7 peti sejuk terbaik dari Liebherr

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Liebherr adalah syarikat Jerman yang mengeluarkan pelbagai mesin dan peralatan rumah tangga yang besar. Di kalangan pengguna massa, ia terkenal terutamanya dengan peti sejuknya, yang dibezakan oleh gabungan kualiti, fungsi dan kebolehpercayaan yang sangat baik. Oleh itu, jika anda memerlukan peranti yang akan bertahan lama dan boleh dipercayai, disarankan untuk membeli model dari pengeluar tertentu ini.

Kami telah mengumpulkan rating 7 peti sejuk Liebherr terbaik yang akan mendapat tempat di dapur walaupun untuk pengguna yang paling arif.

Penarafan peti sejuk terbaik dari Liebherr

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penarafan peti sejuk terbaik dari Liebherr 1 Liebherr SBSes 7165 RUB 297,000
2 Liebherr SBSesf 7212 RUB 119,200
3 Liebherr CBNPes 5758 RUB 127 490
4 Liebherr CBNPgb 4855 RUB 109,799
5 Liebherr CNef 4815
6 Liebherr CN 4015 RUB 37,590
7 Liebherr CTP 2921 RUB 21 490

Liebherr SBSes 7165

Penilaian: 4.9

Liebherr SBSes 7165

Kenapa dia: Model teratas dalam rangkaian peti sejuk syarikat.

Liebherr SBSes 7165 tiga pintu tiga bilik adalah model utama dalam rangkaian peralatan rumah tangga yang besar untuk dapur. Ia dilengkapi dengan dua pemampat jenis penyongsang bebas yang memastikan suhu optimum di setiap petak peranti. Jumlah kelantangan peranti adalah 602 l, yang mana 244 l adalah ruang pendingin, 119 l adalah pembeku dan 111 l adalah sifar.

Model ini dilengkapi dengan zon kesegaran, penjana ais, ruang wain, dan menyokong supercooling dan superfreezing. Berbeza dengan peningkatan kapasiti dan mampu membekukan hingga 16 kg makanan sehari. Terdapat penunjuk suhu.

Salah satu kelebihan terpenting peti sejuk adalah kecekapan tenaga yang baik. Penggunaan tenaga sekitar 436 kWh / tahun, kelas A +. Sekiranya berlaku gangguan bekalan elektrik, makanan dapat mengekalkan kesegaran makanan sehingga 31 jam.

Kelebihan

  • Sentiasa dipasang hanya di Jerman, kerana berkualiti tinggi;
  • Tidak memerlukan pencairan;
  • Terdapat kabinet wain yang berasingan.

keburukan

  • Lapisan badan yang ditandakan;
  • Lokasi penunjuk dan butang tetapan yang sangat tidak sesuai;
  • Secara relatifnya mahal.

Liebherr SBSesf 7212

Penilaian: 4.8

Liebherr SBSesf 7212

Sebabnya: Ciri-ciri serupa dengan model sebelumnya, tetapi tanpa kabinet wain.

Peti sejuk dua pintu dua pintu ini adalah penyelesaian yang baik bagi mereka yang ingin memperoleh peralatan unggulan dari pengeluar Jerman, tetapi tidak memerlukan petak terpisah untuk menyimpan wain. Kapasiti keseluruhan peranti ialah 651 liter. Dari jumlah tersebut, 390 l adalah ruang peti sejuk, dan 261 l lagi adalah peti sejuk beku. Peti sejuk dilengkapi dengan dua pemampat bebas untuk beroperasi.

Model ini menyokong mod penyejukan dan pembekuan super. Dilengkapi dengan sistem petunjuk suhu dan pintu terbuka. Kapasiti pembekuan hingga 20 kg makanan sehari.

Peranti ini cukup menjimatkan tenaga. Kelas tenaga – A +, dan anggaran penggunaan sebenar ialah 460 kWh / tahun. Pada masa yang sama, peti sejuk dilengkapi dengan dinding berlapis-lapis, yang tidak hanya dapat mengurangkan penggunaan arus, tetapi juga dapat menjaga kesegaran makanan hingga 43 jam jika terjadi gangguan daya.

Kelebihan

  • Gabungan kelapangan dan ekonomi;
  • Reka bentuk yang menarik;
  • Tidak memerlukan ruang tambahan di belakang peti sejuk semasa pemasangan.

keburukan

  • Kadang-kadang terdapat bunyi dari pemampat dan komponen semasa proses penyusutan;
  • Pemegang plastik tipis;
  • Menandakan permukaan pintu (walaupun kotoran dikeluarkan dengan kain kering).

Liebherr CBNPes 5758

Penilaian: 4.8

Liebherr CBNPes 5758

Sebabnya: Peti sejuk cekap tenaga dengan reka bentuk klasik dengan zon kesegaran.

Mungkin peti sejuk reka bentuk klasik terbaik (peti sejuk berada di bawah yang utama) dalam ranking. Dilengkapi dengan satu pemampat penyongsang. Jumlah isipadu adalah 381 l, yang mana 167 l adalah ruang penyejukan, 106 l adalah peti sejuk dan 108 l adalah sifar.

Model ini dilengkapi dengan zon kesegaran khas, menyokong supercooling dan superfreezing, menunjukkan rejim suhu yang ditetapkan. Kapasiti pembekuan hingga 16 kg sehari.

Peranti ini mempunyai penggunaan tenaga yang sangat baik – kelas A +++. Penggunaan semasa sebenar adalah sekitar 150 kWh setahun. Berkat dinding berlapis-lapis dan penumpuk sejuk yang disediakan, ia dapat mengekalkan suhu yang ditetapkan hingga 24 jam sekiranya berlaku pemadaman elektrik yang tidak dijangka.

Tidak ada fungsi Frost dan Drip-mengalihkan untuk mengelakkan keperluan mencairkan peti sejuk.

Kelebihan

  • Sangat senyap;
  • Kawasan kesegaran dengan bekas mudah keluar;
  • Lampu LED, juga terletak di pintu.

keburukan

  • Monitor yang berguna sedikit di pintu;
  • Hanya dua selak penyesuaian;
  • Kos tambahan untuk aksesori tambahan.

Liebherr CBNPgb 4855

Penilaian: 4.7

Liebherr CBNPgb 4855

Sebabnya: Peti sejuk dua ruang klasik dengan reka bentuk yang sangat baik dan fungsi yang luas.

Kelebihan utama peti sejuk ini adalah reka bentuknya yang sangat premium. Panel depan hitam berkilat menjadikannya bukan sahaja alat penyimpanan, tetapi juga hiasan dapur yang sebenar. Walau bagaimanapun, fungsi juga teratur.

Model ini dilengkapi dengan satu pemampat penyongsang. Kapasiti keseluruhan adalah 344 liter, di mana 146 liter adalah ruang penyejuk, 101 liter adalah peti sejuk, dan 97 liter lain adalah sifar, di mana zon kesegaran berada. Peti sejuk menyokong mod penyejukan dan pembekuan super, dan menunjukkan suhu yang ditetapkan.

Peti sejuk dilengkapi dengan sistem No Frost di ruang utama dan peti sejuk beku. Cukup kuat, mampu membekukan hingga 16 kg makanan sehari. Berkat dinding berlapis-lapis, makanan tetap segar sehingga 24 jam sekiranya berlaku gangguan bekalan elektrik.

Kelebihan

  • Reka bentuk yang menarik;
  • Penggunaan kuasa rendah (kelas A +++, 149 kWh setahun);
  • Pembukaan pintu yang lancar berkat penolak.

keburukan

  • Zon kesegaran yang besar, sebab itulah peti sejuk utama agak kecil;
  • Ia dikehendaki untuk mengelap panel depan secara berkala;
  • Banyak yang lebih tua menggunakan plastik nipis dan rapuh untuk penolak pintu.

Liebherr CNef 4815

Penilaian: 4.6

Liebherr CNef 4815

Sebabnya: Salah satu model premium termurah dalam ranking.

Peti sejuk ini adalah penyelesaian yang tepat untuk orang yang mahukan peranti premium dengan harga yang cukup rata-rata untuk segmen perkakas rumah ini. Ia dilengkapi dengan satu pemampat jenis klasik dengan tahap kebisingan rendah (sehingga 38 dB dalam mod aktif) dan dua ruang dengan jumlah keseluruhan 361 liter. Dari jumlah tersebut, 260 l disejukkan, dan 101 l lagi adalah pembeku.

Model ini menyokong mod penyejukan dan pembekuan super. Suhu yang ditetapkan dipaparkan pada paparan digital terbina dalam. Peti sejuk tidak perlu dicairkan – ruang utama dilengkapi dengan sistem anti-ais tetes, dan peti sejuk dilengkapi dengan No Frost. Pemampat mempunyai kuasa yang cukup untuk membekukan 16 kg makanan setiap hari.

Penggunaan tenaga peti sejuk adalah 174 kWh setahun mengikut kelas A +++. Dinding pelbagai lapisan membuat makanan tetap segar selama 24 jam walaupun berlaku gangguan bekalan elektrik.

Kelebihan

  • Bahan berkualiti tinggi untuk dinding badan dan dalaman;
  • Pemampat yang paling senyap;
  • Penapis karbon untuk mengelakkan bau yang tidak menyenangkan.

keburukan

  • Plastik nipis pada penolak pemegang;
  • Aksesori mahal;
  • Permulaan pertama yang perlahan (sehingga 24 jam setelah dihidupkan, barulah anda boleh menggunakannya).

Liebherr CN 4015

Penilaian: 4.5

Liebherr CN 4015

Kenapa dia: Model bajet dengan pemampat ultra-tenang dan peti sejuk besar.

Peti sejuk bajet ini menggabungkan semua kelebihan peralatan rumah tangga Liebherr dengan harga yang sangat menarik. Jadi, ia dilengkapi dengan pemampat penyongsang yang sangat sunyi, memberikan tahap kebisingan hingga 39 dB. Sebagai tambahan, pengguna akan menyukai jumlah peti sejuk yang besar iaitu 269 liter. Terdapat juga peti sejuk beku dengan kapasiti 87 liter.

Model ini dilengkapi dengan dua sistem anti-icing. No Frost dipasang di dalam peti sejuk beku, dan di ruang utama terdapat sistem titisan untuk menghilangkan kondensat, yang dilengkapi dengan penapis karbon yang melindungi dari bau yang tidak menyenangkan. Juga, peti sejuk mempunyai paparan digital terpasang yang memaparkan suhu yang ditetapkan.

Peranti ini dicirikan oleh penggunaan tenaga yang optimum mengikut kelas A ++, penggunaan semasa adalah sekitar 230 kWh per tahun.

Kelebihan

  • Pintu terbuka yang mudah terima kasih kepada penolak;
  • Pemampat senyap buatan Itali (tahan lama);
  • Pemeliharaan tepat suhu suhu yang ditetapkan.

keburukan

  • Memerlukan kira-kira 24 jam untuk siap sepenuhnya selepas permulaan pertama;
  • Permukaan sarung yang ketara tanpa lapisan khas;
  • Pembeku yang agak kecil.

Liebherr CTP 2921

Penilaian: 4.5

Liebherr CTP 2921

Sebabnya: Model termurah di peringkat, terdapat sistem anti-ais pembeku.

Peti sejuk ini adalah salah satu pilihan paling berpatutan dalam rangkaian Liebherr. Tetapi pada masa yang sama, ia mengekalkan kepraktisan dan ketahanan Jerman klasik. Oleh itu, ia dilengkapi dengan 1 pemampat buatan Itali, yang memberikan prestasi tinggi: memerlukan masa kurang dari sehari untuk membekukan 4 kg produk.

Peti sejuk dilengkapi dengan ruang utama yang besar dengan kapasiti 220 liter. Pembeku jauh lebih kecil, 52 liter, dan terletak di bahagian atas. Sistem anti-ais dipasang di kedua-dua ruang. Di ruang penyejukan, ia adalah saluran keluar tetesan, dan di dalam ruang penyejuk beku adalah penyelesaian Smart Frost miliknya.

Model ini dibuat dalam kes berlapis-lapis, yang memastikan pemeliharaan kesegaran produk selama 24 jam sekiranya berlaku gangguan bekalan elektrik. Penggunaan kuasa peranti itu sendiri adalah mengikut kelas A ++.

Kelebihan

  • Pemampat Itali yang produktif;
  • Operasi senyap (kelantangan hingga 40 dB);
  • Luas.

keburukan

  • Kotak kecil untuk buah-buahan dan sayur-sayuran;
  • Tidak ada sistem yang lengkap untuk penyahcadanan pembekuan secara automatik;
  • Tidak ada batasan di rak di dalam peti sejuk beku.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen