Moulinex YG230 / 231

Moulinex YG230 / 231

Kedudukan pertama dalam penilaian:

MASTER YOGHURT BAJET TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Moulinex YG230 / 231

Ciri umum

Kawal elektronik
Prinsip operasi pemanasan berterusan
Bahan badan plastik
Bahan balang gelas
Bilangan balang Kapasiti 7, 150 ml
Paparan terdapat
Pemasa terdapat
Petunjuk kerja terdapat
Isyarat akhir terdapat
Penutupan automatik terdapat
Kuasa 13 watt

Ciri-ciri:

Maklumat tambahan penanda tarikh luput pada penutup

Ulasan Moulinex YG230 / 231

Kelebihan: Kualiti, reka bentuk
Kekurangan: Tidak dikesan
Kekurangan: Pembuatan yogurt yang hebat

Makarova Marina


Plus: kawalan sederhana.
Kekurangan: Kelemahan utama adalah rejim suhu. Pemanasan hingga suhu 47 darjah.
Kekurangan: Banyak orang mengukur suhu pemanasan, tetapi ada yang bertanya-tanya berapa banyak bakteria bermanfaat yang tinggal dalam produk yang dihasilkan? Saya telah menggunakan Moulinex YG230 / 231 selama empat tahun, yogurt, krim masam, susu panggang yang diperam lebih enak daripada yang dibeli di kedai, tetapi betapa berguna ia tidak jelas. Persoalannya, mengapa pengeluar tidak menulis mengenai rejim suhu? Perakuan pematuhan menunjukkan bahawa produk selamat dari elektrik dan keserasian elektromagnetik.

Boris Krepak


Plus: Mudah digunakan tanpa loceng dan wisel yang tidak perlu, berkualiti untuk wang anda
Kekurangan: Tidak dikesan
Kekurangan: Kami telah menggunakan pembuat yoghurt ini selama kira-kira 7 tahun, dan ia berfungsi sepanjang masa, tetapi butang sudah usang, kadang-kadang butang kuasa jatuh, tetapi ia berfungsi dan berfungsi dengan baik, kami tidak membuat yogurt selama 8 jam atau bahkan 6, kerana tertulis dalam arahan, 4 jam dan yoghurt digunakan untuk sourdough, kadang-kadang ia difermentasi di kedai, banyak bergantung pada susu, kita menggunakan susu “Domik v Derevne 3.2%”, kerana terlalu panas, tidak seperti ini diperhatikan.

andrew21535


Kelebihan: tidak
Kekurangan: terdapat suhu yang terlalu panas, bifidokultur mati
Kekurangan: Perkara yang indah tetapi bodoh, kerana tidak menjalankan tugas utama. Panas yang kuat sedang dijalankan. Kami membuat yogurt 10 kali, ternyata hanya yang pertama, selebihnya – mereka memanaskan di atas 60 C.

Alexandrov George


Kelebihan: Saya telah menggunakan pembuat yoghurt ini selama 4 bulan sekarang dan secara konsisten ternyata produk yang sangat baik – homogen, lazat, saya menyediakan bukan sahaja yogurt, tetapi juga banyak susu masam, yogurt, keju kotej, dll. Model ini langsung menarik perhatian saya, kerana ada balang siap pakai yang boleh ditutup rapat dan dibawa ke mana sahaja dengan anda, dan sistem penyediaannya automatik – semuanya jelas dan ringkas. Saya memasak dengan roti kering Bakzdrav, saya mengambil susu Prostokvashino atau “Rumah di Desa”, hanya lebih gemuk. Saya sangat gembira dengan teknik ini!
Kekurangan: tidak

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Yogurt buatan sendiri, krim masam, susu panggang yang ditapai
Kekurangan: malangnya terlalu panas
Kekurangan: Saya telah menggunakan pembuat yoghurt selama lebih dari setahun sekarang, saya tidak akan menulis tentang faedah yogurt buatan sendiri, penting dalam menyediakan minuman yang sihat untuk memerhatikan rejim suhu, banyak pemula tidak boleh terlalu panas, dan pembuat yoghurt terlalu panas, anda harus menyesuaikan diri dan menyelesaikan masalah ini dengan cara yang tidak betul.

Gordon Yana


Kekurangan: Sangat panas.
Kekurangan: Pembuat yoghurt terlalu panas. Suhu melebihi 55 darjah, yang tidak dapat diterima. Ini bukan pembuat yoghurt, tetapi pembuat yogurt. Malah meletakkan kotak kadbod dan tuala di bahagian bawah tidak membantu. Lebih-lebih lagi, di bawah tuala, bahagian bawah pembuat yogurt memanaskan sehingga keadaan tangan tidak tahan. Dengan penggunaan yang berpanjangan, hasilnya akan habis.

Pengguna dipadamkan


Kelebihan: Beroperasi selama beberapa tahun. Saya membuat yoghurt di kawasan kedai dan kultur starter kering (lactoferms dan evitalia). Dalam kedua kes tersebut, hasilnya sangat baik. Sekarang saya merancang untuk membelinya untuk ibu saya, saya akan membeli yang sama.
Kekurangan: Saya tidak menemui kekurangan.

Poplenkina Christina


Kelebihan: Saya gembira dengan segalanya!
Kekurangan: Saya telah menggunakan YG230 selama 1.5 tahun. Tiada aduan. Untuk satu liter susu pasteur saya mengambil 100 g masam atau segelas yogurt klasik “activia” atau “biomax” (saya tidak menggunakan krim atau susu tepung) selama 8-9 jam. Saya menambah gula atau beri sebelum digunakan! sedap!

Lilikina Olesya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen