ERA ECS-3570

ERA ECS-3570

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

Tripod lantai terbaik – tripod untuk kamera dan kamkorder

Pergi ke penilaian

Spesifikasi ERA ECS-3570

Ciri-ciri utama

Jenis tripod tripod luar
Pelantikan untuk kamera gambar dan video
Tinggi menembak dari 63 hingga 165 cm
Beban maksimum 4 kg
Panjang (dilipat) 68 sm
Ketua termasuk
Platform yang boleh ditukar terdapat
Berat 1.74 kg

Fungsi

Menembak dalam format menegak terdapat
Cangkuk beg terdapat
Tahap terdapat
Mekanisme mengangkat terdapat
Bilangan bahagian boom 3
Diameter rod 28.8 mm
Sokongan berakhir getah
Kes termasuk terdapat
Pilihan warna perak
Ciri-ciri: diameter maksimum paip 2.88×2.22 cm, 2 tahap cecair

Ulasan tentang ERA ECS-3570

Plus: Diterima sebagai hadiah untuk kamera. Hanya super! Tinggi

Potanin Evgeny


Plus: Platform yang tinggi dan boleh ditanggalkan, termasuk kes
Kekurangan: Saya tidak tahu mengapa, tetapi tripod saya mempunyai salah satu dari 3 lutut atas lebih pendek daripada dua yang lain, kerana ini, ketika cuba melipat tripod, timbul beban yang menyebabkan kunci kedudukan lutut kedua terbang keluar …. Periksa di kedai supaya semuanya mudah dipasang … dan anda akan gembira. … Pengapit semuanya plastik … Jadi itu adalah tripod yang baik, jika bukan untuk satu perkara … sayang untuk wang yang dibelanjakan … walaupun saya tidak mengecualikan bahawa saya telah berkahwin
Kekurangan: Sebagai tripod pertama …

Pirogov Anatoly


Kelebihan: tinggi, stabil, mudah dipasang, dalam kes yang mudah
Kekurangan: ranjau saya seperti neraka, sangat kuat, anda mesti melincirkan. gesper plastik pada tali penutup dengan cepat pecah. berat.
Kekurangan: secara amnya, saya berpuas hati dengan pembelian, kecuali untuk mencicit dan sebilangan kecil seperti berat))

pasar raya jk


Kelebihan: 1. Adalah lebih mudah untuk mengambil gambar keluarga, sehingga jurugambar sendiri juga ada dalam foto, dan tidak hadir) 2. Foto mempunyai tahap kualiti yang baru berbanding gambar yang digenggam dengan tangan (kurang goncang dari goncangan tangan). 3. Dengan tripod, saya mula mengambil gambar yang sebelum ini tidak dapat diakses dengan tangan pada pendedahan yang panjang (landskap, dll. Dalam cahaya rendah dan pada waktu malam) 4. Harga yang rendah dan berpatutan.
Kekurangan: 1. Tahap “cakrawala” dalam gambar berbeza dari yang nyata dengan 1-3 darjah, jika ditetapkan mengikut tolok aras. Tetapi ini adalah tripod anggaran, jadi kekurangannya tidak ketara. 2. Dimensi dan berat. Tetapi ini bukan tolak, jika anda memahami bahawa tripod lebih dirancang daripada penggambaran spontan. Anda tidak akan membawa tripod seperti itu untuk berjalan-jalan. Tetapi juga tidak untuk penggunaan sehari-hari, selalu ada di tangan.
Kekurangan: Setelah mengkaji dan membandingkan ulasan dalam julat harga 700-1300 rubel. memilih firma dan model ini.

Dogushev Denis


Kelebihan: + Sangat tinggi + Kapasiti beban tinggi + Tahan lama + Murah + Stabil + Platform yang boleh ditanggalkan + Cangkuk beban bawah (lihat kelemahan) + Tahap + Tidak ada yang pecah selepas 4 tahun penggunaan (dalam tripod) + Kes dimasukkan (lihat kelemahan)
Kekurangan: – Pukal – Berat – Tidak selesa dipakai – Parasnya terbaring – Semua yang boleh berderak – berderit – Cangkuk di bahagian bawah untuk beban adalah plastik tipis yang sangat tipis – Gesper plastik di penutup hampir seketika terpecah dan tali pinggang harus diikat ke gelung tempat gesper berada
Kekurangan: Tripod biasa untuk jurugambar amatur pemula. DSLR dengan lensa zoom dan denyar luaran dengan mudah tahan; jika anda menggantung beban, maka angin tidak akan membalikkannya. Sukar untuk merakam video – pegangan tidak berpusing dengan lancar – mereka berderak dan berkedut, sebahagiannya masalah ini diselesaikan dengan minyak silikon yang dituangkan ke mana sahaja ia bergerak. Tetapi saya sama sekali tidak suka membawanya. Sama ada menggantungnya di kereta dorong dengan anak, atau membuangnya ke dalam troli – maka bagus.

Oleinik Maxim


Kelebihan: perkara di atas
Kekurangan: putaran kamera tidak sampai satu titik; tahap kepala tidak betul.
Kekurangan: 1. Sekiranya anda menggantungkan beban sehingga melihat baut pemasangan kamera, maka apabila anda memutar kepala, ia meninggalkan ~ 1 cm. 2. Tetapkan tahap kepala dan tripod, dan putar kepala 360: gelembung kepala dibelokkan hampir ke hujungnya. P.S. semua ini diperlukan jika anda terlibat dalam fotografi panorama, tetapi setelah beberapa pengubahsuaian semuanya diperbaiki, dan jika kemalasan, maka kepala secara berasingan +1500. Berbaloi dengan harganya.

Spam Spam


Plus: Ringan, murah. Untuk profesional atau lensa berat tidak akan berjaya. Oleh itu, ia sangat berfungsi. Ada tingkat, platform yang boleh ditanggalkan, giliran untuk menembak menegak. Tinggi. Berdiri dengan selesa di lantai. Secara amnya, untuk wang sebanyak itu, ia sangat hebat.
Kekurangan: Kekurangan telah dijelaskan oleh pengguna lain – plastik mempunyai lubang kecil (plastik menonjol sedikit semasa pengeluaran), – setelah memegangnya dengan telapak tangan anda, semuanya dihapuskan. Jalur elastik – ya ada bau. – tetapi ini jika anda menghidu hidung dengan lurus.
Kekurangan: Perlu memasang projektor di atasnya – 4 kg. Berpegang teguh, saya rasa ia akan menahan sedikit berat.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Tambahan: Ringan. Penampilan yang sopan. Harga (990r).
Kekurangan: Kepala 3D tidak bergerak dengan lancar secara mendatar dan menegak. Bau menakutkan dari gelang getah terpaku pada pad yang boleh ditanggalkan.
Kekurangan: Berbaloi dengan wangnya! Saya membuang gelang getah dari platform yang boleh ditanggalkan, menempelkan yang lain di tempatnya. Saya membongkar kepala 3D dan melincirkannya (sama sekali tidak ada pelincir), sekarang kelancaran pergerakan berada pada ketinggian! Digunakan dengan skop spot zoom 50x.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Hanya hadiah untuk wang anda. Saya mengambilnya dengan harga 820 rubel. Dengan harga seperti itu, ia tidak mempunyai pesaing. Saya selalu memilih peralatan dan aksesori dengan berhati-hati – kualiti tertinggi untuk wang minimum. Sudah tentu, dia jauh dari versi pro, tetapi harga versi yang sama lebih jauh dari “ERA”. Canon 600d berfungsi dengan baik. Perjalanan pemegangnya lancar tanpa sentakan dan kesesakan. Terdapat peluang untuk memuat dengan betul semua jenis gadget kerana potensi muatan yang tinggi. Nilai tambah yang besar bagi saya adalah ketinggian tripod, ciri ini sangat penting dalam pilihan saya, dan semua “beban” yang sama menjadikannya pilihan terbaik, sekurang-kurangnya bagi saya. Saya sangat gembira
Kekurangan: Untuk nisbah harganya – tidak (Ya, dan sebenarnya untuk tripod hingga 3 ribu lebih kurang.
Kekurangan: Saya menasihati anda untuk mengambil – dalam apa jua keadaan, 800-900r bukan jenis wang yang perlu dikesali kemudian. Dalam keadaan ini ia akan menjadi ganti, atau anda boleh menyesuaikannya dengan cahaya.

Zhuravlev Alexandr


Kelebihan: ringan, mudah dibuka dan disesuaikan, cangkuk beban, dua tingkat, kepala yang boleh ditanggalkan, beg galas.
Kekurangan: mungkin cetakan plastik yang sedikit cacat, tetapi ini sudah menjadi pilihan.
Kekurangan: sedikit goyah, tetapi anda boleh menggantung beban dan semuanya akan baik-baik saja.

Shnyagin Elisey



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen