Fon kepala Westone UM PRO30

Fon kepala Westone UM PRO30

Kedudukan pertama dalam penilaian:

PREMIUM TERBAIK DI DALAM KEPALA

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon Kepala Westone UM PRO30

parameter utama

Jenis peranti fon kepala
Pandangan pemalam (palam)
Jenis pengukuhan
Julat Respons Frekuensi 20 – 18000 Hz
Kepekaan 124 dB / mW
Impedansi 56 Ohm
Berat 12.7 g
Pengasingan dari bunyi luaran 25 dBA

Reka bentuk

Bilangan pemandu 3
Jenis pelekap tanpa pengancing
Reka bentuk dilipat
Jenis kabel simetri, boleh ditanggalkan

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Bentuk bicu fon kepala Berbentuk L
Panjang kabel 1.28 m

Selain itu

Ciri-ciri: penutup telinga yang boleh diganti
Bilangan pasang telinga yang boleh diganti disertakan 10
Termasuk beg / beg kes terdapat
Maklumat tambahan berus fon kepala

Ulasan mengenai Headphone Westone UM PRO30

Kelebihan: 1 – kabel 2 – set bantal telinga 3 – kotak untuk pengangkutan
Kekurangan: 1 – pengerjaan (sarungnya boleh pecah di tangan anda atau ketika bergoncang semasa pengangkutan) 2 – kualiti suara (Kesan wow patut ditunggu, hanya suara yang bagus, tetapi suara yang sama dapat diperoleh 4 kali lebih murah – Phonak 012, dalam 2 kali lebih murah daripada Etymotic 4r)
Kekurangan: Pilihan kelengkapan hingga 30,000 sangat besar, sayang sekali Westone, yang membuat fon kepala dengan tangan – tangan bengkok seperti itu, tidak menjadi masalah untuk merekatkan kes ini, tetapi kekaguman estetik hilang pada masa ini … Saya memilih pengeluar dari Perancis dan kesannya diperoleh dengannya.

Leonov Alexander


Kelebihan: Suara untuk kategori harga ini setanding dengan 4 kabel Asli
Kekurangan: Pembaikan pertama satu saluran dalam satu tahun, yang kedua dalam satu tahun setengah Pembaikan ketiga dalam setahun, kemudian yang keempat, tumit dan mereka ditutup Kabel jatuh dalam satu tahun Penyolderan semula setelah satu setengah tahun penyambung mereka sendiri di saluran, di sebelah kanan dan kiri Kabel tidak dapat diperbaiki, perlu beli asli untuk 6500r Kabel frekuensi tinggi untuk piring satelit tidak sesuai Kabel mahal berkualiti tinggi untuk pembesar suara pegun tidak sesuai Rintangan mesti sepadan dengan kualiti saluran pemasangan kiri kanan China selama 3 dengan minus
Kekurangan: Suara normal dengan rakaman yang baik dan kabel asal Kabel frekuensi tinggi terlalu tinggi mengira frekuensi dan suara tidak berjalan dengan stabil Kabel ketenteraan Tembaga M1, tidak menahan bunyi Kabel pembesar suara mahal, meremehkan frekuensi tinggi dan meremehkan rendah, tetapi tidak kritikal jika anda tidak akan mendengarkan sesuatu studio

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: 1. Suara (Cap anda). Nah, untuk apa lagi fon kepala yang dibeli? Saya tidak akan menerangkan di sini mengenai sesak nafas vokalis dan betapa jelasnya pengisaran pilihan pada rentetan dapat didengar – terdapat cukup banyak maklumat “berguna” di Web. Saya hanya akan mengatakan bahawa fon kepala menghantar suara yang benar-benar neutral, tanpa aksen pada bass, tinggi, dll.,. Ia seperti “dataran tinggi” suara. Tidak ada tonjolan, bonggol, celupkan … Ya, tentu saja, jika anda melihat tindak balas frekuensi dan masalah teknikal lain, anda boleh menemui kesalahan, tetapi dengan telinga, suaranya sangat sesuai untuk mereka yang ingin mendengarkan muzik tanpa hiasan khas dari fon kepala. Sudah tentu, ini adalah IMHO – untuk semua orang konsep bunyi yang ideal berbeza, tetapi telinga, setelah pemasangan seperti itu, segera melihat perbezaan suara berbanding fon kepala anggaran. 2. Tandatangan pas di belakang telinga, ditambah dengan petua telinga tersuai, memastikan kesesuaian yang sempurna. Anda juga boleh berdiri di telinga anda. Ya, dan tanpa kebiasaan – “busa” biasa sudah cukup untuk berlari, walaupun sukan “kering” lain. 3. Kabel yang boleh diganti (sudah biasa, dan masih menghangatkan jiwa) 4. Sekumpulan pelindung telinga disertakan – walaupun anda tidak mahu memotong kebiasaan anda sendiri, akan ada cukup muncung stok untuk mata anda. Cubalah sekurang-kurangnya.
Kekurangan: Pengerjaan (untuk maklumat lebih lanjut – dalam Komen). Tidak ada keluhan mengenai suara itu.
Kekurangan: Saya menjadi pemilik model ini setahun yang lalu, setelah memutuskan bahawa sudah waktunya untuk menggantikan UM 2 RC saya, yang telah melayani program penuh. Saya beli, pakai, masukkan. Dia gembira semasa kecil, demi Tuhan! Tidak, sungguh – bumi dan langit walaupun dibandingkan dengan “umki” sebelumnya Dan setahun kemudian, perkara yang paling menarik bermula dengan wang – fon telinga kanan runtuh dalam dua bahagian di tangan saya, ketika saya pernah melepaskan kebiasaan saya di rumah untuk mencucinya! Rave? Nah, karut lengkap! Fon kepala untuk setengah keping wang hanya terbelah dua di telapak tangan saya! Lelaki Westones, apa yang anda buat ??? Saya dapat memahami segalanya – baik, jika mereka terperangkap dalam hujan, seseorang memijak mereka, atau sesuatu yang lain, tetapi di sini … Mereka dibeli di kedai biasa, mereka tidak “berenang”, tidak bertengkar, tidak bertengkar, dll., Disimpan secara eksklusif di kes berjenama. Dan ini … Nah, apa yang perlu dilakukan? Dikumpulkan, dilekatkan dengan superglue dangkal (tentu saja, mengingat harga “telinga”!), Mula menggunakannya lebih jauh. Dan setelah beberapa bulan, dengan kedatangan musim sejuk, masalah bermula dengan telinga kanan: suara melayang, menjadi lebih kuat, kemudian lebih tenang, dan kadang-kadang hilang sama sekali. Saya fikir ia adalah jamb dengan kabel. Ternyata – tidak, bukan. Saya tidak membongkarnya, dan kali ini saya menyerahkannya untuk dibaiki. Beberapa hari kemudian saya bercakap dengan tuan dari perkhidmatan: hubungan crossover terputus kerana perbezaan suhu. Secara harfiah: “masalah biasa untuk model ini pada tahun kedua perkhidmatan.” Saya tidak mempunyai kata-kata. Ditapis. Dan apabila kita melihat harga fon kepala, yang biasa hilang. Tetapi telinga kedengarannya hebat … Apa yang menghalangnya menjadikannya benar-benar baik, tanpa kekacauan seperti itu? Tidak jelas.

Ladygin Alexey


Plus: Kabel yang boleh diganti.
Kekurangan: Fon kepala tidak memainkan muzik. Mendarat. Pasang kusyen telinga.
Kekurangan: Sekarang lebih terperinci mengenai kekurangannya, kerana kelebihan istimewa, kecuali harganya)), saya tidak nampak. Mendarat untuk amatur. Ada yang menyukainya, ada yang tidak, saya tidak akan membantah, telinga setiap orang berbeza. Saya tidak dapat membiasakannya dalam dua hari. Bantal telinga tidak terpasang pada lubang telinga. Kadang kala bantal telinga kekal di telinga. Palam telinga pihak ketiga mungkin tidak melekat sama sekali. Sekarang mengenai perkara utama. Fon kepala tidak mengeluarkan muzik, seperti yang dimahukan oleh pemuzik, tetapi memisahkan suara dari muzik yang disediakan. Ya, setiap instrumen benar-benar terdengar (walaupun tidak dalam semua rentang, ada kekacauan terang di bahagian atas). Ya, itu benar-benar bunyi yang berbeza (tetapi bukan bunyi alat semula jadi). Anda boleh mendengar banyak bunyi menarik di fon kepala ini. Tetapi mustahil untuk mendengar muzik di fon kepala ini. Emosi daripada mendengar, seperti itu, sama sekali tidak ada. Muzik semestinya menggembirakan, menyentuh air mata, membuat anda menari … Mungkin bunyi tanpa emosi yang terbahagi kepada ahli akan sesuai dengan jurutera suara, tetapi bukan orang yang suka dengan muzik. Saya mendengar fon kepala ini pada pemain selama 15t.r. dan 25t.r., muzik dalam format FLAC, DSD. Pada kelantangan melebihi 60%, suara berubah menjadi dengung, perinciannya hilang.

Dudarenko Stanislav


Kelebihan: Suara angker berkualiti tinggi tanpa dip / lubang dengan bass yang cukup ekspresif, yang jarang terdapat di antara angker. Saya juga suka bahawa pemasangannya adalah Amerika, peralatannya kaya, pemasangannya selesa. Harga untuk tiga kelengkapan pemandu sangat baik.
Kekurangan: Menuntut – android murah tidak akan menariknya.
Kekurangan: Telinga yang hebat, lebih baik daripada kebanyakan perlawanan (yang pernah saya dengar). Bunyi UM PRO30 benar-benar jelas, telus dan tahan lasak.

Fomina Christina


Plus: Fon telinga yang sangat terperinci (pemasangan USA)
Kekurangan: Menuntut rakaman dan sumber
Kekurangan: iBasso DX50 MDM-kompozit + kabel Westone UM 30 Pro + Litz (Cu) 250×0.04 = Keseronokan Muzik)

George Batalov


Kelebihan: Suara yang sangat baik (untuk palam), lampiran belakang telinga yang selesa, peralatan yang kaya.
Kekurangan: Saya suka semuanya.
Kekurangan: Fon kepala yang hebat untuk pemain yang bagus. Mereka menyampaikan vokal dan tinggi terutamanya. Mengesyorkan!

Ryabova Gayane


Plus: Suara, sesuai, peralatan, penampilan, pengancing yang sangat baik.
Kekurangan: Menuntut sumber suara dan kualiti rakaman – Flac menunjukkan dirinya =)
Kekurangan: Westone UM PRO30 sangat berbeza dengan penyumbat telinga konvensional. Suara mereka tidak hanya lebih baik, tidak, UM PRO30 hanya berbeza. Ia cepat dan terang, bebas dan ringan, terperinci dan ekspresif. Apabila anda mendengar rakaman, nampaknya anda sedang duduk di tengah-tengah dewan dan orkestra sedang bermain terutamanya untuk anda dan hanya untuk anda. Saya mengesyorkannya kepada semua peminat muzik instrumental.

Titova Zhanna


Plus: Suara yang sangat terperinci, sekata, bersih (tanpa hiasan). Reka bentuk yang bagus. Pemasangan yang sangat menarik, saya menyukainya lebih dari biasa. Mereka duduk dengan selesa, telinga tidak pernah jemu.
Kekurangan: Sangat pilih kasih mengenai sumber suara dan kualiti rakaman. Oleh itu, saya harus mencari semua lagu saya dalam format FLAC dan yang lain menyukainya – warna yang tidak menyenangkan mula terdengar di lagu lain. Nasib baik, saya mempunyai pemain yang bagus.
Kekurangan: Penting untuk memahami bahawa untuk mendapatkan suara sebaik mungkin dari fon kepala ini, anda perlu mempunyai peralatan yang sesuai. Saya memilikinya, jadi saya sangat berpuas hati dengan pembelian itu! =)

Osotkina Khazyar


Kelebihan: Bunyi yang hebat, keseimbangan yang hebat, pengurangan bunyi yang kuat, pelindung telinga yang selesa.
Kekurangan: Fon kepala yang hebat, menjadikannya sebagai hadiah dari seorang lelaki. Saya tidak pernah mendengar bunyi yang disesuaikan dengan sempurna sebelum ini, semua bunyi tepat, jelas. Penebat bunyi yang sangat baik berkat pelindung telinga yang sesuai dengan bentuk saluran telinga. Saya gembira!

Veronika Mukhortova



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen