Gorenje GI 52339 RW

Gorenje GI 52339 RW

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

KEDAI GAS TERBAIK DI SEGMEN HARGA TENGAH (DENGAN Oven GAS)

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Gorenje GI 52339 RW

Ciri umum

Hob gas
Ketuhar gas
Kawal mekanikal, suis: putar, paparan, pemasa bunyi
Pencucuhan elektrik ketuhar + ketuhar
Jenis pencucuhan elektrik kereta
Jam terdapat
Dimensi (WxDxH) 50x60x85 cm

Ketuhar

Isipadu ketuhar 56 l
Pintu melipat
Panggang ya, gas
Perolakan tidak
Kawalan gas ketuhar terdapat
Kuantiti kaca pintu ketuhar dua
Pembersihan tradisional
Ciri-ciri ketuhar lampu latar

Hob

Permukaan kerja enamel
Parut besi tuang terdapat
Bilangan pembakar gas: 4, pemanasan cepat: 1
Kawalan gas pembakar terdapat
Penutupan keselamatan tidak
Mengunci panel kawalan tidak

Ciri-ciri:

Warna kuning air
Laci pinggan terdapat
Maklumat tambahan tahap panduan: 5; panduan yang boleh ditanggalkan

Ulasan tentang Gorenje GI 52339 RW

Kelebihan: Reka bentuk. Kisi besi tuang. Kaki boleh laras Baki yang mencukupi dan diperlukan Rel rel ketuhar yang boleh ditanggalkan
Kekurangan: Tidak mungkin untuk menentukan berapa suhu di dalam ketuhar.
Kekurangan: Selepas dapur Soviet, anda perlu belajar cara menghidupkan pembakar gas dengan fungsi kawalan gas. Anda akan terbiasa. Pembakar di dalam ketuhar terletak di tengah (pada yang lama, pembakar terletak di sisi). Ini mungkin sebabnya produk yang dipanggang sedikit kering. Anda perlu membaca arahan dengan teliti dan memilih mod yang diingini.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Terdapat banyak kelebihan! Parut besi tuang, pencahayaan! Penutup kaca dari tungku dapat ditanggalkan dengan mudah, dan pintu ketuhar juga dapat ditanggalkan dengan mudah, misalnya, untuk mencuci di bilik mandi! Sangat cantik! Bahagian tembaga sangat menggemaskan! Kawalan gas adalah perkara yang baik! Saya meletakkan marshmallow atau tomato ke dalam ketuhar untuk mengeringkan dan menjalankan perniagaan anda dengan tenang. Lapan hingga sepuluh jam dia mengeringkan dirinya dengan tenang. Di bawah ini adalah kotak simpanan yang luas untuk dulang. Periuk saya berumur lima tahun. Bakar hanya mati! Lebih baik, tidak ada kompor yang lebih mudah! Baru pertama anda perlu mengkaji arahan dengan teliti! Dan kemudian dia sendiri baru tahu bahawa pintu ketuhar boleh dikeluarkan dengan mudah untuk dicuci))))
Kekurangan: Pegangan tentu dipanaskan, kuningan masih))) Tanda suhu pada gelang pemegang sudah lama hilang. Setahun kemudian, meterai ketuhar pecah dari atas (panggangan tidak berjaya menghidupkan penuh dan menutup oven ((((Menantu menemuinya di internet, membelinya dan memasangnya sendiri dengan mudah. ​​Meterai itu sama sekali tidak mempengaruhi kualiti penaik! Nah, tali itu tergantung dan hang)))
Kekurangan: Lima tahun kemudian, dari pengeringan lama tomato di dalam ketuhar, keran oven pecah. ((Tuan mengganti keran, sangat terkejut dengan kerosakannya, mengatakan bahawa ini berlaku setelah 10-15 tahun beroperasi! Dan dapur itu hanya Porsche di antara dapur lain! kawan saya adalah tungku yang sama, usia yang sama dengan saya. Ia berfungsi dengan luar biasa, tidak ada insiden. Nah, hanya ada pai atau kek seminggu sekali!)))) Kompornya sangat bagus! Sekiranya anda tahu membaca dan tangan anda tumbuh di tempatnya, saya boleh mengesyorkan kepada tuan-tuan kuliner dengan selamat sebagai pembantu yang tidak boleh diganti dan senang!

Konstantinova Galina


Kelebihan: Reka bentuk dalam warna beige a retro, kisi besi tuang dan keselamatan – sebab itulah saya membeli model dapur ini.
Kekurangan: Segala-galanya mengenai dapur ini hebat, kecuali tombol untuk menghidupkan pembakar. Beberapa hari setelah membeli kompor, mereka mula terbang keluar dari alur, dan tombol menghidupkan ketuhar hilang sepenuhnya. Hampir setiap masa perlu “kembali” setelah menghidupkan pembakar. Tidak ada sensor termal di dalam ketuhar, dan oleh itu perlu untuk menentukan suhu hampir dengan sentuhan. Semasa operasi, pemegang oven menjadi sangat panas – anda tidak boleh mengambilnya tanpa pemegang pothel.
Kekurangan: Saya telah menggunakannya selama lebih dari lima tahun, hampir semuanya baik-baik saja. Bersihkan dengan teliti agar tidak menggaru enamel. Sekiranya kelemahan yang dinyatakan di atas tidak mendasar, maka tungku selesa dan dapat mengatasi fungsi utamanya dengan sempurna.

Nagorny Rodion


Kelebihan: reka bentuk, sekering
Kekurangan: mod ketuhar tidak sesuai dengan realiti, ketika ketuhar berfungsi, pegangan dipanaskan sebagai neraka – anda harus menggunakan sarung oven untuk menghidupkan pembakar, panggangan terbakar seperti api neraka, oven menyala lama
Kekurangan: disuap dengan reka bentuk. Tetapi setelah sebulan penggunaan, kami menyedari bahawa kompornya masih G. Atau lebih tepatnya, seperti kompor-ok, dan ovennya mengerikan. Sama ada sisa mentah, atau ke arang batu. Saya cuba menggunakan panggangan hanya sekali, saya tidak lagi mempertaruhkannya – dalam 30 saat kerak terbakar, walaupun dengan penempatan panggangan terendah. Baiklah, keseluruhan dapur memanaskan diri. Mahal, cantik dan tidak berguna

sn sv


Kelebihan: Cantik, boleh dipercayai
Kekurangan: Pegangan dapur dipanaskan semasa ketuhar dihidupkan
Kekurangan: Kompor yang baik. Dulu saya rasa saya tidak boleh memanggang, tapi sekarang voila … biskut, daging, ikan. Dan semuanya dipanggang dengan sempurna. Arahan menerangkan semuanya dengan terperinci pada suhu apa yang disyorkan untuk dibakar. Malah hidangan baru berfungsi dengan baik pada kali pertama.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Kisi besi cantik dan besi tuang.
Kekurangan: Tidak ada sensor suhu di dalam ketuhar.
Kekurangan: Kompor sangat cantik. Pintu ketuhar adalah kaca. Di bawah ini adalah laci untuk pinggan mangkuk. Pencucuhan elektrik dan kawalan gas sangat penting bagi kita, kerana kita mempunyai anak kecil dan semuanya menarik baginya. Parut besi tuang yang tidak terbakar juga merupakan kelebihan besar. Kami memilikinya selama dua tahun sekarang dan semuanya baik seperti baru.)) Kami gembira. Benar, mereka membeli secara semula jadi lebih murah.

paul.452013


Plus: Penampilan.
Kekurangan: Ketuhar mengerikan atau terbakar atau mengering. Saya mencuba semua kedudukan lembaran penaik .. Semasa ketuhar sudah habis, pemegangnya menjadi sangat panas. Selepas 7 bulan, meterai pecah dan digantung di dalam ketuhar. Renda gantung. Tidak ada meterai di pusat servis.
Kekurangan: Bahagian yang menunjukkan suhu di dalam ketuhar tidak sesuai dengan kenyataan pada pendapat saya. Suhu sebenarnya lebih rendah. Tidak ada perkara yang luar biasa dalam paparan ini untuk mendapatkan wang. Sebelum itu, ada kompor daco, saya rasa ia lebih baik, hanya tanpa kerosakan.

Gunina Ludmila


Plus: Cantik, dengan parutan besi tuang, pemanggang gas, semuanya berfungsi, hebat, sangat estetik, saya cadangkan kepada semua orang
Kekurangan: Saya belum menjumpainya, saya harap saya tidak menjumpainya)))
Kekurangan: Saya telah menggunakannya sejak Oktober 2012, saya memutuskan untuk menulis setelah membaca ulasan buruk.

Timofeeva Galina


Kelebihan: Reka bentuk dan kawalan gas
Kekurangan: Kedalaman ketuhar kecil. Ketuhar memerlukan masa yang sangat lama untuk menyala. Semasa ketuhar berjalan, tombol pembakar menjadi sangat panas. Selepas satu jam, anda boleh membakar diri. Saya dapat membayangkan bagaimana mereka panas dengan panggangan berjalan.
Kekurangan: Jangan ambil model ini. Harganya terlalu tinggi untuk kekurangan tersebut.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: jenama yang boleh dipercayai, panduan yang boleh dilepas yang indah, kaca dalaman pintu ketuhar yang boleh dilepas, gril berganda – senang mencuci satu set dulang
Kekurangan: tidak realistik untuk menyalakan ketuhar untuk waktu yang lama; secara visual, pintu ketuhar tidak tertutup rapat, jurang di bahagian atas sedikit lebih lebar daripada di bahagian bawah. Saya tidak tahu sama ada salinan saya seperti itu atau semuanya. Ketahui sebelum memberi wang.
Kekurangan: Saya memerlukan kompor kuning air, jadi saya mengundurkan diri dengan harga (omong-omong, jika anda mengambilnya untuk dapur, anda perlu menontonnya secara langsung, warna yang sangat kabur) Saya harap saya dapat mengatasi saraf ketika menyalakan oven. Air di dalam cerek mendidih sedikit lebih lama daripada dapur sebelumnya (13 – ARDO berumur tahun). Ayam dipanggang dengan baik, mengikut arahan. Setelah beberapa bulan penggunaan, pembakar terbesar berhenti menyala, kawalan gas berfungsi. Saya menelefon tuan, membuang kerusakan di bawah jaminan, “memasang termokopel”, nampaknya begitu. Ia berfungsi sekarang. Dan keempat-empat pembakar menyala, menurut pendapat saya, lebih pantas daripada sebelumnya.

Lopasova Natalia



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen