahkannya tidak lebih buruk daripada pengisar. Saiz kecil, senang dipegang, sementara beratnya normal, iaitu pengisiannya tidak plastik, pengudaraan yang baik, dari 4 sisi, saya sudah lama tidak melihat pelekat berkualiti tinggi seperti itu. mereka yang mempunyai nama, alamat pengeluar dan sebagainya. Lekapan logam yang kuat, binaan yang baik, kilang Panasonic sebenar, walaupun di China. Walaupun arahan mengesyorkan untuk menjaga pinggan mangkuk, dinding bekas tidak tergores dengan wiski, tidak ada bahagian yang tajam, semuanya selesai dengan kemas. Butang yang mengeluarkan muncung berfungsi dengan mudah, wayar panjangnya normal.
Kekurangan: Tidak ada kelajuan yang sangat kecil untuk mengaduk tepung dengan teliti, sebagai contoh, seperti yang telah saya tulis, kelajuan pertama terasa seperti ketiga atau keempat. Suis kelajuan bergerak dengan kaku, jika anda melakukannya dengan berat, kapal di satu tangan, pengadun di tangan yang lain, maka anda mungkin perlu mematikan tangan ketiga tanpa mengeluarkannya dari pengadun, tetapi ini dapat diselesaikan, wayarnya panjang, anda boleh meletakkan bekas di atas meja, maka semuanya beralih tanpa masalah.
Kekurangan: Tidak jelas mengapa, tetapi kuat, (dinyatakan 200 W), dipasang dengan baik, bukan yang paling murah, tetapi juga yang paling mahal. Wang ini berbaloi. Saya suka, kelemahannya lucu.

juredc juredc


Kelebihan: pengadun sangat mengagumkan – ia berfungsi seperti binatang, ia mempunyai kelajuan yang sangat tinggi, semuanya dicambuk beberapa kali. mustahil untuk tidak memerhatikan bahawa corollas lebih besar dari biasanya, sehingga semuanya bercampur dengan lebih intensif, lebih kuat dan lebih menyenangkan
Kekurangan: anda meletakkannya di tumit anda, dan ia mula berputar di sekitar paksinya, wayar entah bagaimana melepaskannya, sekarang saya meletakkannya di tuala
Kekurangan: Saya sangat menyukai model – tingkah laku yang begitu ceria, ia berfungsi dengan sangat tidak senang sehingga keseronokannya sederhana, penting bahawa peranti ini tidak begitu besar, kawalannya juga dilakukan dengan baik

Olga Kuzmina



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen