30 simulator terbaik di PC

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Simulator adalah genre yang hampir selalu terdapat dalam bentuk bersepadu. Hampir setiap permainan yang keluar tidak lama lagi dan keluar lebih awal adalah simulasi beberapa jenis tindakan. Jadi, penembak tidak lebih dari simulator penggambaran, dan PRG mana pun di dunia terbuka adalah simulator kehidupan dan perkembangan watak. Walau bagaimanapun, semua contoh ini membentuk genre mereka sendiri, stabil dan tersendiri – simulator pada hakikatnya lebih tidak pasti. Menggali sejarah industri permainan, majalah itu cuba mengetengahkan 30 simulator PC terbaik dalam pelbagai penjelmaan.

P.S. Permintaan besar untuk tidak menganggap tempat terakhir dalam penilaian sebagai ukuran kesejukan atau 'rendah diri' permainan. Kesemuanya tergolong dalam jangka masa yang berlainan, membawa mesej yang berlainan dan tergolong dalam kalangan genre yang berbeza, jadi tidak betul jika membandingkannya antara satu sama lain.

Penilaian simulator terbaik di PC

Pencalonan sebuah tempat permainan penilaian
Penilaian simulator terbaik di PC 1 'IL-2. Stormtrooper ' 5.0
2 L.A. Noire 4.9
3 Guruh perang 4.9
4 Dunia Tangki 4.8
5 The Sims 4.8
6 Filem 4.7
7 Kesederhanaan 4.7
8 PES 4.7
9 FIFA 4.6
10 Anno 4.6
11 Projek KERETA 4.5
12 F1 4.5
13 NHL 09 4.5
14 Simulator Bangunan PC 4.4
15 Simulator Mekanik Kereta 4.4
16 Gelap panjang 4.4
17 Dunia kapal perang 4.4
18 Spora 4.4
19 theHunter: Panggilan Liar 4.3
20 Hutan 4.3
21 Dunia Kapal Perang 4.2
22 Euro Truck Simulator 2 4.2
23 Kejohanan Rali Dunia 7 4.1
24 Simulator Pertanian 4.1
25 NBA 2k14 4.0
26 Selipar rumah 4.0
27 WWE 2k18 4.0
28 Simulator Memancing Terbaik 3.9
29 Simulator Pencuri 3.8
30 Simulator kambing 3.7

'IL-2. Stormtrooper '

Penilaian: 5.0

'IL-2.  STORMOVIK '

Simulator penerbangan 2001 yang terkenal, yang mendapat 91 mata fenomenal menurut agregat Metakritik dan menjadi projek terbaik tahun 2001. 'IL-2. Sturmovik 'adalah salah satu kemenangan kecil, tetapi sangat ketara dari dev permainan Rusia (kini hampir mati) ke atas pesaing dunia.

Seperti semua simulator ketenteraan pada masa itu, IL-2 menggunakan latar Perang Patriotik Besar, dengan mempertimbangkan pertempuran yang sangat penting dan berskala besar dari sudut pandang sejarah. Keseluruhan permainan di sini dibahagikan kepada 8 kempen, yang masing-masing mempunyai rangkaian peta dan tugasnya sendiri, tidak hanya bergantung pada sisi konflik, tetapi juga pada jenis pesawat yang dipilih. Secara semula jadi, pada tahun 2001 tahap penjelasan seperti itu dianggap sebagai sesuatu yang tidak dapat dibayangkan, dan untuk waktu yang lama tidak ada yang dapat mengulangi kejayaan ini (walaupun ada banyak percubaan). Pada saat pelepasan versi akhir sim penerbangan, ia berisi 77 unit pesawat dan 75 unit pengangkutan darat. Setiap pesawat dibuat berdasarkan gambar rasmi, dan model perintis fizikal dikembangkan bersama dengan pilot tempur dari era moden dan zaman Perang Patriotik Besar. Satu dekad kemudian, ia adalah IL-2. Stormtrooper 'berfungsi sebagai titik permulaan penciptaan Guruh perang , yang kemudian berkembang menjadi sesuatu yang lebih daripada simulator penerbangan MMO.

L.A. Noire

Penilaian: 4.9

L.A. NOIRE

L.A. Noire Detective Investigation Simulator adalah pengembaraan aksi yang menceritakan kisah sebuah kota yang diatur dalam suasana akhir tahun 1940-an. Kota Angels selepas perang adalah tempat yang sangat indah dalam pesona jazz dan kapitalisme yang berkuasa. Tetapi perkara-perkara gelap sering tersembunyi di sebalik penampilan yang terang: rasuah, dadah, pembunuhan kejam dan jenayah yang berleluasa hanyalah sebahagian kecil dari keburukan yang berlaku di luar bidang penglihatan orang.

L.A. Noire menghadirkan kisah interaktif kepada pengguna dalam gaya noir paling murni, yang akan berkembang secara langsung dengan penyertaan mereka yang dekat. Terpisah dari jalan cerita utama, pemain akan menerima tugas rawak, yang disebut 'jenayah jalanan', melalui radio polis. Seperti halnya dengan proyek Rockstar Games yang lain, Grand Theft Auto, protagonis itu dapat bergerak di sekitar kota dengan berjalan kaki, atau menggunakan mobil yang terbuka ketika dia meneruskan kisahnya. Di samping itu, pemain mempunyai akses untuk menukar pakaian, seperti projek genre lain yang berkaitan – Mafia II. Hanya ada 10 di antaranya di L.A. Noire, dan masing-masing memberikan ciri-ciri tambahan ciri, seperti peningkatan ketepatan menembak atau peningkatan perlindungan terhadap kerosakan (semua pakaian sesuai adalah logik). Ini adalah simulator detektif satu-of-a-kind yang telah memegang bar untuk projek yang hebat sejak 2011.

War Thunder

Penilaian: 4.9

PERANG PERANG

War Thunder adalah projek yang dibangunkan oleh studio Rusia Gaijin Entertainment, yang menggunakan amalan dan mekanik terbaik simulator jalan cerita IL-2 yang hebat. Stormtrooper '. Konsep sim penerbangan berbilang pemain telah lama menyeksa pemikiran pemaju Rusia, yang, ternyata, mula menerapkan idea itu pada masa yang sama dengan Wargaming, yang mengumumkan simulator MMO Dunia kapal perang sebulan kemudian.

Penekanan utama dalam War Thunder diletakkan pada keaslian peristiwa sejarah yang muncul dalam permainan sebagai latar belakang plot umum. Pendekatan pemaju untuk memodelkan proses menimbulkan kerosakan juga tidak biasa: sistem kerosakan fizikal tidak hanya mempertimbangkan tempat terkena, tetapi juga jenis peluru, jarak tembakan, dan bahkan lintasan balistik. Di samping itu, sifat-sifat pelbagai jenis bahan yang diciptakan semula dalam permainan juga bermain berdasarkan realisme: semuanya mempunyai ciri-ciri dan tahap kekuatan masing-masing.

Tetapi mungkin ciri utama War Thunder terletak pada skalabiliti projek, yang telah kita lihat selama 8 tahun terakhir. Permainan ini telah berkembang dari simulator penerbangan khas mengenai peristiwa Perang Dunia II menjadi pembangun pertempuran global. Ketika konsep itu dikembangkan, kereta kebal ditambahkan di sana, dibuat kembali dengan terperinci terkecil, dan kemudian kapal. Pada akhirnya, War Thunder telah menjadi MMO yang secara sendirian membebankan persaingan pada semua produk Wargaming, dan itu sungguh hebat!

Dunia Tangki

Penilaian: 4.8

Tangki DUNIA

Projek yang memulakan siri permainan 'World of …' dan menjadi salah satu permainan aksi CIS paling berjaya dalam sejarah industri permainan. World of Tanks boleh dicirikan sebagai simulator tangki arked – ini adalah model genre yang ingin dilaksanakan oleh pemaju dari Wargaming.

Semua ciri 'World of Tanks' dalam satu bentuk atau yang lain termasuk dalam permainan. Sebagai contoh, komponen berbilang permainan dari genre ini, menurut kanon, memerlukan kehadiran tahap latihan … tetapi tidak ada di sini. Logik untuk menolak belajar itu mudah: pertama, permainan ini harus 'dikacaukan' dalam satu mod, yang bermaksud perbelanjaan tambahan anggaran, dan kedua, dalam pertempuran yang sengit, pertempuran yang sebenarnya menjadi guru terbaik. Di samping itu, jalan pengembangan setiap pemain, tanpa terkecuali, dimulakan dengan tangki kecil tingkat 1, yang menghormati prinsip persamaan rapuh.

Dan walaupun Wargaming menyokong kesamaan mutlak syarat semua orang dalam projek itu, ia tidak wujud sehingga meninggalkan model pengewangan bebas untuk bermain. Maksudnya, hingga waktu tertentu, ada kandungan di World of Tanks yang dibeli dengan wang sebenar dan dapat memberi kelebihan berbanding pemain lain. Sekarang kisah ini telah dilupakan dengan selamat, dan kita dibiarkan dengan simulator tangki percuma untuk menang dengan sejarah 10 tahun yang kaya.

The Sims

Penilaian: 4.8

THE SIMS

Simulator kehidupan yang paling terkenal yang dikembangkan oleh Maxis dan The Sims Studio di bawah kepimpinan Seni Elektronik juga masuk dalam penilaian kami. Kami tidak dapat memilih satu projek dari siri ini, kerana semuanya, satu atau lain cara, meninggalkan tanda besar pada genre, dan oleh itu mari kita bincangkan ciri-ciri francais secara keseluruhan.

Perkara pertama yang harus anda perhatikan adalah bahawa tidak ada plot khusus dalam permainan asal The Sims, itulah sebabnya genre permainan digambarkan dengan kata sandbox (kotak pasir). Pengguna dapat membuat sim – orang maya, membina atau membeli rumah siap pakai, memantau keperluan, keinginan dan mood wadnya, dan pada masa yang sama menyedari banyak senario hidupnya. Permainan ini bergantung pada prinsip menambahkan kandungan secara beransur-ansur melalui pelepasan penambahan skala besar: selain bungkusan pakaian, barang untuk kedai, lokasi dan aktiviti baru, beberapa DLC mungkin mengandungi jalan cerita. Model pengembangan ini telah dipraktikkan sejak pelancaran The Sims pertama pada tahun 2000, dan terus menghasilkan banyak wang untuk pemaju, meminimumkan risiko. Nah, setakat ini ramalan ini dibenarkan sepenuhnya, kerana 5 tahun telah berlalu sejak pembebasan bahagian nombor 4, dan permainan baru belum diumumkan.

Filem

Penilaian: 4.7

FILEM

'Simulator Hollywood' sebenar yang dihasilkan oleh Lionhead Studios pada tahun 2005 masih ada. Filem adalah gabungan idea unik untuk membenamkan pengguna dalam dunia penggambaran dengan elemen pengurusan mikro dan kawalan kehidupan orang di sebuah studio filem. Seperti strategi ekonomi lain, pemain diberi dasar bersyarat untuk memulai pengembangan syarikat filemnya sendiri, jika kita tidak membincangkan mod sandbox. Terdapat keperluan untuk menggaji pegawai, pelakon dan pengarah, masing-masing memiliki tahap kompetensi mereka sendiri, serta skala mood dan keinginan untuk menembak (dan difilmkan) dalam genre tertentu. Seiring tahun dan zaman berubah, beberapa genre menjadi popular, dan beberapa, sebaliknya, semakin pudar, kembali ke arah aliran setelah beberapa tahun.

Perbezaan penting antara The Movies dan projek genre lain adalah kemampuan untuk mengatur penggambaran filem secara bebas. Permainan ini mempunyai sistem pengaturan panggung yang primitif tetapi sangat menarik, pemilihan rombongan, alat peraga dan kostum. Pemilik versi permainan berlesen dapat menyiarkan video dalam perkhidmatan khas The Movies Online, di mana peserta lain dapat melihat dan menilai karya pada skala 5 mata. Setelah 13 tahun penuh, projek ini terus dikenang dengan nostalgia dan dimainkan di antara permainan aksi moden.

Kesederhanaan

Penilaian: 4.7

SIMKIT

Salah satu francais Maxis yang paling berjaya, yang kedua setelah The Sims dalam skala dan tahap pengiktirafan (sayangnya, simulator Spora yang berpotensi kuat tidak pernah menjadi 'lombong emas' untuk pemaju). Sejarah simulator bangunan bandar ini bermula pada tahun 1989. Pada masa itulah projek dua dimensi SimCity Classic melihat cahaya, yang diramalkan akan gagal dalam penjualan kerana kurangnya aksi dan elemen arked, yang dipuji oleh industri pada masa itu. Walaupun permulaannya sukar, permainan ini memperoleh kadar penjualan yang tinggi berkat ulasan yang sangat positif dari penerbitan permainan terkemuka. Karya sekuel tidak lama lagi, dan pada tahun 1993 bahagian kedua simulator SimCity 2000 dilancarkan.

Projek baru studio Maxis dilaksanakan dengan gaya isometrik dan menyempurnakan idea bahagian pertama mengenai penciptaan dan pembangunan kota, infrastruktur dan elemen penting dari kehidupan sosial budaya. SimCity 2000 diakui sebagai klasik genre, dan dari situlah didasarkan semua simulasi perancangan bandar pada dekad berikutnya. Iterasi terbaru francais dengan nama asal SimCity (2013) sangat diterima oleh peminat dan habis terjual dalam edaran yang sangat besar, walaupun terdapat skandal yang meletus dengan jatuhnya pelayan permainan dan kehilangan data yang disimpan oleh berjuta-juta pengguna di seluruh dunia.

PES

Penilaian: 4.7

PES

Pro Evolution Soccer adalah simulator bola sepak dari syarikat Jepun Konami, yang merupakan pesaing utama FIFA di pentas dunia. Mesej utama permainan pada bila-bila masa adalah realisme tindakan yang berlaku di lapangan, itulah sebabnya francais itu digelar sebagai tegar (bukan arcade) dari segi permainan.

Masalah utama PES sepanjang sejarah pelepasan adalah kekurangan lesen untuk menggunakan barang dagangan kelab dan pelbagai liga bola sepak. Selepas itu, kes ini dengan senang diluruskan dengan mod tersuai, tetapi tuntutan untuk bertengkar dengan grandee memerlukan keputusan yang serius. Pada tahun 2009, mungkin bahagian terkuat dari formasi lama muncul, yang meraih gelaran terbaik (kerana FIFA 09 adalah kegagalan sepenuhnya). Selepas itu, kisahnya dimulakan dengan penarikan siri ini ke dalam bayang-bayang, peralihan ke Fox Engine yang baru, dan tahap seterusnya kenaikan jenama ke tahap populariti sebelumnya. Konami malah menyatukan analog Ultimate Team mereka sendiri ke dalam permainan, tetapi jelas bahawa mod ini kurang mendapat penjelasan. Tetapi dari segi dorongan, emosi, pengalaman permainan dan kecukupan sistem permainan, versi 19 PES kelihatan jauh lebih menarik daripada FIFA 19. 'miskin' dan skrip 19. Harus diharapkan bahawa orang Jepun dapat menyatukan kejayaan mereka dan masih mengungguli pesaing mereka pada bahagian seterusnya tahunan ' Siri TV '.

FIFA

Penilaian: 4.6

FIFA

Simulator bola sepak legenda dari Electronic Arts, pada masa ini secara objektif mengatasi PES dari segi populariti di ruang media. Selama lebih dari 30 tahun sejarah francais, FIFA telah melalui 3 peralihan bersejarah berskala besar, baik mengenai permainan dan bahagian visual projek.

Yang pertama berlaku pada masa perubahan grafik 2D menjadi 3D, dan terutamanya mempengaruhi konsol generasi lama. Revolusi kedua dikaitkan dengan lompatan tajam dalam industri dari segi kad grafik, dan di sinilah versi FIFA generasi lama yang paling tepat dilancarkan: FIFA 07. Walaupun tanpa 'cip' fizikal enjin lama yang boleh digayakan mengikut standard hari ini, permainan ini dilihat secara keseluruhan dan sangat menyeronokkan . Permainan ini mengandungi banyak kandungan tambahan yang tidak dapat dikunci (untuk mata yang diperoleh dalam kempen pemain tunggal) dan runut bunyi atmosfera, serta pemandangan primitif tetapi sangat atmosfera dengan wawancara akhbar.

Lompatan seterusnya dikaitkan dengan perombakan lengkap konsep asas permainan dan pelepasan mod permainan baru untuk komponen dalam talian: Pasukan Terhebat untuk FIFA 12. Sehingga titik tertentu, sistem dan kemampuan projek itu digilap dan dikerjakan, dan menurut pendapat banyak pemain profesional dan penerbitan, mereka mencapai tahap optimum 17 versi 'siri' tahunan. Sekarang nampaknya francais telah jatuh ke tahap kemerosotan, tetapi untuk skala dan cara yang bagus untuk tidak memasukkannya ke dalam senarai simulator terbaik, kita tidak dapat.

Anno

Penilaian: 4.6

ANNO

Seorang wakil dari kategori simulator perancangan bandar, telah berada di industri ini selama lebih dari 20 tahun. Permainan pertama dalam siri ini, Anno, 1602, adalah alternatif berkualiti tinggi tetapi kontroversial untuk Age of Empires dan The Settlers yang kemudian bersinar. Pembangun berusaha menjadikan produk itu serbaguna mungkin, tetapi bukan melalui mengimbangkan puak atau negara Eropah, tetapi dengan menyatukan unit permainan. Pada dasarnya, satu-satunya perbezaan ketika memulakan kempen baru adalah bendera apa yang akan dikibarkan pemain. Pada waktu 1998, pendekatan ini adalah norma, tetapi walaupun begitu banyak penerbitan yang dijuluki proyek itu sedikit dan sederhana.

Walaupun begitu, permainannya sangat ketagihan, kerana bergantung pada prinsip-prinsip untuk mencapai tahap pengembangan tanah terkawal yang lebih tinggi untuk pembukaan bangunan baru. Pendekatan ini secara signifikan meningkatkan masa dan minat bermain, kerana pemain masa itu tidak dimanjakan oleh banyaknya kandungan. Selama bertahun-tahun, dogma yang sama dalam membangun permainan berjaya diterapkan ke bahagian baru dalam siri ini. Secara objektif, permainan terbaik dalam francais adalah dan masih merupakan Anno 1404 – titik perubahan dalam menentukan vektor perkembangan genre dan kempen terakhir yang menggunakan latar Eropah abad pertengahan (dan Asia Timur). Pada masa akan datang, idea-idea pereka permainan membawa siri ini menjadi gambaran masa depan dan krisis kecil idea-idea asli.

Projek KERETA

Penilaian: 4.5

KERETA PROJEK

Meneruskan tema simulator kereta, projek crowdfunding Project CARS, yang dikembangkan oleh studio Britain yang bebas, Slightly Mad Studios. Ia didasarkan pada mesin fizik Madness yang direka semula, disesuaikan untuk meningkatkan masa tindak balas kawalan dan idea asas lain.

Perbezaan utama antara Project CARS dan pesaingnya terletak pada penggunaan tayar model SETA yang dinamis, serta dalam pelaksanaan proses perubahan cuaca dan waktu sehari. Untuk merealisasikan proses perlumbaan, pelumba profesional dijemput ke pasukan pengembangan, termasuk Stig terkenal dari Top Gear dan Nicholas Hamilton, adik kepada pemandu Formula 1. Dari segi kandungan, permainan ini juga menggemari peminat: Slightly Mad telah melesenkan 70 kereta dan 35 trek perlumbaan automatik. Pada akhirnya, projek kecil itu menarik perhatian besar dari media dan pengguna, mengumpulkan lebih dari $ 3 juta untuk pelaksanaan semua idea … dan dapat menjadi salah satu simulator kereta terbaik dalam seluruh sejarah industri permainan. Menurut Metacritic, Project CARS memperoleh 83 mata berdasarkan 48 ulasan, yang merupakan skor yang cukup tinggi untuk projek genre ini.

F1

Penilaian: 4.5

F1

Simulator kereta paling terkenal oleh Codemasters, dibuat berdasarkan musim siri perlumbaan Formula-1 yang berprestij. Sejarah perkembangannya telah berlangsung selama 10 tahun, dan selama ini permainan berjaya berkembang baik dari segi permainan dan dalam pelbagai aspek fizikal. Sebabnya ialah perubahan enjin dari EGO 1.0 (di mana permainan siri Colin Mc'Rae dan FlatOut) menjadi EGO 4.0 – platform yang lebih sempurna untuk memindahkan pengalaman permainan.

Sejak dilancarkan, siri F1 mempunyai satu keutamaan yang sangat penting: keutamaan skala simulasi proses perlumbaan yang betul. Banyak studio pembangunan terbiasa menonjolkan apa yang berlaku di trek. Dan ini berlaku dalam projek seperti NFS: Underground atau Project CARS. Walau bagaimanapun, Formula-1 adalah pertandingan, sebahagian besar kerja yang dilakukan di luar landasan. Kunci kemenangan dan prestasi yang berjaya di sini terletak pada pemasangan kereta di lubang, memilih taktik yang tepat untuk mengisi minyak dan menukar tayar, dll. Dan Codemasters dapat menyampaikan pengalaman pengurusan mikro ini dengan sepenuhnya, sambil mengurangkan tahap kecenderungan perlumbaan perlumbaan mereka sendiri ke tahap semaksimum mungkin (yang tidak mereka lakukan dalam mana-mana projek sebelumnya). Pada akhirnya, bahkan permainan pertama dalam siri (F1 2010) mendapat 84 mata Metacritic dan sejumlah besar maklum balas positif dari pemain.

NHL 09

Penilaian: 4.5

NHL 09

Melepaskan wakil moden dari genre simulator, mari kita ingat wakil terakhir siri NHL, yang mengunjungi komputer peribadi lebih dari 10 tahun yang lalu. NHL 09 adalah simulator hoki ais yang menakjubkan yang sangat popular dengan pangkalan peminat permainan di seluruh dunia. Penonton pertempuran es pada masa itu sama sekali tidak kalah dengan peminat bola sepak, dan keputusan untuk memindahkan permainan berikutnya dalam siri ini secara eksklusif ke konsol dibuat dengan sangat marah. Sebabnya, seperti yang dikatakan EA, “keadaan ekonomi yang tidak stabil,” sehubungan dengan yang bahkan membawa permainan NHL berikutnya ke PC dianggap sebagai pembaziran wang.

Tidak banyak yang dapat dikatakan mengenai aspek permainan NHL 09, kerana permainan itu merupakan perwujudan peraturan dan konvensi dari kejohanan asal. Model-model fizik bergerak di sekitar gelanggang dengan betul, simulasi penerbangan puck dan pelbagai aksi pemain berada pada tahap tinggi bahkan pada masa itu. Sistem pemindahan dan draf kelihatan bagus, tetapi ada kecurigaan bahawa sistem itu sengaja tidak seimbang untuk versi PC. Untuk platform yang sama, para pembangun telah berusaha mengurangkan komponen grafik untuk “mengelakkan masalah dengan pembekuan dan pepijat pada perkakasan lama.” Anda boleh membenci EA kerana sikap sedemikian terhadap pengguna, tetapi fakta kerosakan yang disengajakan tidak menghalang NHL 09 menjadi salah satu simulator terbaik tahun kalendar 2008.

Simulator Bangunan PC

Penilaian: 4.4

SIMULATOR BANGUNAN PC

Begitu juga, Selipar rumah dikembangkan oleh wakil simulator lain – PC Building Simulator, idea yang juga tidak melampaui pengurusan. Benar, tidak seperti pesaingnya, projek ini memfokuskan pada topik topikal yang belum pernah dibahas di mana-mana wakil genre sebelum ini.

Pembangun dari The Irregular Corporation cuba memperhatikan realisme apa yang berlaku, dengan asasnya 'perniagaan' terkenal dalam memperbaiki komputer di rumah. Selari dengan ini, mereka dapat melesenkan semua produk yang digunakan untuk modding dan memperbaiki unit sistem. Kad grafik GeForce RTX? Tidak menjadi masalah! Papan induk dari Gigabyte? Ya, seberapa banyak yang perlu! Dalam permainan ini, anda dapat mencari semua yang anda perlukan untuk peningkatan kelas atas … namun, jangan lupa tentang pilihan khusus pelanggan. Walau bagaimanapun, pada peringkat akhir permainan, anda akan mendapat ruang untuk kreativiti – meningkatkan jumlah bahagian yang ada akan membolehkan anda memilih apa yang hendak dipasang dalam casing tersebut. Kami juga memperhatikan kemungkinan untuk meningkatkan ruang di mana semua tindakan berlangsung. Nah, kehadiran DLC yang dikeluarkan secara berkala juga akan menjadi pertolongan yang baik untuk meningkatkan jangka masa penglibatan dalam permainan.

Simulator Mekanik Kereta

Penilaian: 4.4

SIMULATOR MEKANIK KERETA

Simulator mekanik kereta, yang dikeluarkan pada tahun 2014, telah menjadi 'siri TV' tahunan dunia industri permainan. Tetapi, tidak seperti simulator bola sepak yang sama, perubahan di sini memperoleh skala dan penglihatan. Car Mechanic Simulator adalah peluang interaktif untuk membongkar kereta ke roda dengan tangan anda sendiri (tanpa kunci, tetapi dengan tetikus), sambil menyelidiki gambarajah peranti yang agak terperinci.

Ciri khas projek sepanjang sejarah pelepasan adalah pengurusan garaj, yang dilakukan bersama dengan proses pembaikan kereta secara percuma dan dalam mod plot palsu. Secara semula jadi, sistem ini berkembang dari tahun ke tahun, kandungan baru dan kereta untuk dihuraikan muncul, interaksi lain dengan inventori garaj ditambahkan. Walau bagaimanapun, langkah penting seterusnya untuk francais, jika ada, mestilah pelesenan kereta (sekurang-kurangnya sebahagian) dan membuat grafik untuk peningkatan keupayaan perkakasan komputer. Bagaimana semua ini dapat diwujudkan – kita akan mengetahui dalam masa terdekat. Nah, hakikat bahawa simulator ini adalah salah satu yang terbaik di segmen ini adalah fakta tanpa syarat dan jelas.

Gelap panjang

Penilaian: 4.4

GELAP PANJANG

Seperti Hutan , The Long Dark adalah wakil simulator survival, tetapi dalam suasana yang berbeza dan gaya yang sangat berbeza. Plot permainan ini berlaku di pantai Pasifik Kanada, di mana pesawat itu terhempas semasa bencana alam yang lebih global. Watak utama permainan – juruterbang pesawat – dalam jalan cerita mesti mencari kenalannya, yang hilang tanpa jejak dari lokasi nahas jauh sebelum dia sedar. Ceritanya cukup menarik dan pendek, tetapi dengan kehendak pemaju, masa penyebarannya dibuat secara artifisial dengan bantuan peralihan besar dari satu titik tugas ke yang lain … dan belakang.

Tetapi mod survival dilaksanakan dengan baik dalam permainan. Dengan perkenalan yang sama, tujuan utama pemain adalah untuk mengekalkan kehidupan protagonis untuk jangka masa yang mungkin. Sangat penting di sini untuk memperhatikan suhu persekitaran, petunjuk kehausan, kelaparan, keletihan dan kesihatan watak, serta selalu memantau jumlah sumber yang ada – jika mereka menunggu di satu tempat, mereka akan berakhir dengan sangat cepat. The Long Dark menerima banyak ulasan positif dan pengiklanan hebat dari penerbitan bahkan pada masa versi alpha, dan kemudian, menjelang peluncuran, semakin banyak semangat untuknya. Cadangan kami, secara umum, bertepatan dengan pendapat penerbitan: pastikan anda memainkan mod survival untuk merasakan suasana projek dan mendapatkan pengalaman permainan yang sama sekali baru.

World of Warplanes

Penilaian: 4.4

DUNIA WARPLAN

Projek kedua kitaran 'World of …', yang diumumkan pada bulan Jun 2011. Dari segi memperkenalkan World of Warplanes, itu agak tidak beruntung, kerana sebulan sebelumnya studio Rusia Gaijin Entertainment mempersembahkan War Thunder – pada masa itu simulator penerbangan MMO murni, yang bertujuan untuk mendapatkan ceruk yang tidak berpenghuni dan mengaku sebagai pemimpin genre.

Secara semula jadi, tahap persetujuan kerja Wargaming mengenai pembangunan simulator ketenteraan seterusnya adalah tinggi – kerana populariti tertinggi projek pertama mereka, World of Tanks. Tetapi studio Belarus tidak dapat mengalokasikan pasukan yang berurusan dengan WoT untuk menerapkan idea baru, kerana banyak anggota komposisi itu sibuk menyokong dan mengembangkan lagi 'dunia tangki'. Kemudian Studio Persha Ukraine membantu mereka, dan mengambil alih proses penciptaan di bawah pengawasan penerbit studio utama. Selama bertahun-tahun kerja keras, lebih dari 250 pesawat yang dibuat semula secara realistik dari USSR, Jerman, Great Britain, Jepun, Amerika Syarikat, Perancis dan China ditambahkan ke dalam proyek ini, yang dirancang dalam jangka waktu dari 1918 hingga 1955. Seperti permainan lain dalam siri ini, World of Warplanes tidak mempunyai peta dan mod permainan berdasarkan cerita, yang, bagaimanapun, tidak mengganggu proses memperoleh pengalaman bermain untuk pengguna. Baru-baru ini, projek ini secara aktif membangkitkan minat dalam pelbagai kolaborasi (misalnya, dengan kumpulan Iron Maiden) – tetapi, jujur, ini bagus walaupun tanpa pengumuman yang kuat.

Spore

Penilaian: 4.4

SUKAN

Spore adalah gabungan genre unik yang menggabungkan simulator tuhan, komponen RPG, dan bahkan elemen strategi masa nyata. Keanehan permainan adalah pengguna terlibat dalam pengembangan wataknya secara beransur-ansur, melewati 5 peringkat perkembangan semula jadi:

  1. sel adalah mikroorganisma termudah yang hidup dalam 'sup primordial', kaya dengan nutrien dan bentuk mikroorganisma lain yang lebih maju dan berbahaya. Matlamat utama tahap ini adalah makan (baik daging atau alga) dan tidak menjadi makanan untuk orang lain;
  2. menjadi – saat kemunculan mikroorganisma maju di darat dan permulaan pembentukan komuniti sosial;
  3. suku – suku berada di bawah kawalan pengguna, untuk pengembangan lebih lanjut yang mana perlu untuk memusnahkan atau melampirkan 5 suku jiran kepada dirinya sendiri;
  4. peradaban – mekanik tahap ini sebahagiannya dipinjam dari siri Tamadun Sid Meier. Matlamat utama pentas: menekan pembentukan tamadun lain di peta;
  5. ruang adalah tahap yang tidak berkesudahan di mana pengguna dapat meneroka Galaksi, membina tanah jajahan dan berperang dengan bentuk kehidupan yang lain.

Sudah tentu, gabungan kemungkinan yang unik dan reka bentuk asli menimbulkan minat besar di kalangan pemain pada masa itu, yang telah menentukan kejayaan simulator dewa dan membolehkan Maxis melepaskan 4 tambahan tambahan.

theHunter: Panggilan Liar

Penilaian: 4.3

PANGGILAN THEHUNTER DARI LELAKI

Projek yang dikembangkan oleh Avalanche Studios pada tahun 2017, yang telah mendapat populariti yang sangat tinggi di kalangan semua peminat penembak dan simulator pemburuan liar. Kelebihan utama permainan ini berbanding pesaingnya adalah sikap yang sangat tekun terhadap pengembangan model fizikal senjata, sistem balistik tembakan dan penerbangan peluru, serta pelaksanaan pengalaman permainan yang lebih realistik (bukan arked).

theHunter: Call of the Wild menyokong mod permainan koperasi, apabila sehingga 8 pemain berkumpul di satu peta. Matlamat mereka sangat mudah: untuk memburu dan dengan mahir membunuh satu atau wakil fauna tempatan yang lain. Semuanya dinilai: jarak, dan tempat hentaman, dan sejumlah syarat tambahan.

Tetapi, mungkin, kesan yang paling jelas mengenai permainan ini ditinggalkan oleh tahap reka bentuk grafik projek dan luasnya lokasi permainan. Menurut pemaju itu sendiri, keseluruhan kawasan permainan melebihi 13 hektar, yang mempunyai kepelbagaian landskap dan keadaan iklim yang unik. Kepenuhan suara terkecil, tempat duduk dan sudut pandang yang selesa, perubahan kitaran siang dan malam, hanya meningkatkan kesan perendaman dalam permainan yang sudah sangat indah.

The Forest

Penilaian: 4.3

HUTAN

Simulator survival yang memberi peluang besar untuk pelaksanaan pengalaman permainan di dunia terbuka. Hutan membawa protagonis ke pulau yang dihuni, di mana tugas pertamanya adalah mengumpulkan sumber daya dan peralatan kerajinan yang diperlukan untuk kelangsungan hidup dasar dalam lingkungan yang bermusuhan. Salah satu elemen penting dari persekitaran ini adalah suku-suku asli-kanibal, menakutkan dalam keindahannya dan, serupa dengan pengguna, disesuaikan untuk bertahan dengan apa jua kos.

Dalam keadaan seperti itu, rahsia keberhasilan utama terletak pada peningkatan kemahiran mereka sendiri yang berterusan – faedahnya banyak terdapat di The Forest. Pemain dapat bekerjasama dalam komuniti kecil, membina rumah, membuat senjata yang lebih baik dan mengumpulkan seluruh serbuan untuk membersihkan kawasan itu dari biadab. Walau bagaimanapun, di sini sistem membersihkan gua yang dihuni sangat mirip dengan ruang bawah tanah standard dari projek RPG: semakin rendah pemainnya berjalan, musuh yang lebih dahsyat dan ganas dia temui. Tetapi, setelah memotong seluruh suku, anda dapat memperoleh banyak sumber dan banyak bahan berguna yang pasti akan membantu kelangsungan hidup anda di pulau-pulau tersebut. Anehnya, permainan ini mempunyai jalan cerita yang memberikan motif kepada pengguna untuk maju: untuk mencari anak lelaki protagonis bernama Timmy, yang dicuri oleh salah seorang pekerja kompleks Sahara. Menggabungkan semua ini menjadi satu produk, kami mendapat gabungan simulator survival, kotak seram dan cerita asli.

Dunia Kapal Perang

Penilaian: 4.2

DUNIA PERINGATAN

Permainan ketiga dalam siri 'World of …' dari Wargaming, diumumkan 2 bulan kemudian daripada simulator penerbangan World of Warplanes. Konsep mencipta satu siri permainan mengenai mensimulasikan operasi ketenteraan menggunakan pelbagai peralatan telah dikunjungi oleh pemaju Belarus pada peringkat pemasangan World of Tanks. Tetapi memandangkan anggaran sederhana studio pada waktu itu, pengembangan idea ini menjadi mungkin hanya setelah kejayaan komersial permainan pertama. Secara semula jadi, kemasukan dana tidak lama lagi, dan pada tahun 2011 studio mengumumkan bahawa ia mengusahakan idea yang serupa dengan kereta kebal, tetapi dengan pengalaman permainan yang sama sekali berbeza.

World of Warships menggunakan pengaturan Perang Dunia II, tetapi tidak memiliki plot pengembangan peristiwa, seperti yang dilaksanakan di War Thunder (yang sekarang dapat dianggap sebagai pesaing utama dalam genre pertempuran simulator tentera laut). Tetapi jumlah kapal yang dipamerkan dan tahap penjelasannya dapat menyenangkan pengguna yang paling memilih. Pada masa ini, permainan ini menampilkan cabang kapal tentera Empayar Rusia dan Uni Soviet, AS, Jepun, Britain, Jerman, Pan-Asia dan beberapa wakil armada Perancis dan Itali. Pada masa pelancaran rasminya, World of Warships mendapat banyak ulasan positif dari penerbitan, memperoleh 81 mata dalam penilaian Metakritik.

Euro Truck Simulator 2

Penilaian: 4.2

SIMULATOR LALUAN EURO 2

Bahagian kedua simulator pemandu trak, yang dikeluarkan pada tahun 2012. Banyak yang telah berubah dalam industri ini selama 7 tahun terakhir, tetapi Euro Truck Simulator 2 masih relevan berkat model sokongan projek berterusan oleh pemaju (dari perisian Czech SCS Software).

Keaslian projek ini terletak pada kenyataan bahawa ia menggabungkan bukan sahaja bahagian simulasi perjalanan dengan kargo, tetapi juga strategi ekonomi berdasarkan pembinaan sistem logistik yang rasional. Dan semuanya akan menjadi baik sekiranya projek itu tidak berdasarkan peraturan lalu lintas sebenar. Oleh itu, semua jalan raya, lebuh raya dan jalan raya mempunyai had kelajuan yang tersurat, pelanggaran yang dikenakan denda. Tindakan pengguna dipantau dari kamera jalan raya, yang merakam kemungkinan mempercepat, seperti dalam kehidupan nyata. Di samping itu, permainan ini mengandungi hukuman kerana tidak mematuhi waktu kerja dan waktu rehat. Sekiranya anda mengabaikan semua isyarat konvensional tentang keletihan pengangkut truk, maka anda akan menghadapi masalah yang jauh lebih serius daripada denda wang: pada satu ketika, skrin menjadi gelap (tiruan mata tertutup), namun, lalu lintas terus dan hampir pasti akan menyebabkan jalan keluar dari jalan raya, atau kepada kemalangan. Semua ini dan banyak lagi dibentangkan dalam simulator yang begitu sejuk sehingga waktu permainan berlalu hampir tidak disedari.

Kejohanan Rali Dunia 7

Penilaian: 4.1

PERTANDINGAN PERTANDINGAN DUNIA 7

Peringkat antara yang terbaik dan simulator perlumbaan rali Kejuaraan Rali Dunia 7 bukanlah rujukan, tetapi dengan tepat menyampaikan semua aspek pemanduan berkelajuan tinggi di laluan merentas desa. Keberhasilan relatifnya dalam genre WRC 7 memiliki warisan yang kaya, kerana bahagian francais bernombor pertama dikeluarkan pada tahun 2001. Selama lebih dari 16 tahun sejarah pembangunan, sistem dan enjin pendasarnya telah berubah, diperhalusi dan 'digilap' untuk memberikan pengalaman permainan yang paling tepat setanding dengan memandu kereta rali yang sebenar.

Salah satu kelebihan WRC 7 adalah kemampuannya menyesuaikan diri dengan tahap kemahiran pengguna: mengingat sifat khusus projek sebelumnya, studio Kylotonn menjadikan permainan lebih mudah diakses oleh pemula. Tahap kesukaran diselaraskan, pelbagai tip dan pembantu perisian dalam pengurusan dimasukkan. Walaupun begitu, walaupun mengemudi aktif dan menurunkan prestasi, permainan membuat Anda merasa tidak dapat melewati trek, kerana perubahan cuaca dan keadaan iklim langsung tercermin dalam taktik laluan. Sejak dilancarkan secara rasmi, WRC 7 telah mencapai 70 mata dalam penilaian Metacritic, menjadikannya simulator francais paling berjaya (dalam hal ini).

Simulator Pertanian

Penilaian: 4.1

SIMULATOR PERTANIAN

Permainan dalam genre simulator ladang, sejarah perkembangannya bermula 11 tahun. Pengguna mencuba peranan sebagai petani, yang memiliki ladang kecil dan taman peralatan lama, separuh rosak. Tahap awal peralatan tidak membenarkan pemain melakukan apa-apa selain pertanian, dan ini adalah titik permulaan untuk peluang baru dan pengembangan lahan pertanian. Selangkah demi selangkah, mengusahakan ladang dan merealisasikan hasil panen, watak itu melipatgandakan modal permulaan, di mana dia dapat memperoleh tanah, peralatan, haiwan dan tanaman baru untuk disemai.

Paradoks Farming Simulator adalah bahawa, bermula dengan khalayak aktif yang kecil, ia mencapai kejayaan penjualan yang luar biasa pada tahun 2013. Pada masa itulah francais mencapai puncak popularitasnya, yang, pada masa depan, hanya mulai mendukung. Walaupun penilaian terbitan rata-rata dan positif, beberapa pengkritik menyebut permainan ini monoton dan sangat khusus, dengan liputan penonton yang sedikit. Walaupun begitu, hampir semua simulator boleh ditulis dengan corak seperti itu, dan sangat lucu untuk mendedahkan kekurangan idea projek sebagai tolak.

NBA 2k14

Penilaian: 4.0

NBA 2K14

Ansuran ke-15 simulator NBA 2k, yang dikembangkan oleh Visual Concepts dan diterbitkan oleh 2k Sports, mendapat tempat dalam senarai yang terbaik. Dari sudut pandang permainan, NBA 2k14 tidak membawa sesuatu yang baru untuk genre ini, dan menurut banyak pihak, ia benar-benar tidak stabil sejak pembebasan bahagian ke-13. Walau bagaimanapun, kemerosotan global siri ini berlaku beberapa tahun kemudian, ironinya bertepatan dengan keputusan para pembangun untuk melepaskan permainan hanya di konsol.

Sebenarnya, tidak ada masalah serius dalam permainan NBA 2k14, dengan pengecualian sistem pelemparan bebas (yang bagaimanapun, selalu menjadi kelemahan simulator bola keranjang). Dribbling, lemparan jarak sederhana dan jarak jauh, slam-dunks berwarna-warni, tembakan blok dan pengawal ketat lawan berjaya, dan oleh itu memberi anda perasaan bola keranjang yang sebenar. Sistem pertukaran pemain dan pemain tetap tidak berubah.

Tetapi ciri yang paling penting dari NBA 2k14 adalah penambahan pasukan dari Eropah ke daftar, yang menjadi titik permulaan kerjasama yang berpotensi menjanjikan dan membuka banyak jalan untuk pengembangan idea lebih lanjut. Malangnya, buat masa ini studio pengembang atau penerbit tidak dapat menggunakannya.

House Flipper

Penilaian: 4.0

FLIPPER RUMAH

Saya tidak dapat melepasi penilaian dan House Flipper – simulator pembinaan yang membolehkan anda membuat kecantikan di rumah seperti The Sims, tetapi hanya pada pandangan orang pertama. Senjata kaedah dan kaedah untuk menghasilkan pembaikan mimpi sangat besar di sini: anda boleh melekatkan kertas dinding, meletakkan jubin, mencat putih, melukis, meruntuhkan dinding dan membina semula. Selain itu, akan ada keseluruhan katalog perabot dan barang hiasan yang boleh ditempatkan di rumah yang telah diubahsuai.

Secara paradoks, tetapi House Flipper adalah projek yang lebih banyak untuk membina perniagaan daripada memperbaiki dan mengambil jiwa melalui pelajaran metodis. Tidak ada plot yang berakhir di sini, tetapi permulaannya cukup jelas bagi dirinya sendiri: pada peringkat awal, watak memperoleh kediaman pertama, yang memerlukan pembaikan segera untuk keadaan hidup yang lebih kurang selesa. Namun, dia tidak memiliki cukup uang untuk melakukan pembaikan sepenuhnya, dan satu-satunya cara untuk mendapatkannya adalah dengan bekerja sambilan di kemudahan yang juga perlu menghasilkan sejumlah pembaikan dan hiasan. Pada masa akan datang, memperoleh wang dan membeli harta tanah baru, pemain membawanya ke keadaan pra-penjualan yang ideal, dengan itu membantu lebih banyak wang. Ini adalah skema yang agak remeh dan tidak membawa kepada sesuatu yang spesifik.

WWE 2k18

Penilaian: 4.0

WWE 2K18

Seorang lagi wakil genre sukan simulasi, yang mengunjungi platform PC pada tahun 2017 dan mendapat 64 mata Metacritic. Seseorang mungkin mengatakan bahawa ini terlalu sedikit untuk penilaian yang terbaik, tetapi dalam kes WWE, yang utama bukanlah penilaian, tetapi mesej emosi yang disiarkan oleh permainan kepada pengguna.

WWE 2k18 berjaya mengekalkan rombongan pertempuran spektakuler, tetapi dinamika masih agak ketat. Sejak awal kariernya, pengguna mula memainkan liku-liku plot, yang sukar dirasakan walaupun untuk pengguna gusti yang maju. Pengendalian tidak berubah, tetap dapat difahami, beberapa teknik baru telah ditambahkan dan fizik pertempuran sedikit digilap.

Tetapi salah satu kekurangan projek ini adalah penggantian kedai penyesuaian sepenuhnya dengan kotak rampasan khas, yang dibeli baik untuk mata wang dalam permainan dan untuk pembayaran sebenar. Komponen grafik kekal pada tahap myl, dan bahkan tidak mencapai tahap UFC pertama dari Electronic Arts. Sangat sukar untuk mengejar ketinggalan teknikal pada kadar ini – bagaimanapun, sudah waktunya penerbit dari 2k Sports menerimanya. Namun begitu, WWE 2k18 sangat bagus untuk peminat gusti dan mereka yang ingin mencuba sesuatu yang baru dalam permainan.

Simulator Memancing Terbaik

Penilaian: 3.9

SIMULATOR IKAN HILANG

Simulator memancing klasik, yang dikeluarkan pada tahun 2018, bahkan melebihi WWE 2k18 dari segi poin pada Metacritic – 70 berbanding 64. Walau bagaimanapun, adalah salah untuk membandingkan permainan ini, jika hanya kerana mereka tergolong dalam genre simulasi yang berbeza. Ultimate Fishing Simulator adalah campuran arcade dan realisme, lengkap dengan pilihan hebat untuk pelbagai jenis peralatan dan umpan memancing. Ini mengundang pengguna untuk memutuskan sendiri apa yang ingin mereka mainkan: mod biasa, yang dicirikan oleh gigitan ikan yang lebih kerap dan tahap aktivitinya yang berkurang ketika memancing, atau mod tegar, yang memerlukan pemain untuk lebih tekun dan tepat dalam tindakan mereka.

Buat pertama kalinya dalam genre ini, simulator memancing telah menggabungkan mekanik memancing ais. Baginya, seperti memancing musim panas, anda juga memerlukan peralatan (skru ais dan pancing), tetapi sebaliknya intinya permainan tetap sama. Kelebihan lain dari Ultimate Fishing Simulator adalah grafik canggih dan sekumpulan lokasi indah yang boleh anda menavigasi dengan berjalan kaki dan juga kapal. Ia juga perlu diperhatikan banyaknya add-on dan kos permainan asalnya yang rendah. Dan, tentu saja, projek perlombongan apa yang boleh dilakukan tanpa rumah piala?

Simulator Pencuri

Penilaian: 3.9

SIMULATOR KETUA

Simulator pencuri adalah peluang yang baik untuk mengalami semua daya tarikan dan kepayahan profesion 'romantis' tanpa melakukan percubaan sedemikian dalam kehidupan nyata. Pembangun dari studio kecil Noble Muffins berusaha membuat campuran genre simulator yang unik dengan stealth adventure, yang bukan merupakan paradigma terdalam dari aksi watak utama. Pada hakikatnya, dia mengambil peranan sebagai sejenis 'Robin Hood', mengambil kekayaan dari orang kaya dan menyerahkannya ke tangan orang yang sedikit kurang kaya, secara semula jadi, dengan keuntungannya sendiri.

Di Thief Simulator, pemain dibenarkan menggunakan pelbagai alat khas, mulai dari pilihan kunci elektronik untuk kereta dan berakhir dengan peranti untuk menggodam peralatan mudah alih. Terdapat juga petunjuk khas di sini yang boleh diminta dari penembak yang memberikan tugas pencurian dengan bayaran. Pengetahuan yang serupa tentang jadual penyewa dan jumlah peralatan di laman web mereka dapat diperoleh secara bebas, tetapi untuk ini perlu dilakukan pengawasan rumah secara menyeluruh. Dalam proses melakukan pencurian atau pengesanan, watak tersebut dapat menimbulkan kecurigaan orang lain, akibatnya mereka pasti dan dengan cepat memanggil pasukan polis. Secara keseluruhan, permainan ini memberikan tugas yang baik untuk menyampaikan pengalaman antisosial yang tidak diingini melalui permainan yang telah mendapat banyak pujian dari pengguna.

Simulator kambing

Penilaian: 3.7

SIMULATOR Kambing

Permainan meme dikeluarkan secara eksklusif atas permintaan pengguna. Semasa mengerjakan projek Sanctum 2, Coffee Stain Studios memutuskan untuk membuat simulator prototaip komik, di mana peranan utama dimainkan oleh kambing. Tujuan prototaip ini adalah bahawa pemain, mengendalikan kambing, harus menyebabkan kerosakan pada dunia sekitarnya.

Banyak yang menganggap perwujudan kotak pasir ini lucu, dan oleh itu reaksi studio tidak lama datang: Simulator Kambing secara rasmi dilancarkan di Steam pada 1 April 2014. Pengkritik menganggap idea itu terlalu serius, dan oleh itu penerbitan tanpa rasa ironi mengeluarkan ulasan yang sangat negatif mengenai projek ini. Khususnya, sebilangan besar kelemahan dikaitkan dengan 'parasitisme' permainan pada meme moden dan pergantungan langsung popularitinya di media sosial. Terdapat juga kecaman terhadap topik papan luncur, khususnya permainan siri Pro Skater Tony Hawk. Tetapi simulator lebih berpuas hati dengan pengguna, dan oleh itu pembangun secara berkala mengeluarkan pelbagai penambahan selama 2 tahun akan datang, termasuk pengenalan mod berbilang pemain yang lengkap. Sehingga kini, karya mengenai Simulator Kambing telah diambil oleh pengguna sendiri, dan minat masyarakat terus meningkat.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen