Ketuhar gelombang mikro Samsung GE83DTR

Ketuhar gelombang mikro Samsung GE83DTR

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

Ketuhar gelombang mikro jarak pertengahan yang terbaik

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Microwave Samsung GE83DTR

Ciri umum

Isipadu dalaman 23 l
Lokasi berdiri bebas
Dimensi (WxHxD) 48.9×27.5×36.9 cm
Lapisan dalaman ruang enamel bioceramik
Berat 13 Kg

Mod operasi

Panggang terdapat
Gril bawah tidak
Perolakan tidak
Kuasa gelombang mikro 850 Wt
Bilangan tahap kuasa 6

Panel kawalan

Jenis kawalan elektronik
Paparan terdapat
Suis deria
Pemasa selama 99 minit

Program

Mod pencairan terdapat
Masakan automatik terdapat
Bilangan resipi automatik 4
Pencairan secara automatik terdapat
Bilangan mod pencairan automatik 4
Keupayaan untuk menambah resipi anda sendiri ke memori tidak
Memprogramkan proses memasak tidak
Penyelenggaraan suhu yang ditetapkan secara automatik tidak
Program tambahan fungsi pencairan cepat

Yang lain

Fungsi dan ciri lain sistem pengedaran gelombang mikro yang seragam, pencahayaan ruang, isyarat bunyi, kunci kanak-kanak
Pintu berengsel
Membuka pintu butang
Peralatan rak panggang – 1, hidangan rangup
Warna badan yang hitam

Ulasan mengenai Microwave Samsung GE83DTR

Kekurangan: Kaca mengganggu Sinyal Bising sangat gelap
Kekurangan: Akan berlaku. .. disesuaikan dengan ketuhar biasa biasa!

Agapeeva Anna


Kelebihan: Reka bentuk dalam warna gelap. Bunyi rendah semasa operasi. Butang pseudo-touch bersalut plastik yang berada di luar jangkauan kotoran dapur.
Kekurangan: Ketidakupayaan melihat pinggan melalui pintu kaca. Cukup algoritma kawalan yang menyusahkan.
Kekurangan: Saya mengambil isu yang sangat kuno dan bukannya Samsung, yang telah bekerja dengan setia selama lebih dari dua puluh tahun. Lebih baik mengambil kompor ini dengan warna gelap, kerana dalam warna putih kelihatan agak remeh dan tidak masuk akal. Dengan reka bentuk, ia sangat sesuai dengan peralatan dapur lain, dipecahkan dalam “keluli tahan karat”. Oleh kerana reka bentuk gelap, ia tidak kelihatan begitu membebankan di dapur, yang tidak berbeza dengan ukuran khas saya. Lebih kurang bersenandung semasa bekerja daripada bekas pembantu dapur saya. Mungkin ini kerana kuasa yang lebih rendah, atau mungkin kerana kemajuan teknikal, yang, saya fikir, tidak berhenti selama dua puluh tahun. Berbanding dengan dapur lama saya, alat ini cukup sukar untuk dikendalikan. Tidak, tentu saja, anda dapat mengetahuinya, tetapi antara pembangun mana yang mempunyai idea untuk tidak lagi menggunakan pelancaran satu butang yang paling mudah, saya tidak mengerti sama sekali. Mungkin orang Korea yang pernah mencipta ini baru sahaja bersara, dan pengurus muda yang efektif mengambilnya dan, seperti biasa, mengoptimumkan semuanya. Sekarang, bukannya menekan satu kekunci sekali untuk memulakan tungku, anda harus menekan tiga kekunci lima kali. Nyaman, bukan? Kelebihannya ialah panel kawalan monolitik, di mana tidak ada butang fizikal, di slot yang, dari masa ke masa, sekumpulan kotoran dapur, minyak dan Tuhan tahu apa yang disumbat. Peranti ini melegakan pemiliknya dari semua seram ini. Program seperti “masakan masyarakat dunia” adalah penghinaan sepenuhnya dan hanya berfungsi untuk menarik pembeli yang tidak berpengalaman yang tamak untuk alat teknikal. Tidak ada yang akan menggunakannya dalam kehidupan seharian dapur. Kelemahan utama pengguna adalah kekurangan penglihatan sepenuhnya melalui kaca pintu. Keadaan hidangan hanya dapat dinilai dengan membuka pintu dan mengganggu program. Ini sangat tidak menyenangkan kerana dapat difahami bahawa susu akan mendidih hanya dalam prosesnya, dan jika pemanasan terganggu, maka “letusan” yang menghampiri dapat dengan mudah dilewatkan. Kompor selebihnya adalah “lima”

Emelyanov Mikhail


Kelebihan: Kekuatan Penampilan yang mudah digunakan, memanaskan dengan cepat, itulah yang diperlukan daripadanya. Luas, tetapi tidak terlalu besar. Terdapat panggangan.
Kekurangan: Tidak ada butang mula cepat untuk memulakan memasak (memanaskan semula) dengan satu butang! Kaca gelap, ia tidak kelihatan semasa anda memasak apa yang berlaku di dalamnya. Apabila pencairan digunakan, daging mula “masak” sedikit, memutihkan di sekitar tepinya. Anda boleh mencairkannya, tetapi pencairannya adalah “C”. Sedikit kotor di luar, tetapi selalu dibasuh.
Kekurangan: Kami telah menggunakannya untuk tahun ketiga, tidak ada aduan, semuanya berjalan lancar. Seperti yang telah disebutkan, tidak ada butang permulaan cepat, sekurang-kurangnya ada dua butang, anda perlu menekan +30 (yang bermaksud detik, iaitu pertama kali menambahkan waktu memasak), kemudian Mula. Kami sudah terbiasa, tetapi setelah ketuhar gelombang mikro dengan cepat, itu tidak biasa. Semasa memasak, anda boleh menambah dengan cepat selama +30 saat. Bunyi bip cukup kuat. Dia sering menggunakan pemanasan cecair dalam program khas, susu memanaskan dengan baik dalam cawan. Kami tidak sering menggunakan panggangan, tetapi ia berfungsi dengan baik, kami membuat sandwic panas, atau gulung dengan telur, ia tidak akan sesuai, tetapi hakikat bahawa anda boleh menggoreng sesuatu sudah menggembirakan. Ketuhar gelombang mikro kuat, semangkuk sup pada suhu maksimum memanas selama kira-kira 2 minit sehingga panas, memanaskan hidangan kedua dengan daging selama kira-kira 1, 1.5 minit (dengan tudung). Kami menggunakannya lebih banyak untuk pemanasan, kami gembira. Masakan penuh tidak digunakan di dalamnya.

Ivanova Ekaterina


Plus: Reka bentuk, harga, kualiti!
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Saya tidak menemui kekurangan)) Ya, pintu mudah kotor, tetapi senang dibersihkan, ini tidak menjadi masalah. Bahagian dalamnya mudah dibersihkan. Berfungsi secara senyap, cepat mencairkan dan memanaskan badan. Panggangan belum digunakan. Secara keseluruhan, saya sangat berpuas hati dengan pembelian! Terima kasih!)))

Usmanova Leila


Kelebihan: Saya memilih tungku daripada yang sebelumnya LG, kerana ia berjaya. Saya mencari yang hitam, di bahagian dalam, dengan kawalan elektrik dan panggangan untuk berjaga-jaga. Ia kelihatan sangat mengagumkan. Memanaskan badan dengan cepat, berfungsi dengan senyap. Dengan dimensi yang sama dengan tungku sebelumnya (20L), ia mempunyai isipadu ruang dalam yang lebih besar. Dalam mod manual dengan kuasa 100-180 watt, pencairan berfungsi dengan baik.
Kekurangan: Ternyata kaca berkilat hitam sangat mudah kotor, dengan kerap mengelap, calar tetap ada. Agar tidak ada jejak pada kaca, anda harus menutup pintu dengan menekan trim logam di bahagian bawah, tetapi dalam hal ini engsel atas tidak terpasang pada tempatnya, kerana pintu memiliki kekakuan dan lengkungan yang lemah. Pencairan automatik tidak berfungsi dengan betul, jika ketuhar sebelumnya untuk mencairkan 1 kg ayam memakan masa lebih kurang 20 minit, maka ketuhar ini cuba mencairkan dalam 8 dengan beberapa minit Tepi ayam dimasak, – tidak serupa dengan pencairan … Butang tidak diserlahkan dengan cara apa pun tekan prasasti di panel jika oven di atas meja – prasasti kurang kelihatan, kerana terlalu kecil. Saya menggantungnya di pendakap – ia menjadi lebih senang dan ada ruang kosong di bawah kompor. Terdapat banyak ruang di dalam sel, tetapi ketinggiannya tidak terlalu tinggi. Saya terkejut dengan kekurangan pemasa, kadang-kadang diperlukan. Kaca pintu sangat gelap, semasa operasi anda hanya dapat melihat pantulan samar dari lampu, dan bukan apa yang berlaku di sana.
Kekurangan: Fungsi yang baik untuk wang. Panggangan dalam ketuhar gelombang mikro tidak diperlukan sama sekali. Pengerjaannya tidak teruk.

Payusov Al


Kelebihan: Reka bentuk khas bergaya, saiz padat
Kekurangan: Keluli tahan karat yang ditandai di pintu, pilihan masa memasak yang tidak selesa
Kekurangan: Saya membelinya di kabinet dapur berengsel di bawah ketuhar gelombang mikro dari kedai perabot Sweden – ia sesuai dengan sempurna. Ia senang digunakan. Saya mahukan pilihan masa pemanasan yang lebih senang. Sekarang ini dilakukan melalui dua butang. Saya boleh menganggap ini sebagai kelemahan yang harus anda atasi dan yang mustahil untuk anda terbiasa. Keluli tahan karat di pintu dan pada butang sangat mudah kotor. Cap jari dibiarkan seketika. Anda perlu mencucinya sentiasa, jika tidak, ia kelihatan buruk. Saya terbiasa menutup pintu di belakang panel sampingnya dengan membanting, tidak menekan. Pada gelombang mikro yang sama, tetapi tidak ada keluli tahan karat putih dan tidak ada masalah seperti itu. Sekiranya anda pilih-pilih mengenai penampilan, ambil yang lebih putih. Secara amnya, ia berfungsi dan tidak berdengung. Memanaskan badan dengan cepat.

Mikhailovich Mikhail


Plus: Saya suka reka bentuk futuristik; memanas dengan sekata; butang pembukaan sangat senang ditekan, walaupun anda menekan dengan kuat – dapur tidak akan berhenti, dan pintu hampir dengan mudah terketar dengan sendirinya (yang lama terus memandu, ditutup dengan kuat); 20 peratus lebih tenang daripada ketuhar lama; si pemukul tidak mengganggu seperti yang terakhir saya (anda boleh mematikannya). Set ini merangkumi hidangan untuk kerak renyah (untuk pizza, pai, dan lain-lain), saya suka modanya, tetapi belum mencubanya.
Kekurangan: permulaan pantas hanya mungkin +30 saat, jika tidak, anda perlu menekan gelombang mikro, pilih kuasa dan kemudian tetapkan jam, minit, saat dengan butang berasingan; seseorang tidak akan menyukai pintu yang terlalu gelap, apabila anda memanaskan, anda tidak dapat melihat pinggannya.
Kekurangan: Terdapat Electrolux EMS 2100 S, ia mula terlalu panas jika dipanaskan lebih dari 3 minit dan dimatikan dan dihidupkan semasa anda membukanya (oh shi ~). Untuk yang baru, ada kriteria seperti itu: hanya untuk memanaskan makanan, ukuran dan warna perak yang sama. Mata jatuh pada EMS21400 S, tetapi tidak lagi dijual. Saya menyukai ulasan dan penilaian di Yandex.market. Saiz Samsung lebih besar 0.5-1 cm daripada yang lama, sedangkan kapasitinya lebih besar 2 liter. Saya berjaya dengan penghantaran pada 4050r.

Petrov Evgeniy


Plus: Memanaskan dengan sekata. Reka bentuk yang menarik.
Kekurangan: Saya tidak akan mengatakan bahawa ia cepat panas – semangkuk kentang tumbuk – kira-kira 3 minit. Jus 150 ml – 30 saat. Ibu bapa juga mempunyai Samsung dengan pemanggang model yang lebih lama – jus yang sama memanas dalam 7-10 saat, walaupun makanan lain ternyata dipanaskan secara tidak rata. Ia menyala apabila anda menekan 2 kekunci – + 30 saat dan mula. Saya belum terbiasa. Saya belum menggunakan panggangan dan hampir tidak akan menggunakannya.
Kekurangan: Saya membelinya berdasarkan parameter luaran, ulasan dan nisbah harga dan kuasa + pengalaman menggunakan model lama. Pada prinsipnya, semua kekurangan boleh ditanggung oleh saya. Mudah dibersihkan, di dalam dan di luar. Anda boleh merangkak di bawah panggangan dan membersihkannya.

maledi


Kelebihan: Saya suka penampilannya, saya akan katakan, walaupun reka bentuk yang cukup luar biasa, bergaya. Luas. Mudah untuk digunakan. Butang kawalan sentuh. Permukaan dalamannya terbuat dari bioceramics – menyimpan haba lebih lama, oleh itu memakan lebih sedikit tenaga dan noda yang lebih sedikit. Banyak mod memasak dan pencairan. Hidangan khas untuk kerak rangup (ia menjadikan pizza sangat baik). Termasuk buku resipi.
Kekurangan: Kaca gelap. Yang kelihatan sangat hebat, ia sesuai dengan fungsi dapur – hanya sedikit yang dapat dilihat, anda perlu membuka pintu untuk melihat apa yang berlaku di dalamnya. Lampu dalaman juga tidak cukup terang.
Kekurangan: Peranti yang bagus, kami telah menggunakannya selama setahun dan semua orang menyukainya. Teman wanita saya berjaya memasak ayam hebat dengan kerak di dalamnya. Baiklah, saya menggunakannya untuk memanaskan badan terutama, kesannya adalah yang paling positif.

Burov Vasily


Plus: memanaskan secara merata dan cepat! mencairkan sama rata!
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Saya telah menggunakannya selama enam bulan sekarang dan tidak ada aduan! Ia adalah ketuhar gelombang mikro, yang dalam 1.5 minit hanya memanaskan pinggan saya. Model yang sama mengatasi fungsi ini dengan kuat!

nlo-mania



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen