6 maskara L'Oreal terbaik

Penilaian produk kesihatan dan kecantikan terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga editorial. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Tidak kira betapa cantiknya bulu mata, mereka perlu diberi penekanan, terutama ketika seorang wanita melakukan solek. Tanpa alat ini, ia tidak akan kelihatan lengkap. Seperti yang anda ketahui, tidak semua wanita dapat membanggakan bulu mata mewah, dan kemudian maskara kembali menyelamatkannya. Ia menjadikannya lebih panjang, lebih tebal, dan memberikan daya tarikan istimewa pada penampilannya. Mencari yang betul sama sekali tidak mudah, kerana yang terbaik boleh sesuai dengan seorang wanita, tetapi tidak bekerja di hadapan wanita lain. Perlu dipertimbangkan juga sebilangan besar jenama di pasaran. Masing-masing menawarkan bukan satu pilihan maskara, tetapi banyak, yang menjadikannya lebih membingungkan.

Dalam tinjauan penarafan, para editor memberi tumpuan kepada salah satu syarikat kosmetik terkemuka, yang ditubuhkan pada tahun 1909. Setelah meninjau produk dan ulasan pelanggan, kami telah memilih 6 maskara L'Oreal terbaik yang sesuai untuk pelbagai majlis.

Penarafan mascaras L'Oreal terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penarafan mascaras L'Oreal terbaik 1 Maskara Asli Teleskopik L'Oreal 336 r
2 L'Oreal False Lash Superstar X-Fiber RUB 599
3 L'Oreal Volume Million Lashes Feline Noir 477 r
4 L'Oreal Volume Million Lashes So Couture 316 RUB
5 L'OREAL Paradise Extatic tahan air 346 r
6 L'OREAL Paradise Extatic 369 r

Maskara Asli Teleskopik L'Oreal

Penilaian: 4.9

MASCARA ASLI TELESCOPIC.jpg

Koleksi Teleskopik adalah yang pertama untuk jenama yang memperkenalkan maskara yang memanjang. Berpegang pada konsep astronomi, syarikat ini merancang dengan baik reka bentuk dan mengembangkan botol asli dalam bentuk tabung teleskopik miniatur dengan warna keemasan. Alat tersebut segera jatuh cinta kepada pelanggan, kerana memenuhi semua janji yang dinyatakan oleh pengeluar. Kini maskara dianggap klasik dan tidak kehilangan kedudukan utamanya, jadi ia masih dibuat tanpa memikirkan untuk melepaskannya dari pasaran.

Di antara kelebihannya, kami perhatikan warna hitam yang kaya, kesan mengangkat dan memutar, serta peningkatan panjang yang ketara. Konsistensinya tidak berair dan tidak tebal, malah maskara yang baru dibeli sesuai dengan bulu mata dan anda tidak perlu menunggu sehingga ia kering. Selepas pemakaian, bulu mata tegap dan tidak kaku. Ia boleh dikeluarkan dengan mudah, cukup gunakan alat penghapus solekan yang biasa. Sesuai untuk setiap hari.

Sikatnya adalah silikon, mempunyai empat baris gigi yang merata produk, memisahkan silia dengan baik, sehingga benjolan dan 'kaki labah-labah' tidak terbentuk. Melukis bulu mata terpendek. Rumusannya diperkaya dengan molekul lilin untuk menyikat gel dan memisahkan rambut. Komposisi ini juga mengandungi vitamin B5, yang menjaga fungsi merawat.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • senang diaplikasi;
  • tidak hancur pada waktu siang.

keburukan

  • jumlah kecil – 8 ml;
  • terlalu mahal – 450 p.

L'Oreal False Lash Superstar X-Fiber

Penilaian: 4.8

Palsu Lash Superstar X-Fiber.jpg

Kebaharuan dalam koleksi mascaras menarik minat wanita. Produk dengan teknologi inovatif dibezakan dengan komposisi yang tidak biasa, di mana kepekatan serat khas yang tinggi menjadikan bulu mata lebih panjang dan tebal. Terdapat dua puluh kali lebih banyak daripada mereka di maskara biasa. Kesan bulu mata palsu hampir tidak sesuai untuk solek sehari-hari, tetapi untuk acara khas.

Produk terdiri daripada dua: yang pertama adalah pangkalan, dan yang kedua adalah maskara itu sendiri. Langkah pertama adalah menggunakan asas hitam, dan kemudian maskara ultra hitam untuk lebih ekspresi. Sekiranya anda membuat beberapa lapisan, bulu mata akan kelihatan seperti palsu – sama panjang dan tebal. Teksturnya berkrim, ia mungkin kering sedikit dari masa ke masa, tetapi ini tidak kritikal. Satu-satunya kelemahan adalah bahawa anda perlu menggunakan maskara dengan cepat, kerana ia segera sembuh.

Kedua-dua berus itu klasik, tidak diperbuat daripada silikon. Bentuknya berbeza: sikat untuk penoreh pangkal di tengah, yang membolehkan anda membuat kelantangan yang diperlukan, dan sikat untuk maskara melengkung ke satu sisi dan membuat pemanjangan. Mereka mewarnai dan memisahkan bulu mata dengan baik, tanpa melekat atau membentuk gumpalan.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • tidak hancur pada waktu siang;
  • tidak mengalir apabila sebilangan kecil air masuk;
  • mudah dicuci dengan apa-apa penghilang solekan;
  • jumlah besar – 14 ml;
  • kos yang boleh diterima – 550 p.

keburukan

  • tidak ditemui.

L'Oreal Volume Million Lashes Feline Noir

Penilaian: 4.7

LASHES JUTAWAN VOLUME MEMENUHI NOIR.jpg

Maskara hitam besar tidak kurang diminati oleh pelanggan. Ia menjadikan bulu mata menjadi gebu dan kelihatan kucing. Rahsia produknya adalah sikat melengkung yang menarik, yang membentuk garis genit yang diinginkan, dan kilauan pigmen warna menjadikan mata menarik.

Sangat senang tutupnya disekat sehingga terkunci, jadi tidak ada risiko putus benang, yang biasanya menyebabkan pengeringan produk berikutnya. Reka bentuk pembungkusannya klasik, dan semangat ditambah dengan skema warna yang indah – rona zamrud dengan gema menggemari warna emas. Berus melengkung dan diperbuat daripada silikon. Dentikel berlainan panjang: lebih panjang di pangkal dan lebih pendek di hujungnya. Ini membolehkan anda melukis silia di sepanjang garis pertumbuhan, menangkap bahkan yang terkecil. Ia berpisah dengan sempurna dan tidak membuat 'kaki labah-labah'.

Maskara dinyatakan berwarna hitam, seperti yang dibuktikan oleh kata Noir dalam tajuk. Ini benar-benar berbeza dari yang biasa, yang dapat dilihat dari perbandingan visual – jelas terdapat lebih banyak pigmen hitam di sini daripada pada maskara lain. Di samping itu, produk kosmetik memberikan panjang, kelantangan dan keriting pada bulu mata.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • konsistensi berkrim;
  • senang diaplikasi;
  • tidak hancur pada waktu siang;
  • mudah dicuci dengan apa-apa penghilang solek.

keburukan

  • isipadu kecil – 8.5 ml;
  • terlalu mahal – 480 p.

L'Oreal Volume Million Lashes So Couture

Penilaian: 4.7

JUTAWAN JUTA VOLUME JADI KOPERASI.jpg

Maskara yang menguatkan memberikan kilauan pada bulu mata dan menjadikan wajah tidak berakal. Ia mendapat populariti sebaik sahaja ia mula dijual. Formula pigmen super hitam menjadikan mata kelihatan lebih cerah dan menawan. Komposisi dengan kandungan komponen lilin yang berkurang membolehkan produk menyelimuti silia dengan tudung tanpa berat, kerana kelantangannya muncul. Sebilangan, seperti berikut dari ulasan, bingung dengan sikat, tetapi ini sehingga mereka mencubanya dalam praktik.

Berusnya adalah silikon dan mempunyai gigi yang sangat pendek dan hampir tidak kelihatan di hujungnya, jadi nampaknya ia dapat mengedarkan produk secara tidak rata. Sebenarnya, dia melakukan pekerjaan yang sangat baik dan menangkap rambut yang paling pendek, melukisnya dari pangkal. Bulu adalah silang, tidak seperti kebanyakan berus. Berus tidak membentuk gumpalan, memisahkan dengan baik, menyisir dan memutar. Sesuai untuk solek setiap hari dan untuk keluar.

Tiub itu standard, diperbuat daripada plastik. Ungu dan emas menarik dan kelihatan cantik. Surat-surat tersebut tidak pudar dari masa ke masa, jadi bungkusannya kelihatan rapi walaupun setelah beberapa bulan digunakan.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • bulu mata mengekalkan bentuknya selama 12 jam;
  • tidak dicetak pada kelopak mata atas;
  • wangian yang menyenangkan;
  • isipadu optimum – 9.5 ml;
  • kos yang boleh diterima – 520 p.

keburukan

  • mungkin hancur pada waktu siang.

Syurga L'oreal yang ada

Penilaian: 4.6

Paradise Extatic WOD.jpg

Maskara kalis air sangat menarik pada musim sejuk, ketika hujan atau salji sering turun di luar. Pada musim panas, ia juga mendapat permintaan tinggi, kerana di pantai, air tidak dapat dihindari pada mata. Tidak seperti produk serupa yang lain, Paradise Extatic menahan rapat dan tidak bertindak balas terhadap cecair dengan cara apa pun, tetapi pada masa yang sama ia mudah dicuci dengan produk penghilang solek khas, misalnya air misel dua fasa.

Maskara memberikan kelantangan pada bulu mata dan menjadikannya lebih gebu. Rumusannya termasuk minyak jarak semula jadi untuk pengukuhan dan khasiat. Warna hitam yang kuat disediakan oleh sejumlah besar pigmen, yang memberikan penampilan yang ekspresif. Berus di sini bukan silikon, tetapi klasik. Ia mempunyai bentuk bujur, sedikit menyempit di tengahnya. Bulu agak panjang, tetapi ini tidak menghalangnya daripada melukis silia silia terpendek di sudut dalam. Memisahkan dengan sempurna, tidak menimbulkan 'kaki labah-labah' dan gumpalan.

Tiub klasik untuk maskara L'Oreal. Dibuat dalam warna pirus. Permukaan plastiknya adalah matte. Versi lain produk yang tidak kalis air mempunyai warna keemasan. Maklumat dan komposisi yang diperlukan ditulis pada kotak kadbod tempat tinta dibungkus. Seperti yang dinyatakan dalam ulasan, produk ini dimakan dengan cepat, kerana jumlahnya kecil – cukup untuk dua bulan.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • ketahanan air yang sangat baik;
  • menjaga bentuk bulu mata pada siang hari;
  • tidak hancur.

keburukan

  • isipadu kecil – 6.4 ml;
  • terlalu mahal – 450 p.

Syurga L'oreal yang ada

Penilaian: 4.5

EXTATIC PARADISE.jpg

Mascara hitam besar lain untuk penampilan terbuka dan sensual. Ini adalah adik kepada yang sebelumnya, tetapi tidak kalis air. Ia berbeza dengan analog mengenai kesan bulu mata semula jadi – selepas pemakaian ia lembut, elastik, melengkung. Rumusannya diselitkan dengan minyak jarak untuk menguatkan dan menyuburkan rambut. Warnanya kaya, berpigmen, kerana mata memperoleh ekspresi. Teksturnya tidak berair, tetapi berkrim, tetapi tidak kering dari masa ke masa, yang pastinya merupakan kelebihan.

Berusnya klasik, bukan silikon, tetapi gebu. Dia adalah salinan yang dinyatakan dalam kedudukan sebelumnya. Bulu panjang memisahkan rambut dengan baik, menerapkan jumlah produk yang tepat pada setiap rambut, sehingga anda dapat melupakan 'kaki labah-labah' dan gumpalan yang tersekat.

Tiub di sini berwarna merah jambu keemasan. Dalam ulasan mereka menulis bahawa produk itu bertahan dengan baik walaupun dengan gerimis halus, namun, pada penghujung hari, fiksasi menjadi lemah. Tetapi produknya dibersihkan lebih mudah – dengan misel biasa, dan bukan dengan agen dua fasa.

Kelebihan

  • hasil yang dapat dilihat;
  • ketahanan yang baik;
  • tidak hancur pada waktu siang.

keburukan

  • isipadu kecil – 6.4 ml;
  • terlalu mahal – 510 p.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen