Kitfort KT-1002

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

PEMBERSIH BAJU TERBAIK

Pergi ke penilaian

ciri Kitfort KT-1002

Ciri umum

Jenis Mop Kuk
Kuasa 1680 Wt
Tekanan wap hingga 1.50 bar
Suhu wap 98 ° C
Tangki air 0.45 l
Bekalan wap maksimum 28 g / min

Kefungsian

Penyesuaian wap terdapat

Peralatan

Tangki air yang boleh ditanggalkan terdapat

Ciri-ciri:

Dimensi (HxWxD) 63.1×30.6×13.6 cm
Berat 2.2 kg
Panjang kord kuasa 5 m

Pendapat mengenai Kitfort KT-1002

Kelebihan: 1. Bekalan wap yang cukup kuat dengan penggunaan air yang rendah 2. Kemudahan dalam penggunaan 3. Mengukus kotoran dengan cepat
Kekurangan: Meninggalkan garis
Kekurangan: Gunakan untuk bilik mandi (kesan terbaik): dengan URA mengatasi kotoran sabun di dinding, di sudut perlu menyikat tambahan; Gunakan untuk lantai lamina (walaupun ini tidak terlalu berguna untuknya): Mula-mula saya menggunakan pel stim selepas pembersih vakum, tetapi ada noda yang saya benci, jadi sekarang saya dengan mudah menggunakan pel biasa tanpa bahan pencuci, dan hanya selepas itu saya menggunakan pel wap. Tiada perceraian, bersih, saya gembira. Gunakan untuk permukaan halus yang lain: apa sahaja yang saya cuba bersihkan: pintu, siling di bilik mandi, pintu kabinet …, pel stim segera mengatasi semua kotoran 🙂

Sheremetyeva Tatyana


Plus: melambung dengan baik
Kekurangan: tali pusat mengganggu, sukar untuk membilas kain
Kekurangan: xs, tambang tidak lebih senang daripada pel biasa, kecuali membunuh kuman lebih baik kerana wapnya panas

Pelaburan Rosmorport


Kelebihan: Mencuci lantai dengan baik semasa bekerja
Kekurangan: Bekerja sepanjang tempoh jaminan dan memutuskan untuk mengurangkan wap
Kekurangan: Penemuan itu sendiri sejuk, menggantikan baldi dan kain, mengelap lantai dengan baik, membunuh bakteria. Sudah tentu, dia perlu bekerja selepas pembersih vakum, jika tidak, ia akan meninggalkan noda kotor. Tetapi model khusus ini berfungsi tepat satu tahun. Selepas itu saya mula memberi sedikit stim, walaupun pada aliran maksimum. Sebelum ini, hampir keseluruhan tangki masuk ke odnushka, tetapi sekarang sudah 1/4, dengan kualiti pembersihan yang sesuai. Secara umum, di tong sampah. Tetapi idea dengan pel itu sendiri bagus, saya akan mencari model yang lebih mahal, dan jenama lain.

Pepatah kinder


Kelebihan: Berfungsi hebat, kordnya cukup panjang, berpusing dengan mudah, bekalan wap boleh laras. Nyaman jika anda perlu mengelap lantai dengan cepat. Anda boleh merawat permaidani dengan muncung khas (wap panas untuk membunuh semua bakteria), yang berguna untuk ibu bayi.
Kekurangan: Sebelum menggunakan pel ini, anda mesti mengumpulkan semua serpihan. Meninggalkan perceraian.
Kekurangan: Kepala pel boleh dicuci di mesin basuh. Pada percubaan ke-2, saya berjaya membeli pel ini, pel 1 nampaknya tidak berfungsi dari pameran, bekalan wap, untungnya, wang itu dikembalikan.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Mencuci dengan baik, murah
Kekurangan: Pecah serta-merta
Kekurangan: Selama sebulan penggunaan, butang kuasa rosak. Diubahsuai. Sebulan lagi dan butang baru pecah. Ini menghisap sampah. Kita mesti membeli phillips

Martynov Timofey


Kelebihan: Telah bekerja selama 1.5 tahun.
Kekurangan: Kain usang dan tidak boleh dijual.
Kekurangan: Saya telah menggunakannya selama satu setengah tahun. Saya mesti mengatakan bahawa ia sesuai untuk lamina. Walaupun dengan kuasa maksimum, tidak ada yang buruk berlaku dengan lamina. Mengikut apa yang mereka tulis mengenai bidang matte setelah pel: kesan berkilau diberikan oleh bahan pencuci, yang tentu saja tidak digunakan dalam pel, tetapi lantai bersih dan dibasmi kuman, walaupun tidak bersinar. Terdapat perceraian, tetapi tidak banyak. perceraian tidak mengganggu saya, perkara utama ialah wap membunuh kuman. Terdapat noda dari kain kotor. Lebih baik mencuci kain di dalam kereta, sukar untuk mencucinya dengan tangan.

Korovin Vadim


Kelebihan: Saya sering mencuci lantai, kerana saya mempunyai anak kecil di rumah. Mula-mula saya mencuci dengan pel, tetapi beberapa noda tetap ada dan harus disapu dengan tangan saya. Dengan pel ini, semuanya dapat dikeluarkan pada kali pertama. Pengatur wap yang selesa: Saya menggunakan minimum untuk lamina, dan maksimum untuk jubin. Reka bentuk yang selesa, senang dibersihkan dan disimpan.
Kekurangan: Terdapat ruang bateri pada pemegang, jadi penutupnya selalu jatuh. ini tidak kritikal, kerana semasa bekerja anda secara automatik memegangnya dengan tangan anda, tetapi hakikat itu sendiri tidak menyenangkan.
Kekurangan: Seseorang boleh menyerah bahawa terdapat beberapa muncung, tetapi harganya adalah peranti yang bagus, sederhana dan berpatutan.

Arkusha Antonina


Plus: Membersihkan perabot berlapis dengan baik. Pangsapuri menjadi lebih bersih kerana perlu menggunakan pembersih vakum setiap kali anda mencuci lantai.
Kekurangan: Ia mencuci lantai dengan sangat buruk, noda tetap ada walaupun beroperasi pada kekuatan terendah. Kerana ini, lantai matte, tidak ada perasaan kebersihan. Tidak sesuai untuk lantai lamina (arahan mengatakan pel ini hanya sesuai untuk parket, linoleum, jubin, marmar dan batu). Pembersihan lantai mula memerlukan dua kali lebih lama kerana keperluan untuk menggunakan pembersih vakum. Arahan menunjukkan apa yang membantu menghilangkan noda degil di permaidani. Ia tidak membantu, bintik-bintik hanya sedikit lebih ringan. Plastisin kanak-kanak juga tidak menghilangkan laminasi, hanya sedikit, sebahagian. Semasa mencuci perabot berlapis, bingkai kain terbang sepanjang masa. Semasa mencuci lantai, anda menyentuh suis kuasa pada pemegang dengan tangan anda, kerana kuasa itu beralih sendiri dan ini harus dikawal. Baiklah, dan tali. Semua orang sudah menulis tentangnya. Terletak di tempat permukaan mencuci. Sepanjang masa berada di bawahnya. Mencuci benar-benar menyusahkan.
Kekurangan: Semasa membeli, kami tidak tahu bahawa pel tidak sesuai untuk lantai lamina. beberapa ulasan mengatakan bahawa ia serba boleh dan sesuai untuk jenis lantai. Namun, saya rasa jika kita mempunyai lantai parket, hasil pencucian akan sama. Kami mempunyai lamina berwarna terang yang tidak menunjukkan serpihan. Tetapi noda ini dari pel tidak boleh diletakkan di mana-mana. Kami tidak menggunakan mod sederhana dan berkuasa, kerana lantai selepas mereka betul-betul basah. Lima minit pertama, sementara kain kering, tidak seperti apa-apa, dan kemudian basah. Dalam mod pertama, ia juga tetap basah, tetapi tidak begitu banyak. Mereka mulai menambahkan deterjen yang baik ke dalam air untuk membersihkan lantai, dan ada sedikit goresan. Secara umum, saya berpendapat bahawa tidak ada bahaya pada laminasi dari pel ini: lantai tetap basah seperti pel lain dan sama sekali tidak panas (ia hangat atau sejuk), seperti yang difikirkan oleh banyak orang. Adalah menyedihkan bahawa tidak ada faedah untuk seks daripadanya. Pel membersihkan sofa kawanan putih kami dengan baik. Dia tidak kotor, tetapi setelah 5 tahun dia masih kehilangan kesegaran. Ketika mereka mula membersihkan, pelet hitam mulai muncul di sofa. Pada mulanya mereka menyangka bahawa mereka jatuh dari kain itu sendiri. Kemudian terdapat lebih banyak daripada mereka. Akibatnya, seluruh sofa ditutup dengan pelet hitam. Kami mengumpulkannya dengan pembersih vakum, dan kesegaran kembali ke sofa kami. Secara amnya, kami tidak mengesyorkan pel lantai ini, terutama bagi mereka yang mempunyai lantai berkilat yang seragam. Menjadi sangat kecewa. Sekarang kita melihat pel wap Philips yang baru, serta pembersih vakum robot.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Mencuci lantai dengan baik
Kekurangan: Pecah selepas penggunaan selama 3 bulan
Kekurangan: Sabun itu baik, tetapi perkara yang baik akan berakhir. Selepas 3 bulan, dia mula memberi sedikit stim. Kemungkinan besar saluran tersumbat kerana skala. Siapa yang menggunakannya – gunakan air suling, atau cari pel pembersih diri.

Karpov Andrey


Kelebihan: kekompakan, kecekapan
Kekurangan: Meninggalkan garis-garis kecil pada lamina; kain putih yang tidak boleh dicuci
Kekurangan: Saya berpendapat bahawa pel itu lemah, tetapi dalam praktiknya ternyata sangat berkesan. Kekuatan wap mencukupi untuk membersihkan lantai dari habuk dan kotoran. Senang berfikir bahawa pel boleh membunuh tungau dan bakteria. Lantai benar-benar menjadi sangat bersih dan udara lebih segar. Dengan pra-pembersihan dengan habuk, hasilnya lebih daripada)

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen