Moulinex HM 4121

Moulinex HM 4121

Kedudukan ke-4 dalam penilaian:

PENGAMBILAN STATIONARY TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Moulinex HM 4121

Ciri umum

Jenis pegun
Mangkuk berpusing, plastik
Kuasa 450 watt
Bilangan kelajuan 5
Mod tambahan turbo
Bilangan lampiran 2
Muncung pukul, cangkuk doh
Bahan badan plastik

Ciri-ciri:

Peranti simpanan aksesori tidak
Butang untuk melepaskan lampiran terdapat
Penutup pelindung mangkuk tidak
Penggulung tali tidak
Pemegang getah tidak

Ulasan tentang Moulinex HM 4121

Kelebihan: Pemasangan pengadun yang kuat, mudah dan cepat ke badan, agak sunyi.
Kekurangan: Mereka tidak
Kekurangan: Terdapat mod turbo

Rudnev Denis


Kelebihan: keupayaan untuk melepaskan diri dari dudukan bersama dengan bisikan, mangkuk berputar, harga yang agak rendah
Kekurangan: bunyi pelik ketika berjalan pada putaran rendah
Kekurangan: Dibeli untuk menggantikan Philips lama, yang juga mempunyai mangkuk di atas dudukan, lelaki tua itu bekerja selama kira-kira 20 tahun. Setakat ini, kesan yang agak samar-samar. Saya memasaknya sekali, pukul dengan baik. Saya rasa lebih baik selain membeli sesuatu yang lebih serius, pengadun pegun biasa, anda boleh, dan gunakan ini sebagai alat bantu tambahan.

Permaisuri Margaret


Plus: Sangat hebat. Whips cream dengan cepat.
Kekurangan: Menarik doh tebal, lebih baik tidak mengambil risiko.
Kekurangan: Ini telah memberi saya manfaat yang baik selama lebih dari SEPULUH tahun (Moulinex HM 412) Dengan penggunaan biasa dari satu hingga beberapa kali seminggu. Dan baru-baru ini saya memutuskan untuk mencampurkan adunan tebal di dalamnya dan ia habis. Saya mencari pengganti, tetapi saya menyedari bahawa saya lebih suka mengambilnya untuk diperbaiki, mungkin sekeringnya terbang ke sana.

io25


Plus: kuat, dengan mangkuk
Kekurangan: 1) peraturan kelajuan. terlalu kuat walaupun pada kelajuan pertama. 2) arah pergerakan udara yang sangat tidak berjaya dari motor, kedua-dua keadaan ini membawa kepada kenyataan bahawa walaupun pada kelajuan pertama mustahil untuk menuangkan sesuatu yang kecil dan ringan ke dalam mangkuk – aliran udara akan menyebarkannya ke mana-mana. sebagai tambahan, jika corollas membentuk percikan, jet udara juga akan meletupkannya. jadi mungkin juga untuk mencurahkan hanya di satu tempat 3) akibat percikan, bahagian bawah rak menjadi kotor di kawasan guntingan untuk muncung, jadi anda harus mencuci bandura ini. 4) mangkuk untuk kekuatan seperti itu dapat memiliki volume yang lebih besar, mungkin ini juga akan menyelesaikan masalah percikan. 5) bahan bilah – plastik lembut nipis. walaupun dalam adunan doh, ia tidak berjaya memisahkan doh yang melekat pada dinding mangkuk
Kekurangan: jika saya tidak pernah menggunakan pengadun biasa, saya tidak akan menyedari apa-apa kelemahan yang disenaraikan, saya akan menyangka ia semestinya begitu. hanya Philips masa lalu yang tidak mempunyai semua kekurangan yang disenaraikan, tetapi ternyata tidak kekal. tetapi secara amnya untuk adunan tebal, jika tidak ada apa-apa yang dicurahkan atau dituangkan “dalam perjalanan” – unit biasa, terutamanya jika tidak ada mesin roti yang akan menguli doh itu sendiri, dan lebih tenang.

orryon


Kelebihan: Nyaman apabila anda tidak perlu memegangnya sepanjang masa. Dan sangat senang anda boleh mengambilnya jika perlu.
Kekurangan: Bentuk mangkuk. Akan lebih senang jika diruncing. Di alun-alun, doh tidak dicambuk tetap di dinding. Secara umum, ini juga tidak menjadi masalah, kerana anda boleh mengeluarkan pengadun di tangan anda dan mencampurkan apa yang ada di dinding selama beberapa saat. ditambah ada skapula. Semasa saya membukanya, tidak ada bau plastik yang sangat menyenangkan. Tetapi dia cepat-cepat mengalami cuaca
Kekurangan: Secara amnya, peranti ini tidak teruk. Pada asasnya, beberapa kelebihan, dan yang paling penting, adalah senang apabila anda mengalahkannya, anda tidak perlu memegangnya di tangan anda.

Litvinova Irina


Kelebihan: Keupayaan untuk menggunakan kedua-dua pegun dan manual. Ringkas. Sesuai di tangan dengan selesa. Sangat senang dibersihkan.
Kekurangan: Saya menggunakannya dengan kerap dan lama. Bunyi seperti semua pengadun. Cambuk dengan sempurna, dan menguli doh dengan cangkuk yang hebat. Saya menasihati semua orang untuk mengambilnya.

Julia yang tidak dikenali


Kelebihan: Selepas pengadun biasa – ia hanya percutian. Mencambuk segalanya dan selalu. Tangan bebas. Anda boleh mengeluarkan pengadun dari pangkalan dan menggunakannya dengan tangan.
Kekurangan: Kadang-kadang penutupnya hilang. Akan lebih baik jika kita mempunyai mangkuk yang lebih besar dan yang lain (tetapi ini bukan keburukan, tetapi keinginan)
Kekurangan: Pengadun hebat untuk harganya

Evdokimova Elena


Plus: Kuat)))
Kekurangan: TIDAK dan lagi TIDAK
Kekurangan: Pengadun hebat, pasti beli! Dengan pantas mencambuk segalanya. Pengadun boleh dikeluarkan dari pelantar tanpa mengeluarkan pukul dan menaburkan adunan di sekitar dapur. Kuat, tidak berbau, bahkan adunan tebal mengganggu saya telah menggunakannya selama setahun sekarang dan saya sangat gembira)))) . Saya berpuas hati! bising betul, tapi ini omong kosong …

uskova irina



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen