Kereta dorong Maclaren Techno XLR

Kereta dorong Maclaren Techno XLR

Kedudukan pertama dalam penilaian:

STROLLER PREMIUM TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Stroller Maclaren Techno XLR

Ciri umum

Jenis berjalan
Umur yang disyorkan dari 6 bulan
Berat maksimum kanak-kanak yang dibenarkan 29 kg
Kemungkinan memasang tempat duduk kereta terdapat

Reka bentuk casis

Mekanisme lipatan tongkat, lipatan sebelah tangan
Bilangan roda 8, kembar depan dan belakang
Lebar casis 50 sm
Roda getah
Putar roda / roda depan ya, dengan kemungkinan menyekat
Kedudukan roda dilipat berjauhan
Diameter roda 16 sm
Bakul membeli-belah ya, mesh
Mengendalikan penyesuaian ketinggian ya, bilangan jawatan – 3
Tali / tali pengangkut terdapat

Blok berjalan

Termasuk terdapat
Belakang laras
Kedudukan penyesuaian sandaran 4
Tali pinggang keledar ya, lima mata
Menyelaraskan ketinggian tapak kaki terdapat
Palang di hadapan kanak-kanak tidak

Kerusi kereta

Model tempat duduk kereta yang serasi Recaro

Yang lain

Membawa tidak
Aksesori penyesuai untuk memasang tempat duduk kereta, pelindung matahari, penutup hujan
Bahan tudung kain itu
Tudung jatuh ke bumper Ya
Penutup yang boleh dibasuh terdapat

Ulasan mengenai Stroller Maclaren Techno XLR

Kelebihan: Cantik, menarik, berjalan lancar, tenang, tempat duduk lebar, struktur asasnya cukup dipercayai.
Kekurangan: Menangani liputan. Tidak ada alat ganti yang asli – oleh itu pembaikannya mahal. Brek berhenti berfungsi setelah setahun. Bumper lemah, yang mana anda perlu membayar 1000-1500r. Sukar dikendalikan dengan satu tangan.
Kekurangan: Kereta dorong itu dilancarkan selama hampir dua tahun. Kami bercuti beberapa kali. Memenuhi tujuan utama. Pegangannya dikupas setelah kira-kira 8 bulan, menjadi melekit, mereka kelihatan seperti anjing mereka menggerogoti. Brek juga mati, terdapat lekukan pada roda, di mana kait masuk, jadi alur ini hanya digosokkan pada pemegang roda belakang. Drum beralur boleh dilemparkan dari roda depan, tetapi roda keluar sebagai neraka. Saya memberi perhatian khusus kepada cara orang lain mengendalikan pemegang dan brek – 3 dari 4 kerusi roda yang saya lihat menghadapi masalah yang sama. Kos aksesori tidak mencukupi – pemegang cawan adalah 1500r. Intinya: Sekiranya harga yang baru tidak menakutkan – ambil, akan menyenangkan untuk digunakan sepanjang tahun :). Saya merasa mahal.

Pupkin Andrey


Kelebihan: Kelebihan terbesar dari semua kereta dorong yang lain adalah tempat duduk selebar 37 cm, bahawa anak kecil di bawah satu tahun tidur sebaik sahaja jantung mahu; tudung besar, yang bukan sahaja dapat menutupi kanak-kanak dengan kaki yang praktikal, tetapi juga dapat mengasingkan diri dari bunyi luaran; akses ke keranjang dengan bahagian bawah belakang sepenuhnya (kanak-kanak sedang tidur dan melalui kunci sisi anda boleh mendapatkan segalanya tanpa usaha; pada musim sejuk tidak cukup buruk untuk berjalan di sepanjang jalan yang dibersihkan, tentu saja, melakukan manuver
Kekurangan: Kelemahan utama adalah mengapa kereta dorong yang datang dengan cepat menguras tempat duduk ini, setelah setahun anak itu tergantung di tali pinggang, dan tempat yang paling intim menderita, kerana tempat duduknya tidak mendalam. Kekurangannya masih dalam berat, dimensi dan tekanan untuk dilipat. Sentiasa bengkok ke lipatan, dan jika Roda kotor, maka mereka bersentuhan dengan tudung dan semuanya kotor (sayangnya, tidak semuanya digosok), angkat 8-9 kg dan masukkan ke dalam bagasi, ruangnya cukup ketara. Saya akan mengatakan bahawa ini bukan tebu, ingatlah itu.
Kekurangan: Sempurna hanya hingga satu tahun, jika saya sudah mendengar ulasan ketika memilih kereta dorong, di mana semua kekurangannya berulang kali dijelaskan secara terperinci, pilihan itu akan jatuh pada tongkat lain. Saya tidak mengesyorkannya. Terdapat analog yang sangat baik dan juga England – Silver Cross dari McLaren dari segi fungsi tidak dapat dibezakan, hanya tempat duduknya tidak 37 cm, tetapi penjimatannya adalah 7-8 ribu rubel.

Julia Julia


Plus: Kereta dorong yang sesuai. Ia berjalan-jalan! Meredam pada 4 roda. Kemampuan manuver adalah yang terbaik. Bahan: tekstil, logam, plastik, roda, berkualiti tinggi. Tidak pudar di bawah sinar matahari. Membersihkan dengan baik. Bahagian yang boleh ditanggalkan mudah dicuci. Tali pinggang 5 mata dan kunci padanya sangat kuat dan berkualiti tinggi. Tudungnya besar, sandaran kepala lembut, penutup kaki indah dan menutupi dengan baik. Tempat duduk lebar (37 cm) !!!! Menaiki tangga.
Kekurangan: Tidak ada bumper, dan walaupun tanpa itu, kita boleh menunggang dengan sempurna. Apabila tudung diturunkan dan penutup pada kaki diikat, terdapat celah di sisi. Tudung tidak terkunci dengan baik apabila dipanjangkan sepenuhnya. Baiklah, harganya.
Kekurangan: Saya suka kereta dorong ini. Kami memutuskan untuk membelinya pada tahun 2015. Pada akhir bulan Mac. Kami meluncur hingga awal Disember. Akan meluncur lebih jauh jika tidak kerana salji turun ke pinggang. Saya membaca ulasan negatif dan tidak faham, atau lebih tepatnya saya bingung sama ada mereka menulis mengenai kerusi roda ini! Ketinggian saya ialah 164 cm. Saya tidak menarik pemegangnya. Pada mulanya saya tersandung pada roda, tetapi ini di luar kebiasaan. Sekarang saya fikir bagaimana ia berlaku)))) Saya berasa baik dari segi ketinggian. Untuk pertumbuhan yang lebih kecil, ia mungkin tinggi. Roda. Besar, jangan main-main (permukaan seperti apa yang perlu anda jalankan sehingga mereka berderak ketika mereka menulis di bawah atau seperti plastik?). Susut nilai dikembangkan kira-kira sebulan. Pada mulanya, dia sangat kesal dengan gerakan keras, tetapi walaupun di kaki lima, anak itu selesa. Seperti semua kereta dorong dengan penyerapan kejutan dan roda pada umumnya)), terdapat keretakan berkala dari habuk atau kerikil. Vd 40 untuk menolong anda). Kapor. Besar dan sejuk. Dari model 2015, visor depan legap. Bakul. Ia telah diubah suai dari model 2015. Dibuka dengan senyap apabila sandaran belakang diturunkan sepenuhnya. Membuat kunci di sisi dan Velcro yang bagus. Menyimpan satu set lengkap produk dari susu dan roti hingga beberapa kilo kentang dan juga bahan pencuci. Dan semua ini berjalan menuruni anak-anak yang sedang tidur ke tingkat 4, kerana tidak ada lif di rumah. Ada saat ketika melipat, ia mengotorkan tudung, tetapi tidak mematikan, saya mula-mula memakai bungkusan itu. Dan tidak begitu kecil apabila dilipat. Tetapi sukar untuk menyebutnya tongkat, ia adalah jalan kaki penuh, selesa. Kami menunggang selama 2.5 bulan tanpa tambahan atau pembawa tambahan.

Raspberry Manis


Kelebihan: Anda boleh membuat senarai untuk waktu yang sangat lama, saya akan memberitahu anda ikatan pengalaman biasa, kerana terdapat banyak kerusi roda di sekitar saya. 1) dan yang paling penting! Kereta dorong ini sangat sesuai untuk kanak-kanak berumur 0 hingga 5 tahun! (Sekiranya anda melahirkan pada musim panas dan tidak akan histeris, anak yang miskin berjalan begitu dekat dengan tanah, dan walaupun tanpa susut nilai seperti di buaian) 2) melipat dan membuka tidak keras 3) padat dan stabil ketika dipasang 4) kemampuan merentas desa yang baik (pada musim sejuk pada perjalanannya di jalan yang tidak bersih adalah neraka, tetapi di jalan yang bersih, ia benar-benar), tetapi, saya menarik perhatian anda! Ini, secara umum, kereta sorong SUMMER, berjalan. 5) ini adalah kereta dorong terluas dan paling besar (saya pergi membeli-belah dengan meter, saya mengukur semuanya sendiri). Sebagai perbandingan, lihat peg-pego misalnya, ia menyeramkan! Bagaimana anak-anak yang miskin itu akan duduk di 3.5 gld dengan sweater dan jaket hangat? 6) memasuki lif yang paling sempit! 7) tetapi secara amnya saya mengambilnya sebagai kereta sorong LULUS – memenuhi fungsinya – bahagian belakang tidak lagi membawa 17 kg pada dirinya sendiri. Roda ketukan dan memandu. Atas dan bawah. 8) semuanya terhapus, semuanya dicuci, sekurang-kurangnya apa yang seharusnya 9) seperti tingkap, anda dapat melihat anak, anda boleh bermain-main dan melihat apakah dia sedang tidur 10) tentu saja, kualiti. Saya membuangnya dan membuangnya, ia terbaring di dalam kereta dan sebagainya. Sekiranya hanya ada sesuatu padanya, sekurang-kurangnya sesuatu jatuh, saya akan menulis …
Kekurangan: 1) harga hari ini, kami membeli dengan harga 19000 2 yang lalu 2) berat (masih berat) =) ini adalah pilihan untuk kereta dorong seperti itu, tetapi siapa yang tidak dapat membawa berat seperti itu, lebih baik mengambil poppy yang lebih nipis, tetapi beratnya lebih sedikit
Kekurangan: Saya sangat menyukainya, tetapi saya akan mengatakan bahawa ini adalah HANYA PENGGAL BAIK yang tidak akan mengganggu anda.

Larina Egeniya


Kelebihan: tidak
Kekurangan: guruh, gegaran, buruk dari cahaya matahari / angin / salji. Tidak menunggang salji, tiada bumper
Kekurangan: untuk wang sebanyak itu, kualitinya bukan ais, atau kereta dorong ini bukan untuk Rusia, jalan raya yang ideal diperlukan …

Marina Maslyak


Kelebihan: lebih dari satu tahun pengalaman. Sangat mudah bergerak, serba boleh, ringan. Dengan dimensi minimum, sandaran belakang dilipat ke kedudukan mendatar, selesa untuk bayi tidur
Kekurangan: Boleh dipercayai, menahan beban berat, tidak dapat diganti dalam perjalanan (kereta api, kapal terbang – itu sahaja). Ia digunakan setiap hari, membawa 10 kg makanan dan seorang kanak-kanak sekitar 12 kg dengan mudah! Kami menungganginya sepanjang musim sejuk. Sekiranya salji tidak longgar, turun dengan normal. 2 stroller teutonia mitral p juga bergaya, tetapi dari segi manuvernya tidak setanding dengan mclaric. Sekiranya anda memerlukan kebebasan bergerak dan pada masa yang sama anda tidak bersedia untuk membawa anak, McLaren XLR adalah yang terbaik.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: kemampuan bergerak, sandaran mendatar, pelindung mulut yang besar
Kekurangan: terlalu berat, bumper untuk tambahan. yuran, tanpa tali bahu (seperti pada pencarian McLaren)
Kekurangan: Tidak jelas mengapa orang tidak memilih kereta bayi dengan berhati-hati, dan kemudian memberi penilaian buruk dan menulis ulasan buruk. Kereta sorong itu hanyalah bom! Semuanya difikirkan dengan terperinci terkecil. Tudungnya besar, dibuka dengan 3 cara yang berbeza. Siapa yang menulisnya dengan huruf G tidak benar, anda boleh menolak atau meluncurkan bahagian tudung kelabu kecil, semudah itu. Roda boleh digerakkan – berpusing di tempat dan sebelah tangan – bebas. Pegangan dilanjutkan. Tilam 2 sisi, boleh ditanggalkan, boleh ditanggalkan pada musim panas. Penutup kepala untuk bayi. Pinggir belakang dilipat hampir 180 darjah, sesuai dengan kanak-kanak berusia 5 tahun (lebih tua) dengan berat 18 kg. Bakul dengan ritsleting, anda boleh mengeluarkan apa sahaja yang diperlukan untuk pengembangan bahagian belakang sandaran. Kait pada tali pinggang adalah cip McLaren, mengapa mencari kesalahan … semasa membeli, bahawa anda tidak melihat cara kerjanya, tetapi dengan kuku panjang mereka tidak dapat dibuka, tetapi kerana ini tidak dapat disebut kerugian. Kami menggunakan pencarian McLaren dengan anak perempuan sulung kami, untuk anak lelaki yang lebih besar, kami memilih yang ini: kereta dorong yang kuat, moden, selesa dan sangat berfungsi.

Nuzha Elena


Plus: Penampilan yang bagus (kecuali roda), bahan yang bagus
Kekurangan: 1. Putaran di tempat tidak mungkin hanya jika anda menolak ke depan dan kemudian berpusing 2. Roda depan meluncur di atas jubin, jangan berputar, seluruh kedai bising 3. Tidak duduk dalam keadaan, anak tergantung di tali pinggang 4. Tepuk tangan, pasti untuk atlet, tanpa kuku, datuk nenek tidak akan mengatasi 5. Tudung jelek yang besar dengan huruf G, anak itu tidak kelihatan, tingkap omong kosong 6. Roda usang, penampilannya lusuh 7. Keranjang tidak boleh dipercayai, anda tidak boleh melakukan pembelian, dengan harga seperti itu, mereka boleh menjadikannya lebih kuat, saya mempunyai 3e Saya membawa banyak anak-anak dan barang-barang, saya sering pergi membeli-belah 8. Pegangan yang sangat tinggi, hanya untuk ibu dari 170 cm, ketinggian saya 165 cm tidak selesa (anda boleh membiasakan diri dengan segala-galanya? Mengapa?) 9. Bermasalah untuk memandu ke tepi jalan, hanya dengan berhenti dan kuat dengan menekan roda belakang, dengan ketinggian 165cm ia TIDAK SELESA !!! Jarak kecil antara roda depan dan belakang!?!? 10. Mengambil banyak ruang apabila dilipat
Kekurangan: Sebelum membeli, pastikan meletakkan anak anda di kereta dorong dan menunggang sekurang-kurangnya 5 minit! Sebelum membuat pesanan di Internet, pergi ke mana-mana kedai kanak-kanak dan uji keajaiban Yudo ini! Petunjuk terbesar adalah sebilangan besar kereta sorong ini di laman web barang terpakai! terima kasih

amachi


Plus: Langkah! Anak boleh tidur dengan tenang walaupun dengan pertumbuhan 92cm, kaki tidak boleh digantung! Melipat ke tempat tidur penuh. Tudung ditutup sepenuhnya dari cahaya matahari dan angin. Troli membeli-belah yang selesa. Ngomong-ngomong, untuk semua orang yang mengimpikan satu pemegang saya akan mengatakan kereta dorong khusus ini dapat digerakkan dengan satu tangan dengan satu pegangan dan ia tidak akan bergerak. Tetapi kawan! berapa banyak anda boleh menggantung dua pemegang beg!
Kekurangan: Di kereta dorong kami, hanya pegangan yang diturunkan – paralon yang rapuh ini dipadamkan setelah 2 minggu.
Kekurangan: Ini bukan kereta sorong, tetapi semacam tangki yang tidak dapat dihancurkan! Kami mendapatkannya pada bulan November dan berangkat ke Goa selama tiga bulan – ini adalah kekurangan jalan, pasir tetap, air laut ketika kami berjalan di sepanjang hari sepanjang hari. Saya menyeret sepanjang pasir di roda belakang. Kemudian pada bulan Mac dia diharapkan oleh pedalaman Rusia dengan ketiadaan jalan dan blok ais, baiklah. di sana orang biasanya berjalan dengan kerusi roda hanya dengan roda kembung. Dan kami menunjukkan dirinya dengan pantas! secara amnya, sekarang kelihatan seperti baru, semasa penerbangan, hanya penutup dari satu roda yang hilang dan pemegangnya tidak terlalu tahan lama. Tetapi ia tidak berkarat, tidak berkerak di mana-mana, tidak pernah pecah! Di goa, terdapat begitu banyak kerusi roda lain sehingga semuanya pecah! Dan saya tidak meluangkan masa saya dan dia tidak kecewa. Ngomong-ngomong, roda melompat dengan sangat baik di tangga dan kerana penyusutan anak itu tidak benar-benar menderita dari ini.

Yeryutina Oksana


Kelebihan: tudung besar
Kekurangan: roda !!!!!
Kekurangan: Kami menggunakan kereta sorong dari 5 bulan hingga 1 tahun 8 m .. Kami tinggal di pinggir bandar. Satu-satunya kelebihan kereta dorong ini adalah tudung besar. Mungkin itu sahaja. Mereka menulis bahawa tempat duduknya besar dan lebar. Saya tidak setuju. Bayi kami berumur 1 tahun. 3 m. beratnya 10 kg, tingginya 77cm, dia tidak dapat tidur di sana, kakinya digantung ke bawah, dan dengan setelan spruce dia muat dengan lebar. Roda itu mengerikan, kereta dorong bergetar, akibatnya, roda kanan belakang telah rosak (jatuh di lantai tepat di jalan). Secara amnya, saya tidak mengesyorkan membelinya. Kami membeli anak lelaki kami dengan Jettem dari tahun 803 dan sangat gembira dengannya dan tempat duduknya lebih lebar dan lebih panjang daripada tempat duduk McLaren

gen sizenov



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen