Fon Kepala Bose In-Ear

Fon Kepala Bose In-Ear

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

HEADPHON TERBAIK DI SEGMEN HARGA TENGAH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon Kepala Bose In-Ear

parameter utama

Jenis peranti fon kepala
Pandangan pemalam (palam)
Jenis dinamik
Berat 18.1 g

Reka bentuk

Jenis pelekap tanpa pengancing
Jenis kabel simetrik

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm

Selain itu

Ciri-ciri: penutup telinga yang boleh diganti
Bilangan pasang telinga yang boleh diganti disertakan 3
Termasuk beg / beg kes terdapat

Ulasan mengenai Bose In-Ear Headphone

Tambahan: Suara yang sangat baik, jelas, lembut, selesa
Kekurangan: Ia pecah dengan cepat, wayar pecah di persimpangan dengan palam. Untuk wang sebanyak itu, kualiti wayar / palam semestinya lebih baik. Oleh itu, saya meletakkan 4.
Kekurangan: Fon kepala yang hebat, bunyi yang hebat, tidak membosankan, tidak ada keletihan. Lekapan yang selesa. Tetapi mereka boleh terbang dan tersesat. Saya membeli model ini 2 kali. Masing-masing pecah selepas satu setengah tahun – kerana wayar koyak atau hubungan terputus di persimpangan wayar dengan palamnya. Seperti yang saya fahami, ini disebabkan reka bentuk palam – kerana fakta bahawa ia diarahkan ke sisi dan sedikit ke atas, wayar sentiasa dibengkokkan, meregang ke atas dan kerana ini ia pecah dari masa ke masa. Pada yang pertama, satu alat dengar gagal setelah 1.5 tahun. Semasa saya mula menyentuh wayar di sebelah steker, bunyi itu hilang atau muncul. Kemudian dia hilang sepenuhnya. Kedua, 2 fon kepala berhenti bermain sekaligus, kira-kira setahun kemudian. Semua untuk masalah yang sama.

Kotenko Vladimir


Kelebihan: Mereka terletak dengan mudah di telinga, terdapat pelbagai palam yang dapat diganti, dunia di sekitarnya terdengar (sejauh yang saya ingat, ciri ini adalah kelebihan dan kelebihan model ini, berjalan di sekitar bandar anda tidak berisiko dilanggar kereta, tetapi sukar di kereta bawah tanah). Bass dan mids yang bagus.
Kekurangan: Penyakit biasa dari banyak fon kepala – wayar pada palamnya terganggu, diperbaiki 4 kali, saya telah menggunakannya selama 7 tahun. Lama kelamaan (dan 7 tahun berlalu), earbud silikon menjadi lembut, semuanya berubah menjadi kuning (malah tempat yang tidak menyentuh telinga). Tidak ada frekuensi tinggi, itu memalukan pada awalnya, penyamaan pada iPod sedikit melembutkan keadaan, tetapi tetap memalukan. Menjelang tahun ketujuh, plastik mula runtuh, ia melembutkan, mudah rosak. Tetapi mereka tetap berjaya.

Potapov Ilya


Plus: Tanpa bersyarat, ini adalah suara Murni !!! Sekiranya anda mendengar muzik yang berbeza dari klasik hingga rap, dan tidak suka otak anda makan bass, maka fon kepala ini hanya untuk anda.
Kekurangan: Dari kekurangannya, saya ingin mengatakan bahawa tidak terlalu selesa untuk struktur telinga saya, dan terdapat sedikit kekurangan bass. Tetapi sesuai untuk berkhayal

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: 1. Suara yang sangat baik, bersih, tidak dibebani bass. Anda boleh mendengar muzik apa pun: dari klasik hingga d'n'b. 2. Sarung kulit cantik yang selesa. Anda boleh memutar balik semuanya dengan kemas, memasukkannya ke dalam casing bersama pemain dan mengeluarkannya tanpa membongkar simpul laut 3. Boleh dipercayai. Selama 1.5 tahun bekerja, tidak hanya satu kelengkungan 4. Kawat tahan lama tebal yang tidak menggelegak dari masa ke masa. Terdapat fon kepala sebelum ini, wayar mereka menjadi keras dan lama kelamaan ia pecah. Ini tidak mempunyai petunjuk 5. Fon kepala tidak sesuai dengan telinga. Ini menjengkelkan pada mulanya, mereka boleh tumpah. TETAPI lama kelamaan anda mula menghargainya. Ini dilakukan agar seseorang tidak menjadi pekak dan tidak terputus hubungan dengan dunia luar. 6. Nampak sangat sejuk. Dan wayar dan telinga itu sendiri. Dari semasa ke semasa, penampilan tidak berubah 7. Earbud silikon dipasang pada sarung dengan baik. Set ini merangkumi 3 keping untuk pelbagai saiz. TETAPI mereka masih cenderung terbang. Maka anda perlu membeli yang baru
Kekurangan: 1. Setelah 2 tahun penggunaan aktif, penebat runtuh pada titik masuk wayar ke fon telinga. Pada mulanya kelihatan seperti gelembung, kemudian gelembung ini pecah. Suara tidak merosot dari ini, tetapi fon kepala sudah boleh jatuh dari kabel 2. Oleh kerana impedans yang tinggi, suaranya dapat lebih tenang daripada pada fon kepala yang murah. TETAPI kualitinya adalah pesanan yang lebih tinggi
Kekurangan: Saya tidak menyesal sedikit pun untuk fon kepala ini. Pada mulanya saya kecewa, tetapi kemudian saya menghargainya. Saya sangat menyesal, saya kehilangannya (((Dan saya dapat menggunakannya untuk waktu yang sangat lama. Sekiranya seseorang menyukai bass untuk memerah otak, maka anda boleh mencari fon kepala lain. Semuanya seimbang dengan ini. Berkenaan dengan perbandingan dengan fon kepala Apple. walaupun kedengarannya tidak ada apa-apa, tetapi kualitinya tidak begitu panas, dan pemandangannya semakin mengerikan dari masa ke masa, dan suaranya semakin buruk. Apa yang tidak dibenarkan didengar di kedai tidak apa-apa. Jika tidak, mereka akan melanggar piawaian kebersihan. Anda tidak akan pernah tahu apa yang berlaku di telinga anda. Perbezaan Apple mempunyai penyamaan yang mengerikan, yang hanya merosakkan segalanya. Mungkin itu sebabnya fon kepala mungkin tidak menyukainya

Danilushkin Vladimir


Kelebihan: Berbanding dengan fon kepala konvensional, Ipone tidak mengasingkan bunyi ambien, baik, seperti orang lain. Saya suka mendengarkan klasik di tepi sungai, mendengar angin dan percikan air dan potongan klasik. Earbud silikon yang selesa (untuk isteri dan saya) sarung supaya tidak kehilangan semua losyen. Suara di atas semua pujian tidak berdering, tidak berongga, tetapi kedengarannya murni BOSE yang sama!
Kekurangan: Pembalut silikon, jika tidak dibersihkan dengan betul, hancurkan! Tampaknya disesuaikan untuk i, tetapi tidak ada penurunan dan peningkatan suara, bahkan lelucon jika di iphone maka ketika anda menghidupkan palam, suaranya meningkat atau berkurang
Kekurangan: suka suara yang jelas dan perasaan bahawa tidak ada fon kepala dan dengar apa yang berlaku di sekitar! Ini adalah pilihan anda!

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: Ini adalah satu-satunya penyumbat telinga yang berfungsi untuk saya: 1) Petua telinga yang selesa. Ketika ada yang hilang, ukuran yang lain baik-baik saja 2) Mereka tidak mengasingkan hubungan dengan dunia luar (ini adalah ketagihan peribadi saya) 3) Kawat sangat selesa pada mulanya 4) Mereka kelihatan baik
Kekurangan: 1) Bunyi. Terdapat kekurangan yang tinggi, yang mana simbal (dan bukan hanya) terhenti, sehingga kehilangan muzik dari ketelusan. Walaupun terdapat bass yang sangat baik dan lebih rendah padat, saya harus segera menghidupkan EQ (biasanya saya tidak menggunakannya). Jika tidak, malah buku audio didengar lebih teruk kerana suara yang melambung tinggi. 2) Setahun kemudian, wayar lubang telinga kiri pecah, dan wayar itu sendiri kotor dengan sesuatu yang melekit sepanjang keseluruhannya. Saya memutuskan untuk menghapusnya dengan alkohol, selepas itu bahan tersebut biasanya kehilangan khasiatnya, di mana ia retak, dan di suatu tempat pecah, jadi sayangnya, telinga tidak lagi dapat digunakan, kecuali di rumah dengan berhati-hati (tidak ada keperluan, terutama suara ..) 3) Harga. Walaupun saya merampasnya dengan harga 3.300 (pada masa itu mereka sudah 4.000), itu tetap menjijikkan. Saya tidak tahu bahawa untuk wang sebanyak itu ada masalah serius dengan suara.

Shebashov Andrey


Kelebihan: Cantik, aurikel tidak menyakitkan, duduk dengan selesa, penutup kulit, nama, suara yang sangat jelas.
Kekurangan: Untuk harga ini, saya rasa ada baiknya membeli fon kepala lain, seperti Senheiser. Bass tidak dipompa, suara gerbong terdengar di metro, dan kadang-kadang muziknya teredam sama sekali (ketika tingkap di dalam kereta terbuka). Secara amnya, penebat tidak berguna. Saya tidak tahu bagaimana orang lain, tetapi saya sangat kecewa dan tidak ada peluang untuk mendengar bagaimana fon kepala dimainkan semasa dibeli.
Kekurangan: Dan jika anda mengambil bose, maka hanya dalam konfigurasi Audi A8 d 6 liter.

Ivanov Ivan


Kelebihan: tidak
Kekurangan: Suara terbeban, kelas bawah hipertrofi, ada kekacauan lengkap di bahagian atas yang diisi, dibuang wang !!!
Kekurangan: Saya sangat menyesal kerana saya membelinya, mereka tidak bernilai wang mereka, mereka bermain lebih buruk daripada yang asli Epelovsky mereka, ditambah dengan kualiti wayar yang menjijikkan. Penjual lembu di kedai epl tidak membenarkan membuka telinga sebelum penjualan, seperti yang saya fahami dengan sengaja, jika tidak, tidak ada yang akan membeli omong kosong ini.

tweakerm


Plus: Suara yang selesa, bergaya, berkualiti tinggi dalam gaya BOSE
Kekurangan: Dikendalikan dengan berhati-hati, tetapi setelah setahun kontak di kawasan steker mula menjauh, dan kemudian suaranya hilang sama sekali.
Kekurangan: Saya menasihati anda untuk berhati-hati menangani dan menikmati!

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Suara, reka bentuk, peralatan, kualiti
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Sarung kulit disertakan dengan fon kepala, tanpa kenalan, dll., Pecah atau koyak. Saya rasa semua “pengulas” sebelumnya hanya sangat ceroboh dengan mereka …

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen