BORK K810

BORK K810

Kedudukan ke-4 dalam penilaian:

KETET GLASS TERBAIK

Pergi ke penilaian

ciri BORK K810

Spesifikasi

Jenis teko
Isipadu 1.5 l
Kuasa 2000 watt
Teko terdapat
Bahan badan logam / kaca

Ciri-ciri:

Keselamatan sekatan menghidupkan tanpa air
Penutup yang boleh ditanggalkan terdapat
Tapis ya, bahan: keluli tahan karat keluli
Termostat ya, secara berperingkat, rejim suhu – 5, 50 – 100 darjah.
Menjaga kehangatan terdapat
Paparan terdapat
Pemasa terdapat
Penunjuk paras air terdapat
Pada petunjuk terdapat
Peti kabel terdapat
Panjang kord kuasa 1m
Dimensi (WxHxD) 18x23x23 cm
Berat 2.4 kg
Maklumat tambahan fungsi permulaan yang tertangguh, teknologi pembuatan teh, fungsi pembuatan teh cepat, penyesuaian kekuatan pembuatan teh (3 mod)

Pendapat dari BORK K810

Kelebihan: Cerek memakan 1800-2000W berbanding 2200W cerek lama kami, tetapi air mendidih 30 saat lebih cepat. Bakul infusi mudah alih, berkualiti, teh tidak tersekat di dalamnya. Kami adalah teko, jadi bagi kami suhu dan waktu pembuatan bir adalah faktor penting, dan dengan teko ini mereka dapat dikawal. Seseorang akan menyebutnya sebagai kemalasan bahawa cerek melakukan segalanya untuk anda, tetapi bagi kami ini tidak begitu – seperti yang anda ketahui, teh boleh diseduh beberapa kali. Sekiranya anda meninggalkan teko dalam teko biasa, teh akan diseduh semula. Sekiranya anda mengeluarkannya (misalnya, ada ayak di dalamnya), maka timbul persoalan, di mana meletakkannya? Cukup seperti itu, rasanya hilang di dalam peti sejuk. Dalam teko ini, teh tidak berventilasi, kerana selalu ada kelembapan di dalamnya. Teh tidak menjadi lebih enak, tetapi kami mula minum teh lazat lebih kerap :)) (iaitu, kami tidak terlalu banyak minum dan TIDAK di bawah minuman) Tetapan pembuatan bir sudah ditetapkan, tetapi anda boleh menyesuaikannya dengan cara anda sendiri.
Kekurangan: -PRICE! -Brod pembuatan cepat, -Gelas, -bidang air (?) Mod pembuatan cepat adalah sangat bodoh. Ideanya adalah bahawa dalam mod ini, bakul akan bergerak naik dan turun seperti beg teh ketika kita ingin menyeduh teh dengan lebih cepat. Tetapi! Cerek tidak tahu bagaimana menentukan berapa banyak air yang dituangkan ke dalamnya, jadi logiknya bakul itu bergerak ke suatu tempat di bahagian bawahnya. Tetapi tidak, dalam “minuman cepat” turun dan naik sepenuhnya! Memandangkan diperlukan 10 saat untuk menaikkan bakul, pembuatan bir CEPAT kira-kira satu atau dua minit, dan air tidak selalu mencapai tahap MAX, kecekapan dari “minuman cepat” seperti itu sangat rendah. Mereka. Bakul diturunkan selama 5 saat, kemudian selama 5 saat lagi ia tidak bersentuhan dengan air, tetapi merayap ke atas, merangkak ke atas, merangkak ke bawah lagi (masa berlalu, dan teh masih belum diseduh pada masa ini), dan seterusnya dalam bulatan. Saya fikir anda mendapat idea. Kaca itu sendiri tidak menimbulkan keluhan, tetapi tidak kira seberapa tahan kaca, kaca tidak boleh membatalkan undang-undang fizik: jika anda hanya mendidih air, menuangnya ke dalam cawan dan menuangkan lebih banyak air sejuk, kemungkinan besar akan pecah. Apabila anda menetapkan suhu C mendidih, misalnya, hingga 75 darjah, maka air hanya memanaskan hingga 75 darjah, dan tidak mendidih terlebih dahulu, dan kemudian menyejuk. Sekiranya anda minum air yang baik, maka tidak ada yang penting, tetapi jika anda mesti mendidih, maka pilihan ini bukan untuk anda. Dan tentunya HARGA. Dia sangat besar (lihat hack hidup di bawah)
Kekurangan: Atas sebab tertentu terdapat fungsi permulaan yang tertunda – IMHO, sesuka hati. Sekiranya anda benar-benar mahukan cerek seperti itu, tetapi anda tidak mempunyai 18 ribu tambahan, tetapi anda atau rakan anda akan pergi, misalnya, ke Eropah, di sana anda dapat melihat salinan cerek ini: ini bukan palsu, bukan analog, ini adalah cerek yang sama sekali dan peralatan lain, yang dihasilkan oleh Bork (aka jenama Technopark) dengan nama yang berbeza. Cuma di Rusia ini adalah teknik JENIS PREMIUM, tetapi bagi orang Eropah lebih mudah. Salinan: gastroback, Kambrook, stollar, breville. Di Rusia, terdapat sangat sedikit model. Secara amnya, teko akan berguna untuk penggemar teh dengan sumber kewangan. Mereka memberikannya kepada kami dan kami gembira 🙂

Trenin Maxim


Kelebihan: Perkara itu sendiri baik, cantik dan semua itu. Tetapi ternyata sangat tidak boleh dipercayai.
Kekurangan: Setelah sebulan beroperasi, beberapa tetes air masuk ke dalam penyambung (di mana cerek diletakkan). Hasilnya adalah pembaikan 6300 dan penghapusan dari jaminan. 30 tr. – sedikit mahal untuk cerek (pembelian + pembaikan). Masih cerek, selalu dekat air, perlu pertahanan. Dengan sekitar 3000 Braun, tidak akan pernah ada masalah seperti itu.

Alexey Ustinov


Plus: Sangat senang. Cepat dan selamat ..
Kekurangan: Tidak menyimpan cerek lama dalam keadaan hangat
Kekurangan: Harga tentu menggigit, tetapi saya tidak menyesali jumlah yang dibelanjakan. Cuma suami saya dimarahi


Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen