Braun FX 3030

Kedudukan pertama dalam penilaian:

Pemproses makanan terbaik dengan fungsi juicer

Pergi ke penilaian

Spesifikasi Braun FX 3030

Ciri umum

Jenis penuai
Kuasa 800 watt
Kapasiti mangkuk 2 l
Pengisar tidak
Kawal peraturan lancar, mod nadi

Termasuk

Juicer sitrus / sejagat
Pengisar daging tidak
Muncung pisau utiliti, lampiran doh, cakera kentang goreng, lampiran emulsi, parut, alat pemotong slicer, cakera pelucutan

Ciri-ciri:

Pelaksanaan mangkuk: plastik, badan: plastik
Kabel kuasa dengan ruang simpanan
Maklumat tambahan mesin pencincang plastik (isipadu 0.75 l)

Ulasan Braun FX 3030

Kelebihan: Dvuhshashnost, kebisingan rendah, kawalan kelajuan lancar, sisa rendah, muncung berbilang
Kekurangan: Atas sebab tertentu, set itu hanya merangkumi 4 pisau pemotong, bukan 5. Tidak ada pisau untuk mesin pencincang kubis yang besar.
Kekurangan: Saya tidak mempunyai aduan mengenai peranti ini. Malah isteri saya, yang ketakutan dengan semua elektromekanik rumah tangga, telah menguasainya. Terdapat sedikit pembaziran. Sehingga saya menyedari apa takik di dasar mangkuk besar itu, selama kira-kira 12 jam. Seperti saliran, tetapi bukan fakta. Seperti semua pemproses, ia bergerak pada jumlah yang cukup besar, pada jumlah kecil, pisau dan pemacu parut.

Vasilyev Vasily


Kelebihan: Boleh dipercayai Kacau semuanya, dan Mudah digunakan Juicer yang sangat baik (peras: wortel, epal dan buah sitrus)
Kekurangan: Reka bentuk abad yang lalu Bising Sukar untuk masuk ke dalam alur apabila anda meletakkan periuk di alat
Kekurangan: Peranti ini adalah abad yang lalu, tetapi untuk itu: 1. Kacau semuanya tanpa gumpalan; 2. Tidak ada yang pecah !; 3. Juicer yang sangat baik; 4. Kit penuai mengandungi segala-galanya. Tidak ada yang berlebihan, dan semuanya mencukupi! 5. Tinggi – rendah, sangat senang!

Leonov Vladimir


Kelebihan: Klon moden dari Braun Braun CombiMax K 700 klasik yang tidak dapat dilatih. Ia mempunyai semua kelebihan yang sama, tetapi lebih banyak keburukan (mengenai mereka di bawah). Jadi, kelebihannya: fungsi, 2 mangkuk – memasak selari, banyak pisau dan alat tambahan yang betul-betul melakukan apa yang mereka inginkan. Bahkan ada modul juicer (cukup berfungsi). Kawalan kelajuan yang baik + mod nadi. Tidak sukar dibasuh. Kuasa yang baik, mengganggu adunan likat tanpa terlalu panas.
Kekurangan: Untuk keburukan “asli” (Braun CombiMax K 700) ditambahkan: kualiti bahan yang lebih buruk! Ya, sekarang bantalan getah tidak sesuai dengan baik di bawah mangkuk, ia jatuh dan dapat dicincang menjadi serpihan dalam prosesnya. Penuai itu sendiri lebih tipis jika dibandingkan dengan CombiMax K 700, lebih ringan, tidak dipasang dengan baik pada pemasangan. Mangkuk tidak boleh duduk dengan lebat di alur dan bergetar dan bergetar ketika dipusingkan. Dan lain-lain. pemasangan dan bahan jauh lebih buruk daripada yang asal.
Kekurangan: Kerana Braun CombiMax K 700 berharga wang yang tidak mencukupi dan sudah hampir tidak tersedia di pasaran, maka anda boleh mempertimbangkan untuk membeli analog moden model klasik ini. Kami telah bekerja selama 3 tahun, sementara penerbangannya normal, sebagai perbandingan, CombiMax K 700 telah bekerja selama 15 tahun.

Dav yang tidak dikenali


Plus: Multifungsi. Ia mempunyai semua yang diperlukan di dapur.
Kekurangan: Tidak
Kekurangan: Saya memilihnya sendiri! Perkara yang paling penting ialah pemotong sayur, penguli, pengisar, yang diperlukan. Dan saya tidak menyesal. Dia melakukannya dengan kuat. Sangat gembira dengan pembeliannya. Cadangkan!

Semenyuk Irina


Kelebihan: banyak lampiran, banyak mangkuk, banyak fungsi
Kekurangan: Produk rosak dikesan: Mangkuk kecil pemproses makanan hanya masuk dan keluar dari alur apabila daya yang berlebihan dikenakan. Tudung mangkuk terkunci ke “pulau keselamatan” juga dengan kekuatan yang berlebihan, yang membuat “pulau keselamatan” bergulung dan merubah alur ke mana ia masuk. Tidak ada masalah seperti mangkuk besar. Saya khuatir apabila digunakan kecacatan ini akan menyebabkan kerosakan bahagian plastik yang cepat terlibat dalam proses “menjentikkan” dan kegagalan mekanisme. Mereka membawa yang kedua, sebagai pengganti, dia mempunyai masalah yang sama. Ia kelihatan seperti terbitan siri. Kami memutuskan untuk meninggalkannya sebagaimana adanya. Saya akan menambahkan kesan penggunaan dan adakah kecacatan ini mempengaruhi kerja dalam beberapa bulan. Menghimpunkan China.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Kekompakan, kebolehpercayaan, serba boleh.
Kekurangan: tidak
Kekurangan: Penuai yang hebat. Saya telah menggunakannya selama bertahun-tahun hampir setiap hari, menggantikan penggiling daging, pengisar, penggiling kopi, dan pemotong sayur. Pembantu yang tidak dapat diganti di dapur. Sangat dipercayai. Sekiranya ia pecah, saya akan mencari yang sama.

Pivtsaykina Lyudmila


Plus: Saya suka semuanya, saya telah menggunakannya selama bertahun-tahun. Pembantu yang sangat baik di dapur.
Kekurangan: Bising

Antipenko Nadezhda


Kelebihan: Boleh dipercayai, semua muncung diperlukan
Kekurangan: Yang sama berfungsi selama 10 tahun, saya mengambil yang baru dan tidak menyesal

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: bekerja selama 11 tahun (memecahkan muncung pada mangkuk, yang diletakkan pada skru), sementara kami terus menggunakan mangkuk kedua). Mereka menggunakannya setiap hari, kadang-kadang beberapa kali sehari, termasuk mengaduk adunan yang tidak keras, memotong kentang, parut wortel dan epal, mengisar daging dalam pengisar kecil (bukannya penggiling daging, ternyata bubur buah pinggang, tetapi untuk diet potongan ok) dan pindahkan ke yang besar untuk mencampurkan, mengisar buah beku, koktel cambuk, mousses, sos … Ah …. penkek, penkek, penkek – semuanya ada di dalamnya … Saya rasa saya mesti menyenaraikan semua menu))))), kami menggunakan lampiran jus (kami menggunakan ) hanya sitrus – sedap. Mod nadi adalah perkara yang baik. Mudah dicuci. Mudah digunakan – tidak ada loceng dan wisel tambahan – diklik. menoleh. Sekiranya mangkuk tidak ditutup sepenuhnya, ia tidak akan menyala – perlindungan yang baik terhadap pelupa)).
Kekurangan: Memotong bawang bukanlah titik kuatnya – ternyata bubur pahit. walaupun mungkin telah dimodenkan dan kini menghilangkan kekurangan ini. Dia juga tidak suka kentang tumbuk, tetapi dia tidak dapat melakukan semuanya sendiri! tidak ada pisau di dalam mangkuk besar, jadi anda harus memotongnya dengan yang kecil dan membuangnya di bahagian yang besar. Adonan curam – bukan untuknya – ada dalam roti. tidak ada tangki simpanan – semua lampiran tidak terlalu besar dan mengambil ruang – ia tinggal di dalam kotak yang berasingan. Muncung untuk memerah jus (selain sitrus) digunakan beberapa kali – saya tidak menyukainya – anda tidak dapat membandingkannya dengan jus, tetapi bagi mereka yang jarang memerlukannya, ia akan berlaku (ini adalah satu-satunya muncung yang tidak digunakan). sayangnya, adalah baki kepingan parut sayur-sayuran, tetapi dengan pantas dan membuang kali kedua di khalayak ramai yang tidak digosok secara umum, saya mencapai “sampah” yang minimum.
Kekurangan: Mereka yang menganggap bahawa mereka tidak memerlukan penuai (mereka sendiri mengumpulkan habuk), membeli diri mereka sendiri setelah menonton tambang)))) Kelebihan utama berbanding orang lain dipanggil oleh semua orang: kuasa, pelbagai lampiran – dan semua yang anda perlukan! (dan juga apa yang ada di atas meja)))) Jangan bawa kombo anda jauh – sebaik sahaja anda berfikir bahawa anda boleh mendapatkan spolki …. segera semua orang mengambil parutan. pisau dan pukul))))). Saya bersedih pada hari kedua – seperti tanpa tangan (11 tahun cinta bersama terbang dengan tidak ketara). Mengenai kesunyian … hmm … sama ada model baru lebih senyap, atau saya takut untuk membayangkan bagaimana yang lain berdengung ((((tidak lebih tenang daripada juicer atau penggiling kopi))))) Mungkin saya bernasib baik, atau mungkin kerana saya tidak pernah menghidupkannya dengan kelajuan tinggi : Saya menghidupkannya ke yang kecil, kemudian saya secara beransur-ansur meningkatkannya dengan pemegang (tanpa mematikannya) – ia tidak melambung (heterogenitas jisim akan membuat sesiapa melompat)) dan mesin tfu-tfu))

Romanova Alexandra


Plus: Tenang. Sebilangan besar lampiran
Kekurangan: Kelemahan kecil adalah apabila menggunakan parutan dan pencincang, potongan kecil tetap ada.
Kekurangan: Saya telah menggunakannya selama sebulan dan saya tidak terlalu gembira. Saya belum menggunakan juicer dan lampiran doh, jadi saya tidak dapat memberitahu anda bagaimana kelakuannya, tetapi sebaliknya semuanya baik-baik saja

Pengguna telah menyembunyikan datanya



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen