ASUS Cerberus

Kedudukan pertama dalam penilaian:

HEADPHON GAMING INEXPENSIVE TERBAIK

Pergi ke penilaian

Spesifikasi ASUS Cerberus

parameter utama

Jenis fon kepala jalan masuk
Alat dengar permainan Ya
Kekerapan bermain 20 – 20,000 Hz
Impedansi 32 ohm
Berat 266 g

Mikrofon

Pasang mikrofon boleh bergerak
Julat frekuensi mikrofon 50 – 16000 Hz
Redamkan mikrofon terdapat

Reka bentuk

Jenis reka bentuk akustik ditutup
Jenis pelekap ikat kepala
Diameter diafragma 60 mm
Sambungan kabel sepihak
Mikrofon yang boleh dilepas terdapat

Sambungan

Jenis sambungan dengan wayar
Penyambung mini jack 3.5 mm kombo
Bentuk penyambung lurus
Penyambung bersalut emas terdapat
Panjang kabel 1.2 m
Panjang kabel sambungan 1.3 m

Ciri-ciri:

Kawalan kelantangan terdapat
Magnet Neodymium terdapat
Maklumat tambahan kawalan kelantangan pada wayar, mikrofon terpasang kedua, keserasian dengan peranti mudah alih, penyesuai untuk 2 penyambung mini-jack 3.5 mm disertakan.

Ulasan mengenai ASUS Cerberus

Plus: -Tutup. -Pengurangan kebisingan persekitaran yang tidak buruk. -Ada pengatur panjang ikat kepala “getah” (anda perlu membiasakannya). -Pengawal kelantangan fon kepala, butang hidup dan mati mikrofon (diperiksa dalam skype). – Mereka tidak berbohong mengenai keserasian dengan besi curling 🙂 – Mikrofon menarik 900 rubel, pengurangan kebisingan adalah empat, tetapi dibandingkan dengan yang lama – tidak ada aduan.
Kekurangan: -Saya tidak tahu apakah ini kelemahan atau tidak – setelah 5-6 jam bermain telinga menjadi panas dan merah, tetapi setelah beberapa minit semuanya hilang.
Kekurangan: Ulasan: belum ada aduan, tetapi saya tidak mencadangkannya sebagai alat dengar permainan pertama dalam hidup anda.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Kelebihan: Suara, kualiti binaan, kawat jalinan, peralatan yang baik, reka bentuk.
Kekurangan: Mikrofon tidak begitu bagus, tetapi jika anda dukun (dalam TeamSpeak yang sama), rakan anda akan mendengar anda secara normal.
Kekurangan: Selepas penggunaan selama 7 bulan, suara di bahagian telinga kiri mula hilang. Anda bermain, dan suara di sebelah kiri secara beransur-ansur mulai hilang, pada mulanya frekuensi pertengahan tinggi, dan kemudian ia dapat dipotong sepenuhnya, atau ia dapat berfungsi dengan tenang. Nampaknya masalahnya ada di alat kawalan jauh, saya akan memindahkannya dan semuanya berfungsi, tetapi kadang-kadang ia tidak berfungsi seperti itu, dan anda harus menunggu, kerana mereka sendiri mula bekerja kemudian. Xs krch ada apa dengan mereka. Mengenai gemerisik ketika menambahkan / menurunkan kelantangan: Saya hanya gemerisik ketika saya tidak memasukkan bicu 3.5 sepenuhnya ke pemisah (asli).

Magadeev Nikita


Plus: Fon kepala yang sangat baik untuk harganya
Kekurangan: Setelah beberapa bulan digunakan, telinga kanan lebih tenang daripada sebelah kiri, yang sangat menjengkelkan
Kekurangan: Baiklah, seandainya saja saya mendapat salinan seperti itu, tetapi jika ada sampah seperti itu dengan semua orang, maka mereka tidak sepadan. Sekarang saya akan kurang percaya Asus

Nikolaevich Mikhail


Plus: Mereka pas dengan sempurna di kepala saya, bass dalam, mikrofon yang baik yang terlepas, ada juga butang bisu mikro.
Kekurangan: Tidak ada untuk saya
Kekurangan: Saya mempunyai banyak fon kepala. Inilah yang duduk di atas saya dengan sempurna kerana busur getah yang menyesuaikan diri, telinga tidak sakit. Pembesar suara sangat kuat, mereka berbaring di atas meja dan bukannya pembesar suara ketika saya menonton YouTube =) Saya sangat gembira dengan pembeliannya.

Monastyrsky Dmitry


Tambahan: Suara lebih kurang memuaskan
Kekurangan: Mikrofon hanya mengerikan, kerana percanggahan anda boleh mendengar dan tidak dapat didengar. Saya mencuba semua tetapan, tidak ada yang membantu. Kerosakan selepas sebulan penggunaan, dipesan dari citylink.
Kekurangan: Sangat tidak digalakkan

Kudryashov Alexandr


Plus: – Reka Bentuk – Kualiti bunyi dengan harga ini
Kekurangan: – Tekanan kuat di kepala dan telinga semasa sesi bermain panjang – Kedudukan (baca ulasan)
Kekurangan: Pada mulanya, saya mahu mengambil model lain dengan harga 7-8k, tetapi kad suara saya tidak sesuai, jadi saya memilih pilihan yang lebih mudah. Dengan harga 3k, fon kepala mungkin biasa. Cuma biasa, tapi tidak bagus. Pertama, mereka menekan kepala dengan kuat pada busur. Telinga dan kepala mula sakit setelah kira-kira satu jam bermain. Oleh itu, anda perlu berehat secara berkala untuk berehat telinga dan kepala. Kedua, kedudukan yang sangat bodoh dalam permainan. Ia berfungsi seperti berikut. Bayangkan bahawa watak anda tidak sabar dalam permainan. Tepat 90 darjah dari anda, sesuatu sedang berlaku. Suara hanya akan ada di fon telinga dari mana suara itu keluar. Tidak akan ada suara di cuping telinga kedua. Dalam hidup, anda tidak mendengar suara dengan satu telinga, tetapi tidak ada yang masuk ke telinga yang lain. Harus ada jilid yang berbeza, tetapi tidak. Malah titisan saya untuk 1k dapat melakukannya, tetapi telinga ini tidak dapat dilakukan. Jika tidak, mereka bagus untuk harganya. Kemas kini: Selepas penggunaan selama 3 bulan, mikrofon rosak.

Pengguna telah menyembunyikan datanya


Plus: -Reka Bentuk. Sederhana. Tidak ada perincian yang mencolok. Ringkas dan sedap. -Reka Bentuk. Tidak ada penyesuaian ketinggian pada setiap busur. Sebaliknya, batang fleksibel yang diperbuat daripada logam? dan ikat kepala dengan tali elastik, yang dengan sendirinya membentang ke panjang yang diinginkan semasa anda memakai fon kepala. -Mikrofon. Kami gembira dengan kualiti rakaman. Cukup bersih untuk alat dengar segmen ini. -Posisi dalam permainan. Anda tidak perlu membiasakan diri dengan alat dengar ini. Tidak ada masalah dengan kedudukan. Saya juga ingin mengingatkan anda bahawa kualitinya bergantung, pertama sekali, pada kad suara dan perisiannya. Dan hanya pada kualiti alat dengar. -Pelindung telinga yang sangat lembut. – Kawat jalinan. -Adapter dari plug headset untuk memisahkan plug fon kepala / mikrofon. -Adapter untuk disambungkan dengan pendawaian alternatif untuk sebilangan telefon pintar. -Kualiti membina
Kekurangan: -Sangat … Tidak, tidak begitu … SANGAT !!! Kedekatan kawalan kelantangan ke fon kepala. Saya faham apa yang telah dilakukan untuk meningkatkan kualiti suara dari mikrofon di pengatur ini, tetapi lebih baik tidak membuat mikrofon di sana dan membuat pengatur lebih rendah. Berita baiknya ialah anda dapat membiasakannya dengan cepat. -Seminar kilauan. -Tekanan di kepala. Saya selesa dengan fon kepala ini, tetapi seseorang mungkin tidak selesa dengan tekanan berterusan. -Kurang frekuensi rendah dan tinggi. Nasib baik, ini diperbetulkan oleh penyamaan dalam beberapa klik.
Kekurangan: Nilai wang yang baik. Asus cuba menekan segalanya dari segmen harga ini. Mereka tidak disia-siakan pada reka bentuk bom lampu latar. Mereka tidak membuat alat dengar dengan kad suara berkualiti rendah terbina dalam. Mereka hanya menghasilkan fon kepala $ 40 yang bagus untuk permainan dengan mikrofon yang baik. HyperX tentu lebih bagus, tetapi harganya tidak $ 40.

yaroslav.gs


Plus: Dibutuhkan untuk 2300. Fon kepala yang sangat baik. Semua menyukainya. Mikrofon untuk jumlah ini ringkas: 3
Kekurangan: Hanya satu tolak. Setelah lama digunakan, bunyi bising muncul di fon kepala (ketika menaikkan kelantangan dengan roda).

Papyan Sergey


Kelebihan: Tidak terlalu ketat telinga anda …. Duduk dengan selesa di kepala anda.
Kekurangan: Tidak ada mikrofon, tidak ada kesan pembatalan bunyi. Mikrofon rosak walaupun tanpa bekerja selama setahun!

Kirill Ivanov


Kelebihan: Jalinan kabel, penyesuai yang berbeza.
Kekurangan: Mikrofon. Semua orang menulis mengenai mikrofon yang baik. Shta? Saya menghabiskan masa yang lama untuk memalukan dalam tetapan Windows dan Realtek HD Driver, tetapi saya tidak mendapat rekod yang boleh diterima. Bunyi. Dia juga seorang dukun dengan suara, sepertinya dapat diterima, tetapi Anda tidak boleh menyebutnya sebagai martabat. Peluh telinga dan sakit kepala bermula selepas pemakaian selama 1.5-2 jam. Alat kawalan jauh berada tepat di bawah fon kepala, sangat tidak selesa.
Kekurangan: Saya sama sekali tidak memilih suara (jika bukan hanya dari tong), tetapi mikrofon yang baik adalah penting bagi saya, yang tidak dijangka.

Mikhail Belozerov



Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen