6 pam terbaik untuk kapal

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nelayan dan pencinta berperahu dengan kapal kembung tidak boleh melakukan tanpa pam khas yang memudahkan proses mengepam produk dengan udara. Sebilangan orang menggunakan peranti automotif atau tujuan umum, lupa bahawa model khusus mempunyai sejumlah kelebihan. Prestasi pemampat dalam model perahu dikira dengan mengambil kira semua parameter produk getah, oleh itu, ia akan membolehkan anda mengisi rongga dengan cepat dan mudah.

Kami memberi perhatian kepada anda penilaian yang disediakan oleh pakar kami. Ia merangkumi 6 model pam bot terbaik menurut pengguna.

Cara memilih pam untuk kapal

  1. Varieti. Terdapat tiga kumpulan: elektrik, dan juga kumpulan yang beroperasi akibat hentakan kaki atau tangan seseorang. Yang pertama memberikan tekanan yang tinggi dalam waktu minimum dan dengan cepat mengisi bahkan kapal besar dengan udara. Tetapi jangan lupa bahawa model elektrik memerlukan sumber kuasa, yang tidak selalu ada. Agar tidak masuk ke dalam kekacauan, lebih baik memilih pam dengan bateri, maka kapan saja dan di mana saja akan ada kemungkinan mengepam. Kaki dan tangan berfungsi berdasarkan prinsip yang sama, satu-satunya perbezaan adalah sama ada mengayun – dengan kaki atau tangan. Kaki akan lebih selesa dan lebih mudah, kerana kekuatan yang lebih sedikit diperlukan.
  2. Jenis tekanan pelepasan. Terdapat model yang membuat beberapa tahap tekanan (tinggi, sederhana dan rendah). Yang pertama memberikan suntikan yang agak cepat, bagaimanapun, tahap ini tidak bertahan lama, dan tidak mungkin membawa produk ke keadaan siap yang sesuai untuk operasi. Oleh itu, pam dengan pam mekanikal diperlukan. Model jenis kedua dan ketiga mengatasi pengepaman lebih cepat, tidak memerlukan peralatan tambahan untuk mengepam, dan juga berfungsi tanpa campur tangan pengguna.
  3. Ketahanan dan kebolehpercayaan. Semasa membeli pam, pertimbangkan keadaan di mana ia akan digunakan. Pasti ramai yang ingin membawanya untuk menaikkan kapal, jika perlu, di suatu tempat di tempat terpencil berhampiran air. Agar produk tahan lama dan tidak gagal setelah satu atau dua kali perjalanan, badannya mesti diperbuat daripada bahan tahan lama yang tidak takut akan kejutan, kejatuhan dan kerosakan apa pun. Bagi pam elektrik, kehadiran perlindungan kelembapan juga penting. Sekiranya anda membeli pam diafragma, maka perhatikan sama ada ia mempunyai unsur logam dalam struktur yang meningkatkan jangka hayat produk.
  4. Fungsi tambahan. Tidak buruk jika pam dilengkapi dengan sensor tekanan dan pengatur. Ini akan membolehkan anda sentiasa memantau kesihatan pekerjaan, dan juga menyesuaikan model sesuai keperluan.
  5. Pengilang. Beri keutamaan kepada jenama terkenal dan terkenal, elakkan membeli pam barang yang tidak dikenali. Ingat bahawa pam mungkin diperlukan pada bila-bila masa ketika anda jauh dari peradaban, jadi ia tidak boleh pecah. Semua syarikat besar menghargai reputasi mereka dan mengeluarkan produk berkualiti, memberikan jaminan untuk pekerjaan mereka.

Penarafan pam bot terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penarafan pam bot terbaik 1 Bravo turbo maks RUB 15 400
2 Turbo Scoprega Bravo Super RUB 8,990
3 Bravo 9HP 2 392 RUB
4 Bestway 62098, 220V RUB 1.480
5 Bravo 4 HP RUB 1,627
6 Pam High Double Puncak RUB 1,546

Bravo turbo maks

Penilaian: 4.9

Bravo turbo maks

Pemimpin dalam penilaian adalah pam elektrik dengan kapasiti 1000 l / min, sehingga hanya dalam sepuluh minit anda dapat mengepam kapal sepanjang tujuh meter. Set ini merangkumi kabel kuasa tiga meter. Penyambung sesuai dengan bateri jenis buaya, dan selang mempunyai satu set penyesuai. Terdapat beg yang berguna untuk mudah dibawa alat dan aksesori. Setelah selesai inflasi, pam akan berhenti secara automatik apabila tekanan yang dipilih dicapai.

Kelebihan

  • tekanan – 250 mbar;
  • berfungsi untuk mengepam dan mengosongkan udara;
  • berat – 2.5 kg.

keburukan

  • kos tinggi – 15500 p.

Turbo Scoprega Bravo Super

Penilaian: 4.8

Turbo Scoprega Bravo Super

Jalur kedua menuju ke pam elektrik lain yang direka untuk mengepam kapal getah dengan udara. Peranti, selain mengepam, juga dapat mengatasi pemicu. Operasi dimatikan secara automatik ketika tekanan yang dipilih dicapai. Produktiviti, seperti yang diperhatikan oleh pengguna, sesuai dengan yang dinyatakan dan adalah 1000 l / min. Model ini dilengkapi dengan penyesuai universal dan beg untuk pengangkutan yang selesa.

Kelebihan

  • tekanan – 300 mbar;
  • kabel tiga meter;
  • berat – 1.9 kg.

keburukan

  • agak mahal – 8900 p.

Bravo 9HP

Penilaian: 4.7

Bravo 9HP

Kedudukan ketiga diduduki oleh pam kaki untuk kapal getah. Ia mempunyai reka bentuk khas dengan injap yang dapat mengurangkan prestasi agar tidak melakukan usaha yang tidak perlu. Selang yang disediakan dilengkapi dengan tiga penyesuai dengan diameter berbeza dan penyesuai sejagat. Terima kasih kepada mereka, adalah mungkin untuk menyuntikkan udara ke dalam bola, kerusi kembung, tilam, kolam renang, dll. Pengilang menunjukkan bahawa lebih baik menggunakan pam untuk produk dengan keel tekanan tinggi dan papan lantai.

Kelebihan

  • produktiviti – 1000 l / min;
  • dua pam untuk 1.5 liter dan 6.5 liter;
  • hos beralun – 1.8 m;
  • saiz padat;
  • kos yang boleh diterima – 2200 r.

keburukan

  • tidak ditemui.

Bestway 62098, 220V

Penilaian: 4.6

Bestway 62098, 220V

Yang keempat adalah model pam jenis elektrik dengan daya yang meningkat. Set ini merangkumi tiga penyesuai yang membolehkan anda melambung bukan sahaja kapal, tetapi juga tilam udara, kolam renang, bola dan produk lain. Badan produk diperbuat daripada plastik tahan kejutan yang tidak takut kerosakan mekanikal. Oleh kerana saiznya yang padat, peranti ini mudah diangkut dan mudah dipasang ke dalam beg kecil. Kuasa dibekalkan dari elektrik.

Kelebihan

  • kuasa – 190 W;
  • berat ringan – 0,9 kg;
  • kos belanjawan – 1300 p.

keburukan

  • tidak ditemui.

Bravo 4 HP

Penilaian: 4.5

Bravo 4 HP

Di tempat kelima dalam ranking adalah model genggam. Peranti berfungsi dalam tindakan berganda: udara dibekalkan ke selang ketika piston bergerak ke bawah dan ke atas. Semasa pergerakan, tekanan yang diperlukan untuk mengepam dikembangkan. Selang dilengkapi dengan beberapa penyesuai dengan pelbagai diameter, dan juga penyesuai universal. Kekuatan pam meningkat, tetulang dilakukan dengan memasang batang aloi aluminium. Oleh kerana kelantangannya berkurang, pengguna tidak dapat berusaha sekuat tenaga untuk mengepam seperti sebelumnya.

Kelebihan

  • isipadu ruang kerja – 4 l;
  • asas yang selesa untuk pemasangan;
  • kos anggaran – 1500 rubel.

keburukan

  • tidak ditemui.

Pam High Double Puncak

Penilaian: 4.5

Pam High Double Puncak

Model belanjawan lain menutup penarafan. Dengan pertolongannya, dalam waktu yang singkat dan dengan sedikit usaha, Anda dapat membawa semua produk kembung ke dalam keadaan berfungsi, baik perahu, kerusi, tilam, bola atau kolam renang. Pam mampu bukan sahaja mengembung tetapi juga mengempiskan udara. Ia memiliki alat pengukur tekanan, yang dipasang di dalam badan, dan tiga muncung dengan diameter yang berbeza. Selang fleksibel mempunyai panjang yang cukup, tidak takut akan kesan dan kerosakan, dan tahan terhadap media yang agresif. Peranti ini dibezakan oleh kekompakan dan berat badan yang rendah, yang memudahkan pengangkutan.

Kelebihan

  • pukulan omboh yang bertambah baik;
  • pemegang getah;
  • platform yang stabil untuk pemasangan dengan kaki;
  • kos anggaran – 1400 rubel.

keburukan

  • tidak ditemui.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen