Fon kepala Koss Porta Pro

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

KESELURUHAN INEXPENSIF TERBAIK DENGAN Bunyi BAIK

Pergi ke penilaian

Mempunyai Headphone Koss Porta Pro

parameter utama

Jenis peranti fon kepala
Pandangan invois, buka
Jenis dinamik
Julat Respons Frekuensi 15 – 25000 Hz
Kepekaan 101 dBA
Impedansi 60 ohm
Pekali harmonik 0.2%
Berat 79 g

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Reka bentuk dilipat
Sambungan kabel dua hala

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Penyesuai disertakan 6.3 mm terdapat
Panjang kabel 1.2 m

Selain itu

Termasuk beg / beg kes terdapat

Ulasan mengenai Headphone Koss Porta Pro

Kelebihan: Senang duduk di kepala, telinga tidak letih. Bahagian bawah velvety.
Kekurangan: Bahagian atasnya tidak begitu baik. Jangka hayat fon kepala dengan penggunaan aktif tidak lama.
Kekurangan: Secara amnya, fon kepala memenuhi jangkaan, mereka dibawa untuk mendengar saluran radio, muzik atau menonton filem di tablet di rumah. Senang mendengar lagu pop, rap dan drum. Sangat layak untuk menonton filem. Tidak terlalu sejuk di mana bahagian atasnya penting, tidak semuanya dapat dilihat, di beberapa fon kepala dengan kategori harga yang sama bahagian atasnya jauh lebih menyenangkan. Oleh kerana kita sudah membeli set ke-4, dapat diketahui bahawa secara umum, umur fon kepala tidak terlalu lama – getah busa terpadam, wayarnya sudah usang. Tetapi untuk harga runcit seperti itu, kami menganggapnya boleh diterima. Mereka tidak mungkin bekerja di pengangkutan awam, penebat bunyi lemah. Tetapi telinga tidak letih dan persekitarannya dapat didengar, tepat untuk rumah.

Alexey Gorbuntsov


Tambahan: Hampir semuanya, terutama kualiti suara.
Kekurangan: Belum dijumpai.
Kekurangan: Pada harga 2400, hampir ada nisbah kualiti-harga optimum.

Khodosh lev


Kelebihan: Bass yang bagus, tinggi – juga sempurna. Telinga dipasang rapat di kepala, tetapi tidak menekan pelipis.
Kekurangan: Pada suhu rendah (di bawah 5), wayar di pintu masuk pembesar suara mengeluarkan ketukan yang menjengkelkan, tidak kira bagaimana anda membungkusnya. Lebih baik tidak menggunakan kereta bawah tanah, bagaimanapun anda tidak akan mendengar apa-apa kecuali bunyi kereta.
Kekurangan: Baik untuk rumah, berjalan di hutan, bermain sukan. Lipat dengan senang. Sesuai untuk semua saiz kepala dan telinga. Saya meletakkan 5.

Alexandrov Alexander


Tambahan: Bunyi. Selesa dipakai. Terlalu banyak untuk disenaraikan.
Kekurangan: Kalis bunyi tidak begitu baik.
Kekurangan: Saya setuju dengan semua yang diperkatakan sebelumnya. Ini adalah fon kepala yang hebat. Sudah tentu tidak tanpa dosa, tetapi mereka mempunyai kelebihan lebih banyak daripada keburukan. Di sini, bunyi yang sangat baik digabungkan dengan reka bentuk dan pembinaan yang paling selesa untuk pemakaian jangka panjang akan membolehkan anda menikmati melodi, walaupun pada saat-saat tegang, tanpa rasa takut mereka akan terbang. Mereka duduk dengan selesa di kepala, tidak menekan telinga. Tetapi suaranya adalah dongeng. Saya tidak pernah melihat perkara seperti ini sebelum ini.

Dobrynin Maxim


Plus: Fon kepala ini sesuai untuk ukurannya. Mereka cukup padat ketika dilipat, tetapi ini bukan kelebihan utama mereka. Mereka bermain dengan luar biasa. Sensitiviti tinggi membolehkan mereka digunakan dengan telefon yang sama – volumnya mencukupi, tetapi saya mengambilnya khusus untuk iPod Classic, di mana saya biasanya mendengar muzik Lossless. Julatnya sangat mengagumkan untuk ukuran ini. Sekiranya RF dapat diramalkan, maka kemampuan untuk menghasilkan frekuensi rendah seperti itu sangat mengejutkan pada mulanya. Saya biasa memantau telinga DJ tertutup seperti Technics RP-DH1200 atau sekurang-kurangnya F880, tetapi mereka tidak merasa seperti itu. Ciri Koss yang sangat penting adalah penciptaan pemandangan. Saya tidak mempunyai rasa muzik di kepala saya. Panggungnya luas, seolah-olah saya duduk di depan rak buku yang bagus. Walaupun berkualiti seperti pop, mereka sangat baik di Jazz, Funk, Blues dan lain-lain bukan genre yang paling mudah. Nilai tambah hotel adalah berat. Itu tidak ada. Hampir mustahil untuk merasakannya di kepala. Kemudahan tidak dapat dipuji.
Kekurangan: Kekurangan, tentu saja, juga ada. Yang pertama berpunca dari reka bentuk mereka – mudah alih. Mereka terbuka – jadi akan ada masalah di metro – Saya hanya mendengar podcast di metro. Kedua, engsel setelah beberapa saat mula berderak dan klik. setetes silikon menyelesaikan masalah itu, tetapi saya tidak pernah melihat fon kepala yang perlu dilincirkan sebelum ini.
Kekurangan: Mungkin beberapa telinga terbaik yang pernah saya gunakan. Kelebihan yang besar ialah bagi mereka ada alat ganti untuk pelindung telinga, parolon dan kulit kecil dan bahkan velor, wayar ganti juga tersedia, dan bagi mereka yang menggunakannya dengan telefon ada kit peningkatan dengan mikrofon dan butang pada wayar. perlu juga diperhatikan bahawa pengeluar memberi mereka jaminan seumur hidup.

Belov-Kovalevsky Andrey


Plus: Jangan goncangkan perkataan sama sekali. Selama berjam-jam pertempuran – mesti ada. Untuk fon kepala yang kelihatan tidak sedap dipandang, suaranya sangat bagus, bass yang sangat kuat.
Kekurangan: Tiada keburukan.
Kekurangan: Cara menggunakannya, tidak ada keengganan lagi. Saya mahu membeli set kedua untuk bekerja.

Sivtsev Dmitry


Plus: Kualiti suara sangat baik. Kekompakan, dan fakta bahawa lipatan pada amnya api.
Kekurangan: Kebolehpercayaan pada 3. Walaupun ia bergantung, saya fikir, pada kaedah operasi dan pengubahsuaian.
Kekurangan: Saya membelinya untuk kali pertama kira-kira 8 tahun yang lalu, mungkin. maka kualiti suara kagum. Mereka bekerja untuk saya selama lebih kurang 2.5 tahun. Saya menggosok wayar ke pembesar suara kiri, saya mengesyaki bahawa saya tidak berjaya membengkokkannya dalam keadaan sejuk, kerana semuanya menumpuk hanya pada musim sejuk. Saya membelinya sekali lagi setahun kemudian (sebelum itu KOSS Sporta pro – subyektif suaranya lebih buruk). Kali ini kami bekerja selama kira-kira 1.5 tahun, wayar terkumpul di kawasan palamnya, palamnya bersudut dan wayar berada di kain, yang pertama bersudut dan wayar di plastik. Enam bulan kemudian, saya membeli lagi, dengan harga hampir 3k, kain wayar, palam lurus. Kami bekerja selama 2 tahun, mengaitkan wayar pada pemegang pintu dan menariknya, akibatnya, wayar itu pecah di suatu tempat, kerana satu telinga segera terdiam, dan yang kedua menjadi lebih senyap ~ 40%. Sekarang mereka sama, hanya merah – logam, dibeli di Ibei pada NG terakhir, wayarnya adalah kain yang diperkuat, palamnya lurus. Mereka bekerja hampir setahun tanpa sebarang rungutan. Tetapi nampaknya suaranya sedikit lebih buruk daripada yang sebelumnya. Walaupun mungkin hanya perubahan yang berkaitan dengan usia dalam persepsi. Tidak mungkin menyolder wayar di sini, jika tidak ada pengalaman dan besi pemateri biasa, kerana kabelnya tipis seperti rambut. Telinga sakit secara berkala dari mereka. Iaitu, auricles itu sendiri, jika dipakai selama lebih dari 4 jam berturut-turut. Saya mengesyaki ini disebabkan oleh bentuk telinga dan cara fon kepala dipasang di kepala. Untuk kualiti bunyi. Secara amnya, perkara itu sangat subjektif, dan tidak hanya bergantung pada telinga anda, tetapi juga pada apa, di mana dan apa yang anda dengar. Jadi saya tidak mengesyorkan 100% lurus. Sekiranya boleh, lebih baik mendengar, dan kemudian membuat keputusan.

DrNikeRiwera


Plus: Penebat bunyi dan bunyi yang sangat baik. Saya menyukai kenyataan bahawa mereka cukup tahan lama, walaupun mereka cepat usang. Yang terbaik adalah mudah alih dan kes hebat dari KOSS (kulit)
Kekurangan: Palam input habis dengan cepat
Kekurangan: Untuk harganya, yang terbaik di pasaran.

Dmitry Nikonov


Plus: Suara yang mengagumkan. Bass yang sangat kuat. Duduk dengan selesa di kepala. Baik telinga dan kepala tidak letih walaupun seharian memakai. Mereka tidak jatuh dari kepala walaupun semasa aktiviti berbasikal melampau yang aktif dan gila (anda boleh mengubah usaha dari selesa menjadi kuat). Fon kepala yang paling selesa di dunia. Hanya baik jahat.
Kekurangan: Rambut mungkin keluar dari kepala apabila dikeluarkan (sering tersekat pada mekanisme pengubah saiz ikat kepala)
Kekurangan: Anda boleh menggunakannya di rumah dan sekurang-kurangnya melakukan parkour. Saya telah menggunakannya selama 8 tahun.Setelah saya memijak mereka dan memecahkannya. Saya membeli yang sama. Mereka menghabiskan wang mereka.

Kondratovich Svetlna


Kelebihan: Suara yang baik, selesa, ringan, boleh dipercayai, mempunyai penampilan yang asli.
Kekurangan: Kawatnya agak kaku, penutup telinga mempunyai margin keselamatan yang terhad. Gelang kepala logam kadang-kadang menangkap rambut.
Kekurangan: Saya membelinya pada tahun 2010, saya masih menggunakannya, 8 tahun tanpa masalah. Selama ini, saya menukar penutup telinga sebanyak 4 kali, 1 kali saya membaiki palamnya. Fon kepala terletak di ambang jendela selama setahun, wayar mengeras, mungkin dari cahaya matahari, mungkin dari sejuk. Saya juga menggunakan HyperX Cloud Stinger, dan Sony MDR-EX15LP

Ibragimov Ruslan



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen