Fon kepala Sennheiser Momentum On-Ear

Fon kepala Sennheiser Momentum On-Ear

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

KESELURUHAN TERBAIK DENGAN Bunyi BAIK DI KATEGORI HARGA MENENGAH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon kepala Sennheiser Momentum On-Ear

parameter utama

Jenis peranti fon kepala dengan mikrofon
Sokongan iPhone terdapat
Pandangan invois, ditutup
Jenis dinamik
Julat Respons Frekuensi 16 – 22000 Hz
Kepekaan 112 dBA
Impedansi 18 Ohm
Kuasa maksimum 200 mW
Pekali harmonik 0.5%
Berat 160 g

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Jenis kabel terlepas
Sambungan kabel sepihak

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Panjang kabel 1.4 m

Selain itu

Termasuk beg / beg kes terdapat
Maklumat tambahan 2 kabel disertakan

Ulasan mengenai Sennheiser Momentum On-Ear Headphone

Tambahan: Suara, kekompakan.
Kesalahan: Tekanan pada telinga dan bahagian atas tengkorak. Blok dengan butang terlalu besar (berbanding fon kepala yang dibekalkan dengan iPhone).

Geinish Yuri


Plus: Pembungkusan yang baik. Dari Jerman dan Russified. Suara hebat (saya bukan profesional tetapi amatur) Reka bentuk dan pelaksanaannya sangat baik.
Kekurangan: Arka menekan kepala dari atas. Di sana meterai lembut, tetapi menekan dan menekan. Saya tidak boleh duduk lama di dalamnya Dan jika anda berjalan di jalan, kesan ini akan hilang.

Mikhailov Grigorii


Kelebihan: 1. Kualiti bunyi (bagaimanapun, adakah ini sebabnya mereka membeli fon kepala?) 2. Keselesaan di kepala 3. Kualiti bahan 4. Set penghantaran 5. Harga 6. Penampilan
Kekurangan: Bukan, itu benar-benar kerugian … tetapi, bagaimanapun, 1. Kabel menimbulkan beberapa kebimbangan – penampilannya terlalu tipis dan tipis. Nasib baik, ia boleh ditanggalkan dan boleh diubah jika dikehendaki. Walaupun begitu, rakan seperjuangan yang berpengalaman menasihati untuk pergi dan tidak mengganggu.
Kekurangan: Saya mendengar dari Cambridge Audi o Minx M5. Format FLAC. Mungkin saya akan membeli ecm untuk telinga, kita akan lihat. Untuk keselesaan. Walaupun penutup telinga tidak terlalu besar (tingginya 6 cm), telinga saya pas di dalamnya, walaupun menyentuh tepinya. Walau bagaimanapun, sentuhan ini tidak menimbulkan rasa tidak selesa. Pada masa yang sama, penutup telinga sangat lembut, menyenangkan untuk disentuh. Walau bagaimanapun, saya pasti mengesyorkan mencubanya sebelum membeli. Reka bentuknya tidak biasa. Ukuran ikat kepala disesuaikan bukan dengan memanjangkan busur, tetapi dengan menggerakkan cawan ke atas dan ke bawah di sepanjang pendakap. Memperbaiki dengan lengan getah. Ia cukup selesa. Berapa lama – saya belum boleh katakan. Agak membingungkan adalah ketebalan wayar antara cawan dan kabel itu sendiri dari fon kepala ke sumbernya. Nampaknya, saya mesti katakan .. begitu-begitu. Bunyi .. oooh … SUARA! Pandu, tegas, serang. Dan ini adalah dengan persepsi yang harmoni terhadap keseluruhan julat frekuensi. Bass dan tengah dan bahagian atas – semuanya ada dan semuanya ada di tempatnya. Adapun perinciannya. Saya benar-benar mendengar instrumen yang ada di fon kepala saya sebelumnya (saya tidak akan bercakap mengenai jenama, tetapi harganya 1200 rubel. (Tetapi mereka sesuai dengan saya sepenuhnya !!) tidak hadir di trek yang sama! Saya serius! Saya pasangkan yang lama dan baru ke soket secara bergantian Telinga. Sial! Ada timpani, tetapi di sana ia tidak ada di sana! Itu tidak semua. Mungkin pemuzik ditinggalkan pada masa ini?!)) Nampaknya ada semacam tipu daya! Saya duduk dengan mulut terbuka. Sekarang di telinga baru, mendengarkan Ennio Morricone dan fikiran dibawa ke suatu tempat yang jauh … ke padang rumput India, di mana mustang melompat dan lemas merumput .. Saya rasa saya juga mendengar gemerisik rumput di bawah kaki kecil mereka))) Selepas tiga jam mendengar, telinga tidak berpeluh, kepala tidak sakit. By the way, kabel input tidak datang secara tradisional ke kiri, ke cawan kanan. Saya langsung tidak menyedarinya, bertanya-tanya mengapa fon kepala lama saya mempunyai piano di satu sisi, dan yang lain di piano)) Sekarang semuanya baik-baik saja)) PS. Selesai mendengar Ennio, mendengar Bata di dinding. Suara itu membolehkan anda berempati dengan pelajar sekolah dari hati .. Sudah seram !!!

Romanov Maxim


Plus: Bunyi ringan, sejuk, penebat dengan baik.
Kekurangan: Rambut dicubit dalam struktur.
Kekurangan: Telinga curam. Saya membelinya untuk isteri saya, dia tidak gembira mengenainya. Mereka tidak menekan kepala, tidak ada yang terdengar di luar, suaranya hebat, bahagian atas, bawah – semuanya sangat terperinci, membenamkan anda dengan muzik dengan sempurna.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Suara, kawalan, ketahanan
Kekurangan: Tidak terlalu selesa, memerah terlalu banyak, pelek terlalu panjang, yang pasti melekat pada kolar jaket dan tudung!
Kekurangan: Bungkusan paket bagus: sarung keras dalam bentuk fon kepala, dua wayar, dengan dan tanpa kawalan (walaupun tidak jelas mengapa kabel diperlukan tanpa kawalan), dan telinga sendiri. Sesuai untuk iPod / iPhone sebagai pengganti palam standard. Tetapi jangan mengharapkan lebih banyak daripada mereka! Bunyinya rata-rata … Walaupun untuk kelasnya anda boleh menyebutnya bagus. Могу с уверенностью сказать, что из среднего плеера или хорошего смартфона они звучат не хуже некоторых моделей Marshall и B&W, а стоят вдвое дешевле! Butang kawalan pada kabel mempunyai fungsi biasa: kelantangan, jeda / mainkan, tahan nama suara trek dan beralih ke trek seterusnya apabila ditekan dua kali. Ini cukup senang. Juga, ketika memanggil dari iPhone, mereka berubah menjadi alat dengar. Secara umum, saya gembira dengan pembelian pada waktunya, sehingga saya mendengar fon kepala bersaiz penuh! … Sekarang Momentum disimpan dalam casing dengan selamat dan menikmati ATH M50X, perbezaan suaranya jelas memihak kepada yang terakhir. Tetapi bagi pendengar yang tidak berpengalaman atau pemula, dan juga untuk pemilik iPod / iPhone, mereka cukup sesuai. Oleh itu, saya tidak akan mengatakan bahawa pembelian tidak berjaya, fon kepala memenuhi tujuannya 100%.

st.maslov


Kelebihan: reka bentuk yang indah, pelbagai warna, kualiti bunyi yang sangat baik! Suara jernih! Termasuk 2 penutup: kain lembut, kain yang paling selesa, dan dengan bingkai yang tegar. Waranti selama beberapa tahun.
Kekurangan: harga) dengan baik, dengan mendengar lama, mereka memberi tekanan pada kepala saya, saya menjadi letih. Tidak menyerap bunyi, palam biasa lebih senang di jalan.
Kekurangan: Saya menganggapnya sebagai hadiah untuk diri saya dalam warna merah jambu kotor yang indah. Saya menggunakannya di rumah, mendengar muzik di komputer) Telinga kegemaran saya, sangat keren! Suara sangat kuat, dengan kelantangan penuh tanpa mendengarkan telinga anda, ketika mereka hanya berbaring di atas meja, semuanya dapat didengar dengan sempurna

Khlebnikova Irina


Kelebihan: 1 – harga 2 – bunyi 3 – pakej 4 – reka bentuk
Kekurangan: pembatalan bunyi, tetapi seperti mana-mana orang, saya secara peribadi tidak memerlukan pengasingan sepenuhnya, saya tidak mahu mendengar isyarat kereta memandu dari belakang, dll.
Kekurangan: Saya sepenuhnya berpuas hati dengan pembelian tersebut. Saya membeli sedikit pro untuk diganti. Pada pendapat saya, suaranya berada pada tahap yang lebih baik + reka bentuknya lebih menyenangkan bagi saya. Mereka sesuai dengan ukuran sepenuhnya, pas dengan selesa, tetapi mereka selesa, kadang-kadang saya bahkan tidak menyedari bahawa mereka memakai fon kepala.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: – Suara yang menyenangkan dan seimbang, walaupun dengan sedikit aksen frekuensi rendah – reka bentuk yang sangat bergaya (semuanya difikirkan dari pembungkusan hingga penutup telinga) – menyesuaikan dengan baik pada bentuk kepala dan telinga
Kekurangan: – masalah dengan penebat bunyi dari luar dan dalam (walaupun vryatli ini boleh disebut sebagai keburukan, kerana ia diposisikan sebagai terbuka) – pemilik telinga besar mungkin tidak cukup selesa (saya baik-baik saja) – sarungnya diperbuat daripada pengganti suede, yang tidak cukup praktikal apabila sentiasa dibawa ke dalam beg (sangat mudah kotor)
Kekurangan: Secara umum, telinga terdengar dan kelihatan baik untuk wang mereka, dan reka bentuk yang dipikirkan dengan baik menimbulkan perasaan produk premium. Alat kawalan jauh berfungsi dengan Fiio X1 (anda boleh menghidupkan / mematikan main balik dan klik dua kali butang untuk menatal trek ke hadapan, sayangnya anda tidak dapat menyesuaikan suaranya)

Ilya Mikhail


Kelebihan: Reka bentuk, membeli model klasik dari kulit dengan harga diskaun untuk 5 ribu. pastinya kelihatan hebat, firmware merah pada kulit hitam, sangat hebat.
Kekurangan: Bunyi, jelek, tidak akan menjadi lebih buruk … Nampaknya rintangannya kecil 18 ohm, tetapi walaupun Hyscreen saya yang paling kuat meningkatkan 3 pro dari mana Bitsy sekitar 32 ohm berteriak penuh pada sedikit lebih daripada separuh kelantangan tidak mengayunkannya sepenuhnya. Oleh itu, saya tidak mula mengeksploitasi mereka. berbaring selama setahun dan dijual dengan harga 3 ribu. Berbanding dengan Bitsy, ia sangat mengerikan. Tidak menjangka ini dari Zenheiser …

Bochkarev Igor


Tambahan: Suara sekeliling yang berair dan bersih. Pada masa yang sama, mereka kelihatan sangat bagus! Penyelesaian yang baik untuk kabel yang boleh dilepas. Selesa
Kekurangan: Semasa bekerja dari PC, alat kawalan jauh tidak berfungsi
Kekurangan: Sangat gembira dengan pembelian

Sburger Piter



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen