7 TV terbaik untuk PS4

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Bagi gamer yang bersemangat yang lebih suka konsol khas daripada PC permainan, satu persoalan penting ialah memilih TV yang optimum untuk memanfaatkan permainan secara maksimum. Secara teknikal, anda boleh bermain di PS4, Xbox atau set-top box lain dengan menyambung ke TV mana-mana – ada antara muka yang sesuai. Walau bagaimanapun, masih ada syarat minimum, dan untuk mengungkapkan semua kemungkinan, diperlukan model yang sangat maju dengan kemungkinan khusus dan tidak selalu jelas.

Para editor memberikan gambaran keseluruhan yang terbaik, menurut pakar kami, TV untuk bermain dengan Sony Playstation 4 pada tahun 2019.

Cara memilih TV untuk PS4

Sebagai permulaan, mari kita ingat kriteria utama dan parameter teknikal TV, yang sangat penting untuk permainan penuh di PS4.

Diagonal

Ciri TV yang paling ketara dalam semua aspek. Pada pandangan pertama, nampaknya prinsip “semakin baik” berfungsi, tetapi ini tidak sepenuhnya benar.

Banyak bergantung pada ukuran ruangan di mana TV untuk PS4 seharusnya dipasang, iaitu pada jarak jarak dari TV ke pemain. Sekiranya jarak ini 2-3 meter, maka pepenjuru kira-kira 50 inci mungkin mencukupi. Semakin besar jarak ini, semakin besar pepenjuru minimum yang disyorkan. Pendapat mengenai perkara ini berbeza-beza, namun pakar kami membuat kesimpulan berdasarkan kesan dan pilihan sebahagian besar pemain aktif yang disurvei.

Untuk yang maksimum – ini adalah persoalan persepsi peribadi dan ukuran dompet, kerana pepenjuru sangat sering berhubungan langsung dengan harga TV. Tetapi adalah wajar untuk memahami bahawa pepenjuru besar yang digabungkan dengan resolusi yang paling tidak baik, dan bahkan dari jarak dekat, pasti akan memberikan kesan membezakan piksel individu, dan ini adalah tolak besar. Jadi pepenjuru besar mesti disokong dengan resolusi tinggi.

Resolusi

Parameter terpenting yang dapat membayangi titik pentingnya sebelumnya. Baru-baru ini, seseorang boleh mengatakan bahawa resolusi minimum yang selesa untuk bermain adalah FullHD 1920 × 1080. Sebenarnya, walaupun sekarang resolusi ini relevan walaupun 4K maju di semua bidang.

Walau bagaimanapun, panduan ini harus dipatuhi ketika anda hanya perlu mengetahui apakah TV yang ada sesuai untuk set-top box baru. Sekiranya anda akan membeli TV, maka anda pasti perlu memilih dengan resolusi 4K sekurang-kurangnya 'untuk pertumbuhan', kerana dalam masa terdekat 4K akan sangat menekan FullHD. TV 4K semakin murah sejak kebelakangan ini, dan sangat pantas.

Secara berasingan, harus dikatakan bahawa untuk PS4 Slim, TV 4K mungkin menjadi berlebihan – kotak set-top mungkin tidak mengeluarkan beban seperti itu, dan gambar itu sendiri akan jauh dari sempurna kerana kabur.

Jenis matriks

Di sebalik dua kata sederhana ini, terdapat sebilangan kompleks parameter, yang menunjukkan satu atau satu jenis matriks. Secara keseluruhan, tiga jenis sekarang paling umum di pasaran: IPS, VA dan TN.

Pemaparan warna terbaik dan sudut tontonan terbesar (178 darjah mendatar dan menegak) ditunjukkan oleh matriks IPS. Singkatan SFT, PLS, IGZO dan AHVA adalah teknologi IPS yang sama, tetapi dengan pelbagai modifikasi dan perubahan. Di antara tiga matriks yang paling biasa, IPS adalah yang paling mahal. Boleh dianggap sebagai pilihan sejagat.

Matriks TN hampir bertentangan dengan IPS dari sudut pandang. Di sini mereka meninggalkan banyak perkara yang diinginkan, dan itu adalah sedikit. TN memang mempunyai beberapa kelebihan – kontras yang sedikit lebih tajam, warna hitam yang lebih 'nyata' dan tindak balas yang lebih pantas. Plus, matriks TN jauh lebih murah daripada IPS. Oleh itu, TV dengan matriks seperti itu mungkin baik untuk dimainkan di PS4, tetapi hanya jika ia akan dimainkan sendiri dan TV berada dalam pandangan lurus pemain. Dua pemain sudah dapat melihat penyimpangan yang ketara, dan orang ramai akan melihat sedikit.

Matriks VA dan semua jenis variasinya seperti MVA dan PVA lebih baik daripada TN, tetapi secara amnya lebih buruk daripada IPS, terutamanya kerana sudut pandangan yang sama. Dari segi rendering warna, IPS juga menang. Kedua-dua teknologi hampir sama dalam menghasilkan warna HDR jarak jauh. Tetapi di mana VA meninggalkan IPS jauh di belakang, ini adalah dari segi kontras, menunjukkan ciri yang jauh lebih baik.

Demi kelengkapan, mari kita sebutkan bahawa ada juga matriks OLED yang secara beransur-ansur dan yakin memasuki pasaran. Ini sudah merupakan teknologi yang jauh jauh dari semua yang dijelaskan, dan, mungkin, masa depan menjadi miliknya. Walaupun masih ada pertanyaan untuk OLED, dan TV dengan harga sebuah apartmen di sebuah kota kecil, masuk akal untuk dipertimbangkan dalam topik yang berbeza. Tetapi pakar kami melepasi satu pengecualian.

Parameter lain

Ciri-ciri berikut boleh dianggap sebagai disyorkan, tetapi ketiadaan ciri-ciri tersebut tidak semestinya mempengaruhi kualiti hiburan anda secara signifikan. Anda boleh menumpukan pada pilihan asas dan kemampuan kewangan anda sendiri.

Mungkin metrik yang 'paling tidak penting' adalah sokongan untuk julat HDR yang diperluas. Inti fungsi, jika sangat sederhana, adalah menampilkan gambar yang lebih ekspresif dengan menggunakan penunjuk kecerahan yang melampau. Untuk mendapatkan HDR dalam bentuk tulennya, matriks mestilah 10-bit. TV dan monitor 8-bit menggunakan emulasi HDR menggunakan teknologi yang dibuat khas, dan pada model seperti itu juga menunjukkan sokongan HDR dalam huruf besar.

Kelewatan isyarat, atau dalam perkataan Bahasa Inggeris – Input lag – bermaksud tepat ini, iaitu kelajuan TV memproses isyarat yang datang dari konsol permainan. Petunjuk optimum dipertimbangkan dalam jarak antara 10 hingga 40 ms.

Had kadar penyegaran untuk TV LCD kebanyakannya 60Hz, yang cukup untuk permainan biasa. Tetapi jika ada keinginan untuk mencapai kelancaran pergerakan watak dan persekitaran yang paling besar di layar, maka anda perlu memilih TV dengan kecepatan bingkai 100 atau 120 Hz.

TV mesti mengandungi antara muka untuk menyambungkan set-top box – ini, cukup aneh, jelas tidak untuk semua orang. Dalam kebanyakan kes, HDMI mencukupi.

Penarafan TV terbaik untuk PS4

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
TV terbaik untuk PS4 dari segi nisbah harga-prestasi 1 Digma DM-LED50U403BS2S 50 ” RUB 19,990
2 Philips 50PUT6023 50 ” RUB 21 850
3 LG 43UK6450 42.5 ” RUB 26 230
4 Sony KD-43XF7005 42.5 ” RUB 37 390
5 Samsung UE58NU7100U 58 ” RUB 37,630
TV premium untuk PS4 1 Samsung UE75NU8000U RUB 108,500
2 Sony KD-65AF8 64.5 ” RUB 175,700

Bahan disusun berdasarkan analisis data dari sumber https://rankquality.com/.

TV terbaik untuk PS4 dari segi nisbah harga-prestasi

Dalam pemilihan model pertama dan paling banyak, kami akan melihat lima TV yang dicadangkan oleh pakar sebagai optimum untuk bermain di PS4. Ulasan berasingan disiarkan mengikut urutan menaik ciri dan kos setiap model tertentu.

Digma DM-LED50U403BS2S 50 ”

Penilaian: 4.8

Digma DM-LED50U403BS2S 50

Yang pertama dalam koleksi ini adalah TV paling murah dalam ulasan, yang mempunyai semua yang anda perlukan dan hampir semua yang disyorkan untuk permainan yang selesa di PS4. Jenama DIGMA terkenal dengan elektronik yang murah dengan kualiti yang cukup baik. Asal jenama ini mungkin Rusia, kerana pasaran penjualan utama adalah Persekutuan Rusia dan negara-negara CIS.

Ini adalah TV untuk bermain di PS4 dengan pepenjuru minimum konvensional 50 “. Model ini dipersembahkan kepada umum pada tahun 2018. Kami mengingatkan anda bahawa tidak ada yang melarang menyambungkan set-top box ke TV yang lebih kecil, dan model selanjutnya akan disebutkan, termasuk model dengan ukuran layar yang sedikit lebih kecil. tetapi dengan ciri-ciri yang lebih menarik.

Dimensi TV dengan pepenjuru ini ialah 1131x663x69mm tanpa pendirian. Dudukan tidak terlalu mempengaruhi dimensi keseluruhan – 1131x716x256mm. Berat bersih peranti adalah 11.4kg, pendirian akan menambah 200g lagi. Pemasangan dinding 400 × 200mm disediakan.

Bagi resolusi, model ini, walaupun yang paling murah dalam ulasan, menyenangkan dengan maksimum 4K 3840×2160. Jenis matriks tidak ditekankan oleh pengeluar, tetapi sudut pandangan 178 darjah secara langsung menunjukkan bahawa ia adalah IPS atau sebarang variasi berdasarkan teknologi ini. Kadar penyegaran adalah yang paling biasa di sini – 60Hz.

Ciri-ciri keupayaan untuk menghasilkan semula gambar model ini cukup luar biasa di tempat-tempat. Dengan kecerahan yang cukup baik 330 cd per sq. nisbah kontras meter benar-benar luar biasa 5000: 1, dan tidak dinamik, tetapi fizikal. Respons piksel – 9ms, imbasan progresif.

Apa lagi yang mustahak untuk dimainkan di PS4 ialah kehadiran sistem audio di TV dari dua pembesar suara dengan kekuatan 10W setiap satunya dengan sokongan untuk suara surround. Bukan pilihan ekspres yang buruk, tetapi pemain yang canggih akan memerlukan sistem yang terpisah, lebih hebat dan canggih untuk perendaman penuh. Dan serupa dengan penyelesaian terpasang sederhana ini terdapat di setiap TV, dan kami tidak akan memikirkannya lebih jauh.

Anda boleh menyambungkan kotak set-top ke TV melalui salah satu daripada tiga input HDMI. Model ini juga menyediakan dua port USB, AV, Ethernet (RJ-45) dan sambungan tanpa wayar melalui Wi-Fi.

Fungsi SmartTV di sini dibina di atas Android. Peranti ini menyokong 24p True Cinema, TimeShift, teknologi DLNA, rakaman video ke pemacu USB luaran.

Model ini adalah yang paling berjaya dari segi nilai untuk wang, kualiti dan fungsi. Satu-satunya perkara yang boleh disalahkan di TV sebagai kelemahan adalah kekurangan sokongan HDR, bahkan peniruan 8-bit. Walau bagaimanapun, dengan mengambil kira harganya, kerugiannya diratakan dengan ketara.

Kelebihan

  • Resolusi 4K;
  • matriks yang murah, tetapi berkualiti tinggi;
  • maklum balas yang cepat;
  • kontras luar biasa;
  • perlindungan daripada kanak-kanak;
  • harga berpatutan.

keburukan

  • HDR tidak disokong.

Philips 50PUT6023 50 ”

Penilaian: 4.7

Philips 50PUT6023 50

Sekarang mari kita mempertimbangkan TV dengan ciri yang hampir sama dengan contoh sebelumnya dan harga yang hampir sama, tetapi tanda dagangan yang lebih “meyakinkan” – Philips. Di beberapa tempat, model ini malah kalah dengan yang dijelaskan di atas, tetapi mereka yang lebih yakin dengan jenama harus melihat lebih dekat. Seperti yang sebelumnya, TV ini diperkenalkan pada tahun 2018.

Ukuran pepenjuru di sini juga 50 inci. Dimensi peranti itu sendiri adalah 1126x655x83 mm, dengan pendirian – 1126x716x240mm, berat – 10.3kg. Resolusi di sini juga 4K 3840×2160, jenis matriks tidak begitu menonjol, tetapi pakar mengatakan bahawa VA digunakan dalam model ini – kompromi yang baik antara TN murah dan IPS yang mahal. Walau bagaimanapun, sudut pandangan maksimum di sini – 178 darjah, yang merupakan perkara utama.

Kecerahan paparan dapat dibandingkan dengan model sebelumnya, ia jauh lebih rendah daripada kontrasnya, tetapi gambarnya masih berkualiti tinggi. Kadar bingkai – 50Hz.

Tiga port HDMI, satu port VGA, AV, MHL dan dua USB digunakan untuk menyambungkan set-top box dan periferal lain. Terdapat output sepaksi. Panel depan mempunyai satu port HDMI dan satu USB. Terdapat ciri tambahan yang berguna seperti pemasa tidur, sensor cahaya, sokongan 24p True Cinema.

TV ini sangat sesuai sebagai monitor untuk bermain permainan di konsol PS4. Banyak orang menggunakannya secara umum sebagai monitor komputer, dan ulasan mengenai kerjanya dalam peranan ini adalah yang paling positif. Apa yang menjadikan TV sebagai set TV, terutamanya perisian, sedikit 'dipompa' dalam model ini.

Kelebihan

  • Resolusi 4K;
  • gambar berkualiti tinggi;
  • rendering warna yang betul;
  • mudah;
  • harga berpatutan.

keburukan

  • pengguna mengaku perisian standard.

LG 43UK6450 42.5 ”

Penilaian: 4.6

LG 43UK6450 42.5

Sekarang mari kita lihat salah satu model TV yang paling berjaya LG dalam julat harga ini. Dengan pepenjuru yang sedikit lebih kecil daripada dua kes sebelumnya – 42,5 “, di sini kita melihat fungsi yang lebih luas, prestasi tinggi dan fungsi tambahan yang menarik. Tahun pelepasan adalah tahun 2018.

Dimensi TV adalah 977x575x81mm, dengan dudukan – 977x636x224 mm. Berat bersih dengan pendirian – 9.3 kg, tanpa – 8.3 kg. Matrix – IPS berkualiti tinggi dengan resolusi 4K 3840×2160 dengan lampu latar LED Langsung. Dan dalam model ini, akhirnya, sudah ada sokongan untuk HDR10 dalam versi anggarannya – matriks 8-bit, ditambah teknologi pemodelan FRC.

TV mampu menampilkan gambar dengan kecerahan hingga 350 cd. per persegi meter, kontras – 1300: 1. Kadar bingkai – 50Hz dengan imbasan progresif. Sudut pandang – 178 darjah. Respons piksel – 9ms.

Mana-mana tiga port HDMI boleh digunakan untuk menyambung ke konsol. Peranti lain boleh disambungkan melalui port USB (2 buah.). Komunikasi tanpa wayar diatur melalui modul radio Wi-Fi dan Bluetooth.

Dalam pengubahsuaian ini, banyak hal berguna telah diperkenalkan, yang dapat berguna ketika menggunakan TV untuk tujuan yang dimaksudkan, dan tidak hanya untuk bermain di PS4. Jadi, di sini kita mempunyai SmartTV berdasarkan OS web, Miracast, sokongan untuk 24pTrueCinema, DLNA, 4GB memori sendiri, kunci kanak-kanak, pemasa tidur, sokongan untuk teknologi TruMotion 100Hz, kawalan suara.

Kelebihan

  • matriks berkualiti tinggi;
  • Lampu latar LED langsung;
  • Sokongan HDR;
  • fungsi berguna tambahan dan peningkatan teknologi sokongan;
  • fungsi yang luas secara umum;
  • kawalan suara.

keburukan

  • aduan pengguna yang tidak sistematik mengenai kualiti binaan.

Sony KD-43XF7005 42.5 ”

Penilaian: 4.6

SONY KD-43XF7005 42.5

Selanjutnya dalam penyusunan tinjauan TV terbaik untuk konsol permainan PS4, menurut versi, muncul model yang pengeluarnya tidak memerlukan pengenalan. Ini adalah Sony dengan semua tugas dan perkembangan. TV nampaknya, sepertiga, lebih mahal daripada yang sebelumnya, tetapi ia berhak untuk melakukannya. Seperti yang sebelumnya, model ini diperkenalkan pada tahun 2018.

Dengan pepenjuru 42.5 “dimensi TV adalah 970x630x279mm dengan dudukan dan 970x571x58mm tanpa. Berat, masing-masing – 10.4 dan 9.8kg. Ia menggunakan 100W elektrik.

Dari segi resolusi dan sokongan HDR, semuanya sama seperti model sebelumnya. Walau bagaimanapun, terdapat perbezaan yang ketara dalam kontras, seperti di sini adalah 3300: 1, dan hanya model pertama dari Digma dalam senarai yang melampaui itu dalam penunjuk ini. Lampu latar bukanlah yang paling sempurna – Edge LED – tetapi untuk permainan parameter ini tidak kritikal, dan teknologi Local Dimming menambah keseimbangan. Kecerahannya cukup lumayan – 350 cd per sq. meter. Sudut pandang adalah maksimum yang mungkin, iaitu, 178 darjah. Kadar penyegaran skrin – 50Hz.

Untuk pelbagai sambungan, termasuk konsol PS4, antara muka berikut digunakan: tiga input HDMI, tiga USB, satu AV, output fon kepala, optik, antara muka berwayar rangkaian dengan penyambung RJ-45, modul tanpa wayar Wi-Fi 802.11n.

Model ini juga menerapkan sejumlah teknologi moden: penghantaran kandungan tanpa wayar dari alat yang boleh dipakai ke TV WiDi, serta Miracast, TV pintar berdasarkan Linux, teleteks, radio FM, 24p True Cinema, DLNA, rakaman video di storan luaran melalui USB, fungsi TimeShift. pemasa tidur, kunci kanak-kanak, sokongan Motionflow ™ XR 200 Hz.

Kelebihan

  • jenama;
  • kualiti gambar;
  • Resolusi 4K;
  • Sokongan HDR;
  • penghantaran data tanpa wayar;
  • sebilangan teknologi penambahbaikan.

keburukan

  • aduan mengenai bunyi bawaan yang lemah.

Samsung UE58NU7100U 58 ”

Penilaian: 4.6

Samsung UE58NU7100U 58

Melengkapkan pilihan pertama TV terbaik untuk PS4 mengikut versi adalah wakil keluarga elektronik Samsung. Di sini kita akan melihat semua perkara baik yang terdapat pada model sebelumnya, tetapi juga pada layar yang lebih besar. Tahun pelepasan model ini sama dengan tahun 2018.

Jadi, dalam contoh ini kita melihat pepenjuru yang sangat besar – 58 “. Keadaan ini secara langsung mempengaruhi dimensi TV – 1301x757x60mm tanpa pendirian dan berat – 20.2kg. Ia menggunakan elektrik sehingga 160W.

Imej itu menyenangkan dengan kejelasan dan warna yang betul. Resolusi – 4K 3840×2160, lampu latar – LED Edge dengan peredupan tempatan. Terdapat sokongan untuk HDR10. Layak dipuji dan kadar bingkai maksimum – 100Hz dengan imbasan progresif.

Untuk menyambungkan set-top box dan peranti lain, terdapat tiga port HDMI, dua USB, komponen, AV, Wi-Fi tanpa wayar 802.11n, port rangkaian berwayar RJ-45, dan output optik.

Antara fungsi lain, model ini menerapkan teknologi TV Pintar berdasarkan Tizen, serta Miracast, 24p True Cinema, DLNA, sensor cahaya, pemasa tidur, kawalan kunci kanak-kanak, teknologi peningkatan Indeks Kualiti Gambar 1300 Hz.

Satu kelemahan model ini adalah kurangnya sokongan untuk teknologi DTS, yang secara signifikan membatasi jumlah filem 4K moden di mana TV dapat mengenali suara. Walau bagaimanapun, keadaan ini tidak membahayakan apa pun kerana bermain di PS4.

Kelebihan

  • pepenjuru besar;
  • kadar bingkai tinggi;
  • gambar berkualiti tinggi;
  • Sokongan HDR10;
  • Resolusi 4K.

keburukan

  • tiada sokongan DTS.

TV premium untuk PS4

Pilihan mini kedua dalam tinjauan TV terbaik untuk PS4 2019 mengikut versi hanya merangkumi dua model, tetapi kategori premium secara definisi tidak besar. Pakar kami telah memilih dua penyelesaian mahal, yang masih menjadi puncak teknologi multimedia yang tersedia untuk pengguna.

Samsung UE75NU8000U

Penilaian: 4.9

SAMSUNG UE75NU8000U

Pada kenalan pertama dengan model ini, dua titik dapat dilihat dengan jelas – pepenjuru besar dan harga yang sangat 'menyegarkan'. Ciri-ciri selebihnya sudah memerlukan perhatian lebih, dan pasti ada sesuatu yang menariknya. Pelepasan itu berlaku pada tahun 2018.

Jadi, ukuran skrin diagonal di sini ialah 74.5 “atau 189 cm. Dimensinya sepadan: 1674x1041x369mm dengan dudukan dan 1674x964x58mm – tanpa; berat bersih – 39.6kg dengan pendirian dan 36kg tanpa. Menggunakan elektrik sehingga 255W.

Ciri-ciri matriks dan gambar dalam model ini praktikal bertepatan dengan yang sebelumnya, tetapi di sini anda perlu ingat tentang dimensi skrin yang mengagumkan, yang membenarkan kosnya. Resolusi matriks – 4K 3840×2160, sokongan HDR, lampu latar LED Edge dengan peredupan tempatan. Kadar bingkai – 100Hz dengan imbasan progresif.

Model ini mempunyai sistem audio yang sangat luar biasa, layak disebut. Berikut adalah dua pembesar suara stereo masing-masing 10W ditambah subwoofer 20W. Bunyi sekeliling disokong.

Untuk menyambungkan konsol permainan, anda boleh menggunakan salah satu daripada empat antara muka HDMI yang tersedia. Untuk periferal lain, terdapat dua port USB, port rangkaian, dan radio Wi-Fi 802.11ac dan Bluetooth. Terdapat output optik.

Fungsi tambahan dalam model ini termasuk: TV Pintar berdasarkan Tizen, DLNA, 24p True Cinema, rakaman video ke pemacu USB, 24p True Cinema, Picture-in-Picture, TimeShift, pemasa tidur, perlindungan terhadap kanak-kanak, sensor cahaya, sokongan untuk Indeks Kualiti Gambar 2500Hz.

Sayangnya, untuk semua ciri TV ini yang luar biasa, ia sama sekali tidak mempunyai sokongan DTS seperti model sebelumnya. Tetapi sekali lagi, tidak menjadi masalah untuk PS4.

Kelebihan

  • pepenjuru besar;
  • gambar berkualiti tinggi;
  • Resolusi 4K;
  • berfrekuensi tinggi;
  • sistem audio terbina dalam dengan subwoofer.

keburukan

  • tiada sokongan DTS.

Sony KD-65AF8 64.5 ”

Penilaian: 4.8

Sony KD-65AF8 64.5

Melengkapkan tinjauan 2019 untuk TV terbaik untuk PS4 pada tahun 2019 adalah model yang mewakili salah satu idea kejuruteraan yang paling progresif dan pelaksanaan teknologi yang cemerlang. Harga TV lebih tinggi daripada yang sebelumnya, tetapi harga tetap OLED, dan ini mesti diperhitungkan.

Pertama, kami akan menerangkan secara ringkas perbezaan asas antara TV ini dan yang lain dalam ulasan kami. Ini adalah teknologi di mana matriks dibuat. Inilah dia OLED – yang paling progresif pada masa ini, benar-benar dapat membuat keajaiban dari segi pengeluaran semula gambar. Inti dari teknologi tersebut adalah penggunaan diod pemancar cahaya organik untuk pembentukan gambar. Sedangkan pada layar kristal cair (TFT), lampu latar LED digunakan untuk membuat gambar terlihat, di OLED – sistem, setiap piksel pada dasarnya adalah LED. Pakar sebulat suara berpendapat bahawa teknologi ini adalah masa depan, dan begitu OLED – TV dan monitor menjadi lebih murah, mereka akan menguasai pasaran.

Bagi ciri fizikal model ini, keadaannya adalah seperti berikut. Dengan pepenjuru 64.5 “TV mempunyai dimensi 1447x841x255mm dengan dudukan dan 1447x836x55mm – tanpa. Berat bersih dengan pendirian – 28kg dan 24.4kg – tanpa. Menggunakan elektrik sehingga 501W.

Resolusi matriks TV ini dijangka 4K 3840×2160 dengan sokongan untuk HDR10 dan Dolby Vision. Frekuensi perubahan skrin – 100Hz dengan imbasan progresif. Kecerahan di sini jauh meninggalkan model jiran – 500 cd. per persegi meter. Sudut pandang adalah maksimum, 178 darjah.

Sistem audio juga memerlukan perhatian khusus, seperti yang sebelumnya. Kuasa keseluruhannya adalah 50W, di mana 40 untuk 4 pembesar suara, dan 10 untuk subwoofer yang berasingan.

Semua antara muka sambungan di sini sama seperti Samsung TV yang dinyatakan di atas, hanya terdapat tiga port USB. TV Pintar didasarkan pada Android. Memori terbina dalam yang diperluas sehingga 16GB.

Kelebihan

  • OLED – teknologi matriks;
  • gambar tanpa cacat;
  • kecerahan dan ketepuan unik khas untuk OLED;
  • sistem audio berkualiti tinggi;
  • banyak antara muka;
  • Memori dalaman 16GB.

keburukan

  • tidak ditemui.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen