9 maskara terbaik untuk kelantangan

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Maskara isipadu yang baik bernilai beratnya dalam emas. Banyak model tidak sesuai untuk beberapa gadis kerana pelbagai alasan – berus yang tidak selesa, konsistensi terlalu nipis atau tebal, komposisi yang mencurigakan … Tetapi mudah untuk mencari maskara kelantangan yang bagus di pasaran jika anda memahami tawarannya. Dan untuk mempermudah anda, kami telah menemui sembilan pilihan hebat dan meletakkan mascaras terbaik untuk jumlah. Hanya tinggal pilihan.

Cara memilih maskara isipadu terbaik

Sebelum membeli maskara apa pun, dan lebih-lebih lagi untuk menambah jumlah, anda perlu memperhatikan beberapa ciri kosmetik. Mengetahui mereka, anda boleh memilih produk terbaik yang senang digunakan dan tidak akan menyebabkan masalah kulit dan alergi.

  1. Isipadu bulu mata tanpa maskara. Kami tidak mengesyorkan membeli maskara dengan jumlah yang banyak jika anda mempunyai bulu mata yang tebal. Jika tidak, anda mungkin berakhir dengan sesuatu yang tidak terlalu cantik dan sangat menonjol.
  2. Jenis berus. Sebaiknya ambil maskara isipadu dengan berus klasik – ia memisahkan silia dan menggunakan bahan tersebut dengan lembut. Tetapi perhatikan bentuk mata, ketebalan dan panjang berus. Untuk bulu mata kaku, kami mengesyorkan sikat kaku yang serupa. Anda tidak boleh mengambil pilihan silikon jika anda mempunyai bulu mata yang lembut atau lebih nipis. Sekiranya kelopak mata bawah sempit, berus dengan ketebalan kecil akan berlaku – ini juga berlaku untuk kanak-kanak perempuan dengan potongan mata Mongoloid.
  3. Komposisi maskara. Fokus pada produk kosmetik masa depan anda. Sekiranya anda mahukan kelantangan lebih banyak, cari lilin. Sekiranya anda ingin menguatkan – ambil maskara dengan minyak dan vitamin. Lebih baik jika komposisi itu mengandungi komponen hypoallergenic, jika tidak ada risiko masalah kulit.
  4. Ketumpatan kosmetik. Sekiranya boleh, kaji struktur alat masa depan. Adalah wajar agar maskara tebal sedikit, seolah-olah berkrim atau menyerupai gel. Ketekalan ini akan membolehkan anda merata cat secara merata di atas bulu mata, tetapi pada masa yang sama ia tidak membentuk gumpalan dan tidak melekatkan rambut bersama-sama.
  5. Keberkesanan dan penglihatan. Fikirkan tentang apa yang anda perlukan maskara. Sekiranya anda ingin membuat solek semula jadi untuk kehidupan seharian, maka lebih baik tidak mengambil model dengan kesan bulu mata palsu atau kelantangan yang terlalu serius. Mereka lebih sesuai untuk solek malam.

Berdasarkan ciri tersebut, anda boleh memilih kosmetik yang paling sesuai untuk anda. Dan solek anda akan menjadi lebih cerah dan cantik, dan maskara akan menjadi sentuhan penamat di dalamnya. Dan tidak akan membahayakan mata dan kulit.

Penarafan mascaras terbaik untuk jumlah

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penarafan mascaras terbaik untuk jumlah 1 YSL Beauté Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock 1740 RUB
2 Lancôme Hypnôse Doll Eyes Waterproof RUB 1775
3 Kelantangan Chanel le 2615 RUB
4 Giorgio Armani Eccentrico Mascara 2900 RUB
5 Volume supra maskara Clarins RUB 900
6 Bourjois Volume Glamour 480 RUB
7 Maybelline New York Lash Sensational Luscious RUB 380
8 Pupa Vamp! 445 RUB
9 L'Oréal Paris Volume Million Lashes Fatale 440 RUB

YSL Beauté Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock

Penilaian: 4.9

YSL BEAUTÉ MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS THE SHOCK

Dakwat Perancis 'elit' mahal, cantik dan senang digunakan. Kosmetik mencipta kesan 'bulu mata palsu'. Kelantangan akan dikekalkan sepanjang hari. Struktur maskara membolehkan lapisan bergabung antara satu sama lain, sama rata pada setiap bulu mata. Oleh kerana itu, anda boleh membuat panjang dan kelantangan yang luar biasa. Set ini merangkumi delapan kuas dengan empat takungan untuk produk. Mereka akan mengumpulkan jumlah maskara, yang paling berkesan akan melukis pada bulu mata.

Maskara terdapat dalam dua warna – hitam klasik dan biru tua. Dalam ulasan pelanggan, mereka memuji kosmetik, terutama yang menunjukkan tidak adanya kerengsaan selepas penggunaan dan penggunaan ekonomi. Struktur berkrim membolehkan satu tiub 'meregangkan' untuk jangka masa panjang. Tetapi sebilangan pengguna tidak menyukai kenyataan bahawa ketika dibuka, maskara tidak bertahan lebih lama dari tiga hingga empat bulan (sebaliknya, ini membicarakan keindahan).

Kelebihan

  • Berus angka lapan yang selesa.
  • Struktur maskara terbaik menghasilkan kelantangan yang konsisten.
  • Ketabahan yang baik jika tidak basah.

keburukan

  • Kering dengan cepat selepas dibuka.

Lancôme Hypnôse Doll Eyes Waterproof

Penilaian: 4.8

LANCÔME HYPNÔSE DOLL EYES WATERPROOF

Kosmetik untuk kes ini apabila anda memerlukan solek untuk hidup lama, tidak menetes atau runtuh. Maskara tahan lama dan memberikan bulu mata panjang, kelantangan dan sedikit keriting. Ia mempunyai rumbai tirus. Ini membolehkan anda mengaplikasikan produk secara merata pada setiap bulu mata, walaupun di sudut mata. Hasilnya adalah penampilan ekspresif 'seperti boneka' dengan bulu mata yang dijejak dengan elegan.

Saya gembira kerana maskara kalis air. Oleh itu, jangan risau jika anda memakai solekan malam anda dan takut jika air mata yang tidak disengajakan akan merosakkannya. Lebih-lebih lagi – kosmetik bukan sahaja tidak akan mengalir, tetapi juga tidak akan runtuh. Jadi tidak ada kerengsaan – hanya kesan yang berpanjangan selama 12 jam akan datang. Yang penting produk tersebut terdiri daripada bahan semula jadi. Bahan-bahannya tidak termasuk produk petrokimia, yang akan menyenangkan bukan hanya untuk keadaan mata anda ketika memakai, tetapi juga untuk lingkungan.

Kelebihan

  • Komposisi semula jadi tanpa produk minyak.
  • Maskara kalis air – tidak akan mengalir pada saat yang paling penting.

keburukan

  • Mencuci dengan bermasalah.

Kelantangan Chanel le

Penilaian: 4.7

VOLUME CHANEL LE

Maskara yang mampu memberikan kelembapan semula jadi (yang penting) kepada bulu mata yang nipis dan nipis. Setelah menggunakannya, mereka akan kelihatan tebal, padat dan panjang. Tetapi tidak seperti anak patung – bulu mata akan berubah menjadi semula jadi. Oleh itu, untuk sangat jarang dan kurus, kosmetik ini hampir tidak sesuai jika anda mahukan jumlah yang hebat. Produk ini mempunyai warna yang terang dan ekspresif. Oleh itu, ia membantu mengatasi kelembapan bulu mata.

Kosmetik itu mendapat sikat lurus klasik. Ia agak keras, agak lembut. Secara amnya, berus standard yang sesuai dengan struktur maskara dengan sempurna. Dalam ulasan tersebut, pengguna memperhatikan bahawa maskara dapat digunakan dalam beberapa 'mode': memberi keindahan pada bulu mata yang sudah tebal dan membuat kelantangan pada rambut yang jarang atau pendek. Dalam kes terakhir, ia mesti digunakan dalam dua atau lebih lapisan. Ingat – jika anda menggunakan terlalu banyak, maskara akan mulai hancur.

Kelebihan

  • Kelantangan dan warna semula jadi pada semua bulu mata.
  • Kelihatan baik semasa menerapkan dua atau lebih lapisan.

keburukan

  • Tidak membuat kelantangan 'boneka'.
  • Ia runtuh jika anda berlebihan dengan jumlah lapisan.

Giorgio Armani Eccentrico Mascara

Penilaian: 4.7

GIORGIO ARMANI ECCENTRICO MASCARA

Pengilang maskara ini menjanjikan pemisahan kelantangan segera untuk bulu mata. Dan untuk ini, cukup beberapa sapuan dengan berus yang cukup – produk ini sesuai dengan bulu mata, menebal dan memanjangkannya secara visual. Komposisi itu merangkumi polimer pengikat (sejenis gel bertekstur), dipersembahkan sebagai inovasi oleh Armani. Komponen baru berfungsi bersama dengan lilin semula jadi. Oleh kerana itu, maskara secara ideal menyelimuti setiap bulu mata secara terpisah, tanpa menyatukannya. Walaupun anda menggunakan beberapa lapisan satu demi satu.

Rasanya maskara kalis air. Tetapi pada masa yang sama, kaedah khas tidak diperlukan untuk membuangnya – ia dibasuh dengan busa biasa. Ketebalan dan ketegaran berus lurus sangat sesuai – ia membolehkan anda melengkung bulu mata anda dengan sederhana, menyebarkan maskara dengan lancar ke permukaannya. Tetapi maskara juga mempunyai kekurangan – secara runcit ia dijual dengan harga sekitar 3,000 rubel, yang cukup mahal berbanding banyak pilihan lain dalam penilaian kami. Sebaliknya, kualiti sangat berbaloi.

Kelebihan

  • Basuh dengan baik dengan busa, tetapi tidak mengalir dari air.
  • Sebarkan dengan sempurna pada bulu mata.

keburukan

  • Harga tinggi.

Volume supra maskara Clarins

Penilaian: 4.7

VOLUM SUPRA CLARINS MASCARA

Mascara 'mewah' lain dengan harga yang tidak terlalu tinggi untuk kelas ini – dalam lingkungan 2-2,5 ribu rubel. Pengilang mendakwa bahawa bahan tambahan 'bermanfaat' dalam komposisi (pelbagai vitamin dan mineral) akan menyebabkan pertumbuhan bulu mata semula jadi dan peningkatan jumlahnya. Dalam ulasan tersebut, pengguna mengesahkan bahawa maskara mempunyai kesan seperti itu. Ia juga menarik bahawa kosmetik mencium wangian wangi yang sedikit manis. Ini dapat melengkapkan gambar jika anda harus menghubungi seseorang dengan rapat. Garis itu merangkumi bukan hanya warna hitam yang kaya, tetapi juga warna coklat lembut yang menarik bagi pembawa rambut ringan dan solek siang hari.

Secara umum, maskara boleh dipanggil 'rata-rata' dalam kualiti. Walaupun dari aspek positif, itu bukan kekurangannya. Malangnya, maskara bukanlah sikat yang paling berjaya – lembut dan selesa, tetapi tidak memisahkan silia sepenuhnya, jika anda tidak terbiasa. Jadi solek kadang-kadang akan melekatkan rambut. Juga, maskara tidak terlalu berterusan – ia boleh mulai runtuh setelah kira-kira 7-9 jam selepas permohonan.

Kelebihan

  • Bau yang sedap ketika digunakan.
  • Menguatkan dan merangsang pertumbuhan bulu mata.
  • Memberi kelantangan dan warna yang cantik.

keburukan

  • Berus kontroversial – anda perlu menyesuaikan diri agar tidak melekatkan bulu mata anda.
  • Ia mula runtuh dengan agak cepat.

Bourjois Volume Glamour

Penilaian: 4.6

GLAMOR VOLUME BOURJOIS

Kosmetik murah yang jujur ​​mendapat tempat dalam ranking mascaras terbaik untuk jumlah kami. Alat khas ini telah berada di pasaran selama kira-kira belasan tahun. Dan selama ini, ia telah mendapat populariti liar di kalangan gadis-gadis yang tidak mengejar kosmetik mewah. Walaupun harganya, maskara ini melakukan tugasnya dengan luar biasa. Pengilang menyatakannya sebagai 'volume super'. Dan itu benar – setelah menggunakan satu lapisan, bulu mata menjadi lebih tebal dan panjang. Tetapi alat ini memerlukan kemahiran – anda perlu melukis bulu mata dengan perlahan dan berhati-hati, jika tidak, benjolan mungkin terbentuk.

Banyak memuji maskara kerana ketahanannya. Pada penghujung hari, ia tidak runtuh, seperti model murah lain, dan tidak melayang dari sedikit kelembapan. Tetapi, secara semula jadi, harga mempengaruhi beberapa ciri. Oleh itu, beberapa spesimen boleh berubah menjadi terlalu cair dan kotor. Tetapi seminggu setelah dibuka, maskara mengering dan boleh digunakan tanpa masalah. Di samping itu, sebilangan produk tidak sesuai kerana berus yang tidak selesa.

Kelebihan

  • Harga yang sangat rendah – dalam lingkungan 300-600 rubel.
  • Peningkatan jumlah yang baik.

keburukan

  • Berus yang tidak selesa.
  • Konsistensi maskara baru terlalu tipis.

Maybelline New York Lash Sensational Luscious

Penilaian: 4.5

MUNGKIN BARU YORK LASH SENSATIONAL LUSCIOUS

Maskara murah dari jenama terkenal yang dapat meningkatkan volume dengan baik dengan harga yang sangat sederhana. Tetapi, tentu saja, dengan kekurangan tertentu. Pengilangnya menulis bahawa komposisi itu mengandungi minyak yang harus menyuburkan dan memenuhi setiap bulu mata, yang, sebagai hasilnya, akan menguatkan semula jadi. Namun, pada masa yang sama, ia mengubah konsistensi menjadi agak cair, yang tidak akan disukai oleh setiap gadis. Dan setelah pengeringan, maskara tidak menempel dengan baik pada bulu mata, runtuh setelah beberapa jam.

Berus berbentuk kerucut, dengan bulu yang jarang. Ia memberikan kelantangan dan kipas seperti kipas apabila digunakan dengan sangat berhati-hati. Tetapi ada masalah – maskara terlalu banyak dapat terkumpul di antara vili, yang akan menyebabkan benjolan muncul. Oleh itu, kanak-kanak perempuan sering menukar sikat – selepas itu, alat itu boleh digunakan dengan baik.

Kelebihan

  • Kos rendah – sehingga 500 rubel.
  • Minyak dan bahan hypoallergenic dalam komposisi.

keburukan

  • Mencuci kulit dengan teruk.
  • Terbang dari silia selepas 3-4 jam.
  • Berus menjijikkan.

Pupa Vamp!

Penilaian: 4.4

PUPA VAMP!

Maskara mewah dengan lima warna sekaligus – dari hitam klasik hingga ungu ekspresif. Sesuai dengan namanya – dengan pertolongannya, anda boleh membuat sebarang solek, walaupun terus terang 'vampir'. Sudah setelah hantaran pertama di sepanjang bulu mata dengan sikat halus-delapan, penampilannya berubah. Maskara benar-benar memberikan kelantangan tambahan dan memanjangkan rambut. Sekiranya anda menggunakan dua lapisan – maskara akan menghasilkan 'palsu' dari bulu mata semula jadi, ia akan berubah menjadi gebu dan kelihatan. Tetapi pada masa yang sama, tidak terlalu berterusan – ia mula runtuh setelah 4-5 jam memakai, walaupun tidak banyak.

Berus pada maskara pasar besar ini sangat selesa. Ia melukis secara optimum, menggunakan jumlah dana yang betul. Tetapi boleh mengotorkan kulit jika ditangani dengan ceroboh. Maskara itu sendiri mudah dicuci dengan air misel atau alat penghilang solek. Cukup banyak air – kosmetik tidak tahan terhadap kelembapan.

Kelebihan

  • Tidak merebak dari kelembapan tinggi atau hujan.
  • Berus yang senang digunakan.
  • Kelantangan vampir dan beberapa warna.

keburukan

  • Ia jatuh selepas beberapa jam.
  • Harga untuk pasaran massa agak tinggi – hingga 900 rubel.

L'Oréal Paris Volume Million Lashes Fatale

Penilaian: 4.3

L'ORÉAL PARIS VOLUME JUTA LASHES FATALE

Maskara yang murah, tetapi cukup berkesan, mampu memberikan kelantangan yang bagus (walaupun tidak terlalu banyak) pada bulu mata mana pun. Kami mengesyorkan agar tidak menggunakan maskara ini di lebih dari satu lapisan, jika tidak, ia mula menggumpal dan secara aktif runtuh setelah beberapa jam dipakai. Tetapi apabila digunakan dalam satu lapisan, ia menunjukkan hasil yang sangat baik. Bulu mata lebih cerah tetapi semula jadi. Jadi maskara sangat sesuai untuk solekan 'tidak mencolok' pada waktu siang.

Berusnya klasik, lurus, diperbuat daripada silikon. Tetapi ia mempunyai keanehan – menyilang bulu pendek, yang menyebarkan maskara dengan lembut di atas bulu mata, menghalangnya daripada melekat, dan kosmetik – bergumpal ketika digunakan dalam satu lapisan. Secara umum, maskara ini bukan untuk membuat volume 'sihir'. Sebaliknya, ini adalah untuk membetulkan bulu mata yang terlalu jarang atau pendek – dengan pertolongannya, anda dapat membuat model bulu mata semula jadi yang cukup standard.

Kelebihan

  • Bulu mata solekan kelihatan semula jadi, walaupun pada mulanya nipis.
  • Mudah dicuci dengan apa jua kaedah.

keburukan

  • Tidak sesuai untuk jumlah yang terlalu semula jadi.
  • Anda hanya boleh menggunakan satu lapisan, jika tidak, ia akan runtuh.

Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen