7 dummies pintar terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Di bawah frasa “cerek pintar”, pemasar moden mewakili model yang memiliki banyak fungsi bawaan dan bahkan dapat dikendalikan oleh telefon pintar. Di segmen pasaran elektronik pengguna, cerek seperti itu mempunyai tempat yang istimewa – terdapat lebih banyak daripadanya, tetapi kualitinya sering tidak membenarkan kos yang tinggi. Kerana keadaan semasa, para editor majalah tersebut memutuskan untuk melakukan penyelidikan mereka sendiri dan memilih 7 teko pintar terbaik yang boleh dibeli kepada pengguna domestik. Tempat-tempat dalam penilaian diedarkan mengikut kriteria berikut:

  1. perbandingan ciri teknikal;
  2. mengekalkan keseimbangan peluang dan kos;
  3. ulasan pengguna dan pendapat pakar;
  4. kebolehpercayaan dan ketersediaan fungsi perlindungan semasa operasi.

7 dummies pintar terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
7 dummies pintar terbaik 1 Cerek MIE Pintar RUB 5,790
2 REDMOND SkyKettle M173S-E RUB 4,790
3 Xiaomi Mi jia Periuk Elektrik Multifungsi RUB 4,900
4 E.Zicom Aromatea RUB 14,990
5 REDMOND SkyKettle M171S RUB 3,750
6 Elemen El'kettle WF11MB / MW RUB 4,593
7 Xiaomi Cerek Pintar Bluetooth 2 328 RUB

Cerek MIE Pintar

Penilaian: 4.9

Cerek MIE Pintar

MIE Smart Kettle adalah versi alternatif E.Zicom Aromatea, tanpa teko, tetapi dengan termostat 13-kedudukan dari 40 hingga 100 darjah Celsius dan fungsi pembuatan teh dari 1 hingga 20 minit. Ia mempunyai semua yang anda perlukan untuk penggunaan yang selesa: paparan, pemasa, mod tetap panas, dan penunjuk daya bersama dengan penutup yang boleh ditanggalkan (untuk membersihkan cerek dengan mudah). Adakah fungsi kawalan melalui alat tidak mencukupi.

Bahan sarung adalah gabungan logam dan kaca, dan spiral keluli tahan karat tertutup berfungsi sebagai elemen pemanasan. Kuasa maksimum MIE Smart Kettle adalah 1200 W, yang cukup yakin untuk memanaskan 1.7 liter air. Ini adalah model yang baik dengan tahap kebolehpercayaan dan keindahan visual yang tinggi.

Kelebihan

  • kehadiran pengawal suhu bertahap untuk 13 kedudukan;
  • fungsi pembuatan teh;
  • kualiti kerja yang sangat baik dan tahap kebolehpercayaan yang tinggi;
  • ergonomi.

keburukan

  • tidak ditemui.

REDMOND SkyKettle M173S-E

Penilaian: 4.8

REDMOND SkyKettle M173S-E

Pengganti ideologi SkyKettle M171S menempati barisan kedua penarafan semasa kami. Dengan ciri-cirinya, anda dapat menemui banyak nuansa yang membezakan wakil semasa dengan pendahulunya. Sebagai contoh, kuasa maksimum dipotong hingga 2200 W, tanpa mengurangkan kadar pemanasan komponen. Termostat diskrit disatukan, yang memungkinkan penyesuaian suhu pemanasan air dengan lancar dalam lingkungan antara 40 hingga 100 darjah Celsius. Selain itu, paparkan semua ini di skrin telefon pintar dalam masa nyata!

Sebagai bahan dari cerek pintar REDMOND SkyKettle M173S-E, tetap setia pada logam, agar tidak menurunkan bar untuk mengekalkan suhu yang ditetapkan (12 jam). Secara umum, model itu sama sekali tidak menyimpang dari kanon, menjadi sedikit lebih mahal, tetapi termasuk inovasi yang lebih berkualiti, yang memungkinkannya memasuki TOP.

Kelebihan

  • 12 jam mengekalkan suhu air yang ditetapkan;
  • kehadiran sistem keselamatan (menyekat kemasukan tanpa air, mati secara automatik apabila dikeluarkan dari tempat berdiri);
  • pertukaran termostat secara diskrit.

keburukan

  • tidak ditemui.

Xiaomi Mi jia Periuk Elektrik Multifungsi

Penilaian: 4.7

COOKER ELEKTRIK PELBAGAI XIAOMI MIJIA

Satu lagi kebaharuan dari barisan Xiaomi, kali ini tergolong dalam siri Mijia. Kekuatan cerek pintar ini ialah 1800 W, dan kapasitinya sama dengan 1.5 liter dengan kekuatan perwakilan syarikat China sebelumnya. Tetapi tujuannya, pada dasarnya, berbeza: peranti ini dibuat untuk membuat teh lazat dalam 24 (!) Mod yang diprogramkan.

Sesuai dengan fungsi yang dinyatakan Xiaomi Mi jia Multifungsi Electric Cooker menyediakan kemampuan untuk menyesuaikan daya yang mempengaruhi kecepatan dan suhu pemanasan, serta mengendalikan semua “kemegahan” ini melalui telefon pintar. Dengan adanya suis penyekat tanpa air, semua petunjuk yang diperlukan, paparan dan juga penutup yang boleh ditanggalkan. Menurut ulasan pengguna baru-baru ini, teko ternyata sangat keren – tanda khas diberikan kepada gabungan logam kotak dengan kaca, yang menggantikan plastik murah.

Kelebihan

  • banyak peluang dalam menetapkan suhu / kuasa pemanasan peranti;
  • 24 mod untuk menyediakan minuman panas;
  • penutup yang boleh ditanggalkan;
  • set petunjuk minimum dan sistem keselamatan yang diperlukan;
  • keupayaan untuk mengawal cerek dari telefon pintar.

keburukan

  • tidak ditemui.

E.Zicom Aromatea

Penilaian: 4.6

E.ZICOM AROMATEA

E.Zicom Aromatea adalah alat generasi baru yang sangat hebat yang dibuat khas untuk peminat upacara minum teh dan teh. Walaupun penggunaan daya yang rendah (daya model hanya 1000 W), dengan cepat memanaskan hingga 1,7 liter air, memungkinkan untuk mempertahankan suhu selama 30-40 minit. Ini disebabkan oleh penggunaan gabungan kaca dan logam dalam pembuatan casing tersebut.

Tambahan istimewa dari kategori aksesori adalah kehadiran teko dengan bakul untuk teh klasik dan teh Aromatik, serta sudu. Terima kasih kepada termostat selangkah demi selangkah E.Zicom Aromatea menyediakan pemanasan air hingga 37-100 darjah Celsius, dengan kemungkinan untuk terus menyesuaikan suhu yang diperlukan menggunakan paparan. Ini adalah sifat yang bagus untuk penggemar teh, dengan reka bentuk yang indah tetapi tidak mempunyai ciri keselamatan yang jelas.

Kelebihan

  • penggunaan kuasa rendah;
  • keupayaan untuk mengatur suhu air dari 37 hingga 100 darjah Celsius;
  • ada teko dengan bakul;
  • kehadiran fungsi mengekalkan suhu yang ditetapkan.

keburukan

  • kekurangan ciri keselamatan.

REDMOND SkyKettle M171S

Penilaian: 4.5

Elemen El'kettle WF11MB / MW

Masuk ke peringkat REDMOND SkyKettle M171S adalah disebabkan oleh cerek pintar ini dapat mengekalkan suhu air yang diberikan sehingga 12 jam. Ini adalah hasil terbaik di antara semua wakil senarai. Namun, dia harus membayar fungsi yang baik dengan ciri daya: 2400 W dapat sangat banyak untuk grid elektrik di rumah.

Tetapi apa lagi yang dapat kita dapatkan sebagai ganti tenaga berharga? Pertama, fungsi mengawal proses permulaan dari telefon pintar (melalui rangkaian Bluetooth dan program khas). Kedua, kemungkinan pemanasan tanpa mendidih, menyekat permulaan tanpa air dan mematikan secara automatik apabila dikeluarkan dari pendirian. Dan akhirnya, ketiga, casing logam sepenuhnya dengan gegelung pemanasan, penunjuk air dan paparan berfungsi. Malah pembeli sendiri menganggap tawaran ini bermanfaat!

Kelebihan

  • keupayaan untuk mengekalkan suhu air hingga 12 jam;
  • kawalan dari telefon pintar;
  • banyak ciri keselamatan;
  • teko ergonomik.

keburukan

  • kuasa tinggi.

Elemen El'kettle WF11MB / MW

Penilaian: 4.4

Elemen El'kettle WF11MB / MW

Model cerek pintar yang lebih menarik ialah Element El'kettle WF11MB / MW. Model 2200 W yang lebih hebat dilengkapi dengan termostat langkah dengan kemampuan memanaskan air hingga suhu 60 hingga 100 darjah Celsius. Tubuh terbuat dari logam padat tanpa penggunaan plastik dan kaca, dan semua elemen penapisan dan pemanasan terbuat dari keluli tahan karat.

Kelebihan utama cerek pintar ini berbanding pesaingnya adalah adanya petunjuk yang tepat untuk semua tindakan yang dilakukan. Tentu saja, dalam penggunaan sebenarnya, suara yang dipancarkan dapat menjengkelkan, yang menyebabkan penurunan ergonomi, tetapi memberikan keselamatan yang tidak dapat dipertikaikan. Kami juga memperhatikan indikator ketinggian air, kehadiran lampu latar ketika cerek dihidupkan, memperlihatkan suhu semasa dan fungsi tetap hangat hingga 30 minit.

Kelebihan

  • isipadu dalaman ialah 1.7 liter;
  • kehadiran pengawal suhu langkah;
  • penunjuk digital dan pemberitahuan yang tepat mengenai semua tindakan;
  • berat 1.35 kilogram.

keburukan

  • pengurangan ergonomi yang disengajakan kerana soundtrack;
  • penggunaan kuasa yang tinggi.

Xiaomi Cerek Pintar Bluetooth

Penilaian: 4.3

XIAOMI SMART KETTLE BLU SELEPAS

Cerek pintar Cina dengan kapasiti 1800 W, milik kumpulan perkakas rumah Xiaomi Mi. Ia mempunyai reka bentuk laconic dan gabungan logam / plastik dengan dinding tahan hentakan berganda. Ia sesuai untuk memanaskan 1.5 liter air menggunakan gegelung keluli tahan karat tertutup.

Sesuai dengan semua peraturan keselamatan Xiaomi Smart Kettle Bluetooth memiliki kunci penutup semasa pemanasan, serta kunci untuk menghidupkan cerek tanpa air untuk mengelakkan kemalangan. Penapis dan termostat, serta fungsi untuk menjaga kehangatan, yang menyenangkan bagi penggemar teh, diperlukan di sini. Cerek pintar dapat dikendalikan dari telefon pintar melalui Bluetooth – antara muka, namun, untuk ini, aplikasi khas (Rumah Pintar) mesti dipasang di atasnya.

Kelebihan

  • penggunaan kuasa standard;
  • bahagian kumpulan perabot pintar dari Xiaomi Rumah Pintar;
  • keupayaan untuk mengawal cerek dari telefon pintar;
  • Berat 1.24 kilogram.

keburukan

  • tidak ditemui.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen