ASUS Strix Tanpa Wayar

ASUS Strix Tanpa Wayar

Kedudukan ke-2 dalam penilaian:

HEADPHON GAMING WIRELESS TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi ASUS Strix Wireless

parameter utama

Jenis fon kepala bersaiz penuh
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 20 – 20,000 Hz
Impedansi 32 ohm
Kepekaan 98 dBA
Berat 350 g

Mikrofon

Mikrofon membatalkan kebisingan terdapat
Pasang mikrofon boleh bergerak
Kepekaan mikrofon -40 dB
Julat frekuensi mikrofon 50 – 16000 Hz
Redamkan mikrofon terdapat
Keketaraan mikrofon diarahkan

Reka bentuk

Jenis pelekap ikat kepala
Diameter diafragma 60 mm
Reka bentuk yang boleh dilipat Ya
Mikrofon yang boleh dilepas terdapat

Sambungan

Jenis sambungan tanpa wayar
Penyambung Soket mini USB / 2 x 3,5 mm

Alat dengar tanpa wayar

Saluran data saluran radio
Penghantaran isyarat digital Ya
Julat alat dengar tanpa wayar 15 m

Pemakanan

Hayat bateri 10 h

Ciri-ciri:

Bunyi sekeliling terdapat
Kawalan kelantangan terdapat
Magnet Neodymium terdapat
Maklumat tambahan kawalan kelantangan fon kepala, sambungan berwayar ke PlayStation, Xbox dan peranti mudah alih

Pendapat dari ASUS Strix Wireless

Kelebihan: suara yang bagus, banyak tetapan dan antara muka intuitif (dalam program ASUS STRIX WIRELESS) kemudahan pemasangan (dipasang dan berfungsi, tidak ada masalah dengan berpasangan, seperti yang ditulis seseorang …) duduk dengan selesa untuk waktu yang sangat lama tanpa mengisi semula, jelas waktunya tidak diperiksa, tetapi lebih daripada 15 jam dalam mod alat dengar
Kekurangan: 1. dengan fon kepala dikeluarkan, nampaknya pembesar suara dihidupkan, tetapi dengan telinga yang dipasang, tahap kelantangan 100% tetap tidak mencukupi (bandingkan dengan g933) dari segi tahap kelantangan asus 100% serupa dengan g933 pada 70-80% 2. suaranya sangat bagus, tidak bagus! baik, tetapi tidak bagi penggemar muzik … 3. mikrofon yang boleh ditanggalkan adalah keputusan yang meragukan … sebenarnya ia tidak begitu selesa 4. tidak ada petunjuk mengenai pengecasan dan pengosongan bateri 5. ada bunyi latar belakang yang kecil 6. pelaksanaan perisian yang tidak menentu pembatalan bunyi (apabila dihidupkan, ia menelan suku kata, percakapan mengadu, menetapkannya minimum)
Kekurangan: fon kepala sangat besar (dalam foto: g933 – asus – h800) Saya hanya menggunakan telinga tanpa wayar (Panasonic selama beberapa tahun, dan kemudian fon kepala: h600, g930, g933, h800, g933 bagi saya kriteria pembelian utama adalah: harapan untuk kebolehpercayaan dan ketahanan) ) (sayangnya, tidak ada telinga dari Lozhiteka yang berfungsi walaupun selama setahun)

Alexey Belov


Kelebihan: -Kabel tanpa wayar -Hilang bateri untuk masa yang lama (Saya mempunyai cukup selama seminggu) -Mikrofon berkualiti tinggi yang cukup tinggi (yang terputus sekiranya tidak berguna) -Perisian yang sangat baik dengan sekumpulan tetapan (maya 7.1, peningkatan bass, dll.) -Bunyi yang cukup baik, sesuai untuk permainan dan untuk penyesuai muzik -WI-FI yang disertakan, yang juga kad suara mini, dan oleh itu memberikan suara yang baik walaupun dengan suara yang terpasang.
Kekurangan: -Sangat berat, leher menjadi letih setelah 3 jam. -Tiada telinga yang tidak diganti, ia sangat panas pada musim panas. – Menggantung pada diri sendiri tidak mudah, mereka tersedak sedikit, atau anda perlu mempunyai leher yang sangat nipis) sama ada di telinga anda, atau sama sekali tidak pada anda. -Tombol kawalan yang tidak selesa, semuanya sama dan disusun berturut-turut tanpa logik, dan bukannya mengubah kelantangan, sebagai contoh, anda boleh mematikannya secara tidak sengaja. – Kualiti bunyi tanpa wayar segera dari PS4.
Kekurangan: Saya tidak mengesyorkan menyambung ke PS4 secara wayarles, fonetnya cukup kuat dan kadangkala ia mula memekik dengan tidak menyenangkan jika tidak ada bunyi yang berlaku dalam permainan. Selepas 3.5 masalah seperti itu tidak diperhatikan. Pada mulanya saya berdosa pada penghala yang berada di sebelah konsol, tetapi tidak ada suara di PC dan kedengarannya jauh lebih sejuk daripada wayar. Kemungkinan besar intinya adalah “pemacu kilat” suara mini yang disertakan dengan kit, ia menambah kualiti pada PC, nampaknya bukan tanpa bantuan perisian, pada ps4 tidak ada perisian dan suara, untuk membuatnya lebih ringan, memang begitu, walaupun anda melupakan suara dan suara, kualitinya lebih baik melalui wayar.

Kirsanov Denis


Kelebihan: Kelebihan utama adalah sambungan tanpa wayar (mereka tersekat di seluruh apartmen) Suara, khususnya, frekuensi rendah. Ruang kepala kelantangan Mikrofon yang boleh ditanggalkan
Kekurangan: Saiz, saya akan menerangkan mengapa di bawah. Bantal telinga
Kekurangan: Selepas pengalaman menggunakan fon kepala tanpa wayar: Asus HS-W1 (10/10, bertahan lebih dari dua tahun, tidak sengaja rosak, tetapi dikeluarkan dari penjualan) Logitech Headset Wireless H600 (Pilihan terbaik dalam segmen telinga tanpa wayar 5-6k ) Saya menyedari bahawa saya tidak akan kembali ke fon kepala berwayar. Lebih-lebih lagi, keperluan saya cukup ketat: fon kepala mesti mempunyai mikrofon, tanpa wayar, sesuai untuk mendengar muzik, dan juga mempunyai suara 7.1 untuk permainan. Saya memilih antara Logitech G933 dan Logitech G533, cuba memahami sama ada masuk akal untuk membayar G933 secara berlebihan dan betapa baiknya mendengar muzik di dalamnya. Saya secara tidak sengaja masuk ke laman berbahasa Inggeris di mana semua fon kepala dibandingkan dan terjumpa Asus Strix Wireless, mereka ditetapkan sebagai fon kepala top1 ketika G933 entah bagaimana masuk ke Top80. Oleh itu, saya memutuskan untuk membelinya, kerana harganya lebih rendah daripada G933, dan ciri teknikalnya jauh lebih baik. Sekarang ia adalah hari kedua penggunaan: perkara pertama yang saya perhatikan adalah ukuran, ukurannya sangat besar berbanding dengan H600 lama saya, dan ia agak berat. Walau bagaimanapun, mereka duduk di atas kepala dengan sempurna, tidak jatuh dan tidak menekan terlalu banyak (saya rasa anda perlu membiasakannya). Bassnya sangat cantik, sudah menggigil, baik dalam muzik dan permainan, suaranya sangat bagus. Mikrofonnya bagus, menurut pendapat saya, anda boleh mendengar saya dengan sempurna. Program untuk menyesuaikan fon kepala (dimuat turun dari luar laman web asus) membolehkan anda menyesuaikan fon kepala dengan cepat dengan apa yang akan anda lakukan, sama ada menonton filem, bermain permainan, atau bermain muzik. Juga, kit ini dilengkapi dengan banyak wayar untuk pelbagai jenis sambungan, saya tidak begitu faham dengannya, kerana saya hanya memerlukan penyesuai untuk sambungan tanpa wayar, dan saya juga mempunyai kabel pengecas (usb-microusb) (sudah termasuk dalam kit, tentu saja , terdapat). Pelindung telinga – ia ditutup dengan kulit eko. Kelebihan: fon kepala tetap tegak di kepala, sambil memberikan pengasingan bunyi yang baik. Kekurangan: telinga akan berpeluh, dan saya tidak memerlukan penebat bunyi yang sama – sekarang saya tidak perlu bersuara) Logitech G933 yang sama mempunyai penutup telinga yang ditutup dengan tekstil.

ruslan scherbanev


Plus: Telinga yang sangat baik!
Kekurangan: Saya belum menjumpainya) walaupun: tidak ada pengecasan fon kepala yang kelihatan ((mungkin ada yang tahu di mana mencarinya?))) Pada tikus saya, Spath di atas dudukan, anda dapat melihat)
Kekurangan: Dalam permainan mereka bersikap keras, dalam tangki mikrofon sangat sesuai – lelaki bercakap dengan baik, tidak ada latar belakang! Saya mencari lama dan memilih! Saya tidak mahu, saya menasihati semua orang!

Khadzhioglo Andrey


Plus: Suara sangat baik – dolbit normalno. Jangkauannya adalah seluruh pangsapuri saya, mengingat dinding dan TV yang berfungsi. Baterinya tahan sehari setengah, yang sangat sesuai. Mikrofon berkualiti tinggi, selesa, fleksibel dan boleh ditanggalkan. Penampilan – bergaya, bergaya, awet muda. Program yang sangat berguna yang membolehkan anda menyesuaikan suaranya secara meluas. Semua wayar yang diperlukan disertakan.
Kekurangan: Kelemahan utama bagi saya ialah alat dengar jelas dirancang untuk kepala kecil, kerana setelah beberapa jam penggunaan telinga saya mulai mati. Namun, saudara saya, yang saya berikan fon kepala, tidak menghadapi masalah seperti itu. Pengikat pita, yang dilekatkan pada kepala, dan yang pada hakikatnya, alat dengar dipegang, sangat bergetar ketika bergerak, yang menjengkelkan. Berat – analog lebih sedikit, memerlukan sedikit masa untuk membiasakan diri. Program penyediaan tidak termasuk dalam kit, dan untuk memuat turunnya, anda perlu sedikit mencari di internet.
Kekurangan: Sekiranya anda mempunyai kepala kecil atau telinga yang kuat, dan anda masih menggunakan fon kepala, model ini sangat sesuai. Kemas kini: pecah setelah tepat satu tahun penggunaan.

Philip Portugis


Kelebihan: Bunyi yang bagus Banyak tetapan, anda dapat menyesuaikan suara sepenuhnya untuk anda sendiri Kualiti binaan umum Berkebolehan bekerja baik melalui saluran radio dan melalui wayar Keupayaan untuk menukar kabel ke bicu 4-pin 3,5 mm
Kekurangan: Kualiti suara dari mikrofon sangat buruk Cukup sukar untuk merasakan butang sisi Terlalu rapat ke kepala Apabila disambungkan melalui wayar, kualiti suara mikrofon meningkat secara mendadak berbanding tanpa wayar (intinya kemudian dalam sambungan tanpa wayar)
Kekurangan: Pada hari ke-2, saya mula mendengar bunyi latar belakang dengan telinga kanan saya, yang terpasang di lokasi. Apabila disambungkan melalui wayar, kabel itu hilang, wi-fi dan sebagainya sama sekali tidak mempengaruhi sumber bunyi, jadi tidak mustahil untuk menentukan sifat kebisingan. Firmware untuk firmware headset yang lebih baru tidak memberikan apa-apa kecuali suara apabila dihidupkan / dimatikan. Saya mengembalikan wang itu, walaupun secara umum alat dengar tidak cukup buruk, ia mungkin terjalin dengan perkahwinan.

Ivan Zadornow


Tambahan: Cukup selesa Menahan bateri dengan baik
Kekurangan: Plastik berderit murah, dengan pergerakan kepala sedikit pun, jeratan plastik dari busur dan pembesar suara mengeluarkan bunyi yang dihasilkan semula, plastik kemudian digosok dan berderit hilang, tetapi bertahan beberapa bulan Semasa memasang perisian asal, ia berhenti berfungsi Skype untuk Perniagaan, Selepas 4 sebulan penyambung usb mikro runtuh – walaupun ia digunakan dengan teliti
Kekurangan: Kerah yang cukup bagus tetapi dengan kelemahan yang mematikan, saya pasti tidak mengesyorkan membeli

Ostapchenko Nikolay


Kelebihan: 1. Mikrofon yang dapat ditekuk dan dilepas yang dapat dimatikan dengan butang. 2. Kualiti bunyi.
Kekurangan: 1. Tidak boleh digunakan semasa mengecas.
Kekurangan: Secara amnya, fon kepala yang baik, dengan suara biasa baik dari segi kualiti dan dari segi rasa arah dalam semua jenis penembak. Mereka tidak menangkap dengan baik melalui dua dinding yang menanggung beban. Bayarannya cukup untuk beberapa malam yang diukur. Anda terbiasa meraba butang dengan cepat. Mereka pandai mengasingkan suara ambien, tetapi mereka akan dapat berteriak kepada anda, jika itu. Program dari laman web rasmi akan membantu anda mengatur banyak nuansa. Bantal cukup dalam sehingga telinga anda tidak sakit.

Evdokimov Nikolay


Kelebihan: – Kemudahan penggunaan; – Bunyi yang bagus; – Reka bentuk yang menarik; – Serbaguna, sesuai untuk PC dan konsol.
Kekurangan: Sejujurnya, saya tidak tahu apa yang perlu ditambahkan di sini.
Kekurangan: Long memilih untuk menggantikan Roccat Kave XTDnya. Ini juga alat dengar yang sangat baik, tetapi ia adalah telinga universal yang diperlukan, baik untuk konsol dan untuk PC. Saya benar-benar tidak mempercayai ASUS untuk kualiti industri hi-fi, tetapi anda tahu, saya terkejut. Produk berkualiti tinggi. Bunyi telinga, sambil cukup kuat. Siapa yang tidak memerlukan bass – ia diatur dalam perisian. Ringkasnya, saya pasti mengesyorkannya untuk alat dengar untuk permainan – hanya yang anda perlukan!

Kiselev Evgeniy


Kelebihan: Berfungsi di luar kotak, perisiannya sangat baik, tidak ada kelewatan dalam penghantaran suara.
Kekurangan: Tidak membersihkan kasut atau mencuci pakaian, apalagi kering dan seterika … Tetapi ia hanya KEPALA, kan?
Kekurangan: Apa yang saya harapkan adalah apa yang saya dapat. Agak berat dan rata-rata kepala mereka duduk dengan erat, jelas apa yang dihitung untuk Korea-Cina-Jepun yang “kecil”. Sekiranya anda mempunyai kepala yang BESAR, saya tidak mengesyorkan mengambilnya, ia tidak akan sesuai. : F

Konstantin Antonov



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen