Fon kepala Beyerdynamic DT 770 Pro (80 Ohm)

Fon kepala Beyerdynamic DT 770 Pro (80 Ohm)

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

KEPALA SAIZ PENUH TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Fon Kepala Beyerdynamic DT 770 Pro (80 Ohm)

parameter utama

Jenis peranti fon kepala
Pandangan saiz penuh, ditutup
Jenis dinamik
Julat Respons Frekuensi 5 – 35000 Hz
Kepekaan 96 dBA
Impedansi 80 ohm
Kuasa maksimum 100 mW
Pekali harmonik 0.2%
Berat 270 g
Pengasingan dari bunyi luaran 18 dBA

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Sambungan kabel sepihak
Tekanan sentuhan 3.5 N

Sambungan

Soket fon kepala bicu mini 3.5 mm
Bentuk bicu fon kepala lurus
Penyesuai disertakan 6.3 mm terdapat
Penyambung bersalut emas terdapat
Panjang kabel 3m

Pendapat mengenai Fon Kepala Beyerdynamic DT 770 Pro (80 Ohm)

Kelebihan: Reka bentuk yang kuat dan boleh dipercayai. Duduk dengan selesa di kepala. Bass yang mendalam, tetapi tidak keterlaluan, seimbang. Cukup dalam untuk merasakan getaran dada, seperti subwoofer premium di dalam bilik. Bahagian tengah yang boleh dipercayai dengan rasa kehadiran yang kuat. Kedalaman pemandangan dan perinciannya sangat menggembirakan. Kadang kala anda melihat ke belakang, begitu banyak kedalaman pentas, nampaknya suara itu datang dari belakang. Kenyataan kehadiran yang menakutkan. Fon kepala ini, seperti kertas litmus, menentukan kualiti rakaman, semua kekurangan trek dan sumbernya didengar. Mereka sangat kritikal terhadap kualiti rakaman, ini adalah kelebihan dan kekurangan mereka. Saya cadangkan untuk menilai kualiti suara: ALBUM Convergence Performers: MALIA, Boris Blank 2014 jazz. Jejaki ujian LF (bass) Alex Lotus – My Life di music.yandex.ru jangan lupa untuk menghidupkan mod HQ.
Kekurangan: Julat frekuensi tinggi berwarna, ia tidak menjengkelkan, tetapi meletihkan dengan mendengar yang panjang. Kabel berpintal berat, nampaknya lebih berat daripada fon kepala itu sendiri. Kabel tidak boleh ditanggalkan. Seperti monitor dinamik, mereka memerlukan pemanasan menyeluruh dan berpanjangan selama sekurang-kurangnya 100 jam, selepas itu jaraknya keluar, tetapi tidak ketara. Terlalu mahal, kemungkinan besar untuk “Legend”, Jerman dan buatan tangan. Walaupun 12,000 rubel. pada kadar pertukaran 63 euro, ini kurang dari 200 euro. Untuk sistem kediaman yang baik, itu sepeser pun.
Kekurangan: Ringkasan: telinga yang baik untuk rumah (sukar 4), tetapi tidak lebih. Tidak ada yang legenda mengenai mereka. Pembinaan dan bahan yang tidak bersahaja. Saya lebih suka DT 1770 Pro dengan wang yang sama. Saya menggunakan sistem Hi-End siri Myryad M.

Sysoev Dmitry


Kelebihan: Saya telah menggunakannya selama 7 tahun, saya tidak tahu apa yang harus dicapai. semuanya tentang mereka indah. duduk di kepala dengan sempurna, lembut. kepala dan telinga tidak letih. suaranya hebat di seluruh julat. harga untuk bunyi itu tidak masuk akal.
Kekurangan: tidak ada sarung keras yang disertakan dan wayar tidak boleh ditanggalkan dan sangat panjang. Saya sangat memerlukannya.
Kekurangan: beli sahaja dan itu sahaja. tidak bagus untuk berfikir. jika anda mencari telinga tertutup, anda menjumpainya. bunyinya 5 mata untuk 7 ku. kemudahan 5 mata untuk 7k. dan harganya sama sekali tidak jelas mengapa ia begitu rendah.

huiliya huimya


Plus: Suara yang sangat terperinci dan sedikit berwarna. Mudah dipakai pada ketinggian, lama-kelamaan (3-5) tahun, penutup telinga mula usang. Fon kepala saya berusia lebih dari 10 tahun, setakat ini tidak ada yang pecah, baru-baru ini saya menukar penutup telinga dan pad kulit.
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Tenaga kerja yang tidak mahir

Karpukhin Anton


Plus: 80 ohm. Baiklah, ya, suara flat-studio winnaby yang menarik. Hampir sahaja. Warna bahagian bawah (pelik) dan Siba. Malangnya, tidak terkesan sama sekali. (untuk 12k sekarang).
Kekurangan: Telinga setiap orang berbeza! (jangan lupa) dan rasa benci di pihak saya, tetapi suara dengan kelantangan yang semakin meningkat secara umum tampak boom (lebih rendah?), walaupun genap.
Kekurangan: Saya tidak akan menulis apa yang saya dengarkan, tetapi mdr-cd900st dan Shura 940 dalam pemahaman saya melebihi mereka. (walaupun bergejolak dengan warna paling liar di atas dan sedikit medium, tetapi dengan pendekatan umum terhadap suara keduanya, mereka kelihatan lebih menyelerakan).

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: – Pakaian paling selesa yang pernah saya temui, – pakai dan lupakan. – Perincian, – untuk harga ini hampir tidak ada pesaing – Keupayaan menukar penutup telinga
Kekurangan: – Sensitiviti terhadap kualiti rakaman – Kabel yang tidak boleh ditanggalkan (lurus 3m – dan apa yang harus dilakukan dengannya?) Pada 250 ohm, ia sekurang-kurangnya dipintal) – Kandungan bungkusan (hanya penyesuai 6.3 dan beg sintetik yang murah disertakan. Saya juga mahu alat ganti telinga ganti) ) – Mids gagal – Boom yang rendah, fon kepala tidak dapat mengawal bass / bass
Kekurangan: Saya mempunyai versi 80 ohm. Saya juga mendengar 32 – treble terlalu tinggi, dengan warna. Fon kepala secara keseluruhan tidak jelas – kerana fon kepala studio tidak sesuai kerana bunyi bengkok (frekuensi V), kerana peminat muzik juga – kerana kekeringan … Tetapi dari segi perincian, hanya ruang) Ia tidak digalakkan kepada sumber dengan penekanan dalam bass beraksen. Juga, sumbernya tidak boleh tajam. Sebelum membeli, pastikan anda mendengar dengan sumber anda.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: – Suara jernih – Bass menggelitik gendang telinga – Tidak ada gangguan yang dapat didengar pada kelantangan tinggi
Kekurangan: Pakej casing yang disertakan dengan kit sama sekali tidak ada di subjek (lebih baik meletakkan kotak plastik ke dalam kit). Tali berpintal berat yang menyerang seperti cambuk Dark Lord ketika berjalan.
Kekurangan: Banyak fon kepala mencapai DT 770 250 Ohm. Saya mendengar Sennheiser HD 201 (fon kepala sama sekali tidak ada), Philips SHP2000 (bassnya bagus, tetapi frekuensi selebihnya tidak dapat didengar), Sennheiser CX 275s (suaranya dapat digambarkan dengan kata bubur), titisan Sennheiser CX 175, Creative EP-630, model anggaran lain titisan dari Sony (Sonya terdengar sangat bagus). Mungkin suara yang paling bergaya dan sangat mengagumkan dari kategori earbud berasal dari titisan Ostry KC06A (sangat mengagumkan setelah bertahun-tahun mendengar muzik di titisan Sennheiser). Saya terutamanya mendengar muzik dari telefon bimbit Nokia Lumia 720 (sumber isyarat audio berkuasa rendah). Titisan Ostry KC06A membuka jendela dunia muzik, yang sebelumnya dipenuhi dengan banyak bulu kapas Senheiser. Benar, dari mendengarkan muzik untuk waktu yang lama, kerana reka bentuk fon kepala itu sendiri (titisan atau palam), telinga mula sakit. Oleh kerana impedans rendah, titisan Ostry KC06A bernyanyi dengan sempurna dengan telefon, tetapi tidak dengan pemain. Apabila disambungkan ke pemain Cayin N5 dan ketika pemain beroperasi dengan keuntungan tinggi (keuntungan tinggi dari isyarat audio Hdb), titisan Ostry KC06A hanya mula menjerit pada frekuensi tinggi, yang mustahil untuk didengar. Dalam hubungan ini, DT 770 Pro 250 Ohm dibeli (impedans tinggi fon kepala, secara teori, seharusnya memberikan sedikit penyelewengan dalam komposisi muzik). Pada mulanya sangat menakutkan untuk membeli fon kepala mahal seperti itu (berharga 11.500 rubel), tetapi berdasarkan pengalaman berjaya membeli Ostry KC06A (berharga 4.500 rubel), diputuskan untuk membeli. Saya membeli DT 770 250 Ohm sebagai paket untuk pemain Cayin N5. Fon kepala ini sama seperti hadiah dari para Dewa! Anda mula mendengar nuansa seperti itu: seolah-olah seseorang memainkan alat gendang di sebelah kiri anda, seolah-olah seseorang bermain dengan marakas di belakang, seolah-olah seseorang di sebelah kanan berbisik di telinga anda semasa permainan instrumen utama yang kuat. Ini adalah keajaiban keajaiban, bukan fon kepala. Saya gembira dengan mereka, seperti 1000 gajah 🙂

Zhukov Arkady


Plus: Bunyi, tidak ada Bunyi! Pembalut telinga yang selesa
Kekurangan: Kabel berat, berat
Kekurangan: Versi 250 Ohm, yang menulis di sini bahawa bass tidak mencukupi – lelaki hanya menyambung dan mendengarnya, anda memerlukan penguat. Hanya DAC yang baik dan hanya tanpa kerugian. Secara amnya, saya mula-mula membawa telinga baru, menghubungkannya ke ASUS Xonar STX, dan kerana banyak orang di sini menulis bunyi tanpa bass, ia cukup menyenangkan dan bersih. Walaupun kad ini harus mengayunkan fon kepala impedans tinggi, ada yang tidak kena di sini. Hasilnya, saya memasang sekumpulan NUFORCE Icon HDP – TEAC AH 300 – DT770PRO. Teman-teman, setelah memanaskan badan, fon kepala ini menjadi GUN! Saya bukan audiophile tetapi kata-kata terlintas di fikiran: mendalam, jelas, berdaya tahan. Saya tidak pernah mendengar bass seperti itu di mana sahaja. Suara tidak terperinci mega, tetapi sangat indah. Saya mengesyorkan membelinya, dengan syarat anda mempunyai sumber dan amp yang baik.

Pirozhkov Artyr


Plus: Bahan berkualiti tinggi. Bantal telinga sangat senang – kulitnya, dan tidak seperti pada gambar. Set ini merangkumi 2 penyesuai Buatan Jerman.
Kekurangan: Mereka tidak terdengar sekeras yang kita mahukan dari fon kepala PRO bersaiz penuh. Kes Penyimpanan Fon Kepala Murah Kanvas
Kekurangan: Kabel panjang 1.6 m (pilih “+” ini atau “-” sendiri)

Ladutkin Pavel


Kelebihan: Bass yang selesa, ringan, lembut, dengan penguat, potensi penuh fon kepala terungkap. Buatan Jerman adalah sesuatu yang kecil, tetapi bagus.
Kekurangan: Sensitif sumber, jika anda mempunyai pemain, maka anda memerlukan yang kuat, tidak boleh dilipat, tidak semua muzik akan terdengar baik, ini sedikit tidak selesa. Tetapi genre yang sesuai dengan fon kepala ini terdengar hebat. Vokal terdengar tidak ekspresif, seperti akan tenggelam dalam suara alat muzik.
Kekurangan: Saya mahu mengambil Audi o Technica msr7. Pada saat terakhir, pilihan jatuh pada Bayers.

evgeny.mih2013


Kelebihan: 1. Suara – Bunyi jelas yang jelas, pentas besar, bass yang hebat, bunyi yang dibina dengan baik, secara amnya senang mendengarnya) 2. Kemudahan – mereka duduk dengan selesa dan tegas, malah anda boleh bermain bola sepak di dalamnya. 3. Kebolehpercayaan – dibuat dengan sangat baik dan pada masa yang sama penampilan yang baik. Mereka jelas tidak takut dengan jalan.
Kekurangan: Diperlukan sekitar dua minggu untuk memanaskan badan.
Kekurangan: Saya mendengarkan mereka terutama logam dan batu, di telinga saya mereka seolah-olah ditujukan untuk muzik ini. Tetapi pada masa yang sama, jika saya memutuskan untuk mendengarkan klasik atau instrumental, saya cukup gembira dengan suaranya. P.S. Sekiranya rakan anda membeli dan tidak mendengar apa yang mereka harapkan dan inginkan, maka ini adalah fenomena biasa, begitu juga dengan saya. Bersabarlah selama lebih kurang dua minggu maka anda akan memahami betapa sejuknya mereka. Bass akan menjadi wisel baldu pada ketinggian akan hilang warna aluminium akan hilang akan berhenti menyakitkan telinga pendengaran akan tetap utuh) Sebagai alternatif, hidupkan muzik dan letakkan fon kepala di atas meja, kelantangan untuk 4 hari pertama sebanyak 50 – 60__, lebih jauh selama 10 hari dengan 70 – 80_ 4 jam sehari. Saya doakan anda semoga berjaya dan mendengar dengan baik)))

Shchelokov Sergey



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen