Fornelli FEA 45 Sonata

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

OLEH ELEKTRIK TERBAIK DI SEGMEN HARGA TENGAH

Pergi ke penilaian

ciri-ciri Fornelli FEA 45 Sonata

Ciri umum

Ketuhar bebas elektrik
Isipadu 45 l
Penggunaan tenaga kelas A
Dimensi (HxWxD) 59,4 x 45 x 57,2 cm

Mod

Mod pemanasan 9
Panggang ya, elektrik, 2000 W
Perolakan terdapat

Kawal

Suis tersembunyi
Pemasa ya, dengan pemutusan
Paparan deria

Selain itu

Lidi terdapat
Pintu ketuhar melipat
Panduan teleskopik terdapat
Bilangan pintu kaca tiga
Membersihkan ketuhar pemangkin
Fungsi dan ciri lain pencahayaan kamera, kipas penyejuk, pemadaman keselamatan
Jam ya, elektronik
Warna badan yang hitam

Ciri-ciri:

Maklumat tambahan pintu lipat yang boleh ditanggalkan, perolakan 3D; set lengkap: dulang pembakar standard, dulang pembakar dalam, rak panggangan, ludah

Ulasan untuk Fornelli FEA 45 Sonata

Kelebihan: kekompakan, banyak mod – pemanasan biasa, perolakan, ada tusuk panggang)) pemasa tidak memanaskan gelas
Kekurangan: rasanya suhu yang dinyatakan pada butang kurang dari yang sebenarnya, anda harus terbiasa dengan arahan yang mengerikan
Kekurangan: gembira dengan model. Saya memilih yang ringkas untuk masa yang lama, tidak menyesal, walaupun suami saya menentangnya. Dulang pembakar yang sama sesuai dengan ketuhar lebar seperti sebelumnya. Terdapat 2 lagi dulang pembakar di dalam set ini. Kaca tidak panas semasa operasi – kanak-kanak pasti tidak akan terbakar. Butang tersembunyi. Terdapat tetapan pemasa dan waktu memasak. Arahan itu hanya karya agung. Semua dalam timbunan, untuk mendapatkan keterangan mengenai mod tertentu, anda perlu membaca semula semuanya. Hasilnya, kami menyiapkan kaedah “menaip” .. Kami menggunakannya selama setengah tahun, kami sudah terbiasa)

Danko Ekaterina


Plus: Ketuhar dibuat dengan baik. Bahan berkualiti tinggi. Saya suka kelajuan pemanasan, cukup pantas.
Kekurangan: Saya tidak suka ia sejuk sedikit lebih lama daripada yang saya mahukan.
Kekurangan: Jika tidak, tidak ada aduan.

Yanukovych Lisa


Plus: Kompak, banyak mod.
Kekurangan: Belum semua orang sempat menyemaknya, tetapi saya menyukai apa yang saya gunakan. Ruang memasak yang mencukupi untuk keluarga seramai 4 orang

spasskyn


Kelebihan: Reka bentuk, kemudahan, saiz, harga
Kekurangan: Tidak dijumpai. Mungkin pegangannya terlalu mudah.
Kekurangan: Tidak ada aduan. Nampak hebat, berfungsi juga. Tongkat kawalan terlalu “ketat” pada mulanya, tetapi cepat “dikembangkan”. Pelari dulang yang boleh ditarik – bersendirian, terpaku di tengah, tidak dapat disusun lebih tinggi / lebih rendah. Sangat senang dibersihkan.

Kuzminykh Pierre dan Konstantin


Kelebihan: harga untuk model ini paling memuaskan. Dengan semua fungsi yang paling penting, oven tetap berpatutan. Penggunaan kuasa agak rendah. Terdapat perolakan dan ludah. Mustahil untuk membakar diri melalui pintu, sudah ada tiga gelas yang terpasang.
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Saya cukup gembira kerana memilih model ini. Saya mendapat semua yang saya perlukan dan pada masa yang sama tidak membayar lebih banyak, menurut pendapat saya, loceng dan wisel.

Mushkina Julia


Kelebihan: Reka bentuk, kemudahan, saiz, harga
Kekurangan: Belum dijumpai. Tidak begitu kuat, tentu saja. Tetapi – cukup.
Kekurangan: Tidak ada aduan. Nampak hebat, berfungsi juga. Tongkat kawalan terlalu “ketat” pada mulanya, tetapi cepat “dikembangkan”. Pelari dulang yang boleh ditarik – bersendirian, terpaku di tengah, tidak dapat disusun lebih tinggi / lebih rendah. Sangat senang dibersihkan.

Kuzminykh Pierre dan Konstantin


Plus: Saiz, kuasa, kualiti.
Kekurangan: Melembapkan kelembapan.
Kekurangan: Saya telah menggunakannya secara aktif selama lebih dari satu tahun. Semasa memasak di dalam ketuhar dalam mod perolakan, pemeluwapan sering terkumpul di kaca depan, yang kemudian mengalir ke lantai (ketuhar dipasang mengikut arahan, dengan mengambil kira penyingkiran udara). Seperti yang saya faham, ini adalah penghormatan kepada kekompakan. Sekiranya anda mendapati kesalahan, malah butang teleskopik mula terbang keluar dari alur setelah setengah tahun.

Sirotenko Andrei


Kelebihan: Reka bentuk, saiz, harga, fungsi
Kekurangan: Kecacatan kilang dalam pembajaan kaca
Kekurangan: Kami membeli ketuhar ini pada bulan Ogos, pada bulan Oktober, semasa memasak, pecah kaca tempered dalaman, suhunya 200 darjah, baiklah, kami fikir kami mempunyai jaminan, kami menghubungi pusat servis yang sah, menjelaskan keadaan dan sebagai tindak balas kepada kami bahawa ini bukan kes jaminan, walaupun itu bukan jaminan jika kaca itu sendiri pecah dan semuanya berbintik-bintik. Kami menghubungi pejabat perwakilan rasmi fornelli, meninggalkan permohonan pada 1 November, nampaknya mereka harus datang untuk menggantinya dalam masa 10 hari, tetapi untuk semua panggilan saya yang banyak sebagai tindak balas hari ini, kami mendengar bahawa seseorang akan menghubungi kami pada waktu petang dan mengatakan bila dia akan tiba, tetapi tentu saja ini tidak sedang berlaku! Kesimpulannya ialah jika sesuatu berlaku, anda akan membaikinya sendiri !!!

Larin Nikolay


Kelebihan: Selepas pengubahsuaian di dapur, dapur klasik diubah menjadi ketuhar dan kompor. Fornelli memilih ketuhar dan sangat gembira dengannya. Kualiti memasak di dalamnya tinggi dan yang paling penting, cepat dan mudah. Terdapat dua dulang pembakar (satu dalam), rak dawai dan lorong panggangan. Saya sudah menguji semua mod dan fungsi, sangat bagus! Bakar, kentang goreng, rebusan dengan sempurna.
Kekurangan: Saya tidak perhatikan apa-apa kelemahan – lima mata daripada lima!
Kekurangan: Nampak laconic tetapi bergaya.

Nasimova Denmark


Kelebihan: Tidak memakan banyak ruang (ukurannya sangat sesuai dengan alat dengar), kos rendah, banyak fungsi berguna (9 mod pemanasan)
Kekurangan: Saya memilih model ini terutamanya kerana dimensi lebarnya yang padat (hanya 45 cm), dari segi ini, model yang berjaya. Ia juga mempunyai semua fungsi yang diperlukan: perolakan, panggangan. Kawalan sentuhan moden yang selesa. Semua fungsi ini berfungsi seperti yang diharapkan dan saya sangat gembira dengannya!

Kirillovskaya larisa



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen