19 basikal terbaik untuk bandar

Ulasan yang terbaik menurut lembaga pengarang. Mengenai kriteria pemilihan. Bahan ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Basikal selalu menjadi alat pengangkutan yang popular. Selepas penemuan kereta, mereka dipacu oleh atlet, kanak-kanak dan pencinta gaya hidup aktif. Pada masa ini, terdapat banyak kereta di jalan raya sehingga mustahil untuk sampai ke destinasi anda tepat pada waktunya. Dan agar tidak terus mengalami kesesakan selama berjam-jam, banyak lagi beralih ke basikal. Pengubahsuaian model terdapat dalam pelbagai, kreativiti dan kemampuan menyesuaikan diri dengan sebarang keadaan operasi. Pengilang kenderaan roda dua menawarkan model sukan, ekstrem dan bandar, serta basikal untuk remaja dan wanita. pelbagai harga, tahap keselesaan, berat dan kerumitan peralatan membolehkan anda memilih jenis basikal terbaik untuk penggunaannya dalam keadaan tertentu.

Cara memilih basikal untuk bandar

Semasa membeli basikal, disarankan untuk memperhatikan perkara berikut:

  1. Sebarang produk teknikal mesti diperiksa untuk mengetahui kerosakan yang tersembunyi. Basikal mesti diperiksa secara peribadi, adalah tidak bijaksana untuk bergantung pada iklan pengurus penjualan, perlu memastikan kualiti lukisan, kimpalan dan sambungan lain, periksa kelengkapan, menilai kesesuaiannya. Pembantu jualan mesti melakukan persiapan dan penyesuaian basikal sebelum penjualan. Kedai dalam talian mesti menyediakan bengkel, mekanik basikal dan mempunyai hubungan dengan pengimport rasmi jenama.

  2. Pembeli harus memahami tujuan dan objektif pembelian yang akan datang dan tidak berusaha untuk membeli model dengan pilihan dan keupayaan yang tidak akan digunakan a priori.

  3. Anda harus mengambil kira maklum balas dan nasihat orang yang menggunakan basikal kelas yang serupa.

  4. Penting untuk diketahui bahawa basikal dibahagikan kepada sukan dan rekreasi, basikal gunung dan bandar. Model khas untuk wanita telah dibangunkan.

  5. Semasa membeli, anda perlu memperhatikan pertumbuhan pemilik masa depan yang ditunjukkan dalam ciri-ciri model.

Agar tidak tersesat dalam pelbagai jenama dan model, kami telah mengumpulkan penilaian basikal terbaik untuk bandar. Semasa memperuntukkan tempat duduk, ulasan pelanggan, dan juga pendapat pakar pakar, diambil kira.

Kedudukan basikal terbaik untuk bandar

Pencalonan sebuah tempat Nama produk harga
Basikal murah terbaik untuk bandar 1 Trofi Pengarang (2017) RUB 14,944
2 FORWARD Apache 2.0 29 Cakera RUB 17,191
3 STELS Navigator 350 Gent 28 (2017) RUB 8,900
Basikal terbaik untuk bandar dari segi nisbah harga-kualiti 1 Impul Pengarang 29 (2018) RUB 31,110
2 Coaster SHULZ Krabi RUB 25 800
3 Cube AIM Pro 29 (2018) RUB 38,750
4 Merida Matts 6,100 RUB 38,534
5 Scott Aspect 970 (2018) 34 230 RUB
6 STELS Navigator 650 MD 26 RUB 15 900
7 TREK 4300 (2014) RUB 38,496
Basikal wanita terbaik untuk bandar 1 Juliet 7.40-D (2018) RUB 32,745
2 BULLS Nandi (2016) RUB 28,200
3 Pengarang Unica (2018) RUB 19,494
4 STELS Miss 6000 V 26 (2016) RUB 13,780
Basikal profesional terbaik untuk bandar 1 Cakera Giant Roam 0 (2018) RUB 69,895
2 DISKAUN SUKAN CROSSTRAIL KHAS 43 144 gosok.
3 Montague Fit (2017) RUB 78 840
4 Demo Khas 8 I (2014)
5 Marin Fairfax SC 2 IG (2017) RUB 43 800

Basikal murah terbaik untuk bandar

Untuk digunakan di lingkungan kota, sebagai peraturan, mereka memilih model universal dengan peralatan tahap awal atau semi profesional. Berat model harus memungkinkan mereka dibawa dengan mudah di tepi jalan, jalan bawah dan halangan bandar yang lain.

Trofi Pengarang (2017)

Penilaian: 4.8

Trofi Pengarang (2017)

Tempat pertama dalam penarafan basikal anggaran untuk bandar diambil oleh Author Trophy (2017) dari pengeluar Czech. Ia direka untuk menunggang rekreasi dan dilengkapi dengan semua yang anda perlukan untuk berkeliling di jalan raya yang baik dan rata-rata. Reka bentuk basikal ditujukan kepada penunggang basikal pemula atau peminat kenderaan roda dua biasa. Komponen struktur adalah optimum untuk kelas model ini.

Transmisi dengan 18 kelajuan membolehkan anda berkeliling di jalan raya bandar dan desa dengan yakin, untuk mengatasi kemiringan. Garpu penyerap kejutan menyerap hentaman sederhana. Rangka keluli yang kukuh dari geometri yang selesa memberikan penunggang yang selesa dan santai dengan punggung lurus. Brek mekanikal, pelek, membolehkan anda menghentikan peranti dengan cepat dan selamat. Berat – 15 kg menjadikan model ini senang dibawa dan dimuat di bahagian atas kereta. Pengilang telah memberikan beberapa pilihan warna untuk basikal: hijau, biru, hitam, oren, merah.

FORWARD Apache 2.0 29 Cakera

Penilaian: 4.7

FORWARD Apache 2.0 29 Cakera

Model cakera Apache 2.0 29 pengeluaran Rusia adalah salah satu yang terbaik dalam segmen belanjawan. Pengangkutan ini ditujukan untuk penunggang basikal dewasa dari kedua-dua jantina, dilengkapi dengan peralatan tahap amatur, sementara ia dibezakan oleh kebolehpercayaan dan kualiti kelajuan yang baik. Transmisi 21 kelajuan membolehkan anda memandu di bandar dengan gaya sporty, di luar jalan dan kawasan pergunungan, dan dengan yakin mengatasi pendakian curam. Brek cakera mekanikal dipercayai dan mampu menghentikan basikal walaupun di lereng curam.

Reka bentuk basikal sesuai untuk perjalanan jauh, bingkai dilengkapi dengan pemegang untuk termos, pam dan trunk. Untuk pemasangan yang betul dan perjalanan yang selesa, terdapat penyesuaian ketinggian dan sudut tempat duduk. Keselamatan pada waktu malam akan dijamin oleh reflektor depan dan belakang. Roda yang diperbesar 29 inci, pelek berganda yang diperkuat, perlindungan jari-jari roda belakang, kehadiran sandaran kaki adalah kelebihan yang tidak diragukan dari model ini. Rangka aluminium ringan dan fender plastik mengurangkan berat basikal menjadi 15.7 kg.

STELS Navigator 350 Gent 28 (2017)

Penilaian: 4.7

STELS Navigator 350 Gent 28 (2017)

Basikal STELS Navigator 350 Gent 28 (2017) dibeli untuk perjalanan jalan raya yang berkualiti dan santai. Model ini sesuai untuk perjalanan keluarga ke alam semula jadi atau membeli-belah. Ini adalah basikal bandar klasik. Model ini ditujukan untuk lelaki tinggi. Rangka keluli, roda 28 inci yang besar, pelek berganda membolehkan basikal menahan beban berat dan mengatasi halangan.

Transmisi memberikan 7 kelajuan, yang dikendalikan oleh suis yang terletak di roda kemudi. Sebilangan besar komponennya adalah dari pengeluar Jepun SHIMANO. Sistem brek memberikan penurunan kelajuan yang halus atau tajam, bergantung pada daya tindak pada tuas. Basikal STELS Navigator 350 Gent 28 (2017) dilengkapi dengan rak belakang dan bakul yang luas di atas fender depan. Adalah mungkin untuk memasang tempat duduk kanak-kanak. Set ini dilengkapi loceng, tali pinggang keledar dan katofots, pemegangnya diperbuat daripada getah keras.

Basikal terbaik untuk bandar dari segi nisbah harga-kualiti

Dalam kategori penarafan ini, model berkualiti tinggi disajikan dengan kos optimum. Tidak seperti anggaran, mereka multifungsi dan dilengkapi dengan konfigurasi lanjutan.

Impul Pengarang 29 (2018)

Penilaian: 4.9

Impul Pengarang 29 (2018)

Impulse 29 (2018) Pengarang jenama Czech adalah basikal sukan dengan peralatan yang baik. Basikal ini bertujuan untuk menunggang jalan raya bandar dan desa berkualiti tinggi. Pemacu 24-kelajuan yang boleh dipercayai dibina dari komponen tahap permulaan Shimano untuk pemanduan di luar jalan dan jalan halangan yang mudah. Garpu elastomer yang dipenuhi pegas berkesan menyerap kejutan dan getaran.

Model ini dilengkapi dengan roda 29 “, tayar jenama AUTHOR Rocket berkualiti tinggi 29” x 2.10 “. Brek cakera hidraulik menawarkan kebolehpercayaan yang meningkat, memberikan pengereman yang lancar pada penurunan curam. Roda besar membolehkan mereka yang suka memandu laju untuk mencapai kelajuan yang baik di jalan-jalan bandar. Rangka bingkai dan roda diperbuat daripada aluminium ringan. Model ini akan menarik bagi pencinta sukan luncur dengan sumber kewangan yang terhad dan ruang lingkup kehidupan di bandar.

Coaster SHULZ Krabi

Penilaian: 4.8

Coaster SHULZ Krabi

Model bandar yang sangat baik dari syarikat St. Petersburg SHULZ menarik untuk simpanan lipat dan padatnya. Basikal ini bertujuan untuk bergerak di sekitar bandar untuk tujuan domestik dan perjalanan negara pendek. Model ini dilengkapi dengan fender ringan besar, tiga kelajuan, bagasi dengan tali pemasangan, sandaran kaki, reflektor. Set itu merangkumi kotak untuk menyimpan basikal.

Pengguna memperhatikan kerusi lembut dan pemegang anatomi yang sangat selesa. Mungkin dipasang pada pemegang bingkai untuk termos dan pam. Kunci di tempat lipat boleh dipercayai, yang sangat penting untuk basikal lipat, tetapi bahagian plastiknya tidak tahan lama. Berat penunggang basikal terhad kepada 110 kg. Apabila dilipat, basikal boleh dipasang di bagasi crossover, tidak memerlukan banyak ruang simpanan di apartmen. Kombinasi harga dan kualiti yang optimum, serta kemampuan melipat, menjadikan model Krabi Coaster pilihan yang baik untuk perjalanan membeli-belah dan berjalan kaki di luar kota.

Cube AIM Pro 29 (2018)

Penilaian: 4.8

Cube AIM Pro 29 (2018)

Basikal gunung Cube AIM Pro 29 (2018) tergolong dalam kelas amatur pemula, dan direka untuk penunggang basikal bukan profesional. Fungsi teknikal menjadikan model itu universal dan sesuai untuk pergerakan aktif di mana-mana jalan dan kawasan yang kasar. Model ini dilengkapi dengan brek cakera hidraulik, rim berganda, garpu gantung berkualiti tinggi.

Transmisi dengan 24 roda gigi, derailleurs belakang dan depan dan kaset dari syarikat Jepun Shimano membolehkan anda bergerak di sekitar kota dengan kecepatan yang optimum. Roda 29 inci dengan tayar bertekstur dan brek yang dipercayai memastikan keselamatan dan berhenti tepat pada waktunya. Rangka aluminium dihasilkan menggunakan teknologi Aluminium Lite, yang meningkatkan ketegarannya, tahan terhadap kakisan dan menjamin ketahanan terhadap keletihan. Basikal memegang jalan dengan yakin, stabil dan mudah dikendalikan, oleh itu disarankan untuk perjalanan jauh.

Merida Matts 6,100

Penilaian: 4.7

Merida Matts 6,100

Salah satu model yang paling popular adalah Merida Matts 6. 100. Basikal gunung dari jenama Taiwan yang terkenal dibezakan oleh kekuatan, kebolehpercayaan, kualiti tinggi dengan harga yang cukup berpatutan. Basikal ini dilengkapi dengan peralatan pra-profesional. Rangka terbuat dari aluminium dengan penggunaan teknologi inovatif, jahitan yang dikimpal dibuat dengan pengelasan robotik, tepat dan berkualiti. 27 kelajuan dan brek yang boleh dipercayai dapat memuaskan peminat lalu lintas bandar yang aktif.

Penggunaan teknologi moden menjadikan modelnya sukar dan ringan. Pengilang menjaga kemudahan penunggang basikal, oleh itu, menyediakan pedal ringan, dudukan untuk trunk dan sandaran kaki, dan perlindungan brek belakang. Basikal Matts 6. 100 mempunyai reka bentuk moden yang bagus, ciri teknikal yang tinggi dan harga yang berpatutan.

Scott Aspect 970 (2018)

Penilaian: 4.7

Scott Aspect 970 (2018)

Scott Aspect 970 2018 adalah pilihan yang baik untuk pemula dan peminat. Ini adalah basikal gunung moden yang dilengkapi dengan fungsi tahap kemasukan yang berkualiti. Roda 29 inci, transmisi 21-kelajuan akan membolehkan anda menempuh jarak jauh, mengembangkan kelajuan yang baik. Garpu gantung akan memberikan perjalanan yang lancar di kawasan luar jalan dan kawasan yang kasar.

Roda dilengkapi dengan tayar yang dapat memberikan daya tarikan yang sangat baik dan mengurangkan risiko situasi berbahaya. Kualiti model dijamin dengan pemasangan peralatan Jepun yang terbukti dari Shimano dan pengimbangan semua sistem yang sangat baik. Scott Aspect 970 yang boleh dipercayai dan berfungsi adalah disyorkan bagi mereka yang suka berbasikal laju untuk kesenangan mereka sendiri, dan juga bagi orang yang tidak mengejar teknologi tinggi, tetapi yang dapat menghargai kebaruan kenderaan roda dua berkualiti tinggi dan murah.

STELS Navigator 650 MD 26

Penilaian: 4.6

STELS Navigator 650 MD 26

Model Navigator 650 MD 26 tergolong dalam kelas basikal gunung kategori dewasa. Basikal ini direka untuk pemanduan aktif secara aktif di bandar dan di kawasan yang kasar. Model ini mempunyai lampiran moden yang boleh dipercayai dari SHIMANO. Pergeseran 21 kelajuan cepat dan lancar, kawalan berada di setang, sehingga basikal dapat mencapai kelajuan yang baik di jalan lurus dan dengan mudah mengatasi kesulitan di luar jalan. Rangka dibuat dari aloi aluminium, yang meringankan berat basikal, tetapi ketebalan dan kekuatannya menjamin ketahanan terhadap tekanan dan kebolehpercayaan struktur.

Ukuran roda 26 inci, rim ganda dan tapak tayar cetek memberikan daya tarikan yang baik. Adalah mungkin untuk melepaskan roda dengan cepat, yang membolehkan anda mengangkut basikal di trunk kereta. Untuk meningkatkan keselesaan perjalanan, dimungkinkan untuk mengatur roda kemudi dalam ketinggian dan sudut kemiringan, serta pegangan karet yang selesa. Tempat duduknya sporty, namun lembut dan selesa serta boleh disesuaikan. Peralatan peredam dibuat pada dasar spring-elastomer dan dapat disesuaikan dengan kekakuan agar sesuai dengan gaya menunggang yang diinginkan.

TREK 4300 (2014)

Penilaian: 4.6

TREK 4300 (2014)

Jenama TREK masuk dalam penilaian kami kerana ia adalah salah satu pengeluar basikal terkemuka, yang produknya dibezakan dengan kualiti yang diuji masa dan pendekatan moden. Model TREK 4300 (2014) ditujukan untuk orang yang menggunakan basikal untuk berbasikal di jalan raya dengan kualiti yang berbeza dan yang menyukai kelajuan. Model ini dilengkapi dengan peralatan amatur yang dihasilkan oleh Shimano. Drive drivet 27-speed, garpu suspensi dan brek hidraulik membantu anda memandu dengan yakin di jalan raya dan jalan raya yang rata.

Tapak pintar memberikan daya tarikan yang boleh dipercayai pada aspal licin dan tanah yang tidak rata. Pelek yang panjang dan tahan lasak melindungi roda dari ubah bentuk dan penunggang dari kotoran jalan. Pembeli memperhatikan kekakuan tempat duduk dan penyesuaian redaman yang tidak berkesan. Bentuk setang memerlukan sedikit kebiasaan, tetapi meningkatkan kawalan pesongan dan membolehkan anda meratakan basikal dengan cepat di permukaan mana pun. Model ergonomik dan pantas dari pengeluar terkenal telah mendapat persetujuan atlet dan penunggang basikal bukan profesional.

Basikal wanita terbaik untuk bandar

Basikal wanita mempunyai beberapa ciri yang membezakannya dengan basikal lelaki. Ini termasuk bingkai yang miring atau diturunkan, setang yang lebih pendek, alat dengar yang lebih tinggi, pelana mewah dan reka bentuk yang menarik.

Juliet 7.40-D (2018)

Penilaian: 4.9

Juliet 7.40-D (2018)

Model baru jenama Merida – basikal wanita Juliet 7.40-D (2018) tergolong dalam kelas amatur dan sesuai untuk menunggang bertenaga di jalan raya dari pelbagai kawasan. Seks yang adil akan menghargai reka bentuk klasik, warna terang, dan fungsi moden yang baru dari Merida. Peralatan basikal: 27 kelajuan, kawalan suis sederhana, garpu gantung dengan fungsi kunci perjalanan, dihasilkan oleh Shimano dan direka untuk penggunaan kekuatan fizikal yang ekonomik, serta pilihan mod pergerakan yang optimum.

Berat basikal disesuaikan untuk wanita, direka untuk kemampuan fizikal mereka dan diringankan secara maksimum dengan menggunakan aluminium untuk bahagian logam. Pada masa yang sama, peranti tidak kehilangan kekuatan dan ketahanan. Berat basikal 15.2 kg. Model ini sesuai untuk pencinta udara segar yang mengikuti gaya hidup aktif dan sihat.

BULLS Nandi (2016)

Penilaian: 4.8

BULLS Nandi (2016)

Basikal BULLS Nandi (2016) direka khas untuk seks yang adil, dengan mengambil kira semua ciri gaya menunggang wanita. Berbasikal mudah, selesa dan boleh dipercayai. Peralatan berkualiti tinggi tidak memerlukan banyak usaha semasa menggunakan basikal. Pada masa yang sama, pergerakan yang selesa dan berkelajuan tinggi di pelbagai jalan terjamin.

Khusus untuk wanita, terdapat pelana lebar, hendal berukuran kecil, bingkai rendah. Tayar lebar dengan tapak yang cengkaman memastikan daya tarikan dan keselamatan pemanduan yang boleh dipercayai. Kemungkinan penyelewengan roda ketika memandu di jalan raya negara dapat dikurangkan dengan memasang rim aluminium berganda. Ada kemungkinan memasang pemegang untuk termos dan pam ke rangka basikal. Memasang trunk juga boleh dilakukan. Model ini boleh didapati dalam dua warna: putih dan ungu.

Pengarang Unica (2018)

Penilaian: 4.8

Pengarang Unica (2018)

Model Unica (2018) dari pengeluar basikal Czech yang terkenal ditujukan untuk penunggang basikal pemula yang hanya menguasai kenderaan roda dua. Sesuai untuk berjalan-jalan dengan tenang di taman dan dataran bandar, perjalanan singkat ke luar bandar. Basikal ini direka khas untuk wanita. Rangkanya dibina dari aluminium ringan dengan geometri yang pintar, tiub atas diturunkan agar sesuai dengan punggung lurus.

Transmisi buatan Jepun membolehkan peralihan 21 kelajuan yang boleh dipercayai dan memberikan ciri kelajuan motosikal yang sangat baik. Penyerap kejutan dengan lembut dan lembut melancarkan ketidakseragaman jalan raya negara dan kotoran dan menjadikan perjalanan senyaman mungkin. Model ini terkenal kerana kesederhanaan, kebolehpercayaan, ia disarankan sebagai pengangkutan untuk separuh keluarga wanita semasa bermain ski bersama dan rehat pada hari Ahad.

STELS Miss 6000 V 26 (2016)

Penilaian: 4.7

STELS Miss 6000 V 26 (2016)

Basikal Miss 6000 V 26 (2016) adalah basikal sukan untuk wanita yang disyorkan oleh pengeluar untuk tahap penggunaan amatur. Model ini hanya dilengkapi dengan peralatan yang diperlukan, yang mencukupi untuk perjalanan berbasikal jangka pendek. Pengendalian semua unit dicirikan sebagai dipercayai dan praktikal tanpa cela. Penghantaran dari pengeluar Jepun Shimano, mod kelajuan 18 mampu memberikan kelajuan yang dapat diterima dalam keadaan bandar. Bingkai diturunkan dan pelana dapat disesuaikan sehingga kesesuaian yang selesa mengurangkan ketegangan punggung dan mengurangkan keletihan perjalanan.

Untuk meringankan berat basikal, kerangka dibuat dari aluminium, pedal plastik, roda cukup padat 26 inci. Namun, basikalnya mempunyai perjalanan, kelincahan dan pengendalian yang baik. Pelana itu keras, tetapi lebar dan selesa. Pengguna mencatat kesalahan warna kecil dan kekasaran pad brek. Model ini mempunyai reka bentuk yang menarik, yang merupakan kelebihan yang tidak diragukan bagi wanita.

Basikal profesional terbaik untuk bandar

Model yang dibentangkan dalam kategori penilaian ini disesuaikan sepenuhnya untuk perjalanan panjang di jalan-jalan bandar. Peralatan profesional dan pemasangan berkualiti tinggi menjamin keselamatan dan ketahanan kenderaan roda dua.

Cakera Giant Roam 0 (2018)

Penilaian: 4.9

Cakera Giant Roam 0 (2018)

Basikal Giant Roam 0 Disc (2018) dari pengeluar basikal terbesar di dunia dinyatakan sebagai model serba boleh yang menggabungkan kestabilan dan ketahanan basikal gunung dan kelajuan basikal jalan raya. Basikal boleh digunakan untuk perjalanan jauh dan berbasikal. Bahan berteknologi tinggi dan peralatan profesional digunakan dalam pembuatan model.

Rangka dibuat dari aloi aluminium ringan, kualitinya yang tinggi dibuktikan dengan jaminan seumur hidup pengeluar. Julat kelajuan (hingga 30) membolehkan anda mengawal pergerakan dan mengubah kelajuan pemanduan bergantung pada keadaan jalan. Peralatan penyerap kejutan kelas tertinggi dipasang, yang memastikan keselesaan maksimum di kawasan yang kasar. Roda 28 inci dan brek cakera hidraulik memastikan penggerak yang yakin dan brek yang kuat dan dapat diramalkan dalam keadaan sukar. Basikal hibrid Roam 0 Disc (2018) adalah pilihan yang sangat baik untuk orang yang lebih suka gaya hidup sporty, yang dapat menghargai ciri kualiti model ini.

DISKAUN SUKAN CROSSTRAIL KHAS

Penilaian: 4.8

DISKAUN SUKAN CROSSTRAIL KHAS

Basikal SPORT DISC SPECIALIZED CROSSTRAIL yang direka Amerika dihasilkan di Taiwan. Model ini bertujuan untuk pengembangan awal kenderaan roda dua dan dilengkapi dengan peralatan ringkas yang sesuai. Semasa mengembangkan model, tugasnya adalah untuk membuat pengangkutan yang selesa, serbaguna dan efisien untuk perjalanan rumah tangga dan latihan kecergasan.

Walaupun terdapat komponen tahap awal, gear dari jenama Shimano yang terkenal memastikan perubahan gear yang tajam dan responsif. Brek cakera hidraulik memastikan basikal berhenti hampir seketika, yang sangat penting bagi penunggang basikal pemula dalam keadaan bandar. Garpu suspensi elastomer yang dimuatkan musim bunga telah direka semula dengan fungsi penguncian untuk pemanduan yang ekonomik dan diringankan oleh bahagian aloi aluminium. Pelana selesa dalam bentuk. Rangka menyediakan dudukan untuk batang dan fender. Roda dilengkapi dengan tayar dengan tapak yang boleh dipercayai.

Montague Fit (2017)

Penilaian: 4.8

Montague Fit (2017)

Basikal lipat Montague Fit (2017) direka untuk memandu di jalan-jalan bandar dan lebuh raya. Model ini dilengkapi dengan peralatan separa profesional buatan Jepun. Ciri-ciri teknikal memenuhi keperluan yang paling moden. Transmisi 30 kelajuan, garpu karbon tegar tanpa penyerapan kejutan dan brek mekanikal cakera yang boleh dipercayai memastikan pergerakan pantas dan selamat dalam arus lalu lintas bandar. Roda lebar – 28 inci, jalan raya yang sangat baik dalam semua keadaan cuaca. Mekanisme lipatnya mudah dan boleh dipercayai, basikal dapat dipasang dengan cepat dan disiapkan untuk pengangkutan atau penyimpanan.

Penggunaan aluminium untuk bingkai dan plastik untuk pedal lipat mengurangkan berat basikal dengan ketara hingga 12 kg. Kit ini merangkumi casing berjenama dan pedal plastik lipat. Model moden popular di kalangan peminat sukan dan berbasikal.

Demo Khas 8 I (2014)

Penilaian: 4.7

Demo Khas 8 I (2014)

Demo Khusus 8 I (2014) dirancang untuk berbasikal profesional. Ia dibuat dengan mempertimbangkan peningkatan keperluan untuk model sukan, dilengkapi dengan peralatan profesional dan mampu menahan beban maksimum. Ciri teknikal lebih tinggi daripada pesaing dalam kategori penilaian ini, inilah basikal yang dipilih oleh atlet profesional. Basikal ini dilengkapi dengan sistem penyerap kejutan dua suspensi dengan kemampuan untuk menyesuaikan garpu mengikut beberapa parameter: kekakuan spring, kelajuan terbalik, kelajuan mampatan. Kekerasan garpu boleh diubah dari sangat lembut ke sederhana bergantung pada ukurannya.

Brek cakera hidraulik 4 omboh memberikan ketenangan dan selamat dari lereng gunung yang curam. Pelek 30mm lebar dan tayar lebar meningkatkan daya tarikan dan mengurangkan kemungkinan kerosakan tiub roda ketika memandu di luar jalan raya. Reka bentuk basikal membolehkan penunggang bereaksi dengan cepat terhadap perubahan medan, berkat kerangka padat, setang melengkung pendek, pedal bersendi dengan galas industri.

Marin Fairfax SC 2 IG (2017)

Penilaian: 4.7

Marin Fairfax SC 2 IG (2017)

Model Fairfax SC 2 IG (2017) syarikat Amerika Marin Bikes tergolong dalam barisan basikal bandar. Semua perkembangan jenama dibezakan oleh kemampuan pembuatan dan kualiti yang tinggi. Syarikat ini menggunakan perkhidmatan pereka berpengalaman dan nasihat atlet. Basikal jalan raya bandar Marin Fairfax SC 2 IG (2017) dirancang untuk perjalanan tetap yang panjang di jalan raya bandar dan lebuh raya.

Basikal ini hanya dilengkapi dengan peralatan yang diperlukan tanpa pilihan tambahan. Reka bentuknya sekecil mungkin: bingkai aluminium dengan penggunaan teknologi hidroformed, garpu kaku ringan tanpa penyerapan kejutan, peralatan sederhana mengurangkan berat basikal menjadi 11.3 kg. Terdapat kemungkinan pemasangan pada rangka batang dan fender ukuran penuh untuk roda 28 inci. Tayar lebar tahan tusukan. Pelana yang selesa akan memberikan keselesaan untuk lelaki dan wanita. Lapan kelajuan mencukupi untuk pemanduan di bandar. Basikalnya secara strukturnya selesa dan bersahaja dalam penyelenggaraan, sesuai untuk kegunaan harian dalam keadaan bandar dan perjalanan biasa ke lebuh raya.


Perhatian! Peringkat ini bersifat subjektif dan bukan merupakan iklan dan tidak berfungsi sebagai panduan pembelian. Sebelum membeli, anda perlu berunding dengan pakar.

Nilaikan artikel
Majalah dalam talian mengenai gaya, fesyen, etika, gaya hidup dan tentang memilih produk dan perkhidmatan terbaik.
Tambahkan komen