Fon kepala Sony MDR-XB50AP

Fon kepala Sony MDR-XB50AP

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

HEADPHON INEXPENSIF TERBAIK DENGAN Bunyi BAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon kepala Sony MDR-XB50AP

parameter utama

Jenis peranti fon kepala dengan mikrofon
Pandangan plug-in (plug), ditutup
Jenis dinamik
Julat Respons Frekuensi 4 – 24000 Hz
Kepekaan 106 dB / mW
Impedansi 40 ohm
Kuasa maksimum 100 mW
Berat 8 g

Reka bentuk

Diameter diafragma 12 mm
Jenis pelekap tanpa pengancing
Jenis kabel simetrik

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Bentuk bicu fon kepala Berbentuk L
Penyambung bersalut emas terdapat
Panjang kabel 1.2 m

Fungsi

Jawab / tamatkan perbualan terdapat

Selain itu

Ciri-ciri: magnet neodymium, penutup telinga yang boleh diganti
Bilangan pasang telinga yang boleh diganti disertakan 4
Termasuk beg / beg kes terdapat

Pendapat mengenai Fon kepala Sony MDR-XB50AP

Kelebihan: Kualiti bunyi wayar bass yang sangat baik, jenama yang dipercayai akan jatuh cinta kepada mereka
Kekurangan: Saya membeli yang putih, jadi ia menjadi usang dan menjadi sangat tidak dapat dilihat. besar, melihat bagaimana mereka duduk di telinga rakan, menyedari bahawa ia seperti bulu kapas di telinga, dan dengan topi tidak begitu senang didengarkan
Kekurangan: Saya jatuh cinta, saya membeli yang hitam dua kali, saya lebih menyukainya, tetapi saya kehilangannya, saya membeli yang putih kedua, sekarang saya pergi bersama mereka, saya tidak merasakan perbezaannya, walaupun saya perhatikan bahawa wayar hitam tidak terlalu tebal

Pucat George


Plus: Fon kepala yang sangat baik, pengasingan bunyi yang baik, spektrum frekuensi penuh, saya cadangkan
Kekurangan: Tidak

GGG SSS


Plus: Butang mudah. Bentuk Mikrofon Menarik. Bass
Kekurangan: Bass berpusing
Kekurangan: Saya tidak memperhatikan prasasti bass tambahan, pada akhirnya kami mendapat apa yang kami dapat – peluit di tengah, suara / vokal tidak dapat didengar di tempat. Secara umum, telinga biasa, saya sangat suka mikrofon dan butang =)

Znak Znak


Kelebihan: suaranya tidak buruk (saya tidak suka memilih suaranya, tetapi saya tidak akan mendengar g terus terang), saya harap wayar cukup tebal untuk bertahan lama, ia sedikit bingung, terutamanya jika anda mengikatnya dengan cara saya)
Kekurangan: pembesar suara besar, tidak selesa dipakai di bawah topi, dan walaupun begitu, dengan menarik, anda boleh menjatuhkannya dari telinga anda
Kekurangan: sebelumnya ada juga Sonya dari julat ini, dan yang baru-baru ini adalah siaomi, hibrid, dalam keadaan baik, mungkin lebih baik, tetapi ia bertahan kurang dari satu tahun (wayar salah satu fon kepala terputus)

Zimin Pavel


Kelebihan: tidak jatuh dari telinga, bass yang bagus
Kekurangan: telinga menjadi letih, tetapi anda terbiasa. Reka bentuknya sangat ringkas.

Shubina svetlana


Kelebihan: Saya menggunakannya selama sebulan, sehingga ia pecah. Plastik itu biasa, saya tidak memeriksanya dalam keadaan sejuk.
Kekurangan: Kelemahan terbesar adalah earbud. Anda merasakannya di telinga anda sepanjang masa, terutamanya ketika anda berjalan (kemungkinan besar disebabkan oleh bicu fon kepala keluar, dan semacam tuas dibuat). Sekiranya saya tahu, saya tidak akan membeli.
Kekurangan: Sebelum itu, terdapat Sennheiser CX 300 II. Saya harap saya membelinya sekali lagi. Ya, Sennheiser juga mempunyai kekurangannya (tali wayar yang rapuh), tetapi mereka duduk di telinga saya seperti sarung tangan. Saya tidak mendengar banyak perbezaan suara (saya mendengar melodi death metal)

Turundaev Artur


Plus: Nilai untuk wang.
Kekurangan: bunyi untuk 4+. Saya mengharapkan lebih banyak, suara yang lebih baik. Tiada penyesuaian bunyi

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Untuk dasar harga, fon kepala ini sangat sesuai. Suara itu baik! Mikrofon (maaf, tiada kelantangan) menjalankan tugasnya dengan sempurna!
Kekurangan: Kawat maksimum dan itu bukan kelemahan sebenarnya. Tipis dan kusut dengan cepat. Dengan pengendalian yang teliti, saya rasa ia akan bertahan lama.
Kekurangan: Bukan audiophile, jadi saya tidak dapat memberitahu anda banyak. Saya mencari pengganti Sony MDR-XB30EX lama saya. Dengan harga sehingga dua ribu dengan suara ini, pilihan paling sesuai.

bilirafond


Kelebihan: kualiti bunyi, bass, kebolehpercayaan, prestasi
Kekurangan: tidak dijumpai
Kekurangan: Semasa membeli fon kepala berkualiti tinggi dan padat, saya selalu memilih pilihannya. Ini adalah pembelian ketiga berturut-turut. Yang pertama – untuk diri saya sendiri, yang kedua – saya mengesyorkan kepada anak saya, yang ketiga saya beli sebagai hadiah, kerana bungkusannya juga sesuai. Saya menggunakannya dengan iPhone 6, termasuk sebagai alat dengar. Mereka ditemui oleh saya secara tidak sengaja, membeli di sebuah kedai Euroset, setelah kerosakan dari yang biasa dari iPhone. Kemudian saya terkejut dengan kualiti suara.

Andrey Petrov


Kelebihan: sesuai dengan sempurna, selesa, hebat
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Fon kepala yang hebat, membeli yang lain untuk saya sendiri

Vasenko Vasya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen