4 pemproses makanan dadu terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Pemproses makanan melakukan beberapa operasi pada masa yang sama, yang mempermudah proses memasak. Unit ini dapat mencampurkan bahan-bahan, membuat minuman, memerah jus, memarut, mengisar dan, tentu saja, memotong sayur-sayuran dan buah-buahan menjadi kiub, kepingan, helai. Fungsi mencincang adalah popular di kalangan suri rumah, terutamanya apabila anda perlu menyediakan sebilangan besar hidangan, misalnya salad untuk kenduri yang akan datang. Mempunyai pemproses makanan dengan pilihan ini, anda boleh membuat pemakaian sup, sup kubis, borscht, rebusan sayur, pencuci mulut dengan lebih cepat. Cukup untuk memasukkan makanan yang dikupas ke dalam alat dan tekan butang.

Adalah tugas yang sukar untuk memperoleh penuai yang tidak ingat, tetapi memotong sayur-sayuran rebus dengan kemas dan merata. Anda perlu tahu apa yang harus dicari ketika memilih, dan memandangkan model yang seluas-luasnya, membezakan yang layak dari yang diiklankan dan berkualiti rendah sepertinya merupakan misi yang sama sekali mustahil.

Pakar kami menganalisis pasaran perkakas kecil dengan memilih 4 dari pemproses makanan yang terbaik dari pilihan.

Apa yang perlu dicari semasa memilih pemproses makanan

  1. Fungsi yang diperlukan. Pertama sekali, tentukan apakah keutamaan anda. Semasa memilih alat untuk memotong sayur-sayuran dan buah-buahan menjadi kiub, lihat apakah ada alat tambahan dalam kit. Terdapat beberapa daripadanya, dengan ukuran yang berbeza, untuk menjadikan kubus kecil, sederhana dan besar. Pemproses makanan juga mampu mencambuk putih, memerah jus, membuat kentang tumbuk, sos, dan bahan campuran. Menggiling daging cincang memerlukan daya yang tinggi dari peranti, jadi lebih baik meninggalkan pilihan ini dan membeli penggiling daging secara berasingan. Untuk unit yang berasingan, biarkan juga menguli adunan yang ketat untuk ladu / ladu, kerana hanya model canggih yang akan mengatasi ini.
  2. Kuasa enjin. Untuk memotong kiub, gabungan dengan kekuatan 300 hingga 500 watt sudah cukup. Untuk menguli doh dan menggulung daging, banyak lagi yang diperlukan – dari 800 hingga 1500 watt.
  3. Bilangan kelajuan. Oleh kerana operasi yang berbeza memerlukan kelajuan mereka sendiri, semakin berfungsi fungsi peranti, semakin banyak jangkauan kelajuan operasi. Ini akan membolehkan anda memilih mod yang sesuai untuk tugas yang dipilih (mengiris, memarut, memotong, menjus, mencambuk, dll.).
  4. Mangkuk. Set dengan peranti boleh dibekalkan dari satu hingga empat mangkuk dengan saiz yang berbeza. Yang besar biasanya digunakan untuk menguli doh atau mencampurkan sejumlah besar bahan. Sedang dan kecil untuk potong dadu, jalur, memotong, sebat, kentang tumbuk, sos. Mangkuk decanter berfungsi sebagai pengisar. Penting untuk mengikuti kebetulan kelantangan dan kuasa. Sekiranya mangkuk besar dipasang pada gabungan tenaga rendah, perkakas akan banjir.
  5. Bahan pembuatan. Mangkuk plastik adalah pilihan terbaik. Ia bagus untuk kebanyakan operasi selain menguli doh. Mangkuk plastik boleh berfungsi sebagai peralatan penyimpanan, kerana ia boleh disimpan di dalam peti sejuk tanpa kotor pada peralatan lain. Semua pisau mesti dibuat dari keluli tahan karat dan mempunyai penajam yang berkualiti tinggi. Lekapan khas untuk puri dan jus boleh dibuat dari plastik tahan lama.
  6. Muncung. Juicer juga dilengkapi dengan parutan. Memukul memerlukan satu atau dua pukul. Sayuran dan buah-buahan dipotong, dicincang menggunakan lampiran khas pemotongan halus, sederhana, kasar atau kerinting, dan dicincang dengan pisau.
  7. Fungsi tambahan. Mod nadi akan berguna. Ia diaktifkan dengan menekan dan menahan butang untuk jangka waktu yang singkat agar dapat memproses makanan dengan cepat, misalnya, untuk mengangkat busa yang telah mengendap. Pemasa juga berguna. Kompartemen khas untuk tali pusat dan alat tambahan akan berguna untuk menjimatkan ruang di dalam almari.

Penilaian pemproses makanan terbaik dengan fungsi mencincang

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penilaian pemproses makanan terbaik dengan fungsi mencincang 1 Bosch MCM 64085 RUB 11 900
2 Moulinex DJ9058 Fresh Express Cube RUB 9,119
3 Redmond RFP-3904 RUB 8 800
4 Galaxy GL2300 RUB 4,000

Bosch MCM 64085

Penilaian: 4.9

Bosch MCM 64085

Di tempat pertama dalam penilaian adalah model dengan prestasi tinggi. Dilengkapi dengan mangkuk volumetrik 3,9 l, pengisar 1,5 l dan pelbagai alat tambahan. Penuai dapat mengatasi hampir semua tugas: memotong makanan menjadi kiub, memotong menjadi kepingan dan pecah, memotong, memotong, menggosok, mencampurkan bahan, cambuk, cincang, menguli doh. Satu-satunya perkara yang tidak tersedia untuk menggabungkan adalah menatal daging cincang dan memerah jusnya. Pemegang mekanikal putar digunakan untuk kawalan. Badan, seperti mangkuk, diperbuat daripada plastik tahan hentakan. Pengguna mempunyai 2 mod berkelajuan tinggi yang tersedia, serta nadi.

Kelebihan

  • kuasa – 1200 W;
  • kelajuan boleh laras;
  • kaki getah;
  • beg untuk menyimpan lampiran.

keburukan

  • tidak ada perlindungan berlebihan;
  • kos tinggi – 12,500 r.

Moulinex DJ9058 Fresh Express Cube

Penilaian: 4.8

Moulinex DJ9058 Fresh Express Cube

Baris kedua menuju ke multi-cutter. Peranti ini akan membantu anda memotong sayur-sayuran rebus atau buah-buahan lembut menjadi kiub rapi, yang tidak dapat dilakukan oleh setiap peranti. Elemen pemotongan berfungsi mengikut teknologi timbal balik, yang memastikan kualiti dan ketepatan pemotongan yang tinggi. Pembukaan umpan yang luas memungkinkan untuk memuatkan lebih banyak makanan tanpa perlu memotong terlebih dahulu. Walaupun hanya ada satu mod operasi, model ini dapat menangani sebarang jenis pemotongan. Peranti ini dilengkapi dengan 5 alat tambahan: parut halus dan kasar, untuk mencincang, memotong kiub dan helai. Pengguna mengadu bahawa selepas bekerja terdapat banyak sampah yang tersumbat di bawah penutup.

Kelebihan

  • menjimatkan tenaga;
  • pemprosesan produk dengan pantas.

keburukan

  • kos tinggi – 9900 r.

Redmond RFP-3904

Penilaian: 4.7

Redmond RFP-3904

Kedudukan ketiga menuju ke model 7-in-1. Sebilangan besar lampiran dibekalkan dengan alat untuk memudahkan memasak, mengambil alih beberapa tugas harian. Dengan menggunakan pemproses makanan, anda boleh memotong, memarut, memotong atau memotong sayur-sayuran dan buah-buahan, serta daging proses. Pengguna mempunyai 2 mod berkelajuan tinggi, ditambah modus nadi. Kuasa maksimum mencapai 17,000 rpm. Petunjuk putaran pisau seperti ini dianggap sangat baik untuk peranti yang ringkas. Set ini merangkumi 9 muncung.

Kelebihan

  • kuasa – 700 W;
  • pemotongan cepat;
  • perlindungan terlalu panas;
  • menyekat kemasukan sekiranya pemasangan tidak betul;
  • bekas untuk menyimpan muncung.

keburukan

  • kos tinggi – 10600 r.

Galaxy GL2300

Penilaian: 4.6

Galaxy GL2300

Yang keempat adalah model dengan set 6 lampiran, termasuk cakera dicing. Penuai dilengkapi dengan mangkuk plastik 3.5 liter. Menurut pengguna, ia dapat mengatasi semua tugas dengan sempurna: memotong menjadi potongan, jerami, kubus, dan juga gosok, potongan, cambuk. Pengguna mempunyai 2 mod kelajuan, dari mana anda boleh memilih yang paling sesuai untuk setiap operasi. Di bahagian bawah casing, di bahagian bawah, terdapat kaki dengan sisipan getah, yang mana gabungannya stabil semasa operasi, tidak tergelincir di permukaan meja.

Kelebihan

  • kuasa – 700 W;
  • muncung keluli tahan karat;
  • perlindungan berlebihan;
  • skala anjakan pada mangkuk;
  • agak murah – 4600 p.

keburukan

  • tidak ditemui.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen