Kedudukan wobblers terbaik untuk chub dan ide

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Kedudukan wobblers terbaik untuk chub dan ide

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Kedudukan wobblers terbaik untuk ide dan chub 1 Tsuribito Baby Crank 35S-SR 484 RUB
2 Engkol 3D Yo Zuri 645 RUB
3 Tsuribito Baby Crank 35 SR 430 RUB
4 Ceri Jackall 44 RUB 790
5 Pensil Lucky Craft Bevy RUB 590

Tsuribito Baby Crank 35S-SR

Penilaian 4.9

Tsuribito Baby Crank 35S-SR

Salah satu pengubahsuaian “Baby Cranks” yang telah disebutkan, yang disebut 35S-SR, layak mendapat penghormatan yang terpisah. Ia mempunyai daya apung negatif, karena kedalamannya mencapai 1-1,2 meter dan mengeluarkan rudd, perch, ide dan chub. Seperti pada 35 SR, badan model ini mempunyai struktur padat: panjang 3,6 sentimeter dan berat kira-kira 3,4 gram sangat sesuai untuk memancing ultralight. Secara semula jadi, tidak ada pertanyaan mengenai ciri penerbangan apa pun: sebarang usaha untuk membuang tekanan ringan akan mengakibatkan pembongkarannya yang tidak dapat dielakkan.

Kelebihan utama Baby Crank 35S-SR wobbler dari sudut pandang pengguna adalah harga rendah, pelbagai warna dan penajaman untuk memancing walaupun dalam arus yang cepat. Keberkesanan memancing di air bertakung juga hebat, tetapi di sini pengguna harus memanaskan minat ikan dengan melangkah.

Kelebihan

  • harga rendah;

  • kemampuan memancing di sungai yang mengalir pantas dan bertakung dengan pelbagai teknik memancing;

  • pendalaman sejauh 1-1.2 meter;

  • banyak pilihan warna dan warna;

  • kit badan cangkuk berkualiti tinggi.

keburukan

  • ciri penerbangan biasa-biasa sahaja.

Engkol 3D Yo Zuri

Penilaian 4.8

Engkol 3D Yo Zuri

Keputusan untuk memasukkan wobbler ini dalam penilaian ditentukan oleh keunggulan dari segi peralatan dan kemampuan pembuatan. Awalan 3D sekiranya model ini tidak disengajakan – ia mencirikan penghampiran maksimum permukaan embossing wobbler ke badan ikan sebenar. Di samping itu, sisipan holografik khas diperkenalkan di bawah permukaan, silau pada sisi dimainkan secara realistik semasa pendawaian. Wobbler digunakan terutamanya untuk memancing dalam untuk casting dan trolling, kerana cakrawala kerja mencapai 4 meter.

Sikap terhadap Yo-Zuri 3D Crank dalam komuniti nelayan dapat disifatkan sebagai positif sepenuhnya: peniruan goreng goreng secara terperinci membawa hasil yang sangat baik. Kelalaian kecil pengeluar bukanlah set tee terkuat, pertunangan yang sangat diharapkan. Tetapi selebihnya wobbler menunjukkan kelas sebenar.

Kelebihan

  • perincian tubuh ikan yang paling realistik;

  • sisipan holografik sisi, menyebabkan permainan silau;

  • keupayaan untuk memancing di kedalaman yang besar (hingga 4 meter)

  • ciri penerbangan yang baik dan berat purata (17 gram).

keburukan

  • penglibatan asas tee yang lemah.

Tsuribito Baby Crank 35 SR

Penilaian 4.7

Tsuribito Baby Crank 35 SR

Engkol standard siri Tsuribito, yang telah diakui oleh pemancing kerana daya tarikannya yang luar biasa. Wobbler digunakan sebagai umpan ultralight, yang memungkinkan anda membawa chub kecil, ide, perch dan pike. Bergantung pada modifikasi, ia dilakukan sama ada terapung atau tenggelam, yang sedikit mengubah cara permainan dan mempengaruhi jenis ikan yang dominan dalam jumlah tangkapan. Panjang badan Baby Crank 35 SR adalah 3.6 sentimeter, dan beratnya sedikit berbeza bergantung pada jenis persembahan.

Secara amnya, pengguna berpuas hati dengan keberkesanan chub wobbler dan memberi respons positif terhadapnya. Secara khusus, mereka gembira dengan banyaknya pilihan warna, serta pembinaan permainan untuk pelbagai pendawaian.

Kelebihan

  • beberapa versi (terapung dan tenggelam);

  • banyak pilihan warna;

  • membina permainan untuk pelbagai pilihan pendawaian;

  • daya tarikan tinggi tanpa mengira musim.

keburukan

  • tidak ditemui.

Ceri Jackall 44

Penilaian 4.7

Ceri Jackall 44

Mesin engkol dari syarikat Jackall tidak kurang jelas ditunjukkan, kemampuan menariknya ditunjukkan dalam penciptaan kesan vibroakustik yang kuat. Cakrawala kedalaman kerja Cherry 44 mencapai satu setengah meter, yang memungkinkan penggerak mencari chub dan ide, pike dan (sangat jarang) asp. Terima kasih kepada pengimbang terapung, model yang diubahsuai mempunyai sifat aerodinamik yang baik – ketika membuang, muatan beralih ke ekor, membawa ikan dalam penerbangan jauh. Ini adalah nilai tambah mutlak, terutamanya memandangkan berat badan rendah (hanya 6.2 gram).

Meninggalkan ulasan, pengguna memberi penekanan khusus pada kesan bunyi Cherry 44 dengan bukan permainan yang paling ekspresif. Di ruang berasingan di dalam badan ikan terdapat bola yang bertindak sebagai sejenis bunyi. Fakta inilah yang sangat mendasar dalam daya tahan yang tinggi bagi pengocok untuk anak lembu, yang mana ia mendapat permintaan yang stabil di kalangan pemancing.

Kelebihan

  • keadaan memikat yang baik;

  • kemungkinan pemutus jarak jauh kerana pengimbang terapung;

  • pendalaman hingga 1.5 meter;

  • daya tangkapan tinggi tanpa mengira keadaan musim.

keburukan

  • bukan permainan yang paling ekspresif semasa pendawaian.

Pensil Lucky Craft Bevy

Penilaian 4.6

Pensil Lucky Craft Bevy

Seorang perwakilan cerdas dari kelas woker, yang masuk dalam penilaian kerana peniruan fry yang lemah. Kerana pusat graviti “terapung”, yang dialihkan ke ekor ketika dipandu, Pensil Bevy mengangkat moncong itu dengan yakin di atas permukaan air, membuka untuk serangan chub yang cepat dan mematikan. Walaupun beratnya ringan (hanya 3.7 gram), penggerak ini mempunyai ciri penerbangan yang baik kerana pergeseran yang sama di pusat graviti.

Seperti yang diperhatikan oleh pemancing, Pensil Bevy sangat sesuai untuk memancing di air yang bertakung dan juga di perairan yang “cepat berlubang”. Trofi utama daya tarikan ini adalah ide, asp, chub dan cauldron, dan kecekapan memancing tertinggi diperhatikan pada musim panas.

Kelebihan

  • data penerbangan yang baik dengan berat badan yang sangat rendah;

  • peniruan yang paling provokatif dari “mangsa kecil”;

  • fleksibiliti dari segi badan air yang dituai;

  • kecekapan tinggi pada musim panas yang panas.

keburukan

  • daya tahan sangat bergantung pada musim.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen