4 pembuat roti Moulinex terbaik

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Pembuat roti adalah perkakas rumah yang berguna yang membolehkan anda menikmati pastri segar dan beraroma setiap hari. Model dari Moulinex sangat popular, yang mempunyai sejumlah kelebihan. Kami akan mengetahui pilihan mana yang dianggap terbaik oleh pengguna berdasarkan penilaian, yang disusun berdasarkan ulasan dan parameter teknikal.

Cara memilih pembuat roti

Kami telah menyediakan beberapa petua penting yang akan membantu anda memilih model yang optimum dari segi fungsi:

  1. Kira berapa roti yang anda makan. Untuk 1 orang terdapat kira-kira 250 g. Oleh itu, untuk keluarga tiga orang, adalah tepat untuk memilih model yang memanggang sekitar 800 g roti.
  2. Kriteria pemilihan penting ialah bilangan program. Model murah biasanya mempunyai sehingga 12 mod. Peranti yang lebih mahal dilengkapi dengan 20 program yang berbeza. Set standard cukup untuk pemula. Beberapa peranti dilengkapi dengan fungsi memasak bijirin, jem, sup dan juga pilaf.
  3. Tetapan tambahan. Adalah baik jika mesin roti mempunyai pilihan tahap keperangan, menunda stratum dan menjaganya agar tetap hangat. Beberapa peralatan dilengkapi dengan kunci kanak-kanak dan fungsi memasak segera.
  4. Pilihan bahan badan bergantung pada pilihan peribadi dan anggaran yang ada. Pilihan keluli tahan karat pasti lebih tahan lama. Namun, ia menjadikan harganya lebih mahal dan menjadikan unit lebih berat. Peranti plastik ringan dan senang dibersihkan.
  5. Lebih baik jika penutupnya boleh ditanggalkan. Ini akan memudahkan pembersihan roti.
  6. Dispenser aditif dialu-alukan.
  7. Adalah perlu untuk mengira terlebih dahulu di mana peranti akan berdiri dan warna apa yang sepatutnya.
  8. Beberapa pembuat roti mengeluarkan suara yang kuat ketika menguli doh. Lebih baik jika tahap kebisingan model yang dipilih tidak lebih dari 60 dB.
  9. Adalah wajar untuk mengetahui terlebih dahulu pendapat pembeli mengenai model tertentu, mengetahui pendapat mereka mengenai operasinya. Kedudukan pembuat roti terbaik dari tanda dagangan 'Moulinex' akan membantu membuat pilihan terakhir.

Kedudukan pembuat roti Moulinex terbaik

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Penarafan 1 Sakit & Tresor Moulinex OW250132 RUB 9,714
2 Sakit dan Rasa Moulinex OW240E RUB 8,590
3 Kesakitan Moulinex OW2101 RUB 7 530
4 Roti Rumah Moulinex OW2000 RUB 2 720

Sakit & Tresor Moulinex OW250132

Penilaian: 4.9

Moulinex OW250132 Pain & Tresors

Membuka model penilaian yang dapat mencampurkan semua komponen secara automatik. Pembuat roti mengawal jumlah makanan, memilih suhu dan masa. Secara keseluruhan, dia mempunyai 20 program yang membolehkan anda memanggang pelbagai jenis pastri dan roti. Alat ini boleh digunakan untuk memasak makanan tenusu dan mengawet. Dibolehkan menambahkan bahan tambahan semasa memasak menggunakan dispenser terbina dalam. Semasa membakar roti, anda perlu memilih berat roti dengan menekan butang – dari 500 g hingga 1 kilogram.

Pelanggan gembira dengan fungsi pemilihan warna kerak (goreng, terang atau gelap), pilihan pemasa yang membolehkan mesin dimulakan pada waktu tertentu. Kelemahan kecil adalah sebilangan kecil resipi. Jika tidak, tidak ada aduan mengenai pembuat roti. Harganya kira-kira 9 ribu rubel.

Kelebihan

  • saiz padat;
  • keupayaan untuk menyediakan pelbagai hidangan;
  • kehadiran pemasa;
  • fungsi memilih warna kerak dan berat roti;
  • banyak program.

keburukan

  • tidak ada kelemahan yang serius.

Sakit dan Rasa Moulinex OW240E

Penilaian: 4.8

Sakit dan Rasa Moulinex OW240E

Anggota penarafan seterusnya menonjol dengan reka bentuk yang bergaya dan pembinaan keluli padat, yang menjamin operasi dan kebolehpercayaan jangka panjang. Peranti dari koleksi Pain and Delices dilengkapi panel elektronik dengan paparan. Terdapat 20 program untuk memanggang tujuh jenis roti, bijirin, doh dan roti. Terdapat mod untuk membuat keju kotej dan yogurt. Mesin roti mempunyai penyesuaian saiz roti.

Pemilik menyukai fungsi pemanasan semula yang menjadikan anda panas selama 60 minit selepas memasak, peralatan yang kaya, termasuk cawan pengukur dan sudu, bekas untuk produk cair, acuan tidak lekat. Pengguna perhatikan bahawa peranti ini tidak selesa untuk dicuci kerana penutupnya tidak dapat dilepaskan. Pembuat roti berharga kira-kira 8500 rubel.

Kelebihan

  • badan tahan lama;
  • reka bentuk bergaya;
  • 20 program;
  • pelbagai fungsi;
  • peralatan yang optimum.

keburukan

  • penutup yang tidak boleh ditanggalkan.

Kesakitan Moulinex OW2101

Penilaian: 4.6

Kesakitan Moulinex OW2101

Pembuat roti seterusnya dilengkapi dengan unit kawalan elektronik dengan 12 program. Menu ini mempunyai tujuh resipi untuk membakar roti, termasuk bebas gluten. Pilihan khas membantu anda memilih tahap keperangan kerak dan berat produk. Pemasa membolehkan anda menentukan masa mula peranti. Selain roti, alat ini digunakan untuk menyiapkan jem, bubur dan pastri lain. Sekiranya makanan perlu ditambah, mesin akan mengeluarkan amaran.

Pemilik gembira dengan antara muka grafik yang dapat difahami oleh seorang kanak-kanak. Panel kawalan mengandungi ikon grafik. Kelemahannya termasuk bunyi yang kuat ketika menguli adunan dan kehadiran mod memasak cepat hanya untuk roti klasik. Anda perlu membayar kira-kira 8 ribu rubel untuk model tersebut. Bagi sesetengah orang, harga ini kelihatan terlalu tinggi.

Kelebihan

  • antara muka yang jelas dan mesra pengguna;
  • produk yang sedap hasilnya;
  • pemberitahuan suara;
  • bilangan program yang optimum.

keburukan

  • bunyi semasa penyediaan doh;
  • pembakar cepat hanya untuk produk klasik;
  • harga yang agak tinggi.

Roti Rumah Moulinex OW2000

Penilaian: 4.5

Roti Rumah Moulinex OW2000

Model penarafan terakhir sesuai dengan kemas di bahagian dalam dapur dan tidak memerlukan banyak ruang. Berat penaik maksimum ialah 1 kg. Peranti ini dilengkapi dengan fungsi pemasa dan pemilihan berat produk. Dia mempunyai pilihan untuk mengekalkan suhu dan menguli doh. Terdapat 12 program dalam peranti. Terdapat arahan dengan resipi, cawan ukur dan sudu disertakan. Selain roti, anda boleh membuat muffin, jem.

Pemilik dapur mendakwa bahawa roti itu ternyata sangat tidak enak, ia tidak dapat dibandingkan dengan roti yang dibeli di kedai. Produknya harum, gebu dan rangup. Ia adalah pilihan terbaik bagi mereka yang ingin makan makanan yang enak dan sihat. Walaupun kes itu diperbuat daripada plastik, model ini tahan lama. Ini disahkan oleh banyak ulasan pengguna. Harga – 5500 rubel.

Kelebihan

  • kemudahan penggunaan;
  • roti lazat pada akhirnya;
  • kekompakan;
  • kelewatan memulakan dan mengekalkan fungsi hangat;
  • pemilihan berat penaik;
  • harga yang boleh diterima.

keburukan

  • tiada dispenser;
  • sarung plastik.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berjumpa pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen