Fon kepala Bose QuietComfort 35

Fon kepala Bose QuietComfort 35

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

KEPALA SAIZ PENUH TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon Kepala Bose QuietComfort 35

parameter utama

Jenis peranti Bluetooth – fon kepala dengan mikrofon
Sokongan iPhone terdapat
Pandangan saiz penuh, ditutup
Jenis dinamik
Sistem pembatalan bunyi aktif terdapat
Bilangan mikrofon 2
Julat Respons Frekuensi 20 – 20,000 Hz
Kepekaan 115 dBA
Impedansi 32 ohm
Berat 310 g

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Jenis kabel terlepas
Sambungan kabel sepihak
Petunjuk Diod pemancar cahaya

Hubungan tanpa wayar

Sokongan profil A2DP, AVRCP, Bebas tangan, Alat dengar
Sokongan NFC terdapat
Sinaran tindakan 10 m

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Bentuk bicu fon kepala lurus
Kabel USB disertakan terdapat
Panjang kabel 1.2 m

Pemakanan

Masa mengecas 3 h

Fungsi

Pelbagai titik terdapat
Dail suara terdapat
Panggilan menunggu / menahan terdapat
Jawab / tamatkan perbualan terdapat
Ulangan nombor terakhir terdapat
Gandingan automatik terdapat

Selain itu

Kawalan kelantangan terdapat
Termasuk beg / beg kes terdapat
Dimensi 170x180x81 mm
Maklumat tambahan pemasa tutup; Kawalan aplikasi Bose Connect fungsi perkongsian muzik (antara model fon kepala tertentu)

Ulasan mengenai Headphone Bose QuietComfort 35

Tambahan: 1) Pengurangan bunyi yang sangat baik. Bagus untuk melindungi pendengaran anda dari bunyi luaran. Pada masa yang sama, bahagian berguna dari bunyi luaran tidak dijawab: pengumuman, isyarat kereta. 2) Waktu operasi yang sangat lama 3) Palam telinga yang sangat selesa: ia tidak memberi tekanan pada telinga, setelah beberapa lama anda berhenti merasakan ada sesuatu di telinga anda. 4) Plastik berkualiti tinggi: mengekalkan penampilannya dengan baik, calar kurang baik. Bahan-bahan selebihnya juga sangat baik. 5) Kawalan kelantangan yang mudah dan bergerak maju dan mundur dalam senarai main. Pada mulanya tidak biasa, maka anda tidak perasan. 6) Saya gembira dengan kesempatan untuk mendengar muzik melalui bluetooth dari satu sumber, dan menerima panggilan dari yang lain. Pada masa yang sama, muzik atau YouTube dijeda secara automatik.
Kekurangan: 1) Kualiti suara biasa-biasa saja – tidak setanding dengan harganya. 2) Tidak ada penyamaan di fon kepala ini. Tidak mungkin untuk mengimbangi ketidakseimbangan tindak balas frekuensi. 3) Pada pendapat saya, bunyi frekuensi tinggi terlalu menonjol, dan bass dan tengah tidak cukup. Berbanding dengan pembesar suara, perasaan seolah-olah buzzer mengganggu julat frekuensi tengah dan rendah. Mungkin ini adalah akibat operasi sistem pengurangan kebisingan. 4) Tidak mungkin menggunakannya sebagai alat dengar apabila terdapat suara luaran yang ketara, misalnya, di kereta lama di kereta bawah tanah atau di bar yang bising, iaitu pembatalan bunyi untuk mikrofon dalam mod alat dengar tidak berfungsi dengan baik. Pada masa yang sama, telefon pintar mengatasi bunyi luaran seperti itu.
Kekurangan: Selepas beberapa bulan penggunaan, pendapat saya tentang telinga ini sedikit berubah. Walaupun kualiti bunyi fon kepala ini tidak sesuai dengan kualiti kabel yang biasa saya gunakan, kekurangan ini dikompensasikan oleh kualiti berguna produk ini. Saya terbiasa menunggang mereka di kereta bawah tanah. Di elang peregrine, di pesawat, di kereta api, anda tidur nyenyak di dalamnya. Saya sering memakainya walaupun tanpa muzik. Kereta bawah tanah terdengar memekakkan telinga tanpa mereka. Pada masa yang sama, semua pengumuman dapat didengar dengan sempurna. Mereka terutama diselamatkan di kereta api bawah tanah lama. Membantu di tempat kerja apabila anda perlu fokus pada tugas dan memotong bunyi yang mengganggu. Palam telinga yang selesa tidak memberi tekanan pada auricle – telinga diletakkan sepenuhnya di dalam. Selepas beberapa ketika, perasaan bahawa sesuatu yang dikenakan di telinga hilang. Terdapat perasaan tenang – “seperti dalam tangki”. Dalam cuaca berangin sejuk – telinga terasa hangat. Dari perasaan “keamanan” dan kehangatan setelah beberapa waktu menarik tidur. Saya tidur melalui perhentian saya beberapa kali.

Syapovy Byak


Kelebihan: anda boleh mematikan pembatalan bunyi! selepas kemas kini fon kepala. duduk di kepala anda tanpa tandingan. cawan dalam dan lebar sangat sesuai untuk dipakai lama. suaranya berair, bass bersih, sambungan dua peranti tanpa masalah dan palam, pengurangan kebisingan untuk metro sejuk, dengan jbl everest elite 700 mereka tidak dapat dibandingkan di mana-mana titik. sarung keras yang indah dengan dua poket yang luas. fon kepala-lagu
Kekurangan: Saya membelinya dengan harga 17600 – harganya setiap rubel dengan latar belakang pesaing, tetapi sayang sekali fon kepala yang layak sangat mahal. pelik memegang fon kepala dua kali lebih mahal daripada telefon pintar.
Kekurangan: sebelum itu ada jbl everest elite 700, mereka menekan kepala dengan liar jika mereka berada di dalamnya selama lebih dari setengah jam, dan mereka secara khusus menambahkan distorsi ke jarak tengah dengan pengurangan kebisingan, menghilangkan gegaran frekuensi rendah. dua peranti disambungkan tanpa rebana dan tidak jatuh seperti yang sebelumnya. fon kepala baru-baru ini selesai dengan kemas kini untuk kemampuan menyesuaikan dan mematikan pengurangan kebisingan. untuk jalan dengan angin berterusan, kemasukan pengurangan bunyi “lemah” sangat sesuai. bose berfungsi pada semua pepijat dan sentiasa mengemas kini perisian. sangat bagus. Inilah yang saya cari semasa menghabiskan berjam-jam di kedai dan memilih model yang baik

Biryukov Mikhail


Kelebihan: Sangat selesa, boleh dipakai tanpa henti tanpa penat, suara yang baik, pengurangan bunyi yang kuat – di kereta bawah tanah anda dapat mendengar muzik dengan jumlah minimum.
Kekurangan: Apabila disambungkan ke komputer sebagai alat dengar (wisel ASUS USB-BT400), berdehit berterusan, tanpa mengira kedudukan relatif fon kepala dan penyesuai bluetooth Semasa bekerja pada kelantangan maksimum, hayat bateri fon kepala adalah 12 jam. Jangan berbahasa Rusia (
Kekurangan: Bahan berkualiti, selesa dipegang, sangat selesa di kepala. Tidak disangka padat apabila dilipat, sesuai dengan poket jaket.

Dorofeev Sergey


Kelebihan: Apa yang anda boleh katakan mengenai mereka. Secara semula jadi, saya dibandingkan dengan Sonya (WH-1000XM2), dan kelebihan bose adalah kemudahan, telinga saya yang besar tidak merasa letih di dalamnya, tetapi apabila anda merasakan sedikit ketidaknyamanan di Sonya seorang rakan, kualiti binaannya juga menyenangkan – sensasi sentuhan yang menyenangkan, telah jatuh berkali-kali (sekali walaupun dengan sengaja, heh).
Kekurangan: Bunyi. Nah, suaranya pelik di sini. Bassnya mungkin baik, tetapi treblenya mengerikan. Bahagian atas yang melintas ke tengah terlalu menjerit, jika anda melihat perbandingan tindak balas frekuensi, anda biasanya boleh jatuh. Selepas rumah 650-an saya tidak mahu mendengar, perintis yang jujur. Mungkin akan pergi ke orang yang tidak pernah mendengar bunyi wayar yang baik, walaupun dalam julat harga yang lebih rendah. Bagi pengurangan bunyi, Sonya berasa lebih baik. Oleh ciri – juga, tentu saja dalam qc35 mereka adalah yang paling minimum.
Kekurangan: Secara umum, untuk meringkaskan – anda memerlukan fon kepala yang akan anda pakai di mana-mana sepanjang hari? Tidakkah anda fokus pada suara dan mendengar muzik secara automatik? Ambil qc35. Saya mengambilnya untuk pakaian seharian dan memasang kereta, kereta bawah tanah, saya nampaknya gembira. Telinga kecil – ambil Sonya. Anda memerlukan suara yang baik – anda pasti berada di tempat yang berbeza. Semoga menolong seseorang.

Realiti menyesal


Kelebihan: Pembatalan bunyi yang sangat baik Bunyi yang baik Duduk dengan selesa di kepala dan tidak menghancurkan Ringan Lipat ke atas
Kekurangan: Bunyi dari mikrofon terbina dalam membosankan
Kekurangan: Fon kepala yang hebat. Sebelum Bose, terdapat banyak fon kepala bluetooth yang berbeza dengan harga hingga 15.000 rubel. Semua berat, besar dan menekan kepala atau telinga mereka. Bose sesuai dengan kepala anda. Suara hebat. Benar, saya bukan peminat muzik dan tidak dapat memberi komen mengenai butiran suaranya. Pembatalan kebisingan adalah yang terbaik yang pernah saya lihat sebelum ini. Di dalam pesawat, dengungan dan suara orang terputus sepenuhnya. Sudah tentu, bunyi individu dapat didengar, tetapi dalam bentuk baki seperti itu tidak mengganggu sama sekali. Saya sering menggunakan bose sebagai alat dengar. Pembicara mendengar dengan baik, tetapi sedikit pekak. Inilah satu-satunya kelemahan yang saya dapati.

Severin Alexander


Kelebihan: Syabas, saya bekerja, saya mempunyai pengurangan bunyi. Bateri tahan lama.
Kekurangan: Agak sukar untuk disambungkan (aplikasi diperlukan) dan besar untuk dibawa bersama anda setiap masa.
Kekurangan: Anda boleh mengambil

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Penebat yang sangat baik. Anda boleh mendengar muzik dan podcast walaupun di kereta bawah tanah lama.
Kekurangan: Tidak diperhatikan. Mungkin mahal

Symanovich Maxim


Kelebihan: Bunyi yang baik Masa bekerja Duduk dengan selesa
Kekurangan: Mikrofon tidak dilindungi walaupun dari ketenangan – suara sepanjang masa

Krotov Andrey


Tambahan: Pengurangan bunyi yang baik. Tetapi masih belum sempurna. Tanpa muzik dihidupkan, hampir tidak ada yang teredam. Sekiranya anda menghidupkan muzik pada kelantangan sederhana, maka bunyi luaran hampir tidak dapat didengar.
Kekurangan: Bagi saya secara peribadi, pembatalan bunyi aktif menyebabkan perasaan tidak menyenangkan setelah satu jam mendengar. Sayangnya, ternyata anda tidak dapat mematikan pembatalan bunyi dan menghidupkan bluetooth pada masa yang sama. Keputusan reka bentuk yang sangat pelik.
Kekurangan: Fon kepala pada amnya bagus. Bunyinya bagus, tetapi tidak cukup bintang dari langit. Sebelum membeli, saya cadangkan untuk menguji pengurangan kebisingan aktif dengan rakan atau di kedai. Ada kemungkinan ia akan menyebabkan sakit kepala.

Yantimirov Shamil


Plus: Bagi saya, fon kepala ini ternyata bagus. Saya tidak boleh memilih satu sisi yang lemah. Sedikit lebih terperinci. 1. Bunyi. Bagus sahaja. Tidak lebih, tidak kurang. Детализация несомненно выше, чем у моих старых MEElectonics AF52, но вау-эффекта, как, например, у B&W PX, не присутствует. Bunyi PX lebih jelas dan terang atau sesuatu. 2. Ergonomi pemakaian. Telinga benar-benar tenggelam dalam cawan, penutup telinga lembut, selesa di dalamnya, telinga tidak berpeluh. Fon kepala boleh dilipat dengan mudah menjadi tiga kematian, setelah itu dimasukkan ke dalam casing (termasuk dalam kit), yang juga akan dimasukkan ke dalam beg kecil. 3. Pengurangan bunyi. Sangat seronok dipakai di luar, walaupun dibandingkan dengan penutup telinga. Biarkan suara monoton di sekitarnya masih dapat didengar, tetapi entah bagaimana cepat dan dari jauh. Di kereta bawah tanah, suara kereta api teredam, pada masa yang sama, pengumuman dapat didengar dengan baik dan, jika bukan muzik yang kuat, maka orang-orang di sekitar. Di pejabat yang tenang, mungkin, saya kurang mendengar. 4. Mereka bekerja dalam jangka masa yang lama. Cukup selama tiga hari penggunaan aktif (7-8 jam). 5. Sokongan. Berkat aspek ini, yang tidak diberi perhatian oleh Bose, anda boleh mengelakkan perkara yang tidak menyenangkan seperti membeli produk palsu. Ada aplikasi yang melihat fon kepala segera setelah dipasangkan, laman web ini memiliki halaman dengan memeriksa seri dari kotak. Sesuatu tidak tumbuh bersama – kami segera menolak untuk membeli. 6. Bahan. Secara terus terang, fon kepala tidak bersinar dengan keseronokan bahan, seperti lengan penyambung logam, seperti PX, atau cawan getah, seperti Sony 1000XM2, tetapi plastiknya sangat baik – tidak tergores, tidak kabur. Pemasangannya tidak mundur, nampaknya, dan yang paling penting, rasanya boleh dipercayai. 7. Kawalan fizikal. Butang terletak di tempat paling mudah di cawan kanan, di mana ibu jari kanan pertama kali jatuh semasa dibentangkan. Penyelesaian sensor untuk peranti sedemikian belum sempurna. Kawalan pada 1000XM2 tidak berjaya – apabila mencuba gerak isyarat selalu keliru, menukar kelantangan kepada mereka adalah mimpi ngeri yang nyata. Butang fizikal adalah pilihan saya.
Kekurangan: Seperti yang saya tulis dalam kebaikan, saya tidak mendedahkan kelemahan jelas dari aspek teknikal. Sebenarnya, kelemahan utama fon kepala ini adalah harganya. Untuk 20-25 ribu anda mengharapkan sesuatu yang lebih menggembirakan. 1. Suara pasti lebih baik. 2. Ergonomi umum fon kepala bagus, tetapi jika anda berkacamata (seperti saya), setelah memakai selama 5 jam, telinga yang terperangkap dalam sandwic antara pelipis dan pelindung telinga akan mulai gugur. Diskriminasi atas dasar penglihatan 🙂 Juga, mereka menahan sedikit jika dikeluarkan dan digantung di leher. 3. Sangat, sangat kurang butang fizikal untuk menukar trek: (dua klik untuk trek seterusnya dan tiga klik untuk trek sebelumnya – bukan tahap kebolehgunaan yang anda impikan untuk wang tersebut. Saya mengimpikan kemas kini dalam firmware masa depan yang akan membolehkan menukar trek dengan menahan kekunci kelantangan.
Kekurangan: Malangnya, pasaran untuk fon kepala tanpa wayar yang mahal (20k dan lebih) tidak menawarkan model yang benar-benar sempurna pada tarikh penarikan balik (01/16/18). Dalam sekurang-kurangnya satu kekurangan yang tidak menyenangkan, tetapi selalu ada. Как и многие, я выбирал между B&W PX, QC35 и Sony 1000XM2. Saya gembira kerana berjaya menguji semua model. PX mempunyai suara terbaik dari triniti ini, serta beberapa roti tambahan (seperti jeda ketika melepas atau hibernasi, jika anda meletakkan fon kepala di atas meja), tetapi mereka menekan telinga tanpa belas kasihan sehingga seolah-olah dalam satu jam telinga anda pasti akan sakit parah . Juga, dalam banyak ulasan saya melihat bahawa ikat kepala bukanlah yang paling berjaya – ia mula menimbulkan rasa tidak selesa selepas beberapa ketika. Sony mungkin merupakan makna emas yang sama antara kemudahan, kualiti suara dan pengurangan bunyi. Tetapi Sony telah merosakkan keseluruhan model yang sangat baik dengan sistem kawalan sentuh yang kurang dilaksanakan. Daripada mengubah kelantangan, anda boleh menukar atau menghentikan trek. Keinginan untuk menambah kelantangan pada fon kepala menjauh dari saya kerana jumlah leret yang diperlukan. Sebenarnya lebih mudah untuk melakukan ini di telefon anda. Sesiapa sahaja memahami bahawa butang fizikal lebih sesuai dalam situasi seperti itu. Saya pasti ada yang terbiasa dengannya, tetapi saya tidak mahu membiasakannya. Sekiranya, seperti saya, anda menghargai kemudahan penggunaan jangka panjang (di tempat kerja saya selama 7-8 jam), maka saya cadangkan membeli Bose. Saya tidak menyesal dengan pembelian tersebut, kerana fon kepala sangat bagus dan tidak mempunyai kekurangan pesaing yang paling kritikal bagi saya. Akhirnya, saya ingin memberi amaran agar tidak membeli barang palsu Cina. Walaupun tanpa membuka kotak, anda boleh menorehkan siri itu di Internet. Sekiranya ia asli, anda akan melihat model, warna, dan spesifikasi unit. Juga, aplikasi asal tidak melihat orang-orang Cina (dari AppStore dan Play Market). Asal ditentukan di dalamnya dengan segera sekiranya konjugasi dilakukan. Tidak perlu tarian tambahan dengan rebana. Apabila dihidupkan, yang asal akan membaca sisa daya bateri. Saya harap kajian ini dapat membantu. Semua baik 🙂

Leonov Pavel



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen