8 fon kepala konduksi tulang terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Di antara pelbagai jenis fon kepala dari semua jalur, faktor bentuk dan kategori harga, terdapat lapisan pembaris yang sangat sempit yang berfungsi berdasarkan prinsip yang sama sekali berbeza. Di dalamnya, suara itu dikirim ke telinga dalam tepat melalui tulang tengkorak, melewati gendang telinga. Model fungsional untuk pengguna massa muncul baru-baru ini dan masih terdapat sangat sedikit model fon kepala tradisional. Walaupun begitu, 'tulang', seperti yang disebut juga, fon kepala dengan kukuh membuktikan ceruk kecil mereka. Kakitangan editorial dan penganalisis perkhidmatan https://rankquality.com/ telah menyediakan gambaran umum mengenai model paling luar biasa yang terdapat di pasaran Rusia.

Mengapa fon kepala 'tulang' lebih baik daripada yang biasa?

Jawapan segera adalah apa-apa. Fon kepala konduksi tulang tidak lebih baik atau lebih buruk daripada biasa. Mereka hanya berbeza dan mempunyai aplikasi yang sedikit berbeza.

Perbezaan utama antara fon kepala tulang dan fon kepala biasa tidak berfungsi, tetapi hanya praktikal. Faktanya ialah mereka tidak perlu dimasukkan ke telinga atau dipakai, sehingga mengasingkan diri dari bunyi luaran. Penghantaran getaran suara melalui permukaan sentuhan yang berdekatan dengan kawasan temporal, sementara telinga tetap bebas. Ini bermaksud bahawa semua bunyi di sekitar didengar tanpa halangan, hanya dengan latar belakang apa yang disiarkan oleh fon kepala.

Kawasan paling dekat dalam aplikasi format fon kepala ini adalah pejabat (anda boleh bercakap di Skype dan pada masa yang sama mendengar segala-galanya, bos, pelanggan dan rakan sekerja), menjaga anak-anak kecil (anda dapat menonton TV dengan jumlah penuh dan pada masa yang sama mendengar dengan sempurna jika anak bangun dan menangis), untuk orang yang mempunyai masalah pendengaran dan orang tua (tulang lubang telinga tidak peduli dengan keadaan gegendang telinga, bentuk telinga, ubah bentuk saluran telinga), untuk penunggang basikal, pelari, pejalan kaki (anda boleh mendengar muzik atau buku audio secara serentak, dan pada masa yang sama menyeberangi jalan dengan selamat, mendengar suara anjing yang tersangkut, menjerit orang yang lewat, dll).

Akhirnya, sedikit penjelasan untuk pemahaman yang lengkap. Fon kepala konduksi tulang tidak boleh dianggap sesuai dengan fon kepala tradisional yang menggunakan teknologi ini, tidak kira seberapa besar huruf yang ditulis tentangnya dalam bahan promosi. Faktanya ialah fon kepala dengan elemen teknologi ini menggunakan konduksi tulang untuk menghantar bass berat melalui tulang, yang sebenarnya boleh merosakkan gendang telinga. Pada masa yang sama, mereka menutup telinga sama seperti semua fon kepala. Model yang sama yang akan kita pertimbangkan hari ini menggunakan teknologi konduksi tulang secara eksklusif dan sama sekali tidak menutup telinga. Ini adalah kelebihan utama mereka.

Penarafan fon kepala konduksi tulang terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Fon kepala konduksi tulang berwayar terbaik 1 AfterShokz Sportz Titanium RUB 3,490
2 AfterShokz Sportz Titanium dengan mikrofon RUB 3,222
Fon Kepala Tanpa Wayar Konduksi Tulang Terbaik 1 Titik AfterShokz Trekz RUB 5,990
2 Rombica FIT X-01 Hitam RUB 3,990
3 Baseus BC10 RUB 5,599
4 AfterShokz Trekz Air RUB 6,712
5 AfterShokz Aeropex 11 345 RUB
6 AfterShokz Xtrainerz RUB 12,990

Fon kepala konduksi tulang berwayar terbaik

Mari mulakan dengan pilihan mini fon kepala tulang berwayar. Mereka bukan yang terbaik, tetapi hanya satu-satunya. Ya, pada Februari 2020, pasaran Rusia dengan pilihan fon kepala konduksi tulang, ada sedikit masalah yang tidak penting. Satu-satunya tanda dagangan dalam pelbagai jenis adalah AfterShokz. Model selebihnya yang boleh didapati di kedai dalam talian kebanyakannya sudah habis terjual lama dan tidak diharapkan pengisian semula. Sama seperti model wayarles.

AfterShokz Sportz Titanium

Penilaian: 4.9

AfterShokz Sportz Titanium

Pertama, pertimbangkan model Sportz Titanium berwayar, yang diposisikan oleh pengeluar sebagai 'untuk sukan'. Sebenarnya, tidak ada yang melarang menggunakan fon kepala ini seperti yang anda mahukan, tetapi arah yang ditetapkan umumnya betul – dengan pertolongan mereka, anda dapat melakukan latihan dengan muzik berirama, sambil mendengar perintah pelatih.

Reka bentuk di sini dibuat dalam bentuk headband busur kepala dengan osilator piezo di hujungnya. Dibetulkan di bahagian belakang kepala. Tubuh terbuat dari plastik yang baik dalam pelbagai kombinasi warna hitam utama dengan yang lain untuk dipilih – merah, biru atau hitam yang sama. Aksesori ini beratnya hanya 39g. Set penghantaran merangkumi kotak khas untuk membawa dan melindungi.

Dari sudut pandangan teknikal, ini adalah fon kepala jenis dinamik, mampu menghantar getaran dengan frekuensi 20 hingga 20 ribu Hz – jarak ini lebih dari cukup untuk merangkumi semua kemungkinan pendengaran manusia yang wajar.

Kabel disambungkan ke satu sisi fon kepala dan mempunyai minijack 3.5mm standard di hujung yang lain. Bentuk plag – berbentuk L. Oleh kerana fon kepala ini beroperasi pada prinsip yang berbeza, kuasa hantu dari bicu audio tidak akan mencukupi untuknya. Oleh itu, mereka dilengkapi dengan bateri lithium-ion terbina dalam. Masa operasi anggaran – sehingga 12 jam, bergantung pada intensiti penggunaan. Dalam mod siap sedia – sehingga 1440 mengikut pasport. Masa cas penuh adalah 2 jam.

Sportz Titanium adalah generasi kedua fon telinga tulang belakang AfterShokz, yang mendesain semula badan, meningkatkan penyerapan suara dan peningkatan kualiti suara.

Kelebihan

  • paru-paru;
  • kualiti bunyi yang cukup tinggi;
  • bahan berkualiti;
  • muat yang selesa;
  • autonomi.

keburukan

  • lokasi yang tidak selesa dari pek bateri.

AfterShokz Sportz Titanium dengan mikrofon

Penilaian: 4.8

AfterShokz Sportz Titanium dengan mikrofon

Sekarang mari kita lihat pengubahsuaian model fon kepala konduksi tulang yang dijelaskan di atas, tetapi yang sudah dilengkapi dengan mikrofon. Fon kepala ini separuh atau bahkan dua kali ganda daripada harga sebelumnya, bergantung pada penambahan pada titik penjualan tertentu.

Sebenarnya, tidak banyak yang perlu ditulis di sini, kerana pengubahsuaian alat dengar ini hampir sama dengan model sebelumnya. Ini termasuk kapasiti bateri, julat frekuensi, bentuk dan juga pilihan warna. Satu-satunya perbezaan adalah mikrofon terbina dalam.

Secara berasingan, kita hanya ingat perincian seperti unit kawalan luar dan bateri. Sekiranya pengguna masih bersetuju dengan unit kawalan pada wayar dengan alasan yang jelas, maka bateri 'gantung' tidak sesuai dengan keinginan semua orang, terutama di tempat yang tidak selesa. Sebaliknya, bateri yang dilepaskan melegakan ikat kepala, yang dengan beratnya hampir tidak ada – hanya 20g, yang jauh lebih sedikit daripada kapal utama AfterShokz Xtrainerz yang sangat ringan.

Kelebihan

  • semua kelebihan model sebelumnya;
  • mikrofon.

keburukan

  • lokasi yang tidak selesa dari pek bateri.

Fon Kepala Tanpa Wayar Konduksi Tulang Terbaik

Sekarang mari kita ketahui kumpulan fon kepala konduksi tulang yang jauh lebih besar – tanpa wayar. Di sini juga, tanda dagangan AfterShokz akan menguasai pelbagai jenis. Kami mengingatkan anda bahawa ini adalah keadaan di pasaran pada Februari 2020. Mungkin dalam masa terdekat, pelbagai jenis akan menjadi lebih menarik dan pelbagai.

Titik AfterShokz Trekz

Penilaian: 4.9

Titik AfterShokz Trekz

Pertama, kami akan mempertimbangkan salah satu model yang paling popular, dan selesai dengan kapal induk yang paling mahal. Jadi, Trekz Titanium juga merupakan versi terkini fon kepala tulang AfterShokz generasi sebelumnya. Mereka mendapat 'nama keluarga' dari teras titanium busur, yang dilengkapi dengan AfterShokz Trekz yang diperbaharui.

Seperti pilihan kabel yang dijelaskan di atas, ya, memang, keseluruhan rangkaian AfterShokz, mereka diposisikan sebagai sukan. Reka bentuknya diletakkan, ikat kepala dilekatkan di bahagian belakang kepala. Bahan dan kualiti binaan tidak menimbulkan rungutan sama ada dari pengguna biasa atau dari pengulas pilihan. Terdapat dalam enam warna badan. Alat dengar beratnya 36g.

Peranti menghasilkan semula ayunan dalam julat yang sama dengan dua model yang dinyatakan di atas – dari 20 hingga 20 ribu Hz. Sensitiviti 100dB. Dua mikrofon dibina ke dalam badan untuk kesan stereo. Isyarat dihantar melalui Bluetooth – saluran (versi 4.1) dengan jarak standard 10 meter. Menyokong profil kawalan Headset, A2DP, AVRCP, Hands free. Terdapat LED status pada kes itu.

Unit kawalan yang digabungkan dengan mikrofon membolehkan anda mengawal alat yang boleh dipakai yang dihubungkan dengan fon kepala, misalnya telefon pintar. Oleh itu, dengan manipulasi mudah, anda boleh menangguhkan panggilan, menunggu, menjawab panggilan, mengakhiri perbualan, memanggil nombor terakhir. Terdapat fungsi panggilan suara.

Sarung fon kepala mempunyai perlindungan IP55 – ia akan melindunginya dari habuk dan percikan, tetapi menjatuhkannya ke dalam air dan lebih-lebih lagi, menyelam ke dalamnya tidak digalakkan. Operasi autonomi berdasarkan bateri lithium-ion terbina dalam. Masa anggaran kerja berterusan – sehingga 6 jam, bergantung pada intensiti. Peranti boleh menghabiskan sehingga 240 jam dalam mod siap sedia. Masa pengecasan penuh adalah dari 1.5 jam.

Kelebihan

  • bahan dan pemasangan berkualiti;
  • reka bentuk bergaya;
  • ringan dan selesa;
  • pendengaran yang baik (seperti fon kepala tulang);
  • fungsi kawalan alat yang boleh dipakai;
  • autonomi.

keburukan

  • tuntutan pengguna terhadap getaran yang dihantar ke cermin mata.

Rombica FIT X-01 Hitam

Penilaian: 4.8

Rombica FIT X-01 Hitam

Pertimbangkan sekarang, untuk perubahan, dua model fon kepala tulang dari pengeluar lain, yang masih tersedia di pasaran Rusia, walaupun tidak terdapat dalam pelbagai jenis seperti AfterShokz. Model yang dipersembahkan Rombica FIT X-01 Black adalah pilihan yang baik untuk pengeluaran China.

Dari siri sebelumnya, fon kepala ini berbeza dari segi penampilan – ia mempunyai casing plastik hitam yang lebih besar. Dimensi – 14.5x15x5cm. Ciri-ciri yang lain serupa, walaupun berbeza dalam nuansa. Pelek dipasang di bahagian belakang kepala. Pemasangan yang selamat berkat gelang getah.

Julat getaran yang dapat dihasilkan semula di Rombica berbeza dari 100 hingga 18 ribu Hz. Sensitiviti – 82dB. Impedans – 8 ohm. Saiz membran – diameter 15mm. Terdapat mikrofon terbina dalam. Terdapat LED status pada kes itu.

Isyarat dihantar melalui saluran Bluetooth versi 4.0. Jejari aksi yakin ialah 10 meter. Profil kawalan alat dengar, AVRCP dan A2DP disokong. Gandingan automatik.

Operasi autonomi disediakan oleh bateri ion lithium dengan kapasiti 200 mAh. Dengan pengisian penuh dengan operasi berterusan, aksesori boleh berfungsi sehingga 5 jam. Mengecas dari sifar – dalam satu setengah jam melalui soket Micro-USB.

Dari kawalan fon kepala pada casing adalah butang kuasa dan kawalan kelantangan. Rim tidak boleh disesuaikan saiznya.

Kelebihan

  • kualiti bahan dan mutu kerja;
  • kemudahan;
  • kedengaran baik, tetapi tenang;
  • pas selamat berkat gelang getah.

keburukan

  • pelek tidak dikawal;
  • suara yang agak sunyi – bukan untuk bandar.

Baseus BC10

Penilaian: 4.7

Baseus BC10

Alat ganti konduksi tulang jenama lain adalah Baseus BC10. Model ini mirip dengan yang sebelumnya, tetapi akan lebih menarik dari segi ciri.

Di sini kita melihat badan hitam yang serupa, agak besar dengan latar belakang alat dengar AfterShokz. Di dalam, di bawah lapisan polimer, ada bingkai keluli yang memastikan pemasangan pemancar yang pas ke kawasan temporal.

Luar biasa adalah bahan casing luar yang dipilih oleh pengeluar – plastik ABS tahan lama dan silika gel hygroscopic. Yang terakhir digunakan untuk mengimbangi keringat yang banyak semasa bersukan. Malah terdapat ketahanan air IPX5. Alat dengar mempunyai reka bentuk yang menarik dengan tepi bulat sedapat mungkin, menyenangkan pada permukaan sentuhan. Berat 25g.

Julat getaran yang dapat dihasilkan semula untuk model ini adalah dari 20 hingga 20 ribu Hertz. Sensitiviti – 100dB. Impedans – 8 ohm. Nisbah isyarat ke bunyi – sekurang-kurangnya 80dB. Isyarat dihantar melalui saluran Bluetooth 5.0. Dalam jarak 10 meter, isyaratnya sekata dan stabil. Profil yang disokong A2DP, AVRCP, Bebas tangan, Alat dengar. Pada kes itu terdapat butang kuasa dan kawalan kelantangan.

Fon kepala dikuasakan oleh bateri polimer lithium dengan kapasiti 150mAh. Ini cukup untuk 200 jam dalam mod siap sedia dan sehingga 8 (sebenarnya – hingga 5-6) jam kerja aktif, bergantung pada kawalan kelantangan. Dikenakan sepenuhnya dalam masa 1.5 jam. Antara muka pengecasan – MicroUSB.

Kelebihan

  • berat minimum;
  • bunyi yang baik;
  • Bluetooth 5.0.;
  • bahan – gel silika dan plastik ABS tahan lama;
  • reka bentuk yang menarik;
  • menyenangkan untuk disentuh.

keburukan

  • tidak ada aduan yang dijumpai, serta kelemahan objektif.

AfterShokz Trekz Air

Penilaian: 4.7

AfterShokz Trekz Air

Dan sekali lagi, kembali ke fon kepala konduksi tulang AfterShokz. Pertimbangkan sekarang model Trekz Air yang sangat popular dan lebih mahal.

Berbanding dengan Trekz Titanium, akan ada banyak persamaan. Kami akan menyenaraikan semuanya dengan kaedah ekspres dalam satu senarai, dan kemudian membincangkan perbezaan dan ciri. Julat frekuensi yang dapat dihasilkan di sini adalah standard – dari 20 hingga 20 ribu Hertz, kepekaan – 100dB, berat – 30g, pemasangan – lengkungan oksipital, dua mikrofon, komunikasi tanpa wayar – Bluetooth 4.2, jejari penerimaan isyarat yang boleh dipercayai hingga 10 meter, sokongan untuk profil A2DP, AVRCP, Hands free, Headset, bateri lithium-ion, autonomi 6 jam dalam operasi dan sehingga 480 jam dalam keadaan siap sedia, pengisian penuh – 2 jam.

Sekarang mengenai ciri-ciri individu AfterShokz Trekz Air. Dalam model ini, pertama-tama kita perhatikan penampilannya. Ia sangat ekspresif, futuristik, tanpa sudut tajam, tetapi hanya peralihan yang lancar. Terdapat empat pilihan warna untuk dipilih bersama dengan warna asas hitam – hijau, merah, kelabu dan biru.

Seperti Trekz Titanium, model ini telah diperbaharui dengan ikat kepala titanium. Ini dilakukan sebagai sebahagian daripada usaha pengeluar untuk mengurangkan berat telinga telinga.

Bungkusan pakej, walaupun sederhana, menarik. Ia termasuk alat dengar itu sendiri, kabel pengecasan, dokumentasi, sarung membawa mudah dan sepasang penutup telinga yang ditutup dalam beg lutsinar.

Walaupun tanpa casing, anda boleh membawa fon kepala ke dalam poket mana pun tanpa masalah. Hampir mustahil untuk pecah, kerana mereka mudah dilindungi – mereka membengkok dan kembali tepat ke bentuk semula jadi.

Perlu disebut secara berasingan bahawa dalam model ini dan seterusnya, perlindungan terhadap kebocoran bunyi dilaksanakan. Oleh kerana ini adalah alat dengar jenis terbuka, beberapa pendengaran ke luar masih ada, bahkan untuk konsep konduksi tulang. Pembangun telah menghasilkan jalan keluar – bentuk khas lubang kecil dalam kes yang berfungsi dalam getaran antiphase hingga bunyi, sehingga mengurangkan pendengaran kepada mereka yang berada di sekitar sehingga hampir tidak dapat dilihat.

Secara amnya, model ini menonjol dengan latar belakang semua model sebelumnya menjadi lebih baik. Satu-satunya perkara yang secara objektif dapat dianggap sebagai kekurangan adalah ketiadaan petunjuk – tidak jelas sama ada fon kepala dihidupkan atau dimatikan, dan tahap bateri hanya dapat dijumpai dari 'pengumuman' pemberitahuan suara terbina dalam apabila dihidupkan.

Kelebihan

  • bahan dan pemasangan berkualiti;
  • mereka mudah dilunaskan, mustahil untuk pecah secara tidak sengaja;
  • bunyi yang baik;
  • kebocoran bunyi minimum;
  • reka bentuk futuristik yang canggih;
  • peralatan.

keburukan

  • tidak ada petunjuk.

AfterShokz Aeropex

Penilaian: 4.6

AfterShokz Aeropex

Lebih jauh dalam tinjauan kami adalah fon kepala konduksi tulang, juga jenama AfterShokz, tetapi lebih baik, lebih ringan dan lebih mahal. Ini adalah model Aeropex, yang sudah dapat digunakan dengan tempahan tertentu untuk berenang.

Mari kita senaraikan ciri-ciri utama. Julat frekuensi sama dengan model jiran jenama ini – dari 20 hingga 20 ribu Hz; kepekaan – 105dB; berat – 25 g; tahap perlindungan IP67 dari faktor luaran; komunikasi tanpa wayar – Bluetooth 5.0 dengan radius penerimaan isyarat sehingga 10 meter; sokongan untuk profil A2DP, AVRCP, Hands free, Headset; bateri dengan kapasiti 145mAh; operasi autonomi – operasi aktif sehingga 8 jam atau siaga 240 jam; caj penuh – 2 jam.

Sebaik sahaja AfterShokz Aeropex diresmikan, orang-orang yang tidak dapat diragukan itu menjuluki mereka sebagai 'kejayaan teknologi konduksi tulang'. Kenyataan itu memang boleh dianggap keterlaluan, tetapi jika anda melihat keseluruhan barisan AfterShokz, terdapat peningkatan yang nyata di Aeropex.

Paling tidak, mereka lebih ringan. Walaupun hanya seberat 4 gram, tetapi dalam jumlah keseluruhannya adalah signifikan. Dan selain berat, mereka mempunyai sejumlah ciri reka bentuk. Oleh itu, sebagai contoh, perlindungan yang baik terhadap habuk dan air menurut standard IP67 dilaksanakan di sini, iaitu fon kepala tidak takut direndam di bawah 1 meter air hingga setengah jam. Seluruh badan, semua elemennya digosok – dari pelek hingga butang dan pemancarnya sendiri. Reka bentuknya didasarkan pada bingkai titanium yang luar biasa fleksibel – alat dengar secara harfiah dapat diikat, setelah itu ia akan kembali tepat ke keadaan semula.

Sebagai sebahagian daripada penambahbaikan, para pembangun juga menyediakan penyamaan bawaan dengan tetapan pengalihan dengan kombinasi butang kawalan pada badan. Walau bagaimanapun, pengguna hampir sebulat suara berpendapat bahawa ciri ini tidak berguna – tanpa penyamaan, alat dengarnya paling baik.

Earbud terdapat dalam pembungkusan 'buku kecil' yang bergaya dan berwarna-warni dan boleh menjadi hadiah yang baik. Pakej ini merangkumi penyumbat telinga, dokumentasi, sarung sentuhan bergaya dan kabel pengecasan eksklusif. Penyambung di sisi fon kepala adalah magnetik dengan penyambung khas, dan sangat tidak diinginkan untuk kehilangannya. Ini bukan kehendak pengeluar, tetapi satu-satunya cara untuk memastikan ketahanan air yang betul.

Kelebihan

  • Bluetooth 5.0;
  • perlindungan habuk dan air IP67;
  • badan getah;
  • bingkai titanium yang sangat fleksibel dan menyerap kejutan;
  • renda leher;
  • reka bentuk yang indah;
  • pembungkusan cantik.

keburukan

  • penyamaan terbina dalam yang tidak berguna.

AfterShokz Xtrainerz

Penilaian: 4.5

AfterShokz Xtrainerz

Dan kajian yang terbaik, menurut kumpulan penyelidik, fon kepala konduksi tulang disempurnakan oleh ciri khas tanda dagangan AfterShokz. Keseluruhan rangkaian fon kepala tulang dari jenama ini berfungsi sebagai teladan bagi banyak pengeluar lain, tetapi AfterShokz tetap menjadi pemimpin yang tidak dapat dipertikaikan dalam ceruk pasar yang sempit ini.

Ia bukan hanya fon kepala, atau lebih tepatnya, bukan hanya fon kepala sebagai aksesori. Ini adalah fon kepala tulang dengan pemain audio terbina dalam. Sekarang, untuk mendengar muzik atau buku audio dengan telinga terbuka dalam keadaan apa pun, anda tidak memerlukan alat yang boleh dipakai yang menyiarkan suara.

Kehadiran pemain bukan satu-satunya kelebihan model ini. Ia juga dibezakan dengan ketahanan air maksimumnya. Dan jika model sebelumnya diposisikan sebagai pelindung, maka AfterShokz Xtrainerz sudah dipromosikan secara aktif sebagai fon kepala bentuk yang paling baik (atau satu-satunya) fon kepala untuk perenang.

Dalam versi terbaru AfterShokz Xtrainerz, yang kini dijual, pengeluar telah membuat peningkatan dalam tiga bidang – badan, suara utama, dan memerangi kebocoran suara. Ikat kepala Xtrainerz dibentuk dari Trekz Air dan pembesar suara fon kepala telah direka semula sepenuhnya dari bawah ke atas.

Dengan kebocoran, pencipta juga berjaya melakukan perkara yang hampir mustahil – kebocoran suara keluar dan pendengaran orang asing dikurangkan menjadi hampir sifar. Menariknya, jika sebelumnya mungkin untuk mengimbangi kebocoran dengan lubang pada casing itu, maka dalam model ini tidak ada lubang karena perlindungan air yang ditingkatkan. Kerja kejuruteraan yang benar-benar titanik telah dilakukan, dan suara di Xtrainerz secara rasmi diiktiraf sebagai yang terbaik di seluruh fon kepala tulang AfterShokz.

Sekarang beberapa perkataan mengenai perkara yang menyedihkan. Fon kepala ini mempunyai pemain audio terbina dalam – itu bagus, tetapi modul wayarles telah dikeluarkan. Jadi, berbanding dengan model lain dalam barisan, ini bukan lagi alat dengar, atau bahkan alat dengar sama sekali, tetapi hanya pemain kalis air 'rumit' dengan fon kepala dalam satu casing fleksibel monolitik. Ini buruk, kerana kehilangan fon kepala kelebihan utama mereka – penggunaan sejagat.

Tinggal hanya untuk mempertimbangkan apa yang dicadangkan oleh pemaju alat untuk menyimpan muzik yang dimuat turun. Situasinya seperti berikut – ukuran memori terbina dalam adalah 4GB. Nampaknya cukup, tetapi hanya jika kita bercakap mengenai fail yang dimampatkan (format MP3, WAV, WMA, AAC, FLAC disokong). Yang terakhir ini mengisyaratkan bahawa tidak akan ada begitu banyak fail audio besar dalam kualiti yang baik. Tetapi, di sisi lain, teknologi konduksi tulang masih tidak memberikan pembiakan berkualiti tinggi sehingga masuk akal untuk mendengar audio tanpa kehilangan.

Kelebihan

  • pemain terbina dalam;
  • bunyi berkualiti tinggi;
  • bahan dan mutu kerja yang sempurna;
  • kualiti bunyi setinggi mungkin untuk fon kepala tulang;
  • ketahanan air penuh – disyorkan untuk perenang;
  • hampir tidak ada kebocoran bunyi.

keburukan

  • tiada sambungan tanpa wayar.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen