Awan HyperX

Awan HyperX

Kedudukan ke-3 dalam penilaian:

HEADPHON GAMING TERBAIK DI SEGMEN HARGA TENGAH

Pergi ke penilaian

Spesifikasi HyperX Cloud

parameter utama

Jenis fon kepala bersaiz penuh
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 15 – 25000 Hz
Impedansi 60 ohm
Kepekaan 98 dBA
Kuasa maksimum 150 mW
Pekali harmonik 2%
Berat 350 g

Mikrofon

Jenis mikrofon pemeluwap / electret
Pasang mikrofon boleh bergerak
Impedans mikrofon 2200 Ohm
Kepekaan mikrofon -39 dB
Julat frekuensi mikrofon 100 – 12000 Hz
Pekali harmonik mikrofon 2%
Redamkan mikrofon terdapat
Keketaraan mikrofon diarahkan

Reka bentuk

Jenis reka bentuk akustik ditutup
Jenis pelekap ikat kepala
Diameter diafragma 53 mm
Sambungan kabel sepihak
Kabel boleh tanggal terdapat
Mikrofon yang boleh dilepas terdapat

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung Bicu mini 2 x 3.5 mm
Bentuk penyambung lurus
Penyambung bersalut emas terdapat
Panjang kabel 1m
Sambungan kabel disertakan terdapat
Panjang kabel sambungan 2 m

Ciri-ciri:

Termasuk beg / beg kes terdapat
Palam telinga yang boleh diganti terdapat
Bilangan pasang telinga pengganti yang disertakan 1
Maklumat tambahan serasi dengan PS4 dan peranti mudah alih

Ulasan mengenai HyperX Cloud

Kelebihan: Pembinaan logam. 2 set pelindung telinga. Potensi besar untuk menggegarkan kad amp / bunyi yang bagus. Suara yang sangat terperinci. Dengan kedudukan yang sangat tinggi, anda dapat mendengar dengan sempurna di mana gitar dimainkan, di mana gendang, di mana gitar bass, jika anda menutup mata, anda dapat membayangkan ruang di mana dan bagaimana instrumen ini diletakkan (tepat diposisikan dan tidak semu-volumetrik seperti yang mereka mahu lakukan sekarang dengan bantuan perisian). Mereka duduk dengan sempurna di kepala, tidak menekan, duduk selama 10+ jam.
Kekurangan: Suara terperinci, tetapi mengorbankan kekayaan suara, kedalamannya (frekuensi tinggi diangkat, dan frekuensi rendah dikurangkan menjadi tidak ada). Sekiranya anda seorang kekasih kraken, ini pasti bukan tempat yang sesuai untuk anda. Pelindung plastik pada jiwa yang memegang mangkuk mula jatuh. Sudah 2 dari 4 jatuh. Saya berjaya membengkokkan wayar di dekat soket, pada penyesuai ke tali sambungan (saya aktif menggulungnya di kerusi saya), saya telah mengganti semua peraturan. Dengan realtek terbina dalam biasa, kedengarannya sangat biasa. 60 ohm semua.
Kekurangan: Inilah ideal paling nyata yang boleh dibeli untuk komputer anda. Satu-satunya perkara yang perlu saya beli adalah kad suara (sound blaster z) untuk mereka, selepas itu mereka menjadi hebat dalam suaranya. Saya mempunyai krakens dan siberia, semuanya pada masa penggunaan selama 2 tahun mula runtuh, runtuh dan menakutkan melihatnya. Tetapi awan ini sudah berusia 2 tahun dan saya masih ada, jika anda menukar bantal telinga, ia akan menjadi seperti baru dan ia sudah dapat dijual). Tetapi saya belum mahu melakukannya Sama ada anda mempertimbangkan untuk membelinya atau tidak, jawapannya jelas. Saya mengambilnya dari Jerman dengan harga 4500r + Kad suara 6500r (harganya sudah turun sekarang). offtopic Itu kerana mereka sekarang saya bahkan tidak tahu apa yang hendak dibeli untuk telefon / komputer riba, saya mendengar banyak telinga tanpa wayar, dari 5k hingga 15k rubel, dan semuanya tidak mencapai tahap fon kepala saya di komputer … Ini memalukan.

Turkin Rom


Plus: Suara luar biasa! Mereka bermain dengan bersih, bass lembut, treble sedikit terangkat, tetapi dalam cs pergi anda dapat mendengar segala sesuatu di dalam daging sehingga musuh diisi semula, yang tidak begitu dekat) Pada kad suara saya ASUS Xonar D1 mendedahkan diri mereka sepenuhnya) Mereka menunjukkan diri mereka dengan baik dalam muzik! Penebat bunyi pada tahap yang baik! Sangat selesa! Saya duduk selama 6-7 jam, bukan sedikit rasa sakit! Mikrofon berkualiti jauh lebih baik daripada Razer Kraken Pro! Peralatan yang kaya! Kabel pemanjangan, panel kawalan di mana anda dapat menambah atau menurunkan volume, mematikan mikrofon dan butang, apabila ditekan, juga mematikan mikro hanya selama penekanan! Penyesuai telefon, pelindung telinga yang boleh ditukar ganti, penyesuai pesawat + casing yang bagus untuk mengangkut fon kepala disertakan)
Kekurangan: mereka tidak wujud
Kekurangan: Sebelum itu, saya membeli sendiri Razer Kraken Pro Black, kerana saya tidak menyiapkannya, suaranya seperti tong, dan tidak ada persoalan mengenai bass berkualiti tinggi. Razer menggegarkan ZK Realtek bawaan atau semacam pemain murah, di mana mereka mula menari di kepala mereka, tetapi kualiti suaranya, kerana ia mengerikan, tetap ada! Setelah satu atau dua jam lagi, mereka mula menekan kepala dan terpaksa melepaskannya! Oleh itu, fon kepala ini jauh lebih baik daripada Razer, dari bahan hingga kualiti bunyi! Saya mempunyai banyak telinga permainan) Ini membuat saya sangat gembira, saya bahkan tidak mahu menembak, saya lupa tentang pembesar suara utama;)

Finoedov Ilya


Kelebihan: Duduk dengan selesa di kepala, penebat bunyi yang baik, wayar panjang. Pasti lebih baik daripada siri G (200-500) dari Logitech.
Kekurangan: 60 Ohm !!! Sungguh aneh untuk membaca ulasan mengenai bunyi yang sangat baik dari bunyi terbina dalam atau telefon pintar di kereta bawah tanah. Tanpa kad suara yang berasingan, fon kepala tidak dapat dibezakan daripada wanita Cina murah dengan harga 1000 rubel. Ya, mereka bermain, ya, agak kuat, tetapi kualiti suaranya tidak ada. Telefon pintar HTC tidak dapat mengepam telinga pada kelantangan normal, suaranya rata dan sedikit gema. Tablet Google pixel C menghasilkan desisnya pada kelantangan 70%.
Kekurangan: Kualiti rata-rata / bertoleransi ketika bekerja melalui kad suara yang berasingan, suara lemah melalui peranti tertanam dan pada peranti. Mikrofon agak 4 dari 5, ia memberikan latar belakang, kelantangannya tetap baik. Saya cadangkan mempertimbangkannya secara eksklusif sebagai alat dengar dengan sambungan sekurang-kurangnya melalui kad suara paling murah. Kehilangan fon kepala klasik dalam kualiti suara, pasti tidak ada cara untuk mendengar muzik atau menonton filem di dalamnya. Pengalaman penggunaan pada masa penulisan adalah 3 minggu.

nagovanton


Tambahan: Kualiti bunyi. Bahan berkualiti untuk bantal telinga dan ikat kepala.
Kekurangan: Pembinaan tipis dan kualiti bahan dari pemasangan bahagian yang boleh bergerak. Kawalan kelantangan yang bermasalah. Menjelang bulan ke-6, ia mula melonggarkan dan secara berkala suaranya menjadi lemah daripada salah satu pembesar suara dengan kelantangan rendah (ia diselesaikan dengan pengurangan kelantangan perisian).
Kekurangan: Jangka: setahun tanpa tiga hari. Ketepatan operasi: zarah debu tidak diletupkan, tetapi fon kepala tidak terkena selekoh, penurunan dan perubahan suhu. Hasil: pada 6-8 bulan, goresan muncul di salah satu pelekap (kerana ternyata kemudian, ini adalah mikrokrack), yang tidak lagi diperhatikan. Untuk ulang tahun yang akan datang, pada suatu hari biasa, ketika meletakkan kepala, tiang kanan hanya hancur berkeping-keping. Di sebelah kiri, cerita yang sama diperhatikan, yang membincangkan kualiti bahan dan reka bentuk yang tidak dirancang untuk penggunaan jangka panjang – jika bahagian logam lebih panjang, semua tekanan akan turun ke ikat kepala yang diperkuat, dan bukan pada plastik berkualiti rendah.

Tidak ditentukan Tidak ditentukan


Plus: Sangat selesa. Dan sama sekali tidak ada berat yang dirasakan di kepala, walaupun alat dengar bukanlah yang paling mudah. Bahan berkualiti sangat bagus. Pembungkusan itu seperti dari masa lalu, dalam arti bahawa pada masa pasca krisis kami (2008+) pengeluar tidak lagi menikmati pembungkusan mewah seperti itu.
Kekurangan: Suara agak suram ketika mendengar FLAC. Tetapi tidak terlalu kritikal. Kerana penggunaan Kingston HyperX Cloud yang dimaksudkan bukanlah muzik, tetapi permainan. Dan ini adalah alat dengar permainan terbaik pada tahun 2015, menurut Anugerah Perkakasan Eropah. Yang terbaik juga dari segi pemutaran muzik di antara semua “alat dengar permainan”. Oleh itu, untuk mengetahui kesalahan bahawa alat dengar tidak sama seperti penderma hi-fi mereka, Beyerdynamic 770 tidak sepenuhnya objektif. Ini perlu disebutkan, tetapi anda tidak boleh memandang rendah skor. Sekiranya anda mahukan suara yang hampir ideal, maka hanya ada hi-fi sebenar dari Beyerdynamic dan Sennheiser. Dan harganya 2-3 kali lebih tinggi.
Kekurangan: 5 daripada 5. Semuanya baik. Pada harga $ 74, ia adalah pembelian yang sangat baik.

Nowacki Mateusz


Tambahan: Suara, peralatan. 1. Suara – semuanya baik-baik saja di sini, kecuali satu tolak 2. Isi pakej – banyak penyesuai, kabel sambungan, saya sangat gembira dengan penutup telinga yang boleh diganti.
Kekurangan: 1. Frekuensi tinggi yang berlebihan. Lama kelamaan, saya terbiasa, tetapi bulan pertama telinga saya dipotong. 2. Harga.
Kekurangan: Beli fon kepala yang hebat. Sekiranya dengan potongan harga – ambil dua keping: D

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: bunyi, mikrofon, kemudahan, peralatan
Kekurangan: tidak ada
Kekurangan: Saya adalah pemilik Senheiser G4me One. HyperX Cloud lebih murah dan pada masa yang sama tidak rugi. Dari sudut pandangan saya, ia juga dapat difahami bahawa fon kepala HyperX Cloud mempunyai pengasingan bunyi yang sangat baik, setanding atau bahkan lebih baik daripada earbud. Secara peribadi, saya membandingkannya dengan alat dengar bluetooth Philips dengan fon kepala telinga dalam kereta bawah tanah – pada pendapat saya, HyperX Cloud menghilangkan bunyi luaran dengan lebih baik. Kit ini merangkumi embra tambahan, yang, tidak seperti kulit (?) Yang sudah terpasang di telinga, dibuat dari bahan yang berbeda, sama seperti pada Senheiser G4me One, dan saya percaya bahawa menggunakan embra ini dapat menghilangkan pengasingan bunyi (Kemas kini 18.02 .2017: diperiksa, memang). Bergantung pada apa yang anda perlukan – penebat bunyi atau ketiadaannya, pilih pakaian yang mana yang akan dipakai. Saya rasa ini adalah nilai tambah yang besar. Suara sangat baik, julat frekuensi yang diperpanjang membuat dirinya terasa. Suara keliling tidak dapat dibandingkan dengan apa sahaja. Saya menonton filem pendek yang dicalonkan untuk Oscar, difilmkan dalam 360 darjah (360 Google Spotlight Story: Pearl) – ketika saya menghidupkan kamera, saya jelas mendengar dari mana suara itu datang – dari sisi, dari belakang, dari jauh, dekat, sangat sejuk. Untuk mendengar muzik, sebagai pencinta muzik yang hebat dan orang yang mendengar muzik dari pelbagai genre, saya mesti mengatakan bahawa mereka terdengar hebat. Pada mulanya saya berfikir bahawa dengan beberapa jenis bass itu omong kosong – mereka tidak tahan, entah bagaimana kedengarannya membosankan, tetapi kemudian saya dapati lagu yang sama pada kadar bit yang lebih tinggi kedengaran seperti yang diharapkan. Ini benar-benar membuat anda merasakan perbezaan kualiti trek yang dimainkan, sekarang anda harus memuat turun semuanya sekurang-kurangnya 320 kbps. Kemudahan – Saya akan mengatakan bahawa mereka lebih selesa daripada Senheiser G4me One. Kedua-dua model ini dibuat dengan sangat baik, tetapi HyperX berjaya menaikkan palang. Mereka juga bagus kerana jika anda tiba-tiba memutuskan untuk menggunakannya di jalan, mikrofon boleh ditanggalkan, anda boleh membiarkannya di rumah dengan memasang palam di tempatnya. Sebagai kesimpulan, saya sangat mengesyorkan fon kepala ini. Ini adalah 5.

Kurskiev Timur


Kelebihan: 1. Penampilan tidak sangat suka bermain 2. Tidak bercahaya dalam gelap seperti pokok Krismas
Kekurangan: 1. Mikrofon yang mengerikan
Kekurangan: Digunakan selama kira-kira seminggu dan dikembalikan, mikrofon yang mengerikan. Saya tidak dapat mengkonfigurasinya dengan betul.

Arsenev Semen


Kelebihan: – suara yang sangat baik – duduk dengan selesa – penampilan bergaya dan mikrofon yang boleh dilepas, anda boleh berjalan di sepanjang jalan tanpa terbakar, apa dengan alat dengar komputer – aksesori: kabel sambungan, penyesuai, beg – wayar dalam jalinan kain
Kekurangan: – harganya – palam mikrofon kecil dan tidak melekat pada fon kepala (mudah hilang) – wayar yang menghubungkan telinga sangat nipis, saya tidak tahu seberapa kuatnya.
Kekurangan: kemas kini: sama ada getah telah kering, atau saya tidak tahu apa, tetapi palamnya (yang secara praktikal saya tidak mengeluarkan fon kepala, kerana saya tidak menggunakan mikrofon) dari masa ke masa, mula berpegang pada kata penghormatan saya

Prozritelev Alexander


Kelebihan: – Bentuk cawan itu sendiri – Suara sangat baik (walaupun terdapat dalam realtek) – Penampilan – Isi pakej – Kepekaan mikrofon (kejelasan penghantaran suara pada ketinggian) – Sial, betapa selesa mereka !!! Untuk kepala besar, ini hanya anugerah! Ikat kepala fleksibel dan sangat ringan, SUPER! Saya duduk di dalamnya berjam-jam, kadang-kadang saya lupa bahawa mereka berada di kepala saya dan saya bangun dengan mereka)
Kekurangan: Malangnya, ada juga kelemahan: – Alat kawalan jauh untuk telinga terletak pada tali sambungan yang terpisah, dan bukan pada wayar utama yang keluar dari telinga, lihat gambar bungkusan dan anda akan memahami maksud saya, apabila anda memasukkan wayar ke alat kawalan jauh ini, panjangnya terlalu panjang , sebagai akibatnya, alat kawalan jauh tidak berada pada tahap dada atau sekurang-kurangnya perut, tetapi pada tahap lutut, jadi ketika anda duduk di komputer, anda harus meletakkan wayar seperti ular di lutut))) – Tombol bisu mikrofon pada alat kawalan jauh terlalu ketat, ia mungkin berkembang dari masa ke masa. – Palam lubang untuk mikrofon tidak terpasang di mana sahaja, anda akan kehilangan 100%! Saya faham bahawa ini tidak penting, tetapi masih …
Kekurangan: Kekurangan yang disenaraikan hanyalah nuansa yang mungkin penting bagi seseorang! Apakah perkara utama di telinga permainan? Suara, kemudahan dan mikrofon! DALAM MEREKA SEMUA INI !!! MEGA-CONVENIENT – Dan kepalaku besar! Saya sendiri membaca ulasan untuk masa yang lama, banyak yang menulis bahawa alat bunyi yang berasingan diperlukan, mungkin saya telah memasukkan Realtek ke dalam ibu saya, dan ibu itu sudah berusia 9 tahun! Dan jika mereka terdengar seperti itu pada suara biasa, maka apa yang ada pada kad bagus yang terpisah … Jangan berfikir bahawa saya menulis ulasan yang bersemangat, kerana saya duduk di telinga yang murah sebelum mereka))) Sebelum krisis, rata-rata semua orang bermain permainan sekitar 5000 -6000 ribu, dan ini adalah yang pertama, dari mana saya gembira! Bassnya hebat, telinga seimbang, tidak seperti Razer Kraken, di mana kepalanya berdering dari bass yang berlebihan! Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, tulis ke bellian2009@yandex.ru, telinga tidak murah, jadi lebih baik anda mengetahui segala-galanya mengenai mereka dengan segera!

Finagin Alexander



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen