Fon kepala Sony MDR-NC31EM

Fon kepala Sony MDR-NC31EM

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

HEADPHON INEXPENSIF TERBAIK DENGAN Bunyi BAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon Kepala Sony MDR-NC31EM

parameter utama

Jenis peranti fon kepala dengan mikrofon
Pandangan pemalam (palam)
Jenis dinamik
Julat Respons Frekuensi 20 – 20,000 Hz
Impedansi 31 Ohm
Berat 21 g

Reka bentuk

Diameter diafragma 13.5 mm
Jenis pelekap tanpa pengancing

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Bentuk bicu fon kepala lurus

Selain itu

Maklumat tambahan fungsi penekanan bunyi digital; tidak serasi dengan peranti yang tidak mempunyai bicu audio 5-pin

Pendapat mengenai Fon kepala Sony MDR-NC31EM

Kelebihan: pembatalan bunyi, sangat ringan, bunyi yang baik
Kekurangan: besar (sukar dipakai di bawah topi), wayar dengan panjang yang berbeza (secara peribadi, ia tidak begitu mudah bagi saya), tidak ada panel kawalan sekurang-kurangnya bermain / berhenti sebentar
Kekurangan: Tawaran luar biasa untuk harganya. Fon kepala sebenar dengan bunyi yang baik dengan pembatalan bunyi yang nyata. Sony memang sejuk.

Sandomirov Alexander


Tambahan: Suara yang sangat baik. Mikrofon cantik. Pembatalan bising benar-benar berkesan.
Kekurangan: Mod operasi yang sangat spesifik sebagai alat dengar. Setiap fon kepala adalah pembesar suara dan mikrofon. Satu di telinga yang lain anda bercakap. Pada masa yang sama, yang ada di telinga juga merakam semuanya dengan sempurna. Pembicara mendengar langkah kaki di sekitar bilik.
Kekurangan: Saya sudah membeli model kedua. Saya membeli yang pertama dua tahun lalu. Gosok kabel.

Miroshnikov Andrey


Tambahan: Bunyi, bass, pengurangan bunyi
Kekurangan: Kord pendek. Saya membeli fon kepala sebanyak 4 kali, ada satu masalah dan ada masalah, steker putus selalu, kerana satu fon telinga tidak berfungsi
Kekurangan: Fon kepala, kerana kualitinya, tidak lagi memerlukan banyak wang

Algarine Leo


Kelebihan: Kualiti, tidak dapat dihancurkan.
Kekurangan: Suara lebih buruk daripada model Sony serupa sebelumnya.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Mereka telah bekerja selama 4 tahun dan tidak ada yang berlaku kepada mereka, seperti yang baru. Memandangkan saya cukup memperlakukan mereka dengan santai. Pengasingan bising adalah sempurna. Bunyi api.
Kekurangan: Mereka tidak.

Taisiya Tyurikova


Kelebihan: 1. Saya tidak akan menerangkan secara terperinci kualiti suaranya, ia berada pada tahap palam untuk 500-800 rubel, itu sudah cukup bagi saya. 2. Penebat bunyi yang baik kerana penutup telinga, tetapi …
Kekurangan: Pengasingan bunyi aktif hanya berfungsi pada tahap hum monoton (noise), misalnya, dengungan pesawat udara, pengudaraan, dll. Fon kepala tidak mengeluarkan semua bunyi yang lain. Rupa-rupanya ini adalah akibat dari kenyataan bahawa pengurangan kebisingan berfungsi melalui CPU telefon.
Kekurangan: Sekiranya anda memerlukan fon kepala murah dengan pengurangan kebisingan untuk penerbangan, maka ini adalah yang terbaik, anda tidak boleh mengharapkan yang lain dari mereka.

Airat Zagretdinov


Kelebihan: Pembatalan bunyi yang sangat baik tetapi hanya dengan Sony Xperia ….

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Tambahan: Tidak
Kekurangan: Tidak berfungsi pada Samsung s7

alexey.vasilyev8


Plus: Bunyi! Sekiranya saya tidak salah, diameter membran adalah 13mm! Sekiranya seseorang dalam telefon bimbit Sony moden memilikinya dan mengurangkan kebisingan .. Pada mulanya, ini adalah fon kepala dari pemain Sony E584. Saya telah menggunakannya selama tiga tahun. Dan hanya dengan fon kepala anda sendiri!
Kekurangan: Anda harus membayar semuanya, keburukannya adalah sukar untuk memakai topi dan di sisi anda, anda tidak boleh tidur.
Kekurangan: Anda tidak akan melihat perbezaan pada telefon pintar biasa.

Ilyin Denis


Plus: + SUARA. Tidak syak lagi, untuk wang sebanyak itu (pada satu masa saya mendapat potongan harga untuk 1300rr) ini adalah fon kepala terbaik di pasaran !!! + PENGURANGAN BISING DIGITAL. Ciri hebat! Fon kepala serupa dengan fungsi ini berharga dari 4500r! + KEKUATAN KES. Mungkin saya satu-satunya yang mempunyai fon kepala di bawah roda kereta, dan terbang dari tingkat 4 dengan mendarat di aspal)) Mereka menahan semua “penyeksaan” ini, meninggalkan beberapa calar pada diri mereka sendiri.
Kekurangan: – KAWASAN WANG BERKUALITI RENDAH. Selama 1.5 tahun penggunaan, wayar menjadi tidak dapat digunakan di dasar palam dan pada titik cabang fon kepala, kerana wayar itu sendiri mula perlahan tetapi pasti putus (saya mendengar muzik SETIAP hari). – RANCANGAN 5-SALURAN. Saya mendengar muzik pada pemain Sony Walkman NWZ-583, ia berjaya menyokong palam ini, tetapi ada masalah dengan peranti lain. Walau bagaimanapun, ia berjaya diselesaikan dengan menyesuaikan “kedalaman penyisipan” palam ke bicu audio.
Kekurangan: Fon kepala yang hebat! Walaupun tidak mempunyai jangka hayat tertinggi, kualiti bunyi yang lebih baik atau harga yang lebih rendah tidak dapat dijumpai di tempat lain!

Shevchenko Alexey



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen