Microwave Samsung MS23F302TAS

Microwave Samsung MS23F302TAS

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

Ketuhar gelombang mikro jarak pertengahan yang terbaik

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Microwave Samsung MS23F302TAS

Ciri umum

Isipadu dalaman 23 l
Lokasi berdiri bebas
Dimensi (WxHxD) 48.9×27.5×37.4 cm
Lapisan dalaman ruang enamel bioceramik
Berat 12 Kg

Mod operasi

Panggang tidak
Gril bawah tidak
Perolakan tidak
Kuasa gelombang mikro 800 watt
Bilangan tahap kuasa 6

Panel kawalan

Jenis kawalan elektronik
Paparan terdapat
Suis jam / butang
Pemasa selama 99 minit

Program

Mod pencairan terdapat
Masakan automatik terdapat
Pemanasan automatik terdapat
Pencairan secara automatik terdapat
Keupayaan untuk menambah resipi anda sendiri ke memori tidak
Memprogramkan proses memasak tidak
Penyelenggaraan suhu yang ditetapkan secara automatik tidak

Yang lain

Fungsi dan ciri lain sistem pengedaran gelombang mikro yang seragam, pencahayaan ruang, isyarat bunyi, kunci kanak-kanak
Pintu berengsel
Membuka pintu Pen
Warna badan perak

Ulasan mengenai Microwave Samsung MS23F302TAS

Kelebihan: Reka bentuk, kualiti harga, set fungsi, langkah 5 saat
Kekurangan: Kaca yang sangat gelap
Kekurangan: Gelombang mikro sebelumnya telah pecah LG. Kami memutuskan bahawa LG kami tidak akan lagi membeli (ia bodoh dan cepat pecah), jadi kami menganggap Samsung dan Bosch. Bosch ternyata terlalu mahal, jadi Samsung dipilih. Dipilih berdasarkan reka bentuk, set ciri dan harga. Kami memutuskan bahawa ini adalah yang paling optimum. Saya ingin segera mengatakan bahawa dia SANGAT cantik. Satu-satunya momen yang diperhatikan oleh banyak orang adalah bahawa ia mempunyai gelas yang sangat gelap, di belakangnya tidak dapat dilihat apa yang berlaku dengan makanan (contohnya, fakta bahawa makanan itu “meletup” dan memercikkan keseluruhan gelombang mikro). Mungkin ini satu-satunya negatif. Tidak ada rungutan mengenai kerja: ia cepat memanas, kekuatannya boleh laras, ketika memanaskan badan, anda dapat mengatur langkah – 5 saat (bagi saya sangat senang, kerana memang tidak selalu pemanasan tidak mencukupi, misalnya, selama 15 saat), senang dicuci, banyak fungsi (misalnya, “makanan sihat”) dan pelbagai cara memasak). Pada pendapat saya, ia sangat sesuai dari segi nisbah harga-kualiti. Mengesyorkan!

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Kompor pencairan / pemanasan yang sangat baik, Permukaan yang selesa – mudah dibersihkan, Anda boleh mematikan jam semasa dapur tidak digunakan, jika mengganggu, Tombol pemasa, Pembukaan yang mudah.
Kekurangan: Sebahagian besar menghembus ke kiri, di atas dapur sebelumnya sudah naik, Tanpa panggangan, tanpa kombo, Tidak ada kuasa besar, Menu khusus untuk mereka yang suka memasak, resipi sangat buruk – baik, kualiti buku buruk. Dan tanpa preskripsi, anda masih memerlukan fungsi kuasa dan masa. Pengikat pintu kelihatan agak tipis, tetapi ini berada dalam jarak normal – agak menggelegar.
Kekurangan: Ketuhar yang sangat baik bagi mereka yang hanya perlu memanaskan badan / mencairkan badan, yang suka memusingkan pegangan, menikmati penampilan dan tidak perlu bersusah payah merawat peralatan.

Voropaev Sergey


Kelebihan: Jenama Samsung
Kekurangan: dapur biasa, bahan murah, tatal ketat
Kekurangan: Maaf membeli

AGV DER _


Kelebihan: 1. Reka bentuk yang sangat baik. 2. Permukaan seramik senang dibersihkan. 3. Terdapat mod ekonomi untuk penggunaan siap sedia minimum. 4. Isipadu optimum ialah 23 liter. 5. Pemegang yang selesa untuk membuka pintu.
Kekurangan: Kaca hitam di pintu meninggalkan cap jari.
Kekurangan: Saya telah menggunakan microwave selama 3 tahun. Kaca di pintu kelihatan hebat, tetapi mengumpulkan cap jari dengan baik. Kelantangannya tepat. Terdapat banyak perkara yang boleh anda masukkan untuk mencairkan dan memanaskan makanan. Saya suka butang mekanikal biasa dan suis silinder. Lapisan bioceramic mudah dibersihkan dan dicuci. Ia mengeluarkan suara yang kuat setelah menyelesaikan operasi. Secara keseluruhan model yang baik. Mengesyorkan.

Mitkin Vasily


Kelebihan: ketuhar biasa berfungsi! Semua yang dinyatakan oleh pengeluar ada dan berfungsi seperti yang dinyatakan
Kekurangan: Saya terpaksa membongkar, sekering habis, minyak kunci di muka, mereka bermasalah
Kekurangan: Ketuhar itu sendiri tidak buruk, tetapi – Bekerja tepat 6 bulan! Dan perbaiki SEGALANYA sendiri!

Nexx Nedvex


Plus: Memanaskan dan mencairkan air dengan cepat dan sekata.
Kekurangan: 1. Kekurangan bahan dan komponen. 2. Mungkin ada harga.
Kekurangan: -Kriteria pemilihan saya adalah seperti berikut: Bio-seramik, tanpa grill, sistem pengagihan haba yang seragam, Volume 23 liter, kuasa tidak lebih rendah dari 800 watt dan pintu dengan pemegang (yang sedikit saya kesal, tetapi lebih lanjut kemudian). Hanya Samsung dan Algy yang berada di bawah kriteria ini, dan walaupun ketika itu ski sepertinya tidak mempunyai keramik. Baiklah, sebenarnya TAS302 saya mengatasi tugasnya untuk memanaskan badan dan mencairkan air. Sup 5-6 min. Bubur, dll 3-4 min. Dan tidak memanaskan di sisi dan di atas, tetapi di seluruh kawasan. -Kelemahan yang saya nyatakan berlaku bukan hanya pada model ini, tetapi secara umum untuk semua ketuhar gelombang mikro yang dikeluarkan dari 2012-13. Yang lama saya Daewoo dibuat lebih baik. Secara umum, saya tidak faham, ada yang menulis bahawa di Panasonic pintu merosot dari masa ke masa, dll. Bagaimana itu secara umum? Sekiranya mereka semua mempunyai komponen yang hampir sama, engsel yang sama pada pintu, mekanisme pembukaan-penutup yang sama (saya juga akan menggunakan backlash pintu di sini, mereka semua mempunyai ketuhar gelombang mikro baru). Mereka juga menyimpan wang di kaki lima (tidak ada). Anda harus berimprovisasi, meletakkan sesuatu (menempelkannya) agar dia tidak bermain-main di meja ketika anda memegang pegangan dalam usaha untuk membuka pintu. Ya, anda boleh membandingkan pelbagai jenis itu sendiri di mana-mana kedai dan memastikan bahawa semuanya sama. Dan ketuhar berusia 3-4 tahun anda juga dibuat lebih lama, bukan selama berabad-abad, tetapi sudah pasti belasan tahun =). Jadi, pilihannya adalah milik anda, tetapi saya rasa tidak begitu penting ke arah mana (Candy, Samsung, LV, dll.). Perkara utama adalah bahawa ia sesuai untuk parameter tertentu. Terima kasih atas perhatian anda =).

Gonomarev Vasily


Plus: Cantik, nampaknya dilakukan dengan baik
Kekurangan: kawalan sama sekali tidak sama, pemintal sama sekali tidak berguna.
Kekurangan: Semua tuntutan dalam ulasan sebelumnya dibenarkan: tidak ada yang dapat dilihat melalui kaca, ia bergerak di atas meja semasa anda membukanya, pemegang kawalannya sama sekali tidak berguna. anda masih perlu menekan butang tambahan, ia membuat bunyi seperti dapur lain yang saya ada sebelumnya, hanya penutup pada pemegangnya yang diperbuat daripada keluli tahan karat)) Keputusan: ia berfungsi, saya pasti tidak akan membeli yang kedua dan saya tidak akan menasihati sesiapa.

Ivanov Vladimir


Kelebihan: – reka bentuk yang menarik, – ergonomi untuk seorang amatur – memanaskan badan secara normal (tetapi ini berfungsi, bukan kelebihan)
Kekurangan: – kaki; – pintu tergantung sedikit; – kaca gelap (juga untuk pengguna pilih-pilih, itu sama sekali tidak mengganggu saya)
Kekurangan: Secara umum, tungku itu seperti tungku, saya tidak mengharapkan banyak dari itu, ia menjalankan fungsinya memanaskan makanan. Pada gelombang mikro lama, anda harus menekan butang “power” untuk memilih nilai yang sesuai, di sini namanya diubah menjadi “microwave”, kemudian putar tombol untuk memilih waktu pemanasan, yang juga sama sekali tidak mengganggu. Bagi yang malas, ada pilihan untuk menekan butang “Mula +30 saat” dengan mana anda boleh mula memanaskan dengan kekuatan maksimum dan dalam jarak 30 saat. Kemudian tunggu selama yang anda perlukan dan tekan “Berhenti” dua kali (berhenti pemanasan, tetapkan semula pemasa). Saya tidak menggunakan fungsi memasak dan saya tidak akan melakukannya, kerana ada oven, dapur dan multicooker. Sekarang bagaimana dengan kontra: – kaki dibuat di sini … lebih tepatnya, mereka tidak dibuat, tetapi hanya dikeluarkan dari logam asas, kerana ini kami mendapat gelombang mikro yang sedang berjalan ketika cuba membuka pintu (saya memilikinya di papan serpai, permukaannya tidak getah), saya menyelesaikan masalah dengan hanya menempelkan pelekat pelekat pada pseudopod; – pintu dalam salinan saya longgar kerana beberapa sebab dan saya tidak melihat cara untuk mengetatkannya, ditambah ada karat pada sumbu yang digunakan dalam bentuk engsel, akibatnya kita mempunyai sebatang krek (tangan tidak akan menjijikkan) – kaca gelap di belakang lampu menyala, tetapi, Sejujurnya, saya tidak dapat memahami satu perkara: mengapa semua orang mahu melihat makanan berputar? di mesin basuh juga, ikut putaran cucian? Baiklah, satu-satunya perkara yang boleh saya anggap ialah pemanasan sosej, namun gelas itu tidak mengganggu saya.

Zakarin Rushan


Kelebihan: Kawalan elektronik dengan butang biasa (tanpa sentuhan), pintu dengan pemegang, sebilangan mod yang berpatutan, penampilan yang menyenangkan.
Kekurangan: Pengendaliannya menurun berbanding model lama.
Kekurangan: Saya akan menyokong tinjauan Anton. Saya membeli dapur ini kerana sesuai dengan satu set keinginan (800 + W / sistem pengedaran gelombang mikro seragam / tanpa gril / kawalan elektronik), dan kami telah menggunakan model Samsung sebelumnya selama beberapa tahun, kami sudah terbiasa dengannya. Perubahan selama bertahun-tahun adalah kosmetik: “bioenamel” bukan yang biasa, biru bukan merah, dll. Saya sangat kecewa dengan perubahan kawalan: “Meja putar” yang dikasihi dilucutkan dari fungsi “Mula / +30”. Mereka. Sekiranya lebih awal untuk memanaskan semangkuk sup sudah cukup untuk meletakkan sup di dalam dapur, putar kenop dengan santai dan tekan, sekarang anda perlu menekan butang gelombang mikro, kemudian putar tombol untuk menetapkan masa pemanasan dan akhirnya tekan butang Mula. Mengapa mereka mengubahnya, siapa yang menghalangi skema kawalan lama? Berbanding dengan kompor dari pengeluar lain, kemampuan untuk memulakan dengan “satu butang” adalah nilai tambah yang besar. Selepas pembelian, saya secara khusus menyemak semula barisan model di laman web Samsung: semua model moden dengan “meja putar” seperti itu, tidak ada alternatif. Secara umum, saya mahu dapur baru pulang, dan yang lama ke dacha, tetapi ternyata sebaliknya: yang lama tinggal di rumah, yang baru pergi ke dacha. Selebihnya, tidak ada keluhan: kompor itu seperti dapur, ia berfungsi dengan baik, menjalankan fungsinya.

pwr013


Tambahan: suaranya diredam. ada butang berasingan selama +30 saat. reka bentuk yang baik
Kekurangan: pintu umumnya legap
Kekurangan: ketuhar yang baik, tidak ada yang berlebihan, tetapi semua yang anda perlukan ada di sana, sebagai contoh, butang permulaan segera selama 30 saat, pintu dengan pemegang. pintu umumnya legap, mungkin bagi seseorang itu akan merugikan. Dipilih hanya dengan reka bentuk, kami sesuai. Makanan memanaskan dengan baik, dan lebih kurang sama rata. Mari lihat bagaimana ia akan beroperasi.

Vyatkin Evgeniy



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen